MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 73 of 144 FirstFirst ... 236369707172737475767783123 ... LastLast
Results 1.801 to 1.825 of 3576
  1. #1801
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    "Mooi" om te zien hoe alle Badr nutthugers weer uit hun holen zijn gekropen en doen alsof deze idioot onschuldig is...wel een beetje tekenend voor het niveau helaas...
    x2
    Typisch.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1802
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    "Mooi" om te zien hoe alle Badr nutthugers weer uit hun holen zijn gekropen en doen alsof deze idioot onschuldig is...wel een beetje tekenend voor het niveau helaas...
    Stigmatiseer niet zo!
    Boek fijn een reisje ofzo iedereen gelijk af te schilderen als Badr fan.
    Ik noem jou toch ook geen nutthugger van Koen ( succes met zoeken overigens ), omdat je het opneemt voor iemand die constant feiten loopt te verdraaien en afspraken maakt met vrienden om Badr te laten hangen en die zelf geen aangifte durfden te doen maar nu opeens wel?
    Your are so full of shit, that your eyes must be brown.

  3. #1803
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Eh...wijsneus...lees je zelf wel eens wat je post? Ik neem het helemaal niet op voor Koen,waar haal je dit in vredesnaam vandaan? Verder komisch en mooi aansluitend op mijn eerdere post betreffende niveau is dat je Koen verwijt dat hij feiten loopt te verdraaien...en Badr was natuurlijk wel gewoon de glazen aan het afdrogen...of toch niet,wat was het nou?
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #1804
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    ...en Badr was natuurlijk wel gewoon de glazen aan het afdrogen...of toch niet,wat was het nou?

  5. #1805
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Eh...wijsneus...lees je zelf wel eens wat je post? Ik neem het helemaal niet op voor Koen,waar haal je dit in vredesnaam vandaan? Verder komisch en mooi aansluitend op mijn eerdere post betreffende niveau is dat je Koen verwijt dat hij feiten loopt te verdraaien...en Badr was natuurlijk wel gewoon de glazen aan het afdrogen...of toch niet,wat was het nou?
    Iedereen die iets posts over Badr is in jouw ogen een nutthugger van Badr dus noem ik jou net zoals jij beredeneerd een nutthugger van Koen.
    Net zo kortzichtig als jouw reacties
    Ik zeg nergens dat Badr als glazenwasser bezig was, maar Koen heeft eerst gezegd dat hij niet wist wie er geslagen had daarna was het mogelijk Badr die geslagen had, gevolgd door zeker te weten dat het Badr was. Daarna komen er delen van taps uit waarin blijkt dat er afspraken gemaakt worden tussen Koen en die knakker van Club Air om Badr de gevangenis in te krijgen.
    Het heeft niks te maken met kant kiezen voor een persoon, maar dit hele zaakje stinkt te veel onjuistheden en dingen die niet kloppen of iedere keer veranderd worden zowel van Koen zijn kant als de kant van Badr.

  6. #1806
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Viel achteraf best mee? Hij hing toch helemaal los, hij zou invalide blijven voor de rest van zijn leven, ernstige consequenties en nu valt het dus mee?

    je gaat er nog serieus op in ook?

    we hebben het hier over een open breuk idioot. die vallen nooit mee.

  7. #1807
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Stigmatiseer niet zo!
    Boek fijn een reisje ofzo iedereen gelijk af te schilderen als Badr fan.
    Ik noem jou toch ook geen nutthugger van Koen ( succes met zoeken overigens ), omdat je het opneemt voor iemand die constant feiten loopt te verdraaien en afspraken maakt met vrienden om Badr te laten hangen en die zelf geen aangifte durfden te doen maar nu opeens wel?
    Your are so full of shit, that your eyes must be brown.
    waarom zouden die mensen toch geen aangifte durven doen?

  8. #1808
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Iedereen die iets posts over Badr is in jouw ogen een nutthugger van Badr dus noem ik jou net zoals jij beredeneerd een nutthugger van Koen.
    Net zo kortzichtig als jouw reacties
    Ik zeg nergens dat Badr als glazenwasser bezig was, maar Koen heeft eerst gezegd dat hij niet wist wie er geslagen had daarna was het mogelijk Badr die geslagen had, gevolgd door zeker te weten dat het Badr was. Daarna komen er delen van taps uit waarin blijkt dat er afspraken gemaakt worden tussen Koen en die knakker van Club Air om Badr de gevangenis in te krijgen.
    Het heeft niks te maken met kant kiezen voor een persoon, maar dit hele zaakje stinkt te veel onjuistheden en dingen die niet kloppen of iedere keer veranderd worden zowel van Koen zijn kant als de kant van Badr.
    weet je wat het is...Badr hoort echt vast te zitten nu, alleen niet voor de zaak Everink, het is nu wel duidelijk dat die zaak aan alle kanten rammelde

    hij hoort echt niet vrij te zijn...heeft veel op zijn kerfstok, daar ben ik van oveertuigd....dat maakt ook dat zijn vrijlating zo onrechtvaardig lijkt...

    iedereen is verbijsterd, maar die Everink zaak...daar hebben ze lopen klooien, vooral Koen zelf

  9. #1809
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    weet je wat het is...Badr hoort echt vast te zitten nu, alleen niet voor de zaak Everink, het is nu wel duidelijk dat die zaak aan alle kanten rammelde

    hij hoort echt niet vrij te zijn...heeft veel op zijn kerfstok, daar ben ik van oveertuigd....dat maakt ook dat zijn vrijlating zo onrechtvaardig lijkt...

    iedereen is verbijsterd, maar die Everink zaak...daar hebben ze lopen klooien, vooral Koen zelf

    dus omdat jij ervan overtuigd bent moet er een ander uitspraak van de rechter komen...

    ik denk dat zowel Badr als Everink hun aandeel bagatelliseren.

    maar wat ik denk en wat jij vindt doen er even niet toe. Hij heeft gewoon een F-goeie advocaat genomen.

  10. #1810
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    waarom zouden die mensen toch geen aangifte durven doen?
    Mss zijn ze bang dat Badr ook bij hun de vaat komt doen?

  11. #1811
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marokkaan View Post
    dus omdat jij ervan overtuigd bent moet er een ander uitspraak van de rechter komen...

    ik denk dat zowel Badr als Everink hun aandeel bagatelliseren.

    maar wat ik denk en wat jij vindt doen er even niet toe. Hij heeft gewoon een F-goeie advocaat genomen.
    Goed werk van zijn advocate idd,

    en nee, op basis van deze zaak had hij niet veroordeeld mogen worden, maar ik hoop dat dat wel gebeurt op basis van andere zaken

    Moet eerlijk zijn dat ik de kans daarop niet meer zo groot acht..

    Hari lijkt er wederom mee weg te komen, op die paar maandjes na, maar dat staat in schril contrast tot wat hij allemaal geflikt heeft

  12. #1812
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Die man die tijdens de dodenherdenking begon te schreeuwen (de damschreeuwer) heeft meer dan 4 maanden in voorlopige hechtenis gezeten.

    De man die een waxinelichthouder naar de Gouden Koets gooide heeft 22 maanden in voorlopige hechtenis gezeten.

    Badr heeft 3 maanden in voorlopige hechtenis gezeten.

    Welke les kunnen we hieruit trekken?
    Last edited by king; 10-11-2012 at 18:16.

  13. #1813
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Die man die tijdens de dodenherdenking begon te schreeuwen (de damschreeuwer) heeft meer dan 4 maanden in voorlopige hechtenis gezet.

    De man die een waxinelichthouder naar de Gouden Koets gooide heeft 22 maanden in voorlopige hechtenis gezeten.

    Badr heeft 3 maanden in voorlopige hechtenis gezeten.

    Welke les kunnen we hieruit trekken?
    Moeilijk, euhm.
    Dat je terwijl je een waxinelichtje gooit beter keihard kunt brullen alvorens je iemand gaat slaan?

  14. #1814
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Hij mag de tijd tot zijn proces ( januari ) in vrijheid uitzitten. Dat hij vrij is betekend niet dat hij niet veroordeeld kan/gaat worden.
    Hij blijft gedurende zijn hele proces vrij, dus niet tot januari. Als we kijken naar het aantal getuigen dat gehoord moet worden, dan zal het me verbazen als er voor de herfst van volgende jaar een vonnis is. Tot er een vonnis is, blijft hij dus vrij.

  15. #1815
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Moeilijk, euhm.
    Dat je terwijl je een waxinelichtje gooit beter keihard kunt brullen alvorens je iemand gaat slaan?
    Haha, idd! Volgende keer dat Estelle beledigd wordt, kan hij dus beter die gast verrot schreeuwen of hem met waxinelichthouders bekogelen.

  16. #1816
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    weet je wat het is...Badr hoort echt vast te zitten nu, alleen niet voor de zaak Everink, het is nu wel duidelijk dat die zaak aan alle kanten rammelde

    hij hoort echt niet vrij te zijn...heeft veel op zijn kerfstok, daar ben ik van oveertuigd....dat maakt ook dat zijn vrijlating zo onrechtvaardig lijkt...

    iedereen is verbijsterd, maar die Everink zaak...daar hebben ze lopen klooien, vooral Koen zelf
    Badr is tot nu toe plus minus 2,6 miljoen euro misgelopen ik denk niet dat justitie zich wil branden aan een tegen aanklacht voor gederfde inkomsten zeker niet omdat de zaak Koen ( de zwaarste aanklacht ) afgezwakt is tot zware mishandeling.
    Daarom zei ik al dat Badr zijn plotselinge bekendheid vanwege Estelle weleens in zijn voordeel kon gaan werken.

  17. #1817
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Hij blijft gedurende zijn hele proces vrij, dus niet tot januari. Als we kijken naar het aantal getuigen dat gehoord moet worden, dan zal het me verbazen als er voor de herfst van volgende jaar een vonnis is. Tot er een vonnis is, blijft hij dus vrij.
    De zaak omtrent Koen wordt in januari 2013 vervolgd

  18. #1818
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    De zaak omtrent Koen wordt in januari 2013 vervolgd
    Klopt, en de gemiddelde doorlooptijd van dit soort zaken ligt op 6-12 maanden. Hij en Estelle kunnen dus beginnen met het uitzoeken van een zomervakantie. Schijnt dat er op www.elizawashere.nl met vroegboekkorting kan worden geboekt.

  19. #1819
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Klopt, en de gemiddelde doorlooptijd van dit soort zaken ligt op 6-12 maanden. Hij en Estelle kunnen dus beginnen met het uitzoeken van een zomervakantie. Schijnt dat er op www.elizawashere.nl met vroegboekkorting kan worden geboekt.
    Net even gekeken, maar echte knalprijzen zijn er nog niet.

  20. #1820
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    je gaat er nog serieus op in ook?

    we hebben het hier over een open breuk idioot. die vallen nooit mee.
    Als we in discussie gaan hoef je niet meteen te gaan schelden dat doe ik ook niet.
    Last edited by Nosferatu187; 10-11-2012 at 18:40.

  21. #1821
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Als we in discussie gaan hoef je niet meteen te gaan schelden dat doe ik ook niet.
    leg mij even uit hoe jij op het idee komt dat everink de boel aandikt terwijl een arts heeft vastgesteld dat z'n voet aan een paar draadjes hing.

    om over de rest van zijn verwondingen nog maar te zwijgen. die badr maakt een hoop bij je los, heb je soms een badr-dekbedhoes?

  22. #1822
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Mooi. kan ie nog meedoen met glory!!!!

  23. #1823
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ben ik de enge die het 'media-technisch' een beetje dom vind om open en bloot met bloemen en chamapgne uit te pakken terwijl je zo in de picture staat?

    Daarnaast is het niveau weer echt bedroevend hier met dito grapjes. Het lijkt wel of jullie een soort van overwinning vieren.


    Hij had in mijn ogen -ongeacht wat koen zich wel/niet herinnert- niet vrij gelaten mogen worden. Waarom niet?
    - vluchtgevaar (zie verleden)
    - de hoeveelheid zaken
    - intimidatie slachtoffers ( zie verleden)
    - ik vind dat dit en de andere gevallen nog steeds als poging tot doodslag moet worden gezien ivm beroep verdachte. Elke klap van hem kan bij een ongetraind persoon dodelijk zijn.

  24. #1824
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Mooi. kan ie nog meedoen met glory!!!!
    even afgezien van de hele rechtzaak, schuld en vrijspraak...


    Als hij niet mee kan doen met Glory, dan raken ze hem kwijt aan K1.

    ik ben echt heel benieuwd naar de ontwikkelingen, vooral nu Saki ook bij Mike traint.

    ik verwacht groot nieuws binnen 48 uur. Dat kan niet uitblijven...

  25. #1825
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ben ik de enge die het 'media-technisch' een beetje dom vind om open en bloot met bloemen en chamapgne uit te pakken terwijl je zo in de picture staat?

    Daarnaast is het niveau weer echt bedroevend hier met dito grapjes. Het lijkt wel of jullie een soort van overwinning vieren.


    Hij had in mijn ogen -ongeacht wat koen zich wel/niet herinnert- niet vrij gelaten mogen worden. Waarom niet?
    - vluchtgevaar (zie verleden)
    - de hoeveelheid zaken
    - intimidatie slachtoffers ( zie verleden)
    - ik vind dat dit en de andere gevallen nog steeds als poging tot doodslag moet worden gezien ivm beroep verdachte. Elke klap van hem kan bij een ongetraind persoon dodelijk zijn.
    Euhm heb je überhaupt iets meegekregen van de "uitspraak" gisteren?

    Vluchtgevaar - Omdat Badr voor zijn werk moet reizen wereldwijd kan hij niet vluchten. Als hij vlucht dan staat hij gelijk internationaal geregistreerd en dan kan hij gelijk opgepakt worden op het moment dat hij bij de douane staat.

    Intimidatie - hij mag geen contact hebben met slachtoffers, getuigen of zich begeven in het uitgaanscircuit.

    Dat laatste vindt ik de grootste flauwekul vechtsporter of niet iedereen die een klap uitdeelt zou mogelijk dodelijke afloop kunnen hebben ( iemand glijdt uit flikkert achterover en komt ongelukkig terug )

    Ik geloof niet dat Badr zich enig foutje kan permitteren als hij niet zo bekend was en veel in het nieuws was geweest was het misschien wat makkelijker geweest, maar door de media exposure is zijn bekendheid nu ook groter en zullen mensen hem ook eerder spotten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •