MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 144 FirstFirst ... 41011121314151617182464114 ... LastLast
Results 326 to 350 of 3576
  1. #326
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Gelukkig heeft hij nooit zijn droom kunnen vervullen, namelijk de K1 titel halen. Overeem is dat wel gelukt die op een blauwe maandag ff mee deed haha!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Yves Gijrath kom er maar in............
    T'is een hele lieve warme, en nogmaals ik wil niet stigmatiseren daarom zeg ik het twee keer, Marokaanse jongen. Een echte knuffelbeer.

  3. #328
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Yves Gijrath kom er maar in............

    Geen verrassing dit. Zou me niks verbazen als een of twee anderen het grootste deel van de schuld op zich nemen. Badr bekent hier mee gedaan te hebben, maar niet de meeste schade te hebben toegebracht. Staat ie met een maand of 9 weer buiten. Die andere zaken worden lastiger, als er idd getuigen zijn die de verhalen van de slachtoffers steunen. Een getuige is geen getuige.....
    Maar wie zegt dat er maar 1 getuige is? We hebben nu Sensation White en Club Air...en Blinq was ook nog niet afgehandeld natuurlijk..verder zet Justitie nu zwaar in en was vandaag te lezen dat in het Cooldown Cafe verhaal de kans op een aangifte ook groot is. Dus als in Blinq het OM aangifte doet zou dat op 4 zaken komen..en er werd gesuggeerd dat er nog meer zaken speelden. Voor je het weet praat je over misschien 3/4 gevallen van zware lichamelijke mishandeling of zelfs poging tot doodslag in vereniging. Zaken worden gevoegd en de straffen deels opgeteld (zoals hier al uitgelegd werd). Dan kan de eis zomaar een fors aantal jaar zijn.
    Al blijft de kans op een lichtere straf aanwezig verwacht ik wel dat hij effectief een paar jaar van het toneel zal zijn. Bij veroordeling zal van eeneventuele latere bokscarriere in de VS geen sprake meer zijn omdat hij dat land dan niet meer in komt.
    Kortom het ziet er somber uit voor Badr.

  4. #329
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    DAT vind je het ergste????? Dus dat iemand misschien voor de rest van zijn leven niet meer kan lopen, hij de sport waar veel mensen van houden ten schande maakt etc etc kon je nog door de vingers zien...

    Maar nee, nu hij 'zingt' heeft ie voor jou pas echt af gedaan....Pfff, sommige mensen...
    Precies. Dat " zingen " het ergste is, is omerta, maffia mentaliteit.

  5. #330
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hoe ben jij er zo zeker van dat dat verhaal niet klopt? Het is in diverse media geweest destijds.
    Er staat in het bericht een vriendin van de vriendin van Badr Hari over de auto brand bom

  6. #331
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Precies. Dat " zingen " het ergste is, is omerta, maffia mentaliteit.
    het is MAFIA!
    Maffia is de (on)georganiseerde misdaad in NL haha die hebben geen omerta, zie huidige rechtzaken en "overlopers".....

    (sry voor het offtopic gaan)
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  7. #332
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Ik hoop dat de vechtsportwereld hem voor eeuwig zal uitsluiten van toernooien. Hij is een toptalent maar de imagoschade die hij toebrengt is vele male erger dan de mooie partijen die hij heeft neergezet.

    Badr Hari met pensioen wat mij betreft.
    Zeker weten!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #333
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het zou wel moeten eigenlijk maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren kijk maar naar Floyd MW jr. en Mike Tyson.

  9. #334
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    DAT vind je het ergste????? Dus dat iemand misschien voor de rest van zijn leven niet meer kan lopen, hij de sport waar veel mensen van houden ten schande maakt etc etc kon je nog door de vingers zien...

    Maar nee, nu hij 'zingt' heeft ie voor jou pas echt af gedaan....Pfff, sommige mensen...
    Uiteraard is het niet erger dan het gepleegde delict. Overigens ben ik wel van mening dat het iets over mans mentaliteit zegt. Daarnaast zou ik je willen verzoeken om mij geen woorden in de mond te leggen. Overdramatiseren is ook een vak.

  10. #335
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Vrees dat het wel ff zitten voor hem word,en als je dat alles luxe gewent bent valt het best tegen binnen.
    Maar goed hij zal wel op handen gedragen worden binnen.

  11. #336
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft nu dus een (gedeeltelijke) bekentenis afgelegd en lapt en passant die andere verdachten erbij. Had ik niet direct verwacht, maar het is makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen. Het kan dat de verdachten dit onderling hebben afgesproken.

    Ik lees op crimesite dat de aanleiding zou zijn dat "de licht aangeschoten Koen zich te amicaal had opgesteld" in de vipbox. Als dat echt de aanleiding zou zijn, zou dit heel zonde zijn. De komende drie maanden hoeft Badr in ieder geval geen plannen te maken en met de andere zaak en eventuele nieuwe aangiftes denk ik dat hij misschien wel een jaar zal zitten. Benieuwd wat voor gevolgen dit voor z'n carrière zal hebben. Ik ben een fan van de vechter, maar als hij schuldig wordt bevonden zal ook hij z'n straf moeten ondergaan. Misschien ook raadzaam om professionele hulp in te roepen (mocht hij verantwoordelijk zijn voor de mishandelingen).

    Eén woord.. Zonde...

  12. #337
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Haha ik ben lekker op vakantie in Rome maar keek dagelijks nog op mf om te kijken hoe deze zaak verloopt. Ff 2 vragen:
    1. Ben ik de enige die moest lachen om het feit dat badr heeft bekend maar estelle heeft zitten ontkennen? Lol
    2. Ben ik de enige die hier erg blij om is? Ik bedoel je hebt alles wat je wilt... Talent, geld, roem maar toch verneuk je het keer op keer en maak je misbruik van de dingen die je hebt.

    Zoals iemand al eerder zei, het had al een tijdje eerder moeten gebeuren maarja.. Beter laat dan nooit.


    Ps: dare i say... Karma?! Lol

    Ik ga weer verder genieten van het prachtige Rome! Een fijne middag toegewenst dame(s) en heren

  13. #338
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Die staat over een jaar gewoon in de ring en zal alleen nog maar meer publiek trekken.
    Max. 400 x 125

  14. #339
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde laatst dat de aanleiding zou zijn dat Koen, Estelle een hand wou geven o.i.d..
    klinkt onwerkelijk, maar met het machogedrag van Badr, zou het me niks verbazen.

    Fucking zonde dit. jammer, heeeel jammer

  15. #340
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Deel beperking Hari opgeheven

    Een deel van de beperkingen die nu gelden voor Badr Hari worden vrijdag opgeheven.



    Foto: frank buis
    Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) laten weten. De van mishandeling verdachte kickbokser zit momenteel op verzoek van het OM vast in volledige beperking. Dit betekent dat hij geen kranten mag lezen en tv mag kijken, geen contact heeft met de buitenwereld of medegedetineerden en alleen mag spreken met zijn advocaat.

    Vanaf vrijdag wordt een deel van de beperking opgeheven. Hari krijgt dan weer toegang tot kranten en tv, laat het OM weten. Op termijn moet de beperking verder worden opgeheven, maar de zegsman kan nog niet vertellen wanneer dat precies gebeurt.

    De advocaat van Hari, Marnix van der Werf, liet eerder vandaag weten dat hij graag wil dat de beperking op zijn cliënt volledig wordt opgeheven. Er komen namelijk nog steeds inhoudelijke details over de zaak naar buiten, waar Van der Werf niet op mag reageren zolang Hari in beperking zit.

    Donderdag meldde De Telegraaf dat Hari bekend zou hebben betrokken te zijn geweest bij een zware mishandeling tijdens dancefeest Sensation. Van der Werf heeft laten weten de Staat aansprakelijk te stellen als dit lek, en andere lekken, bij de recherche blijken te zitten. Er loopt inmiddels een onderzoek naar het lekken van informatie.

    Eerder vandaag liet het Openbaar Ministerie ook al weten niet blij te zijn met de informatie die, ondanks de beperking van Hari, naar buiten komt.

    Bron: AT5

  16. #341
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Die staat over een jaar gewoon in de ring en zal alleen nog maar meer publiek trekken.
    Dat hoop ik ook!

  17. #342
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Zou wel weer typisch zijn als de zaak klapt door procedurele fouten van het OM....

  18. #343
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Die staat over een jaar gewoon in de ring en zal alleen nog maar meer publiek trekken.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #344
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    ...volgens mij zit ie z'n zonden te overdenken...


    [IMG][/IMG]

  20. #345

    Default

    Dus Badr zit in beperking maar zijn verklaring word al wel in de Telegraaf geplaatst? En straks gaan ze klagen dat hij wordt vrijgesproken of strafvermindering krijgt omdat de zaak is uitgelekt.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  21. #346
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik vind het kickboxen steeds leuker worden

    Peter Aerts, Remy Bonjasky, Ernesto Hoorst en Sem Schilt zijn het gezicht van de kickbox wereld.

    Badr is niet meer dan een over het paard getilde stumper..... Wat heeft ie nou eigenlijk bereikt behalve zichzelf en de sport keer op keer in de problemen brengen?

    Opzouten met die loser!
    Niet slecht denk ik zo Dirk






    2008-12-06 Win Peter Aerts K-1 World GP 2008 Final Yokohama, Japan TKO (Referee Stoppage)

  22. #347
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik vind het kickboxen steeds leuker worden

    Peter Aerts, Remy Bonjasky, Ernesto Hoorst en Sem Schilt zijn het gezicht van de kickbox wereld.

    Badr is niet meer dan een over het paard getilde stumper..... Wat heeft ie nou eigenlijk bereikt behalve zichzelf en de sport keer op keer in de problemen brengen?

    Opzouten met die loser!
    Dirk, niks bereikt zei je?







    2008-12-06 Win Peter Aerts K-1 World GP 2008 Final Yokohama, Japan TKO (Referee Stoppage)

  23. #348
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat hij zal moeten gaan zitten, maar hooguit anderhalf tot twee jaar...het uitlekken gaat in zijn voordeel werken..

    daarna vertrekt hij voorgoed naar Marokko ofzo...zoiets....de kans op 'karma' hier is te groot

    waar zijn die randdebielen bij de recherche eigenlijk mee bezig vraag ik me af

  24. #349
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Enige wat ik kan zeggen: lol @ Estelle
    Fat girlz need lovin too!



  25. #350
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik denk dat hij zal moeten gaan zitten, maar hooguit anderhalf tot twee jaar...het uitlekken gaat in zijn voordeel werken..

    daarna vertrekt hij voorgoed naar Marokko ofzo...zoiets....de kans op 'karma' hier is te groot

    waar zijn die randdebielen bij de recherche eigenlijk mee bezig vraag ik me af
    Echt hea, 10 fucking recherches op de zaak... hoe moeilijk kan het zijn??

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •