MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 143 of 144 FirstFirst ... 4393133139140141142143144 LastLast
Results 3.551 to 3.575 of 3576
  1. #3551
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    24 minus 10 maanden is 14 en aftrek van zijn voorarrest 8 maandjes en je houdt 6 maanden over. Goed gedrag etc kan je zomaar op 3 maanden komen.
    Goed gedrag, BWUHAHAHA!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #3552
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ficq heeft op haar Twitter verklaard dat Badr helder heeft verklaard nooit meer iemand per ongeluk de tyfus in te trappen.

  3. #3553
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    http://www.show.nl/video/clips/2015/...-receptionist/


    ‘Dronken Badr Hari slaat hotelreceptionist’

    Badr Hari is donderdag net veroordeeld tot 24 maanden gevangenisstraf, waarvan 10 voorwaardelijk voor diverse mishandelingen. En net donderdag duikt er een video op waarop een man te zien is, lang en breed, met baard en licht kalend, die forse gelijkenis met de kickbokser vertoont. De man slaat een receptionist in het gezicht.
    Marokkaanse media melden dat de slaande man inderdaad Badr Hari is. Hij zou in beschonken toestand het hotel zijn binnengekomen. Het hotel heeft volgens ingewijden een aanklacht ingediend.
    Het filmpje is in de nacht van dinsdag op woensdag opgenomen in het Sofitel hotel in Casablanca. Het hotel wil het gebeurde tegenover Shownieuws niet bevestigen.
    Badr werd donderdag in hoger beroep veroordeeld voor een reeks mishandelingen. Tijdens de behandeling van de zaak in hoger beroep zei hij daarover: “Dit is mijn verleden dat me aan het inhalen is en dat ik moet afronden, op een goede manier moet afwikkelen.” Hij sprak over berouw en zwoer geweld helemaal af. “Kinderen veranderen je leven. Daarnaast heb ik hulp gezocht bij een psycholoog. Daar heb ik veel van geleerd en leer ik nog steeds van. Die gesprekken lopen nog.”

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #3554
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default


  5. #3555
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Lachertje die straf toch,heb kans dat ie zelfs een enkelband gaat krijgen omdat ie dat gewoon kan sporten.

  6. #3556
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Geweldige Kickboxer maar wat een nare vent.

  7. #3557
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hij heeft weer mooie praatjes als hij voor de rechter staat maar hij zal toch nooit gaan veranderen. Hij heeft gewoon echt een steekje los.

  8. #3558
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Bah, dat filmpje.. komt zijn ware aard weer even naar boven.. Voor de camera de goedzak uithangen met zijn schaapjes uitdelen..
    blijft gewoon een stuk stront eerste klas.

  9. #3559
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Een persoon met 2 gezichten, Badr gaat lekker zitten.

  10. #3560
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dat die Ficq dr ook telkens weer intrapt. Je zou toch denken dat iemand als zij wat meer mensenkennis heeft.

  11. #3561
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default Badr Hari slaat een receptionist hotel ((video))



    Er zijn beelden opgedoken van Badr Hari die een tik verkoopt aan een receptionist van een hotel in Casablanca, Marokko. Volgens een Franstalige Marokkaanse site is te zien dat Hari een receptionist van het Sofitel in Casablanca slaat en agressief bejegent.
    Dronken

    De beelden zouden dinsdagnacht zijn gemaakt door een bewakingscamera toen Badr Hari met een vrouw en twee mannen het hotel binnenkwam. Het Sofitel in Casablanca ontkent niet dat de beelden authentiek zijn. Wie de beelden heeft gelekt is onbekend, Sofitel ontkent betrokkenheid daarbij. Hari zou rond 02.50 zijn binnengekomen. Bronnen van de website zeggen dat hij dronken was en dat het hotel aangifte tegen hem zal gaan doen.
    Cassatie

    Badr Hari hoeft nog niet de cel in na zijn veroordeling door het gerechtshof in Amsterdam. Hij gaat in cassatie bij de Hoge Raad en dan kan hij die uitslag in vrijheid afwachten. Volgens De Telegraaf vertrekt hij overigens vrijdag naar Marokko.

  12. #3562
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Zag de beelden al, maar ik vind dat sites zoals pownieuws een beetje overdrijven zo een ernstige zaak is dit niet ookal heeft hij natuurlijk wel een slechte naam qua mishandelingen etc.

  13. #3563
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Het is echt gewoon weer te triest voor woorden wat een zielig mannetje is die badr.
    Paspoort innemen en lekker in marokko laten dat mannetje leert het nu echt nooit denk dat gevangenis niet helpt voor hem, hij heb meer baat bij tbs.
    Last edited by Suplex; 30-10-2015 at 08:49.

  14. #3564
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    dr is toch niets te zien joh.. dadelijk zeggen ze ook nog dat hij heeft zitten schijten en niet heeft doorgetrokken..
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #3565
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    al die rotzooi even bij elkaar gezet.
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #3566
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dr is toch niets te zien joh.. dadelijk zeggen ze ook nog dat hij heeft zitten schijten en niet heeft doorgetrokken..
    Niks te zien zegt ie......

  17. #3567
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    snap niet dat hij de straf weer gaat aanvechten.


    op de vot dermit

  18. #3568
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dr is toch niets te zien joh.. dadelijk zeggen ze ook nog dat hij heeft zitten schijten en niet heeft doorgetrokken..
    Heb jij een ander fimpje zitten te kijken dan?
    Wat ben jij naïef zeg ongelooflijk.
    Ik zie duidelijk dat hij dreigend naar de persoon to loopt en hem slaat je heb gewoon van een ander af te blijven tenzij de situatie dusdanig is dat je jezelf moet verdedigen maar daar is in dit geval geen spraken van je ziet de man al terug deinzen en naar achter lopen duidelijk geïntimeerd door badr zijn woorden en dreigende houding en dan ook nog is slaan.
    Waar is dit nu voor nodig er zit bij badr duidelijk een draadje los en dat mannetje heeft heel dringend proffesionele hulp nodig voor hij straks een keer leed aanricht dat niet te overzien is.

  19. #3569
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dr is toch niets te zien joh.. dadelijk zeggen ze ook nog dat hij heeft zitten schijten en niet heeft doorgetrokken..
    Niks te zien....hahaha

  20. #3570
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dr is toch niets te zien joh.. dadelijk zeggen ze ook nog dat hij heeft zitten schijten en niet heeft doorgetrokken..
    Ik zie ik zie wat jij niet ziet...

  21. #3571
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dr is toch niets te zien joh.. dadelijk zeggen ze ook nog dat hij heeft zitten schijten en niet heeft doorgetrokken..
    Het zou me niks verbazen. Jeweettoch: he's a bad booooooyyy...

  22. #3572
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    dr is toch niets te zien joh.. dadelijk zeggen ze ook nog dat hij heeft zitten schijten en niet heeft doorgetrokken..
    \
    hiete gij soms Ficq ofso?

  23. #3573
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Heb jij een ander fimpje zitten te kijken dan?

    Ik zie duidelijk dat hij dreigend naar de persoon to loopt en hem slaat je heb gewoon van een ander af te blijven tenzij de situatie dusdanig is dat je jezelf moet verdedigen maar daar is in dit geval geen spraken van je ziet de man al terug deinzen en naar achter lopen duidelijk geïntimeerd door badr zijn woorden en dreigende houding en dan ook nog is slaan.
    Misschien zat er wel een mug of zelfs een wesp op het hoofd van die man, terwijl die man daar allergisch voor is, en heeft Badr zijn leven gered. Je weet het niet!

  24. #3574
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zou zomaar kunnen Badr zei: ik sla altijd raak, wees maar niet bang.

  25. #3575
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Zou zomaar kunnen Badr zei: ik sla altijd raak, wees maar niet bang.
    Badr is een baas! Wat een mongool zeg. Die loopt nog wel een keer tegen een kogel aan

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •