MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 101 of 144 FirstFirst ... 5191979899100101102103104105111 ... LastLast
Results 2.501 to 2.525 of 3576
  1. #2501
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Oh werkt dat zo. Dus als ik in een slechte bui ben en wat verkeerds zeg tegen iemand ben ik geen slachtoffer als hij me dan in mn flikker steekt?

    Je probeert de situatie compleet te veranderen. Als jij 'iets verkeerds zegt'(iemands vrouw beledigd is meer dan verkeerd) tegen een bekende psychopaat waarvan je bewust bent(meer dan "iemand") dan ben je geen slachtoffer maar een idioot die krijgt waar hij om vraagt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2502
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je probeert de situatie compleet te veranderen. Als jij 'iets verkeerds zegt'(iemands vrouw beledigd is meer dan verkeerd) tegen een bekende psychopaat waarvan je bewust bent(meer dan "iemand") dan ben je geen slachtoffer maar een idioot die krijgt waar hij om vraagt.
    Dan ben je een idioot, ben ik het mee eens. Maar dan vraag je niet om zwaar mishandeld te worden. Hij bedoelt het waarschijnlijk als grapje en het komt misschien aan als belediging. Gelukkig denkt ons rechtssysteem er anders over dan jij, anders kwamen dit soort voorvallen nog veel vaker voor.

  3. #2503
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hij zal het ongetwijfeld niet sympathiek bedoelen, maar dan nog lijkt het me duidelijk dat dit een complete overreactie is.

  4. #2504
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Hilarisch, Badr wordt gered door de katholieke radio omroep BADRPUNT
    Maart guur geeft een volle schuur.

  5. #2505
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hij bedoelt het waarschijnlijk als grapje en het komt misschien aan als belediging.
    Je bent weer dingen aan verzinnen. Geloof je dit nou echt zelf? Geen mens op aarde die bewust is van Badr en zijn geschiedenis loopt naar hem toe om als GRAP zijn vrouw te beledigen. Leuk dat jij Everink steeds onrealistisch het voordeel van de twijfel geeft maar zijn drugs gebruik laat al zien dat hij dat totaal niet verdiend.


    Gelukkig denkt ons rechtssysteem er anders over dan jij, anders kwamen dit soort voorvallen nog veel vaker voor.
    Ik heb vanaf het begin al gezegd dat hij veel te ver ging met zijn mishandeling en ervoor gestraft moet worden. Jij zou makkelijk voor de media kunnen werken aangezien je zo goed dingen kunt twisten. Omdat ik Everink een idioot vind die geen slachtoffer is betekend niet dat ik Badr's reactie goedkeur.

  6. #2506
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari had op sympathie kunnen rekenen als hij het alleen bij een vuistslag had gehouden, maar deze man heeft het slachtoffer willens en wetens helemaal het ziekenhuis ingeslagen. Dat is disproportioneel. Zidane deelde een kopstoot uit aan Materazzi, maar daar vielen weinig mensen over. Hij is niet helemaal goed, die jongen. Net zoals veel van dat soort jongens uit zijn straatje.

  7. #2507
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je bent weer dingen aan verzinnen. Geloof je dit nou echt zelf? Geen mens op aarde die bewust is van Badr en zijn geschiedenis loopt naar hem toe om als GRAP zijn vrouw te beledigen. Leuk dat jij Everink steeds onrealistisch het voordeel van de twijfel geeft maar zijn drugs gebruik laat al zien dat hij dat totaal niet verdiend.




    Ik heb vanaf het begin al gezegd dat hij veel te ver ging met zijn mishandeling en ervoor gestraft moet worden. Jij zou makkelijk voor de media kunnen werken aangezien je zo goed dingen kunt twisten. Omdat ik Everink een idioot vind die geen slachtoffer is betekend niet dat ik Badr's reactie goedkeur.
    Ten eerste ben jij degene die tegenstrijdige dingen post, in je ene bericht zeg je dat everink het verdiende en in het andere dat je badr zijn reactie niet goedkeurd? Als jij vind dat everink het verdient is badr zijn reactie gepast volgens jou.

    Hoe kan jij wel weten hoe everink iets bedoelt en ik niet? Wie zegt dat het niet grappig bedoelt was? Waarom zou everink expres een pro kickbokser beledigen, maar kan het niet dat hij een geintje maakt?

  8. #2508
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind de algehele verontwaardiging jegens Badr buitenproportioneel. Jullie doen alsof hij iets fout heeft gedaan. Hij was toch gewoon vrolijk aan het stappen? Op Koens been weliswaar, maar zoiets mag de pret toch niet drukken?

  9. #2509
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ten eerste ben jij degene die tegenstrijdige dingen post, in je ene bericht zeg je dat everink het verdiende en in het andere dat je badr zijn reactie niet goedkeurd? Als jij vind dat everink het verdient is badr zijn reactie gepast volgens jou.
    Nogmaals ga je verder met dingen verzinnen. Waar heb ik gezegd dat Everink zo'n mishandeling verdiende? Ik zei dat hij geen medelijden verdiend omdat het zijn eigen schuld is en dat hij er zelf om vroeg. Dat is totaal wat anders dan zeggen dat hij zo'n soort pak slaag verdiend om een belediging. Denk eens na voordat je wat post.

    Hoe kan jij wel weten hoe everink iets bedoelt en ik niet? Wie zegt dat het niet grappig bedoelt was? Waarom zou everink expres een pro kickbokser beledigen, maar kan het niet dat hij een geintje maakt?
    Wat we tot nu toe zeker weten is 1-Hij beledigde Badr's vriendin en 2-Hij was bewust van Badr's geschiedenis tenzij je kunt bewijzen dat hij 10 jaar in een grot heeft geleefd. Aangezien hij een zakenman is lijkt het me logisch dat hij slim genoeg is om te denken dat zo'n "grapje" geen goed idee is. En blijkbaar zat hij aan de drugs dus het zou me niks verbazen dat hij daardoor lef kreeg.

    Waar je nu mee bezig bent is duidelijk. Wat een arme jonge die Everink die gewoon een leuk grapje probeerde te vertellen aan Badr en dan overkomt hem zoiets.

  10. #2510
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vind de algehele verontwaardiging jegens Badr buitenproportioneel. Jullie doen alsof hij iets fout heeft gedaan. Hij was toch gewoon vrolijk aan het stappen? Op Koens been weliswaar, maar zoiets mag de pret toch niet drukken?
    X 2
    En wéér wordt Badr gedemoniseerd !

  11. #2511
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Nogmaals ga je verder met dingen verzinnen. Waar heb ik gezegd dat Everink zo'n mishandeling verdiende? Ik zei dat hij geen medelijden verdiend omdat het zijn eigen schuld is en dat hij er zelf om vroeg. Dat is totaal wat anders dan zeggen dat hij zo'n soort pak slaag verdiend om een belediging. Denk eens na voordat je wat post.



    Wat we tot nu toe zeker weten is 1-Hij beledigde Badr's vriendin en 2-Hij was bewust van Badr's geschiedenis tenzij je kunt bewijzen dat hij 10 jaar in een grot heeft geleefd. Aangezien hij een zakenman is lijkt het me logisch dat hij slim genoeg is om te denken dat zo'n "grapje" geen goed idee is. En blijkbaar zat hij aan de drugs dus het zou me niks verbazen dat hij daardoor lef kreeg.

    Waar je nu mee bezig bent is duidelijk. Wat een arme jonge die Everink die gewoon een leuk grapje probeerde te vertellen aan Badr en dan overkomt hem zoiets.
    Ik verwoorde het verkeerd, je zei "hij kreeg waar hij om vroeg" , dus met andere woorden als je een grapje maakt en het komt beledigend over, of je beledigt iemand zijn vrouw dan vraag je erom om zwaar mishandeld te worden.

    Of hij nu een grapje maakt of iemand beledigd, ik probeer duidelijk te maken dat het bizar is dat je dan zo mishandeld wordt, en dat het bizar is dat iemand dan zegt dat hij heeft gekregen waar hij om vroeg.

  12. #2512
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Overigens heb ik nog nergens gezien dat everink heeft toegegeven dat hij estelle beledigd heeft, misschien heeft hij dat wel gedaan maar heb het nog nergens zien verschijnen. Waarschijnlijk krijg je dan nu de reactie " badr gaat niet zomaar los op iemand" , ja dat doet hij wel, het zal niet de eerste keer zijn.

  13. #2513
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Mannetjes zoals Everink denken dat ze alles maar mogen zeggen. Ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd en dat Badr vrijuit gaat. Als iemand zo'n opmerking had gemaakt tegen mijn partner had ik hem ook een tik gegeven. Niet omdat ik het verbaal niet aan kan, maar omdat woorden soms meer pijn doen dan klappen. Ik ben alleen geen 2 meter lange vechtmachine, dus de schade zou beperkt blijven. Zolang je elkaar met respect behandelt kom je ook niet in dit soort situaties. Eigen schuld dikke bult.

    laat de shitstorm maar komen.
    Lol, dit vind ik helemaal de mooiste. Dus eigenlijk heeft Badr Koen gespaard door hem slechts invalide te trappen ipv hem met woorden af te maken....Want dat had hem pas echt pijn gedaan.

  14. #2514
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik verwoorde het verkeerd, je zei "hij kreeg waar hij om vroeg" , dus met andere woorden als je een grapje maakt en het komt beledigend over, of je beledigt iemand zijn vrouw dan vraag je erom om zwaar mishandeld te worden.

    Of hij nu een grapje maakt of iemand beledigd, ik probeer duidelijk te maken dat het bizar is dat je dan zo mishandeld wordt, en dat het bizar is dat iemand dan zegt dat hij heeft gekregen waar hij om vroeg.
    Zoals ik zei als hij zn mond hield was er niets aan de hand. Everink speelde met vuur of het nou wel of niet een grapje was.
    Als iemand zichzelf bewust in een gevaarlijke situatie plaatst is het zn eigen schuld. Laatst ook met de 2 Braziliaanse MMA vechters de ziekenhuis in werden geslagen hadden de meeste mensen geen medelijden omdat een van de 2 het zelf uitlokte. In mijn mening zijn beide partijen trieste gevallen(Badr en zn vrienden natuurlijk meer).

  15. #2515
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Overigens heb ik nog nergens gezien dat everink heeft toegegeven dat hij estelle beledigd heeft, misschien heeft hij dat wel gedaan maar heb het nog nergens zien verschijnen. Waarschijnlijk krijg je dan nu de reactie " badr gaat niet zomaar los op iemand" , ja dat doet hij wel, het zal niet de eerste keer zijn.
    Klopt, voor zover ik weet is Badr de enige die dit "gehoord"heeft. En logisch dat hij 'iets' moet verklaren waarom hij kookte van woede en hem '1 klap' gaf.

    Indien Koen aangeeft dat hij dat niet gezegd heeft (weet niet of hij dat gedaan heeft), dan ben ik geneigd om hem eerder te geloven dan die agressieve gek.

  16. #2516
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ik kan me wel enigszins vinden in deze post. Toen ik 16 was zou ik het dikgedrukte ook gezegd hebben. Bepaalde Nederlanders hebben de neiging om onnodig grievend en beledigend te worden als ze leuk willen zijn. Hans Teeuwen, de lama's, Paul de Leeuw, Johan Derksen sinds '10 etc. Ze willen altijd grappig zijn ten koste van een ander. Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt tijdens het uitgaan en op straat of werk. Een Nederlander maakt een beledigende grap. Wanneer je kwaad wordt, proberen ze zich er altijd uit te lullen en verontschuldigen ze zich. Ze zijn vanuit hun feminiene cultuur niet gewend dat iemand beledigingen met geweld wil beantwoorden.

    Over dat Nl vrouwen voor een buitenlander gaan kan ik het volgende zeggen. Het kan kloppen wat je zegt, maar het hangt van het type vrouw af. Neem het aan van een voormalige player(lol). Alleen jonge meisjes, 'straatmeisjes'/ hoodratsen vrouwen uit een lager milieu zijn onder de indruk van een man die om hun eer te redden gaat vechten om iets onbenulligs als een misplaatste opmerking. Een vrouw uit een hoger milieu wil echt niet geassocieerd worden met een volwassenman die om zo'n onbenullige reden helemaal door het lint gaat.

    Naarmate ik ouder werd en meer verantwoordelijkheden kreeg en dus meer te verliezen had begon ik mij meer aan te passen aan de heersende normen. Ik zeg niet dat ik alles slik, maar ik reageer wel anders op situaties dan ik 18 jaar geleden zou doen. Conflict resolution... Die straatcultuur is leuk en aardig, maar ik ben een dertiger. Ik woon nou eenmaal in Nl en als ik wil slagen in deze maatschappij kan ik niet blijven vasthouden aan die zg. machocultuur (ik ben Antilliaans). Antillianen en Marokkanen zijn over het algemeen te lichtgeraakt. Als je zou weten hoeveel Antillianen vast zitten voor geweldsmisdrijven die makkelijk op een andere manier zouden kunnen worden opgelost ga je schrikken ouwe.
    je bent je feminiene kant aan het ontdekken!

    (wel grappig dat je de westerse cultuur als feminien omschrijft, het is de dominante cultuur op deze aardbol. blijkbaar is die machocultuur niet zo macho als deze zich doet voorkomen)

  17. #2517
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Overigens heb ik nog nergens gezien dat everink heeft toegegeven dat hij estelle beledigd heeft, misschien heeft hij dat wel gedaan maar heb het nog nergens zien verschijnen. Waarschijnlijk krijg je dan nu de reactie " badr gaat niet zomaar los op iemand" , ja dat doet hij wel, het zal niet de eerste keer zijn.
    Badr gaat heus niet zo maar op iemand los hooaaa!!!

  18. #2518
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Indien Koen aangeeft dat hij dat niet gezegd heeft (weet niet of hij dat gedaan heeft), dan ben ik geneigd om hem eerder te geloven dan die agressieve gek.
    Een van de grootste symptonen van een Cocaine verslaafde is constant liegen dus je hebt niet echt een sterke argument om Everink te geloven ipv die agressieve gek.

  19. #2519
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    yep
    Maart guur geeft een volle schuur.

  20. #2520
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Zoals ik zei als hij zn mond hield was er niets aan de hand. Everink speelde met vuur of het nou wel of niet een grapje was.
    Als iemand zichzelf bewust in een gevaarlijke situatie plaatst is het zn eigen schuld. Laatst ook met de 2 Braziliaanse MMA vechters de ziekenhuis in werden geslagen hadden de meeste mensen geen medelijden omdat een van de 2 het zelf uitlokte. In mijn mening zijn beide partijen trieste gevallen(Badr en zn vrienden natuurlijk meer).
    Die gasten sloegen er zelf ook op, al een hele andere situatie. Maar dan alsnog vind ik dat hun te erg zijn afgetuigd, een van de twee ligt / lag in coma meen ik. Dat gun ik ze zeer zeker niet.

  21. #2521
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Mannetjes zoals Everink denken dat ze alles maar mogen zeggen. Ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd en dat Badr vrijuit gaat. Als iemand zo'n opmerking had gemaakt tegen mijn partner had ik hem ook een tik gegeven. Niet omdat ik het verbaal niet aan kan, maar omdat woorden soms meer pijn doen dan klappen. Ik ben alleen geen 2 meter lange vechtmachine, dus de schade zou beperkt blijven. Zolang je elkaar met respect behandelt kom je ook niet in dit soort situaties. Eigen schuld dikke bult.

    laat de shitstorm maar komen.
    yep,

    Mr Koen heeft wel meer gezegd.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  22. #2522
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Een van de grootste symptonen van een Cocaine verslaafde is constant liegen dus je hebt niet echt een sterke argument om Everink te geloven ipv die agressieve gek.

    badr heeft aantoonbaar gelogen.

    meerdere malen.

    schaamtecultuur zou leemurray zeggen.

  23. #2523
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Zoals ik zei als hij zn mond hield was er niets aan de hand. Everink speelde met vuur of het nou wel of niet een grapje was.
    Als iemand zichzelf bewust in een gevaarlijke situatie plaatst is het zn eigen schuld. Laatst ook met de 2 Braziliaanse MMA vechters de ziekenhuis in werden geslagen hadden de meeste mensen geen medelijden omdat een van de 2 het zelf uitlokte. In mijn mening zijn beide partijen trieste gevallen(Badr en zn vrienden natuurlijk meer).
    Jij hebt helemaal gelijk!
    Maart guur geeft een volle schuur.

  24. #2524
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Een van de grootste symptonen van een Cocaine verslaafde is constant liegen dus je hebt niet echt een sterke argument om Everink te geloven ipv die agressieve gek.
    Nu is ie ook al cocaine verslaafd en werk je als psycholoog in de verslavingszorg? Petje af!

    Blijkbaar ken je Koen persoonlijk....Enlighten us!

  25. #2525
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Een van de grootste symptonen van een Cocaine verslaafde is constant liegen dus je hebt niet echt een sterke argument om Everink te geloven ipv die agressieve gek.
    Oh dus nu is hij al verslaafd aan cocaine, en ik ben degene die alles verdraaid
    Iemand verklaart dat hij die avond cocaine heeft gebruikt en hij is gelijk een verslaafde. Hopen dat je mij nooit met bier ziet voordat ik alcohol verslaafd ben.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •