MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 144 FirstFirst ... 61213141516171819202666116 ... LastLast
Results 376 to 400 of 3576
  1. #376
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel beter voor hem dat de media beperkingen eraf zijn.
    Blijft echt enorm kut zonder tv en radio in een kleine cel in de PI, en al helemaal tijdens de ramadan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Ja tuurlijk alles wat krom is recht praten
    Is die daar voor veroordeeld? NEEEE

    Moet ie gestraft worden als die schuldig is? JAAA

    Achja de een hoopt dat ie schuldig is en ik hoop dat ik hem zo snel mogelijk weer in de ring zie
    Ik hoop niet dat hij schuldig is. Hij is schuldig of hij is het niet. Als hij schuldig is hoeft hij van mij niet perse terug te komen in de ring, ook al het ik van zijn partijen genoten ( de partijen die die niet verziekt heeft door onsportief gedrag). Het is trouwens duidelijk dat hij schuldig is, dat heeft hij verklaard.

  3. #378
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Toch wel beter voor hem dat de media beperkingen eraf zijn.
    Blijft echt enorm kut zonder tv en radio in een kleine cel in de PI, en al helemaal tijdens de ramadan.

    Vraag me af of je dan lichamelijk en mentaal aan de ramadan kan mee doen..

  4. #379
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Vrouwen in het gezicht duwen en daarvoor 40 uur taakstraf krijgen vergelijken iemand invalide schoppen. Dat kunnen alleen 15 jaar oude marokkaantjes. Ongelofelijk.

    Snap echt niet dat sommige Marokkanen altijd voor andere mensen met de zelfde herkomst moeten opkomen, wat ze ook gedaan hebben.
    Last edited by The Company; 03-08-2012 at 00:24.

  5. #380
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Toch wel beter voor hem dat de media beperkingen eraf zijn.
    Blijft echt enorm kut zonder tv en radio in een kleine cel in de PI, en al helemaal tijdens de ramadan.
    Nou, met een beetje geluk mag hij zijn eigen schotel aan de muur hangen, dan kan hij de ganse dag Noord-Afrikaanse televisie kijken. Wat zal Hari blij zijn.

  6. #381
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Toch wel beter voor hem dat de media beperkingen eraf zijn.
    Blijft echt enorm kut zonder tv en radio in een kleine cel in de PI, en al helemaal tijdens de ramadan.
    ahhhh tis zonde. Wat heeft hij toch een zwaar leven.

  7. #382
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Vrouwen in het gezicht duwen en daarvoor 40 uur taakstraf krijgen vergelijken iemand invalide schoppen. Dat kunnen alleen 15 jaar oude marokkaantjes. Ongelofelijk.
    Ik merk dat jij erbij hebt moeten zijn..Heeft Badr geschopt of geslagen?Of beide?

    Heb je toevallig ook een filmpje van de daad? Beste kun je het dan bij justitie inleveren zodat ze de zaak kunnen sluiten en Badr vast blijft zitten..

  8. #383
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Ik merk dat jij erbij hebt moeten zijn..Heeft Badr geschopt of geslagen?Of beide?

    Heb je toevallig ook een filmpje van de daad? Beste kun je het dan bij justitie inleveren zodat ze de zaak kunnen sluiten en Badr vast blijft zitten..
    Daar hebben ze geen filmpje voor nodig. Ze hebben al een verklaring van badr zelf.

  9. #384
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Daar hebben ze geen filmpje voor nodig. Ze hebben al een verklaring van badr zelf.
    27-jarige kickbokser zegt het slachtoffer maar een keer te hebben geslagen. Everink zou zijn verdere verwondingen te danken hebben aan andere belagers. Een van hen, een 30-jarige Eindhovenaar, werd vorige week maandag aangehouden op Eindhoven Airport.

  10. #385
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    27-jarige kickbokser zegt het slachtoffer maar een keer te hebben geslagen. Everink zou zijn verdere verwondingen te danken hebben aan andere belagers. Een van hen, een 30-jarige Eindhovenaar, werd vorige week maandag aangehouden op Eindhoven Airport.
    Als je iemand " maar" 1x slaat, en vooral met meerdere personen kan je net zo goed zware mishandeling voor je kiezen krijgen.

  11. #386
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    \Snap echt niet dat sommige mensen altijd andere mensen met de Marokkaanse herkomst veroordeeld willen zien, wat ze ook gedaan hebben.

  12. #387
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Als je iemand " maar" 1x slaat, en vooral met meerdere personen kan je net zo goed zware mishandeling voor je kiezen krijgen.
    Als je erbij was en je gaf een duw dan kun je net zo goed zware mishandeling voor de kiezen krijgen.

    Maar dan nog heeft Badr volgens veel forumleden hier het gevecht opgezocht, hem zwaar mishandeld en ook nog op zijn gesprongen

  13. #388
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Als je erbij was en je gaf een duw dan kun je net zo goed zware mishandeling voor de kiezen krijgen.

    Maar dan nog heeft Badr volgens veel forumleden hier het gevecht opgezocht, hem zwaar mishandeld en ook nog op zijn gesprongen
    Overeem heeft geen zware mishandeling aan zijn broek gehad, hij heeft zelfs een lichte straf gehad en dat is niet voor niks. Badr zal er minder goed vanaf komen.

  14. #389
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Overeem heeft geen zware mishandeling aan zijn broek gehad, hij heeft zelfs een lichte straf gehad en dat is niet voor niks. Badr zal er minder goed vanaf komen.
    Die vrouw is dan ook niet zwaar mishandeld..
    Net zoals nog niet duidelijk is wat Badr's aandeel in de mishandelin was

  15. #390
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Als je erbij was en je gaf een duw dan kun je net zo goed zware mishandeling voor de kiezen krijgen.

    Maar dan nog heeft Badr volgens veel forumleden hier het gevecht opgezocht, hem zwaar mishandeld en ook nog op zijn gesprongen
    Hij ging van met zijn hand door het haar van estelle naar afwassen van de skybox. Nu houdt hij het erbij dat hij maar 1 tik heeft uitgedeeld, ik zal niet raar staan kijken als hij volgende week bekend dat hij toch op dat been gesprongen heeft...

  16. #391
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Hij ging van met zijn hand door het haar van estelle naar afwassen van de skybox. Nu houdt hij het erbij dat hij maar 1 tik heeft uitgedeeld, ik zal niet raar staan kijken als hij volgende week bekend dat hij toch op dat been gesprongen heeft...
    Die gedachte kan ik best begrijpen..hij heeft zijn naam en verleden niet mee en heeft er ook nog eens over gelogen niks met deze zaak te maken te hebben

    Feit blijft wel dat het publiek niet weet wat er wel en niet is gebeurd..als er is gebeurd wat men denkt dat er is gebeurd moet Badr op de blaren gaan zitten

    Toch hoop ik dat het anders in elkaar steekt..en oohja ben een fan van Badr in de ring, daarbuiten minder maar wil voorop stellen dat de daders gestraft moeten worden en nog belangerijker dat het slachtoffer ooit weer normaal kan lopen

  17. #392
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Het slachtoffer zegt zelf dat Badr Hari op zijn been is gesprongen en dat die toen is gebroken.

  18. #393
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het slachtoffer zegt zelf dat Badr Hari op zijn been is gesprongen en dat die toen is gebroken.

    Dat het slachtoffer dat heeft gezegd hoeft niet meteen te betekenen dat Badr dat heeft gedaan..

  19. #394
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Dat het slachtoffer dat heeft gezegd hoeft niet meteen te betekenen dat Badr dat heeft gedaan..
    Och wel nee, vast niet.

  20. #395
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Dat het slachtoffer dat heeft gezegd hoeft niet meteen te betekenen dat Badr dat heeft gedaan..
    Misschien kan je je voegen bij zijn advocaten team? Misschien was het wel de onbekende tweelingbroer van Badr, waarvoor hij al tientallen brieven naar Vermist heeft gestuurd! Of riep Koen dat hij een bom op z'n been had gebonden en wilde Badr eigenlijk de duizenden bezoekers behoeden voor een tragedie.
    Het slachtoffer is een bekende miljonair. Niet bepaald iemand die erg veel moeite hoeft te doen om wat aandacht te krijgen.

  21. #396
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Snap echt niet dat sommige mensen altijd andere mensen met de Marokkaanse herkomst veroordeeld willen zien, wat ze ook gedaan hebben.

    Arielhelwany
    Je kan wel zo zielig doen en claimen dat iedereen hem veroordeeld wil zien worden omdat het een marokkaan is, maar dat is onzin! Er is niemand hier die Badr veroordeeld wil zien als hij onschuldig is. Maar Het slachtoffer wijst Badr aan en Badr doet eerst onschuldig alsof hij niks gedaan heeft en kruipt zelf in de slachtoffer rol en later verdraaid hij zijn verhaal. Dus wie heeft de schijn tegen? Ook heeft Badr meer baat erbij om te liegen dan het slachtoffer, dus zal het slachtoffer eerder worden geloofd. Dus flikker lekker een eind op door gelijk mensen van rascisme te beschuldigen. Jij bent zo hypocriet, ik weet zeker dat als Bonjasky in het zelfde scenario zat als Badr, dat je had geroepen dat hij minimaal 8 jaar moet krijgen.
    Last edited by onne1983; 03-08-2012 at 08:32.

  22. #397
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ko2j View Post
    Misschien kan je je voegen bij zijn advocaten team? Misschien was het wel de onbekende tweelingbroer van Badr, waarvoor hij al tientallen brieven naar Vermist heeft gestuurd! Of riep Koen dat hij een bom op z'n been had gebonden en wilde Badr eigenlijk de duizenden bezoekers behoeden voor een tragedie.
    Het slachtoffer is een bekende miljonair. Niet bepaald iemand die erg veel moeite hoeft te doen om wat aandacht te krijgen.
    Dit is typerend.

    Bij een ander moet het eerst bewezen worden voordat je iemand van iets beschuldigd.
    Zeg je dat bij Badr, dan kun je je beter voegen bij zijn advocatenteam?

  23. #398
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Goed zo Arielhelwani, blijf die crimineel maar steunen. Hij heeft je echt nodig.

  24. #399
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Back on topic en niet op de man gaan spelen svp!


    Op dit moment is Badr Hari verdachte en dus nog onschuldig tot het bewezen is.

  25. #400
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Volgens mij heeft hij inmiddels bekend en zal hij dus ook later automatisch gestraft worden.... Ze zijn nu de zaak gewoon aan het voorbereiden.

    Laten wij dus ophouden over 'misschien is hij onschuldig'. Hij is schuldig zoals hij zelf heeft toegegeven. Ze zijn nu wss de mate van schuld in deze en in de andere zaken aan het onderzoeken om vervolgens officieel een aanklacht in te dienen.
    Daarnaast lijkt mij 'slechts 1 klap' ook zeer onwaarschijnlijk. Logisch dat hij dat verklaard, maar - naast de tegengestelde verklaring van die Koen- gezien zijn explosieve karakter zeer onwaarschijnlijk.


    @Arielhelwani. Vraagje, waarom zou die Koen zeggen dat Badr op zijn been is gesprongen. Ik weet wel zeker dat hij liever had gehad dat Badr er helemaal niet bij was geweest, laat staan op zijn been heeft gesprongen. Hij is qua karakter/psyche en vriendengroep nou niet bepaald iemand die je voor langere tijd wil laten opsluiten. Hij weigert er alleen - zoals veel van zijn vorige slachtoffers - over te zwijgen/liegen. En dat siert Koen alleen maar in mijn ogen. Hij komt voor zichzelf op en laat zich niet intimideren en oa juist door die intimidatie(s) in het verleden heeft het zo ver kunnen komen...
    Last edited by my2cents; 03-08-2012 at 08:52.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •