MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 33 of 144 FirstFirst ... 232930313233343536374383133 ... LastLast
Results 801 to 825 of 3576
  1. #801
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Leon laat graag een zeepje vallen?
    Jaren hoor je niks over Badr in de media, hij neukt een bekende nederlandse en alles wordt breed uitgemeten.
    Niet alleen Badr zorgt voor een smet op de sport, de nederlandse pers werkt er net zo hard aan mee door alles te blijven oprakelen, te spitten en Badr af te schilderen als een vechter in en buiten de ring.
    Wat als een bekende voetballer keihard iemand neer trapt wordt er dan ook de link gelegd dat voetbal een gevaarlijke sport is voor de samenleving?
    Het is te makkelijk om vechtsport en geweld buiten de ring in verband te brengen.
    Wat als Badr betrokken was bij een grote vechtpartij waarbij slachtoffer A door een groep geslagen en geschopt werd en Badr op had getreden om de groep uiteen te drijven?
    Dan was Badr opeens een held omdat hij vechtsport heeft gebruikt om een slachtoffer van zinloos geweld mogelijk van de dood heeft gered?
    Je kunt de vergelijking met voetbal niet trekken omdar voetbal een spel is,vechtsport is een potentieel dodelijk iets wat als spel bedreven wordt en waarbij juist daarom van de beoefenaar een grote discipline wordt verwachte en geeist. Sterker nog..dat is wat in 9 van de 10 scholen vanaf het begin wordt meegegeven.
    Als een van de grootste boegbeelden vervolgens herhaaldelijk niet met die verantwoordelijkheid omblijkt te kunnen gaan is dat een hele slechte zaak omdat het direct zijn weerslag heeft op hoe het grote publiek naar de sport kijkt.

    En ik zie niet waar Estelle in dit verhaal een rol speelt want Badr is meer BN-er dan Estelle en Badr was al eerder uitgebreid op negatieve wijze in het nieuws en ook toen werd dit breed uitgemeten in de media..het feit dat hij telkens weer in de fout blijft gaan geeft erg te denken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #802
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    als ik iets aan het grote publiek zou moeten schrijven zou ik niet zomaar met termen als MMA gaan gooien, dat begrijpt namelijk niemand.
    Bij freefight en cagefight denkt 99% van de mensen bij wijzen van spreken nog aan '2 mannen gaan de kooi binnen en er kan er maar maar 1 levend uitkomen'. Je kan MMA in 1 zin uitleggen dus snap eigenlijk niet waarom het weer freefight moet worden genoemd.
    Last edited by The Company; 20-08-2012 at 13:27.

  3. #803
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    het feit dat hij telkens weer in de fout blijft gaan geeft erg te denken.
    Dat is niet zijn schuld. Dat komt door al die eehh...alfa-mannetjes.

  4. #804
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik vind die column wel van lef getuigen.
    Max. 400 x 125

  5. #805
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik vind die column wel van lef getuigen.
    En van volledig gebrek aan mensenkennis en een naiviteit die je van een publicist niet verwacht.
    Iedereen is het er al lang over eens dat Badr een intelligente en innemelijke persoon kan zijn. Dat is ook een van de redenen dat deze zaken nu pas naar boven komen.
    Als je als publicist, nadat je iemand een keer gesproken hebt, zonder enige gene de (gedeeltelijk) vaststaande feiten als provocaties en 'uitlokken' van de slachtoffers ontkent, dan is je column de inkt op het papier niet waard (als hij idd serieus is).

  6. #806
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Maar Wiseguy heeft natuurlijk wel een punt.... een column is interessant als het lef toont door af te wijken van de algemene opinie. Hierdoor wordt er immers over gediscussiëerd, anders ben je snel klaar als columnist. De Winter provoceert dus bewust een beetje denk ik.

  7. #807
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ja maar die jongens gedroegen zich in ieder geval wel in de ring. Badr kan zelfs die discipline niet opbrengen.
    Dan hoor je niet in de ring.
    Dat is een andere discussie. Dan had er een overkoepelende organsiatie moeten zijn die misstanden in de ring aanpakt, zoals bij andere sporten. Heb ook weinig mensen gehoord die zeiden dat hij nooit meer zou moeten mogen vechten, na deze ring incidenten.

  8. #808
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Maar Wiseguy heeft natuurlijk wel een punt.... een column is interessant als het lef toont door af te wijken van de algemene opinie. Hierdoor wordt er immers over gediscussiëerd, anders ben je snel klaar als columnist. De Winter provoceert dus bewust een beetje denk ik.
    Wel op een hele domme manier, in mijn ogen. Volledig wars van iedere realiteitszin.

  9. #809
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Maar Wiseguy heeft natuurlijk wel een punt.... een column is interessant als het lef toont door af te wijken van de algemene opinie. Hierdoor wordt er immers over gediscussiëerd, anders ben je snel klaar als columnist. De Winter provoceert dus bewust een beetje denk ik.
    De Winter werd ooit eens een keer door Theo van Gogh volledig door de mangel gehaald waarna er een soort van media-oorlog ontstond tussen De Winter en van Gogh. In De Winter's laatste roman Daden van ontbaatzuchtigheid neemt hij op een verkapte manier wraak op van Gogh. Je moet de column van De Winter over Hari op een soortgelijke manier interpreteren: vol met zelfspot, sarcasme en ironie. Het is juist de bedoeling dat men gaat reageren op deze column. Om maar te zwijgen over de uitlatingen van "Academicus" Gers Pardoel.

  10. #810
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Het beste maatje van Bram Moskowitz, is hier goedkoop aan het scoren. Het verhaal over alpha mannetjes gedrag is echt een belediging van de intelligentie van de lezer.
    Wie haalt het nou in zijn hoofd om ruzie te zoeken met Hari. Waarom zou je dat in hemelsnaam willen?

    Ik ben vaak genoeg wezen stappen, verschillende feesten en discotheken, ik ben zat topvechters tegengekomen en zelfs aangesproken want je kijkt daar toch tegenop en met een slok op doe je dat makkelijker. Hele relaxte gasten allemaal.
    Nooit heb ik me bedreigd gevoeld of de drang gehad om mezelf te bewijzen omdat die vechter toevallig aanwezig is.

    Ook heb ik never nooit deze vechters andere bezoekers, die volgens Leon wel last zouden moeten hebben van dat alpha gedrag, zien mishandelen.

    Ik kan bijna niet geloven dat zijn column serieus is

  11. #811
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    ..wat een wereldvreemde kerel is het ook geworden die zionist van de Winter

    volgens mij is die gast 100% serieus
    kan me voorstellen dat je sympathie voor iemand hebt gevat
    en dat je het één en ander hebt gehoord van deze of gene over de toedracht
    en dat graag wil ventileren in de media als 'prominent' o.i.d.

    maar volgens mij werkt zo'n column op dit moment alleen maar averechts

  12. #812
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Cool

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Het beste maatje van Bram Moskowitz, is hier goedkoop aan het scoren. Het verhaal over alpha mannetjes gedrag is echt een belediging van de intelligentie van de lezer.
    Wie haalt het nou in zijn hoofd om ruzie te zoeken met Hari. Waarom zou je dat in hemelsnaam willen?

    Ik ben vaak genoeg wezen stappen, verschillende feesten en discotheken, ik ben zat topvechters tegengekomen en zelfs aangesproken want je kijkt daar toch tegenop en met een slok op doe je dat makkelijker. Hele relaxte gasten allemaal.
    Nooit heb ik me bedreigd gevoeld of de drang gehad om mezelf te bewijzen omdat die vechter toevallig aanwezig is.

    Ook heb ik never nooit deze vechters andere bezoekers, die volgens Leon wel last zouden moeten hebben van dat alpha gedrag, zien mishandelen.

    Ik kan bijna niet geloven dat zijn column serieus is
    Jij niet, een weldenkende burger ook niet, maar sommige figuren helaas wel, en sommigen zelf zonder een slok op. Geloof het of niet, ze bestaan. Had ik eerder in dit topic ook al gepost.


    En betreft het artikel: ik weet niet of die gast nou serieus of sarcastisch is.....
    Last edited by Guillermo; 20-08-2012 at 16:39.
    Fat girlz need lovin too!



  13. #813
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    We mogen aannemen dat De Winter dit cynisch heeft bedoeld. Zo niet, dan is de man volledig de weg kwijt en heeft hij serieus hulp nodig...

  14. #814
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt mij toch dat ie het serieus meent. Anders post je niet zoiets in een column zonder een soort van disclaimer erbij te plaatsen.

  15. #815
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Klinkt alsof Leon de Winter een man-crush heeft. Wat een ontiegelijke bullshit schrijft die man.
    X2. Helemaal eens. Wat een ontzettend slecht stuk. Die Leon de winter maakt zichzelf echt belachelijk met dit stuk

  16. #816
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    laten we nou gewoon ff kijken naar wat Badr zegt en wat ie doet. Dat komt niet overeen. En als hij zich in de ring misdraagt, komt hij er nog mee weg ook. In tegenstelling tot bijv Yvel...

    Jaja, een zelfopgelegde straf..lekker op vakantie bedoel je, vluchten! Die kerel kan niet eens eerlijk tegen zichzelf zijn..Dat interview bij De Jong, toen had hij de kans om zn spijt te betuigen, to come clean....maar nee hoor, die kerel heeft de emotionele intelligentie van een chimpansee...oh nee, sorry, dat is niet aardig voor de chipansee-gemeenschap..

    Oh ja, en dan onderhandelen met de politie of hij zichzelf kan melden, omdat hij loopt te poepen voor het AT, wat een loser zeg. TAKE IT LIKE A MAN.....

    moeten jij en ik eens proberen, na een avondje mishandeling...echt wel dat je deur ingebeukt wordt in de vroege ochtend, pistool op je gericht, op de grond zitten met je handen op je hoofd, en dan gewoon met een knie in je rug naar de grond..

    maar dat zag onze held toch niet zitten....

    Oh ja en dan naar Amerika om de beste bokser ter wereld te worden, hoe lang hield hij dat vol...Baron van Munchausen

    ..gaap, die kerel hoort niet in een ring en ik denk dat hij ook niet in de maatschappij hoort.

    En als hij dan nog eerlijk zou zijn.. zo van "ja ik heb hem geslagen, zo ben ik' of zoiets, dan is ie in ieder geval nog integer, maar het is een sneaky leugenachtig kereltje.
    Ook al zou hij de beste kickbokser ter wereld zijn, ban for life plz....
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #817
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Hahahahaha, het wordt steeds mooier..
    Koen moet uitleggen wat hij daar deed??
    En wat deed Estelle daar dan, moest die niet bij de kinderen zijn op zo'n tijdstip?

    Ik ben al heeeel lang geleden afgehaakt bij deze discussie....
    Als je de berichten de laatste tijd hebt gelezen dan wist je dat Rudd met al zijn 6 kinderen in het buitenland zat
    Op het moment van het gebeuren kon Estelle doen en laten wat ze wilde.

  18. #818
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    laten we nou gewoon ff kijken naar wat Badr zegt en wat ie doet. Dat komt niet overeen. En als hij zich in de ring misdraagt, komt hij er nog mee weg ook. In tegenstelling tot bijv Yvel...

    Jaja, een zelfopgelegde straf..lekker op vakantie bedoel je, vluchten! Die kerel kan niet eens eerlijk tegen zichzelf zijn..Dat interview bij De Jong, toen had hij de kans om zn spijt te betuigen, to come clean....maar nee hoor, die kerel heeft de emotionele intelligentie van een chimpansee...oh nee, sorry, dat is niet aardig voor de chipansee-gemeenschap..

    Oh ja, en dan onderhandelen met de politie of hij zichzelf kan melden, omdat hij loopt te poepen voor het AT, wat een loser zeg. TAKE IT LIKE A MAN.....

    moeten jij en ik eens proberen, na een avondje mishandeling...echt wel dat je deur ingebeukt wordt in de vroege ochtend, pistool op je gericht, op de grond zitten met je handen op je hoofd, en dan gewoon met een knie in je rug naar de grond..

    maar dat zag onze held toch niet zitten....

    Oh ja en dan naar Amerika om de beste bokser ter wereld te worden, hoe lang hield hij dat vol...Baron van Munchausen

    ..gaap, die kerel hoort niet in een ring en ik denk dat hij ook niet in de maatschappij hoort.

    En als hij dan nog eerlijk zou zijn.. zo van "ja ik heb hem geslagen, zo ben ik' of zoiets, dan is ie in ieder geval nog integer, maar het is een sneaky leugenachtig kereltje.
    Ook al zou hij de beste kickbokser ter wereld zijn, ban for life plz....
    dat van het at-team viel mij ook op, daar had hij blijkbaar niet zoveel zin in.

  19. #819
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Die Leon de Winter is natuurlijk van de pot gerukt. Wel ben ik het met de posters eens die menen dat er met een dubbele standaard wordt gemeten.

    Waar was de algemene verontwaardiging toen de volgende vechters de fout in gingen? Brian Lo An Njoe, Ricardo Fyeet, Hans Nijman, Dick Vrij, Willie Peeters, Rusky Rodgers, Jeffrey van het Schip, Rick van de Vathorst, Chris Dolman, Valentijn Overeem, Bob Schreiber, Ashwin Balrak, Huseyin Cift, Unsal Altinyay, Nordin Ben Salah, Peter Smit, Herman Renting en Frank Lobman.

  20. #820
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Denk dat het hem natuurlijk zit in het feit dat het zich telkens maar weer herhaald.....en dat de slachtoffers volledig willekeurig lijken maw wie weet ben je de volgende keer zelf aan de beurt...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  21. #821
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Denk dat het hem natuurlijk zit in het feit dat het zich telkens maar weer herhaald.....en dat de slachtoffers volledig willekeurig lijken maw wie weet ben je de volgende keer zelf aan de beurt...
    En mocht hij volgende keer aan de beurt zijn gaan wij wel verontwaardigd doen over Fyeet, Lobman enz...

  22. #822
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Algemene verontwaardiging? Ik wist niet dat ons oordeel over Badr zijn misdragingen af diende te hangen van jurispridentie?
    Nou, in dat geval: Badr is gewoon een goede vechter en wat ik van hem vind zal in de toekomst alleen daar op gebaseerd zijn.
    En dat je in de ring iemand natrapt als ie op de grond ligt, vind ik dan ook niet erg, want in het verleden hebben anderen dat ook gedaan.


    beter?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #823
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Die Leon de Winter is natuurlijk van de pot gerukt. Wel ben ik het met de posters eens die menen dat er met een dubbele standaard wordt gemeten.

    Waar was de algemene verontwaardiging toen de volgende vechters de fout in gingen? Brian Lo An Njoe, Ricardo Fyeet, Hans Nijman, Dick Vrij, Willie Peeters, Rusky Rodgers, Jeffrey van het Schip, Rick van de Vathorst, Chris Dolman, Valentijn Overeem, Bob Schreiber, Ashwin Balrak, Huseyin Cift, Unsal Altinyay, Nordin Ben Salah, Peter Smit, Herman Renting en Frank Lobman.
    geen van de door jou genoemde vechters zou op deze wijze de vechtsport zo in een kwaad daglicht kunnen stellen als dat badr dit nu doet. wat dus ook simpelweg betekend dat badr zich op een andere wijze zou moeten profileren. Dit omdat hij op de hoogte is van zijn bekendheid en invloed

  24. #824
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    geen van de door jou genoemde vechters zou op deze wijze de vechtsport zo in een kwaad daglicht kunnen stellen als dat badr dit nu doet. wat dus ook simpelweg betekend dat badr zich op een andere wijze zou moeten profileren. Dit omdat hij op de hoogte is van zijn bekendheid en invloed
    Blijft vreemd als je de misdrijven van bv. een Fyeet afzet tegen de vermoedelijk begane misdrijven van Badr. Ik blijf erbij: If he did the crime, he must do the time. En daarna mag hie als ieder ander weer gewoon deelnemen aan de samenleving.

  25. #825
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    dat van het at-team viel mij ook op, daar had hij blijkbaar niet zoveel zin in.
    was idd opvallend, kwam erg laf over

    hij is toch immers de grote, stoere kickbokser die iedereen op z'n bek slaat?

    of wilde hij die afgang/vernedering niet waar Estelle bij is

    vond dat heel apart

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •