MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 92 of 144 FirstFirst ... 4282888990919293949596102142 ... LastLast
Results 2.276 to 2.300 of 3576
  1. #2276
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Hoe komen jullie allemaal eigenlijk aan die info over de bajes?
    Ik heb 3 seizoenen van Prison Break gekeken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2277
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Ben zelf vroeger ook niet van onbesproken gedrag geweest, en heb zelf ook meerdere jaren achter de deur gezeten. Vandaar dat ik kan zeggen dat wat stiep zegt echt totale onzin is.
    Quote Originally Posted by Illest View Post
    de laatste keer dat ik heb vastgezeten, was ergens op 5hoog in een lift, na een heerlijke wip gemaakt te hebben met een chick uit Zoetermeer....wat een fakking hoer was dat zeg...

    sorry, moest het kwijt..

    carry on guys
    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ik heb 3 seizoenen van Prison Break gekeken

    Kijk eens aan, expertise uit verschillende hoeken!

  3. #2278
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Kijk eens aan, expertise uit verschillende hoeken!
    Ik vergeet te melden dat ik het nummer Folsom Prison en San Quentin van Johnny Cash masterlijk vind :P

  4. #2279
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  5. #2280
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ik vergeet te melden dat ik het nummer Folsom Prison en San Quentin van Johnny Cash masterlijk vind :P
    instant reps mister!!!!!!!!!!!

  6. #2281
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    instant reps mister!!!!!!!!!!!
    Yup, goed nummer.

    @ R.D.N

    Volgens mij is dat ook zo, in HVB hebben ze maling aan je
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #2282
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Wie nog twijfelt dat Badr heeft gekuurd kan beter zelf naar de dokter gaan en zichzelf laten nakijken.

  8. #2283
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    we hebben het niet over 5kg...

    even off is niet zo'n ramp, maar na twee maanden niet kuren én niet trainen, worden het weer gewone stervelingen.

    Het zijn net ballonnetjes
    Jij snapt het weer.

  9. #2284
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    R.D.N

    Volgens mij is dat ook zo, in HVB hebben ze maling aan je
    Klopt.
    In een huis van bewaring is het regime vele malen strenger dan in een gevangenis.
    En zelfs al in een hvb kan je zelfs eten van buiten af bestellen, mits genoeg saldo op je bajesrekening.
    Kan je bijvoorbeeld een keer een chineesje bestellen ofzo.
    Krachthonk zit er in ieder hvb wel volgens mij, ik heb er aardig wat gezien, geloof me.
    De regel is in een hvb dat je minimaal 2 keer per week een uurtje sport aangeboden moet krijgen.
    De meeste hvb`s gaat dat in groepjes van 12 man.
    Mochten er mede gedetineerde niet willen sporten dan is er de mogelijkheid dat je in hun plaats mee kan, zitten veel junks en dergelijke en ook gewoon mensen die totaal niet van sporten houden, dus als je geluk hebt kan je elke dag sporten, soms wel 2 keer per dag.
    Voedsel kan je gewoon kopen, hetzelfde aanbod als dat jij en ik gewoon hier in de winkel kunnen kopen, sommige producten zijn niet verkrijgbaar.
    In een gevangenis staat de hele dag de deur open en kan je vaak de hele dag door sporten.
    Dus weet niet waar Stiep zijn in formatie vandaan haalt, maar er klopt geen ruk van.

  10. #2285
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Dat de gevangenissen in NL een joke zijn vergeleken met veel andere landen is toch inmiddels geen geheim?! Heb zat programma's gezien waarin ze (ex) gedetineerden interviewden en zelfs zij gaven dat toe.
    Nogal off topic maar kan iemand mij misschien vertellen waarom gedetineerden hier in NL niet bijvoorbeeld als in amerika standaard kleding van de gevangenis dragen maar gewoon kleding naar (volgens mij) keuze dragen?

  11. #2286
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Dat de gevangenissen in NL een joke zijn vergeleken met veel andere landen is toch inmiddels geen geheim?! Heb zat programma's gezien waarin ze (ex) gedetineerden interviewden en zelfs zij gaven dat toe.
    Nogal off topic maar kan iemand mij misschien vertellen waarom gedetineerden hier in NL niet bijvoorbeeld als in amerika standaard kleding van de gevangenis dragen maar gewoon kleding naar (volgens mij) keuze dragen?
    Volgens mij is het in amerika dat ze daar in bajes kleding lopen zodat bendes niet allemaal dezelfde kleding dragen, en dat als je natuurlijk nieuwe nikes hebt dat er 4 hongerige leeuwen aan je deur staan die ze ook wel willen hebben van je.

  12. #2287
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Volgens mij is het in amerika dat ze daar in bajes kleding lopen zodat bendes niet allemaal dezelfde kleding dragen, en dat als je natuurlijk nieuwe nikes hebt dat er 4 hongerige leeuwen aan je deur staan die ze ook wel willen hebben van je.
    Ok, that makes sense. Thanks voor de uitleg

  13. #2288
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default


  14. #2289
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ben benieuwd wat er gebeurd als hij vrijkomt.

  15. #2290
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    whahaha

  16. #2291
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    duidelijk ook vastgezeten. Maar inderdaad, als je in voorarrest zit is alles een stuk strenger. je mag geen veters in je schoenen hebben, geen potlood, niks te lezen. als je eenmaal de bajes ingaat, dan is gewoon programma aanhouden.. je mag veel meer enzo..

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    leuk dat allen het zo goed te weten,In een hvb heb je iets meer speelruimte als in een gevangenis zeg je,het is juist andersom gevangenis is gewoon een lachetje hier in nl,deur is de hele dag open je kan sporten op bepaalde uren en in sommige bajes kan je hele dag sporten Veenhuizen bijvoorbeeld kan je naar buiten wanneer je wilt,zit een luchtplaats zo groot als 3 voetbalvelden dus hardlopen,voetballen zelf een tennisbaan hebben ze daar,ook in hvb kan je eten van buiten af laten komen 1 keer in de week klopt,2 keer per week is er sport klopt,alleen je kan je opgeven voor extra sport dus als je echt wil kan je elke dag sporten en iemand als Badr kan dat zeker...je geeft ook aan in gevangenissen is het strenger dan in hvb,ik weet niet hoe je daar aan kom maar het is juist andersom hvb zit je in voorarrest dus meer op cel,gevangenis ben je afgestraft dus heb je de hele dag een progamma (shifts) s'ochtens werk bv en s'middags deur open en doen wat je wil bv sport,koken of wat dan ook.

  17. #2292
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Wat raar dat onze sport zo een slechte naam heeft, het halve forum heeft vastgezeten

  18. #2293
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Kan iemand antwoord geven op mijn vragen op pagina 91? Reps als je er enige kennis van hebt

  19. #2294
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  20. #2295
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Heel apart er werd gegokt op 80 paginas over Badr in de bajes en nu zijn het er al 92 op naar de 100??? welnee daar gaan we ook nog DIK overheen ;-)

  21. #2296
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat raar dat onze sport zo een slechte naam heeft, het halve forum heeft vastgezeten


  22. #2297
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    de laatste keer dat ik heb vastgezeten, was ergens op 5hoog in een lift, na een heerlijke wip gemaakt te hebben met een chick uit Zoetermeer....wat een fakking hoer was dat zeg...

    sorry, moest het kwijt..

    carry on guys

  23. #2298
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

  24. #2299
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Dit is toch ongeveer de meest educatieve topic die mixfight heeft geproduceerd.
    Ik weet nu meer van het gevangenisstelsel tot estelle tot doping tot de rechtstaat tot racisme tot badr tot advocatuur tot weet ik veel wat allemaal.
    dank hiervoor. ga zo door zou ik zeggen. op naar de 150 pagina's

  25. #2300
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    denk het ook

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat raar dat onze sport zo een slechte naam heeft, het halve forum heeft vastgezeten

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •