MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 116 of 144 FirstFirst ... 1666106112113114115116117118119120126 ... LastLast
Results 2.876 to 2.900 of 3576
  1. #2876
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2877
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Whahahahahah Top.

  3. #2878
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Ik kots van dat straattaaltje, maar die griet heeft wel ballen, en dat kan niet gezegd worden van die ultieme lafbek Hari..

  4. #2879
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ze loopt er ook niet echt als een voorbeeldig moslima bij met der krentenbek.

  5. #2880
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    De officier van justitie heeft voor de rechtbank in Amsterdam akte van meineed laten opmaken tegen Yassin, de broer van Badr Hari. Hij is aangehouden. Yassin Hari moet vrijdag getuigen in de zaak van de mishandeling van de eigenaar van de Amsterdamse Club Air. Hij legde een ontlastende verklaring af die inhoudt dat niet Badr maar hij de klappen heeft verkocht.
    Hij zei vandaag ter zitting dat een vriend van Badr Hari ook slagen had uitgedeeld, terwijl hij bij de politie in verklaringen niet had aangegeven dat deze vriend had deelgenomen aan de vechtpartij. Dat was voor de officieren van justitie aanleiding om zijn verklaring als als leugenachtig te beoordelen. Hij staat onder ede en daarom verdenken ze hem van meineed. Dat is een ernstig misdrijf.
    De rechtbank heeft gezegd onderzoek naar meineed van het Openbaar Ministerie af te wachten. Na afloop van het verhoor werd Yassin Badr aangehouden en weggeleid naar beneden.
    Badr Hari Jeroen van den Berg, de eigenaar van Club Air, werd op 17 juli 2011 in elkaar geslagen in zijn club. De politie verdenkt Badr Hari hiervan. Van den Berg deed pas aangifte nadat de vechtpartij in de Sensation White aan het licht was gekomen, vorig jaar.

  6. #2881
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    De officier van justitie heeft voor de rechtbank in Amsterdam akte van meineed laten opmaken tegen Yassin, de broer van Badr Hari. Hij is aangehouden. Yassin Hari moet vrijdag getuigen in de zaak van de mishandeling van de eigenaar van de Amsterdamse Club Air. Hij legde een ontlastende verklaring af die inhoudt dat niet Badr maar hij de klappen heeft verkocht.
    Hij zei vandaag ter zitting dat een vriend van Badr Hari ook slagen had uitgedeeld, terwijl hij bij de politie in verklaringen niet had aangegeven dat deze vriend had deelgenomen aan de vechtpartij. Dat was voor de officieren van justitie aanleiding om zijn verklaring als als leugenachtig te beoordelen. Hij staat onder ede en daarom verdenken ze hem van meineed. Dat is een ernstig misdrijf.
    De rechtbank heeft gezegd onderzoek naar meineed van het Openbaar Ministerie af te wachten. Na afloop van het verhoor werd Yassin Badr aangehouden en weggeleid naar beneden.
    Badr Hari Jeroen van den Berg, de eigenaar van Club Air, werd op 17 juli 2011 in elkaar geslagen in zijn club. De politie verdenkt Badr Hari hiervan. Van den Berg deed pas aangifte nadat de vechtpartij in de Sensation White aan het licht was gekomen, vorig jaar.

    geen 1 van de slachtoffers van badr zijn lieverdjes valt me op ,
    neemt niet weg dat badr ze handen thuis moet laten. Maar die koen zocht het zelf , nogmaals geweld is niet de oplossing maar als je iemands vriendin zo openbaarlijk beledigd . Dan moet je op zijn minst een klap verwachten. Lijkt me sterk dat koentje dat niet verwachtte . Badr is een boy van de straat die toevallig goed kan kickboksen .
    En geen kickbokser naar wiens hoofd et is gestegen.
    Ik neem het absolut niet voor em op maar mensen die Badr kennen weten dat dit kon gebeuren simpelweg omdat badr badr is . En het gewoon niet pikt als je hem disrespect kickbokser of geen kickbokser .
    Vind et super jammer dat hij zich niet heeft kunnen beheersen . Ik had em supergraag tegen Tyrone gezien (sinds de partij tegen mes) en tegen ghita . Saki-hari 3 zou denkik de mooiste van de 3 eerdere confrontaties worden. . JammerJammer

  7. #2882
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    geen 1 van de slachtoffers van badr zijn lieverdjes valt me op ,
    neemt niet weg dat badr ze handen thuis moet laten. Maar die koen zocht het zelf , nogmaals geweld is niet de oplossing maar als je iemands vriendin zo openbaarlijk beledigd . Dan moet je op zijn minst een klap verwachten. Lijkt me sterk dat koentje dat niet verwachtte . Badr is een boy van de straat die toevallig goed kan kickboksen .
    En geen kickbokser naar wiens hoofd et is gestegen.
    Ik neem het absolut niet voor em op maar mensen die Badr kennen weten dat dit kon gebeuren simpelweg omdat badr badr is . En het gewoon niet pikt als je hem disrespect kickbokser of geen kickbokser .
    Vind et super jammer dat hij zich niet heeft kunnen beheersen . Ik had em supergraag tegen Tyrone gezien (sinds de partij tegen mes) en tegen ghita . Saki-hari 3 zou denkik de mooiste van de 3 eerdere confrontaties worden. . JammerJammer
    Jongens, we hebben er weer eentje....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #2883
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Oh boy.

  9. #2884
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Jongens, we hebben er weer eentje....
    wat bedoel je daar mee ,
    ff voor de duidelijkheid ik ben GEEN badr fan . Voor zover dat er toe doet .
    (favo vechters : spong , fedor , jones , spider)

    jammer er dat et altijd sarcastisch moet , als jij denkt dat badr de straat op gaat met het gevoel van ; wie zal ik vandaag is slopen of aan wie zal ik me contract / toekomst verspillen . Dan ben je hypocriet , ik kom uit de uitgaand wereld en zie wekelijks vechters op feesten en heb er regelmatig een paar op. De vuist zien gaan , laatst op Bloemendaal nog . Maar niet iedereen behaalt meteen de voorpagina's . Nogmaals ik PRAAT HET NIET GOED. Maar voor sommige is inhouden wat moeilijker en vergeet niet inhouden moet je doen als iemand je UITDAAGT .

  10. #2885
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Omdat Badr Badr is, een achterlijk gladiool, is inderdaad een verklaring echter dat vechters gaan knokken om beledigingen is wel triest en helemaal niet volgens de wetten van respect welke je dient op te brengen en in geen enkel geval dus goed te praten..... Als je aangevallen wordt is het een ander verhaal maar zelfs dan zal je je moeten beperken in je geweld.

  11. #2886
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    wat bedoel je daar mee ,
    ff voor de duidelijkheid ik ben GEEN badr fan . Voor zover dat er toe doet .
    (favo vechters : spong , fedor , jones , spider)
    Ik bedoel daarmee, we hebben weer iemand die het normaal acht woorden te beantwoorden met fysiek geweld.

    Die manier van denken vind ik bij de beesten af.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #2887
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    als jij denkt dat badr de straat op gaat met het gevoel van ; wie zal ik vandaag is slopen
    Het is zijn idee van een gezellige avond met vrienden.

    ik PRAAT HET NIET GOED. Maar...
    Uhuh

  13. #2888
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik bedoel daarmee, we hebben weer iemand die het normaal acht woorden te beantwoorden met fysiek geweld.

    Die manier van denken vind ik bij de beesten af.
    +1

    Daarnaast lijken deze 'goedpraters' maar niet te beseffen hoe slecht dit wel niet voor het imago (en professionalisering) van de sport is. Or they simply dont care.. (or understand)..

  14. #2889
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  15. #2890
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Goede samenvatting van vandaag...Opmerkelijk dat Estelle de opmerking over Ruud niet gehoord heeft

    http://www.at5.nl/artikelen/112660/badr-hari-ik-heb-enorm-spijt-liveblog



  16. #2891
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    hard! ... best een toffe chick toch zoals ze daar staat, respect

  17. #2892
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik bedoel daarmee, we hebben weer iemand die het normaal acht woorden te beantwoorden met fysiek geweld.

    Die manier van denken vind ik bij de beesten af.
    vriend waar hoor / zie je mij zeggen dat ik het normaal vind?
    waarom altijd mensen in hokjes plaatsen. ?

    Waarom om kan ik niet van mening zijn dat Badr FOUT is !!
    maarrrr dat het misschien wel een paar van de keren wel degelijk deels uitgelokt kan zijn door de slachtoffers .
    weet je hoe dat heet ? Dat heet " dingen objectief bekijken " .

    at the end of the day is badr fout wat je in de media leest is niet altijd zo .
    toen ik wat jonger was kreeg mijn vriendin een tik van een conducteur in haar gezicht tijdens een discussie . Waarop ik de conducteur een tik terug gaf . Maar op teletekst stond dat de conducteur mij om een kaartje vroeg en dat ik em daarom sloeg . Dat de beelden van de tram ander uitwezen werd achteraf ook niet vermeld op tv.

    Daarom zeg ik. : als je er zelf niet bij was , probeer dan objectief te blijven .

    Khoop op niet dat ik nu met mijn mening vijanden heb gemaakt hiero

  18. #2893
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    vriend waar hoor / zie je mij zeggen dat ik het normaal vind?
    waarom altijd mensen in hokjes plaatsen. ?

    Waarom om kan ik niet van mening zijn dat Badr FOUT is !!
    maarrrr dat het misschien wel een paar van de keren wel degelijk deels uitgelokt kan zijn door de slachtoffers .
    weet je hoe dat heet ? Dat heet " dingen objectief bekijken " .

    at the end of the day is badr fout wat je in de media leest is niet altijd zo .
    toen ik wat jonger was kreeg mijn vriendin een tik van een conducteur in haar gezicht tijdens een discussie . Waarop ik de conducteur een tik terug gaf . Maar op teletekst stond dat de conducteur mij om een kaartje vroeg en dat ik em daarom sloeg . Dat de beelden van de tram ander uitwezen werd achteraf ook niet vermeld op tv.

    Daarom zeg ik. : als je er zelf niet bij was , probeer dan objectief te blijven .

    Khoop op niet dat ik nu met mijn mening vijanden heb gemaakt hiero
    Als het 1 vermeend incident betrof zou je gelijk kunnen hebben,nu hebben we het over 8 aanklachten,plus de al eerdere veroordeling,plus de 3 keer dat Badr zich in de ring zelf heeft misdragen (ja 3,lees het boek van Jens maar),en daarbij laat ik alle andere verhalen buiten beschouwing (brandbom,in marokko,met Wesley Sneijder,of met Afrojack en de andere zaken die de rechtszaal niet haalden). Ook is vast komen te staan in het proces vandaag dat Badr een gelegenheidsdrinker is (die conclusie trok de rechter,lees het liveblog op NU.nl maar) en dat drank bij hem blijkbaar niet zo lekker valt. Verder is ook anabole steroiden bij hem thuis gevonden. Dat alles maakt een optelsom en zou het zomaar kunnen dat de fout telkens niet bij ''de anderen'' maar bij Badr zelf ligt denk je niet?
    Last edited by Coldcrust; 11-10-2013 at 19:07.

  19. #2894
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Tuurlijk ligt de fout bij Badr zelf, ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. En Badr is waarschijnlijk gewoon een sociopaat.

  20. #2895
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Als het 1 vermeend incident betrof zou je gelijk kunnen hebben,nu hebben we het over 8 aanklachten,plus de al eerdere veroordeling,plus de 3 keer dat Badr zich in de ring zelf heeft misdragen (ja 3,lees het boek van Jens maar),en daarbij laat ik alle andere verhalen buiten beschouwing (brandbom,in marokko,met Wesley Sneijder,of met Afrojack en de andere zaken die de rechtszaal niet haalden). Ook is vast komen te staan in het proces vandaag dat Badr een gelegenheidsdrinker is (die conclusie trok de rechter,lees het liveblog op NU.nl maar) en dat drank bij hem blijkbaar niet zo lekker valt. Verder is ook anabole steroiden bij hem thuis gevonden. Dat alles maakt een optelsom en zou het zomaar kunnen dat de fout telkens niet bij ''de anderen'' maar bij Badr zelf ligt denk je niet?
    klopt ben ik helemaal met je eens , ik kan ook alleen een BEETJE begrip op brengen dat hij tegen koen uit de slof schoot . Al is het alleen maar omdat ik vind dat als je mij uitscheld ik me beter kan inhouden dan als je mijn vriendin uitscheld. Maar verder deel ik jou mening .
    tof dat JiJ wel normaal reageert.

  21. #2896
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

  22. #2897
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ik zeg over 1 jaar...."Badr the Musical"

  23. #2898
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Ik zeg over 1 jaar...."Badr the Musical"
    Hahaha zelfs in newyork raken die uitverkocht denk ik

  24. #2899
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Jens net nog aan het woord bij rtl late night, ging ook een stukje over de rechtzaak van badr.

    OFF topic:

    Jens ging een beetje blozen toen het over erogene zones ging bij vrouwen

  25. #2900
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Daarom zeg ik. : als je er zelf niet bij was , probeer dan objectief te blijven .
    En, was je erbij daar in die skybox? Heb je Koen die opmerking horen maken?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •