MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 140 of 144 FirstFirst ... 4090130136137138139140141142143144 LastLast
Results 3.476 to 3.500 of 3576
  1. #3476
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    geen probleem moet ik dan zelf drinken meenemen dus?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #3477
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Nee, ik neem vanavond wel een sixpack mee.Maar dan wil ik wel eerst!
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #3478
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    wat een kinderachtige site is dit geworden. ik ga stuk om sommige internet freakjes hier.

  4. #3479
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    that's not very nice.

  5. #3480
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    You finisht your job today at a fabric?

  6. #3481
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Toch wel gek hè, dat Badr zoveel problemen heeft. Het is zo makkelijk op te lossen:



  7. #3482
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    You finisht your job today at a fabric?
    my job is good i work at a fabric yes but I don't take the bottle seriously.

  8. #3483
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Vlinderstrik is voor bazen. Niemand wist hoe hij om moest hier. Heb het ondertussen al lang gefixed. En ja, een van de belangrijkste politici van het land! Doei MF. Harder studeren en werken, money pays the bill. Kom me haten

  9. #3484
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Vlinderstrik is voor bazen. Niemand wist hoe hij om moest hier. Heb het ondertussen al lang gefixed. En ja, een van de belangrijkste politici van het land! Doei MF. Harder studeren en werken, money pays the bill. Kom me haten
    Gefeliciteerd man. Hoop dat je een goed feest hebt gehad met de vlinderstrik. Succes met je opleiding en politieke carrière. Als de rekeningen betaald zijn zie ik je graag weer terug. Je Posts zorgden altijd voor vermaak. Het ga je goed.

    OT : waar traint Badr in Marokko en met wie? Trainingskamp moet toch onderhand begonnen zijn.

  10. #3485
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default 'Drie jaar cel voor Badr Hari'

    'Drie jaar cel voor Badr Hari'

    Het Openbaar Ministerie (OM) heeft woensdag in hoger beroep drie jaar cel geëist tegen kickbokser Badr Hari. De aanklager houdt de 30-jarige vechtsporter verantwoordelijk voor een reeks mishandelingen in het Amsterdamse uitgaansleven. Daaronder was ook die van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.






    De eis viel lager uit dan vorig jaar, toen de officier van justitie de rechtbank vroeg Hari een gevangenisstraf van vier jaar op te leggen, waarvan een voorwaardelijk. Aanleiding daarvoor was dat het OM zich in hoger beroep op het standpunt stelde dat bij de mishandeling van Everink geen sprake was van voorbedachte rade, wat eerder wel werd verondersteld.
    De aanklager ging niet in beroep tegen de vrijspraak die de rechtbank Hari vorig jaar in een paar geweldszaken verleende. De rechtbank veroordeelde Hari vorig jaar uiteindelijk tot anderhalf jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk.
    Voor het hof gaf de aanklager woensdag aan dat hij bij het voorbereiden van het proces "een steeds somberder beeld" van de persoon Hari kreeg. "Geen empathie, geen schuldgevoel, het zijn bevindingen van deskundigen waarmee ik het eens ben. Het is niet uit te sluiten dat hij doelbewust een imago heeft proberen te creëren dat met hem niet te spotten viel, dat hij onaantastbaar was."
    Omdat Hari nauwelijks meer in Nederland is, vond het OM een deels voorwaardelijke straf niet zinvol. Om diezelfde reden vroeg de aanklager het hof de schorsing van Hari's voorarrest komende vrijdag na afloop van de zaak direct op te heffen.
    Tegen medeverdachte Ferhat Y. eiste het OM vijftien maanden cel.
    Excuses

    Badr Hari bood in de rechtszaal zijn excuses aan Koen Everink aan. "Ik vind het treurig om te horen wat je moet meemaken. Als sportman begrijp ik hoe zwaar je daardoor kunt lijden."
    Everink ondervindt ruim drie jaar na het 'Sensation-incident' nog dagelijks de lichamelijke en geestelijke gevolgen van de zware mishandeling waaraan hij ten prooi viel.
    Bron.Telegraaf

  11. #3486
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Misleidende topic titel.
    De eis is 3 jaar.
    En die stink hoer van een Estelle verklaard nu valse verklaringen te hebben afgelegd voor Badr.

  12. #3487
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nou nou willem.

  13. #3488
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    hahaha willem033 mooie opmerking!!

  14. #3489
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    "Eerlijkheid duurt het langs" zei mijn moeder altijd....

    Maar Estelle is wel een stinky whore natuurlijk.

  15. #3490
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Estelle Cruijff is op zoek naar een baan nu de door haar verlangde alimentatie van tafel is geveegd. De ex van Ruud Gullit heeft besloten te gaan werken nadat de rechter besloot dat de alimentatie 3.500 euro per maand bedraagt, in plaats van de geëiste 21.000 euro.

    Estelle hoopt binnenkort haar handtekening te zetten onder een contract, vertelt ze aan weekblad Story. Ze wil niet verklappen om welke werkgever het gaat maar wel dat ze niet te beroerd is om haar handen te laten wapperen. ,,Ik ben op dit moment in onderhandeling met een partij.''

    Wel een baan dus, maar geen man. ,,Ik ben vrijgezel en voel me daar prima bij'', vervolgt Estelle. Ze benadrukt dat het definitief voorbij is met vechtsporter Badr Hari. ,,Het is een jaar geleden dat ik met hem brak. We zijn niet samen.''

    Eind maart werd de scheiding van Estelle en Ruud uitgesproken. De alimentatie werd begin deze maand bepaald. Ruud heeft laten weten tevreden te zijn met het eindoordeel van de rechtbank.


  16. #3491
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Eind goed al goed voor Ruud

  17. #3492
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Misleidende topic titel.
    De eis is 3 jaar.
    En die stink hoer van een Estelle verklaard nu valse verklaringen te hebben afgelegd voor Badr.
    Willem is stoer

  18. #3493
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Estelle is echt uitgekookt.
    Zo zie je maar, hij heeft koen everink mishandeld voor Estelle die hem een mes in zijn rug steekt.
    Hij kan koen everink nu wel een hand geven na die opmerking.

  19. #3494
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Welnee man. Badr heeft zelf toegegeven tikjes uitgedeeld te hebben. Dan kan ze niet blijven liegen voor 'm. Dan is ze zelf ook strafbaar. Gewoon Badr z'n eigen schuld dat ze nu wat anders verteld.

  20. #3495
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel gezeik kun je hebben van een vrouw.
    Altijd hetzelfde liedje

  21. #3496
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    en nog een lelijke gemolte E.T. ook die Estelle.

  22. #3497
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    en nog een lelijke gemolte E.T. ook die Estelle.
    Arme Badr, gemene Estelle!

  23. #3498
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vraag me af hoe Willem weet dat ze een hoer is en stinkt.

  24. #3499
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Willem is gangstah tog?

  25. #3500
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    steeds meer begin ik jan van plas zijn woorden te begrijpen en dit is een mooi voorbeeld ervan .ik ben in de periode dat jan les gaf aan team aerts bij kops gym daar wel eens op bezoek geweest om een training mee te pikken.hij heeft mij toen als advies gegeven dat een kickboxer pas kampioen kan worden nadat hij de drugs en vrouwen heeft overleeft.ik was toen 22 jaar en nu 8 jaar later . en 8 jaar ervaring verder . als trainer en als vechter . begin ik de relevantie van de factor pas echt te zien. ontopic ik vermoed dat badr geen dag meer zal zitten . door onze vechtsport vriend ramzan kadyrov die gaat hem een mooie toekomst in tjetjenie bieden vermoed ik ik hoop in ieder geval dat we nog even van deze (verloren) parel kunnen genieten na alles wat is gebeurt en gezecht .. blijft badr een once in a lifetime vechter . en ik geniet nog steeds intens van al zijn wedstrijden .. tegen ismael had ik toch wel weer een beetje dat oude badr gevoel als hij nu de lijn kan doortrekken de komende 2 a 3 jaar .. kan hij nog van iedereen winnen en ons vele mooie partyen geven .als hij 3 jaar bromt is het einde verhaal carriere badr en dat zal heel erg jammer zijn ... vind ik

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •