MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 15 of 144 FirstFirst ... 51112131415161718192565115 ... LastLast
Results 351 to 375 of 3576
  1. #351
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Net Marloes Coenen op Nld 3 bij WNL. Ze geeft weer prima commentaar over aantijgingen tegen de vechtsport in het algemeen en specifiek nav de zaak Badr Hari. Dat is toch wel een boegbeeld van het Mma/vechtsport in Nederland! Chapeau voor Marloes!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  2. #352
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Jezus wat een gezeik over imago schade voor de sport. De enige die imago schade heeft opgelopen is hijzelf. De rest staat er helemaal los van. Hij maakt de sport nu niet kapot, omdat hij zijn handen niet heeft kunnen thuis houden. De sport is al helemaal verrot. Daar heeft hij niet voor gezorgd. Dat hebben "grote" promotors voor gezorgd. Door met crimineel geld gala's te organiseren. Daar gaat de sport kapot van. Niet omdat 1 mafkees, iemand anders in elkaar beukt. Badr moet gewoon op de blaren gaan zitten en daarna weer knal partijen gaan draaien, of niet als die daar hierna geen zin meer heeft.

  3. #353
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Toch is het maar de vraag of Hari straks in de USA en Japan mag komen vechten. Hij heeft straks (waarschijnlijk) immers een veroordeling achter zijn naam staan en om dan werkvergunning/visum te krijgen!? Dat kan wel eens heeel moeilijk worden, vooral in de VS.

  4. #354

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Toch is het maar de vraag of Hari straks in de USA en Japan mag komen vechten. Hij heeft straks (waarschijnlijk) immers een veroordeling achter zijn naam staan en om dan werkvergunning/visum te krijgen!? Dat kan wel eens heeel moeilijk worden, vooral in de VS.
    Er zijn wel meer atleten/trainers die op dit moment in usa zitten en ooit zijn veroordeeld, maar ja je weet nooit hoe dat zit. de 1 wel de ander misschien niet. Ligt waarschijnlijk ook aan waarvoor iemand veroordeeld is.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  5. #355
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Drugs, wapens of geweld op je kerfstok en de USA zijn een no go voor je.

  6. #356

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Drugs, wapens of geweld op je kerfstok en de USA zijn een no go voor je.
    nah zoals ik al eerder zei ligt dat er maar net aan. er zijn er verschillende met een strafblad geweld/doodslag etc die er gewoon naar toe kunnen en er nog zitten.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  7. #357

    Default

    Badr Hari blijft 'beperkt'

    AMSTERDAM - Het blijft Badr Hari voorlopig verboden contact te hebben met de buitenwereld en met medegedetineerden. Wel mag hij sinds donderdag weer tv kijken en de krant lezen.

    Foto: NU.nl/johnny rinsma
    Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) gemeld. Marnix van der Werf, advocaat van kickbokser Hari, heeft het OM donderdag verzocht de beperkingen op te heffen, zodat hij kan reageren op zaken die in de media verschijnen. Maar aan die situatie is nog niks veranderd.
    Donderdag schreef De Telegraaf dat Hari tijdens politieverhoren heeft toegegeven dat hij betrokken is geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam Arena.


    Het OM in Amsterdam stoort zich er enorm aan dat er kennelijk nog steeds wordt gelekt over het onderzoek naar Badr Hari en de mishandelingen waarvan de kickbokser wordt verdacht. De beperkingen die voor Hari gelden, zijn er onder meer op gericht dat er over de inhoud van het onderzoek niets naar buiten wordt gebracht.
    ''Ondanks die beperkingen blijken er nog steeds delen van een verklaring op straat te kunnen belanden'', zegt een woordvoerder van het parket in Amsterdam. ''Dat vinden wij bijzonder vervelend.''

    Enkele malen

    De afgelopen weken werd al enkele malen informatie gepubliceerd uit het lopende onderzoek. De advocaten van Hari hebben zich daarover beklaagd, de Rijksrecherche doet er op verzoek van het OM inmiddels onderzoek naar.
    Of de jongste onthulling in de zaak ook in dat onderzoek wordt meegenomen, wil een woordvoerder van het landelijk parket van het OM, dat het lekonderzoek leidt, niet zeggen. ''Wij doen nooit mededelingen over lopende onderzoeken. Maar wij lezen natuurlijk ook de krant.''
    Advocaat Van der Werf stelt de staat aansprakelijk als het lek bij de recherche blijkt te zitten, zegt hij.

    Eindhoven

    De beperkingen zijn Hari en een in Eindhoven gearresteerde medeverdachte opgelegd door de onderzoeksrechter, op verzoek van het OM. Het doel ervan is om het onderzoek zo ongestoord mogelijk te kunnen laten verlopen.
    Hari is vrijdag voor 2 weken in bewaring gesteld; de beperkingen gelden in elk geval voor die periode, maar kunnen verlengd worden. Volgende week zal de raadkamer van de rechtbank in een besloten zitting zich over het voortduren van het voorarrest van Hari en de medeverdachte buigen
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #358
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Echt, wat is die Hari toch een achterlijke randdebiel. Ik hoop dat ze hem psychologisch doormeten, grote kans dat hij rijp is voor TBS. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij over enig inlevingsvermogen beschikt. Zijn grootheidswaanzin helpt hem ook niet. Dat ze hem maar lang achter de tralies mogen houden.

  9. #359
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Badr je blijft een topper!!
    Hoop dat je snel weer vrij komt zodat de wereld weer van je kan genieten in de ring!!

    Mohamed Ali-Mike Tyson-Badr Hari-Fedor Emelianenko-Ernesto Hoost-Anderson Silva

  10. #360
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Badr Hari blijft 'beperkt'

  11. #361
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari is helaas de slechtste wat kickbokssport ooit overkomen is. Ik hoef hem nooit meer in de ring te zien!

  12. #362
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Badr je blijft een topper!!
    Hoop dat je snel weer vrij komt zodat de wereld weer van je kan genieten in de ring!!

    Mohamed Ali-Mike Tyson-Badr Hari-Fedor Emelianenko-Ernesto Hoost-Anderson Silva
    Man, hoe kun je nou na alles wat hij geflikt heeft nog tot aan je eleboog in zijn poepert zitten terwijl hij zijn ballen op je voorhoofd laat rusten? Hoe kan dat toch?

  13. #363
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Badr je blijft een topper!!
    Hoop dat je snel weer vrij komt zodat de wereld weer van je kan genieten in de ring!!

    Mohamed Ali-Mike Tyson-Badr Hari-Fedor Emelianenko-Ernesto Hoost-Anderson Silva
    Cynisme?
    Of:


  14. #364
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Man, hoe kun je nou na alles wat hij geflikt heeft nog tot aan je eleboog in zijn poepert zitten terwijl hij zijn ballen op je voorhoofd laat rusten? Hoe kan dat toch?
    Ik heb meerdere verklaringen hiervoor:

    1: Hij is een 15jarig mannetje zonder enig besef van de schade die badr aanricht met zijn acties.
    2: Hij denkt dat het leven een actiefilm is.
    3: Hij hoopt dat badr niks te doen heeft in de bak en uit verveling mixfight.nl bekijkt.Badr leest vervolgens zijn bericht en ze worden goede vriendjes.

  15. #365
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Badr je blijft een topper!!
    Hoop dat je snel weer vrij komt zodat de wereld weer van je kan genieten in de ring!!

    Mohamed Ali-Mike Tyson-Badr Hari-Fedor Emelianenko-Ernesto Hoost-Anderson Silva
    Duidelijk dat je een hekel hebt aan de sport en een diepe intense liefde voelt voor die psychopaat. Misschien moet je ook zoiets flikken en kan je zijn celmaatje worden....Misschien handig om dan wel een beetje op te passen voor zijn 'zone'..

  16. #366
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Man, hoe kun je nou na alles wat hij geflikt heeft nog tot aan je eleboog in zijn poepert zitten terwijl hij zijn ballen op je voorhoofd laat rusten? Hoe kan dat toch?
    Omdat ik het een gruwelijke vechter vind en geniet van zijn partijen.

    Maar over dat elleboog in de poepert:

    -Deden mensen dat ook niet bij Rijkaard toen de CL won met Ajax terwijl die Voller in zn haren spuugde?

    -Doen mensen dat niet na elke overwinning van Overeem nadat ie gevochten heeft met portiers, een vrouw mishandeld heeft en last but not least vals heeft gespeeld door doping te gebruiken en daarover te liegen?

    Achja zo kan ik nog wel even door gaan..je blijft liefhebbers en haters houden

  17. #367
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Omdat ik het een gruwelijke vechter vind en geniet van zijn partijen.

    Maar over dat elleboog in de poepert:

    -Deden mensen dat ook niet bij Rijkaard toen de CL won met Ajax terwijl die Voller in zn haren spuugde?

    -Doen mensen dat niet na elke overwinning van Overeem nadat ie gevochten heeft met portiers, een vrouw mishandeld heeft en last but not least vals heeft gespeeld door doping te gebruiken en daarover te liegen?

    Achja zo kan ik nog wel even door gaan..je blijft liefhebbers en haters houden
    Iemand in zijn haren spugen is ook net zo erg als een zware mishandeling. En overeem is niet veroordeeld voor mishandeling van die portiers, dat zal bij badr anders zijn deze keer.

  18. #368
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    je blijft liefhebbers en haters houden
    En nuthuggers ook.

  19. #369
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Iemand in zijn haren spugen is ook net zo erg als een zware mishandeling. En overeem is niet veroordeeld voor mishandeling van die portiers, dat zal bij badr anders zijn deze keer.
    maar wel voor die andere 2 feiten.

    Badr zal vast veroordeeld worden..ik ken de feiten niet, hoop dat zijn aandeel minimaal is geweest zodat we zo snel mogelijk weer in de ring kunnen genieten van hem..

  20. #370
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    maar wel voor die andere 2 feiten.

    Badr zal vast veroordeeld worden..ik ken de feiten niet, hoop dat zijn aandeel minimaal is geweest zodat we zo snel mogelijk weer in de ring kunnen genieten van hem..
    Is hij veroordeeld voor mishandeling? link?

  21. #371
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Omdat ik het een gruwelijke vechter vind en geniet van zijn partijen.

    Maar over dat elleboog in de poepert:

    -Deden mensen dat ook niet bij Rijkaard toen de CL won met Ajax terwijl die Voller in zn haren spuugde?

    -Doen mensen dat niet na elke overwinning van Overeem nadat ie gevochten heeft met portiers, een vrouw mishandeld heeft en last but not least vals heeft gespeeld door doping te gebruiken en daarover te liegen?

    Achja zo kan ik nog wel even door gaan..je blijft liefhebbers en haters houden
    Ik denk dat we allemaal wel van zijn partijen genoten hebben (op die twee partijen na dan), maar dat het allemaal niet uit zou maken wat hij doet en dat hij zsm weer in een ring zou moeten staan, getuigt wel van een enorm egoïsme. Zo lang je eigen behoeften maar bevredigd worden, wat er met een ander gebeurt is helemaal niet belangrijk. Dat je dan überhaupt nog van zo iemand kunt genieten en zo iemand graag ziet, ik vind het maar apart.

    Wat Rijkaard betreft, iemand in z'n haar spugen is niet netjes, maar als je het afzet tegen wat Hari gedaan heeft... Wat is de significantie daar dan nog van?

    Overeem? Waarom moet hij er nou steeds bij gehaald worden, dit topic gaat over Hari (geldt ook voor Rijkaard). Het doet gewoon niet ter zake.

  22. #372
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Is hij veroordeeld voor mishandeling? link?
    http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/al...ndeling-vrouw/

    Your welcome

  23. #373
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Is hij veroordeeld voor mishandeling? link?
    http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/al...ndeling-vrouw/

    Al gevonden. Nou vind ik iemand in zijn / haar gezicht duwen ook wat anders dan op iemand zijn been dansen of iemand zijn gezicht kapot slaan.

  24. #374
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    http://www.mmaplanet.nl/mmanieuws/al...ndeling-vrouw/

    Al gevonden. Nou vind ik iemand in zijn / haar gezicht duwen ook wat anders dan op iemand zijn been dansen of iemand zijn gezicht kapot slaan.

    Ja tuurlijk alles wat krom is recht praten
    Is die daar voor veroordeeld? NEEEE

    Moet ie gestraft worden als die schuldig is? JAAA

    Achja de een hoopt dat ie schuldig is en ik hoop dat ik hem zo snel mogelijk weer in de ring zie

  25. #375
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default


    i think somebody fucked it up
    ik blijf bij me mening ik hoop dat de een jaartje cel hem verandert
    en dat we over 2 a 3 jaar een badr hari nog in amerika kunnen zien in het bokscircuit als een verandert man.
    maar na de bekentenis
    he fucked up
    do the crime do the time

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •