MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 19 of 144 FirstFirst ... 91516171819202122232969119 ... LastLast
Results 451 to 475 of 3576
  1. #451
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    en als die dan ook nog de celmaat van Robert M wordt, dan kan die gelijk iets terug doen voor de maatschappij
    Badr zit gewoon enkel celletje wat denk jezelf dat ze hem dubbel gaan zetten als hij dat niet wil.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #452
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Badr zit gewoon enkel celletje wat denk jezelf dat ze hem dubbel gaan zetten als hij dat niet wil.

    tja, het is niet voor niets een koning. toch, r.d.n.?

  3. #453
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Ben jij ook een slachtoffer van Badr?
    Je bent erg hatelijk, een gratis advies voor je. Als je HAAT denk je dat je die ander ermee pakt, haat is als gif voor je lichaam, je hebt alleen je zelf ermee!

    Badr krijgt zijn karma, dit is voor Bart het beste wat hem kon overkomen. Nu heeft ie alle tijd om na te denken om zijn daden, en hopelijk zal ie op een dag spijt hebben van zijn daden en zijn excuses aanbieden aan zijn slactoffers.
    .

    Badr is zelf een grote hater. En ja we vooroordelen hier idd criminelen die mensen zonder enige aanleiding molesteren en tevens de sport verpesten el bambino. Dat is niet haten maar gerechtigheid. Zou jij ook eens wat mee moeten doen ipv de hielen van een crimineel digitaal te blijven likken. Hoop dat ze die gek opsluiten voor een hele lange tijd en dat hij nooit meer in een ring mag stappen. Good riddance!
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  4. #454
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Badr zit gewoon enkel celletje wat denk jezelf dat ze hem dubbel gaan zetten als hij dat niet wil.
    Kennen ze klappuh krijguh.

  5. #455
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Alle elite vechters (Ali, Tyson, Mayweather) hebben ooit vastgezeten dus wat dat betreft zit hij op de goede weg :P
    Max. 400 x 125

  6. #456
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Elke topvechter (Ali, Tyson, Mayweather) heeft ooit vastgezeten dus wat dat betreft zit hij op de goede weg :P
    Wat ik ook lachwekkend vind is dat men hem met dat soort namen vergelijkt. Hij had idd talent maar wat heeft ie nou eigenlijk gewonnen? Hij is van t kaliber ryan babel, aardig spelertje die nooit het maximale eruit weet te halen. En dan wel van zivhzelf vinden dat hij de beste is lol . Hoost aerts bonjaksy etc dat zijn echte champs. Badrs rol in het kickboksen is zeer beperkt dus snap niet waarom hij als een uber kampioen wordt beschreven.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  7. #457
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Wat ik ook lachwekkend vind is dat men hem met dat soort namen vergelijkt. Hij had idd talent maar wat heeft ie nou eigenlijk gewnnen? Hij is van t kaliber ryan babel, aardig spelertje die nooit het maximale eruit weet te halen. En dan wel van zivhzelf vinden dat hij de beste is lol . Hoost aerts bonjaksy etc dat zijn echte champs. Badrs rol in het kickboksen is zeer beperkt dus snap niet waarom hij als een uber kampioen wordt beschreven.
    Amen! Hij had enkel de potentie,.maar was mentaal niet sterk en stabiel genoeg, die vergelijkingen gaan totaal op

  8. #458
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Misschien kan Justinian een inschatting doen wat betreft de strafmaat?
    Als je wilt gaan speculeren over een strafmaat zal je eerst de tenlastelegging moeten weten.
    Ik zal blij zijn als zijn beperkingen eraf zijn, dan kan zijn advocaat ook wat meer details naar buiten brengen.

  9. #459
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Wat ik ook lachwekkend vind is dat men hem met dat soort namen vergelijkt. Hij had idd talent maar wat heeft ie nou eigenlijk gewonnen? Hij is van t kaliber ryan babel, aardig spelertje die nooit het maximale eruit weet te halen. En dan wel van zivhzelf vinden dat hij de beste is lol . Hoost aerts bonjaksy etc dat zijn echte champs. Badrs rol in het kickboksen is zeer beperkt dus snap niet waarom hij als een uber kampioen wordt beschreven.
    X2.

    Badr is een vechter met veel potentie die het nooit waar heeft kunnen maken. Hoeveel grote titels heeft hij op zijn naam staan? Juist.. I rest my case. Maarja de badr liefhebbers zullen dat nooit inzien natuurlijk. Dat zijn dezelfde idioten die toen badr gediskwalificeerd werd tegen hesdy, op de achtergrond stonden te juichen voor badr.

    En badr moet al helemal niet vergeleken worden met de 3 vechters die net werden genoemd. Mayweather (al vind ik hem persoonlijk een kwal) heeft nooit een partij verloren en is al jaren aan het domineren, tyson.. Tja jongste kampioen en als vechter niet te evenaren en ten slotte ali.. Daar hoef ik geen uitleg bij te geven. Bovendien ging ali niet de cel in voor een idote actie als badr maar omdat hij weigerde als soldaat naar vietnam te gaan

  10. #460
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    In de kranten wordt hij altijd aangeduid met kickbokskampioen, volgens mijn info hij nooit K-1 gp champ geweest, ach ja waar de Telegraaf e.d. hun info vandaan haalt is een raadsel
    Fat girlz need lovin too!



  11. #461
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    In de kranten wordt hij altijd aangeduid met kickbokskampioen, volgens mijn info hij nooit K-1 gp champ geweest, ach ja waar de Telegraaf e.d. hun info vandaan haalt is een raadsel
    Hij was de K1 hw kampioen.

  12. #462
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Vergelijk hem idd niet met die andere kampioenen. Had hij de potentie om ook zo groot te worden? In mijn ogen zeker....

    Alleen qua karakter overduidelijk niet.... As said before, doodzonde en hij is meer een schande voor de sport geworden.

    Ben blij dat hij er nu eens niet gemakkelijk van af (lijkt) te komen.

  13. #463
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Kennen ze klappuh krijguh.
    De directeur van de bajes neemt geen enkel risico straks staat in de Telegraaf Badr hari vermoord celmaat.

  14. #464
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari wat langer in het huis van bewaari....
    Als ie zich buiten de ring nou net zo sportief zou gedragen als zijn laatste partijen in de ring dan had hij een grote kunnen worden.
    Het enige grote wat hij nu is is een grote sukkel.

  15. #465
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    De directeur van de bajes neemt geen enkel risico straks staat in de Telegraaf Badr hari vermoord celmaat.
    Waaand Baddurh is da sterkste en alle anderuh gevangenuh ben allemaal mietjuuuus. Allemaal wittebroden crimineluh jonghu.

  16. #466
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    ga maar lekker zitten, weg Estelle, weg luxe leventje

    als ie dit allemaal gedaan heeft, waar het alle schijn van heeft, is een gevangenisstraf nog mild

    kan me voorstellen dat de slachtoffers iets veel ergers voor hem in petto zouden hebben

    toedeloe

  17. #467
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Dit is, hoewel rommelig geschreven, een interessant stukje over team ABC en Badr Hari. Helaas kan ik maar één bron vinden, dus hou het zoutvaatje in de buurt:

    http://www.crimescene.pro/teamabc4.html

    Originele bron:

    http://crime-bron.nl/crimebron-nieuw...tze-badr-hari/


    Dat zou deze 'verkeerscontrole' kunnen verklaren:


  18. #468
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Goh, 90 dagen verlengt in voorarrest, en mag nog steeds geen contact hebben met de buitenwereld.
    Zonde voor z'n talent.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  19. #469
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Die controlle heeft daar niks mee te maken er wordt nou vaker gecontroleerd op jonge bestuurders met dure auto's wordt er gecheckt of deze op legale wijze hebben gekocht. Door de Bibob wet mogen angenten nu gewoon auto's aanhouden en nachecken of een gegevens kloppen. Dit wordt in Amsterdam al een aantal jaren gedaan.

  20. #470
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    geldt bibob niet alleen voor organisaties, evenementenen e.d. waar de overheid onbewust mee in aanraking kan komen?

  21. #471
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Wat Anderson zegt klopt, zo zei dj Jean op tv dat hij ook vaak wordt aangehouden omdat hij met zijn petje op in zijn Aston Martin door Amsterdam rond rijd en hierdoor er verdacht uit zag zei de politie.

  22. #472
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik las gisteren ergens dat het feit dat hij 90 dagen verlengd is niets te maken hoeft te hebben met het feit dat ze een hele sterke zaak heeft maar het OM kan ook aangeven dat ze nog niet alle getuigen hebben gehoord (vanwege vakanties ?) en dat ze daarom willen dat hij in beperking blijft opgesloten. Zeer waarschijnlijk verschillen de getuigenverklaringen uit elkaar en hebben ze er dus geen belang bij dat hij er tussendoor loopt te blaten.

    Zegt dus niks over eventuele bekentenissen e.d.

    Dit voor de mensen die hem volgende week alvast standrechtelijk willen executeren. De mogelijkheid is er nog altijd dat hij binnenkort weer gewoon op straat loopt.

  23. #473
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Die extra dagen zijn er voor zodat hij niet naar zijn slachtoffers toe kan gaan die daarna in 1x vergeten zijn wat er nou precies gebeurd is...Hij verdient gewoon zijn straf, net als dat iemand dat verdient die b.v. iets gestolen heeft of aan vrouwen/kinderen gezeten heeft. Ik denk dat hij redelijk snel weer vrij is...

  24. #474
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik las gisteren ergens dat het feit dat hij 90 dagen verlengd is niets te maken hoeft te hebben met het feit dat ze een hele sterke zaak heeft maar het OM kan ook aangeven dat ze nog niet alle getuigen hebben gehoord (vanwege vakanties ?) en dat ze daarom willen dat hij in beperking blijft opgesloten. Zeer waarschijnlijk verschillen de getuigenverklaringen uit elkaar en hebben ze er dus geen belang bij dat hij er tussendoor loopt te blaten.

    Zegt dus niks over eventuele bekentenissen e.d.

    Dit voor de mensen die hem volgende week alvast standrechtelijk willen executeren. De mogelijkheid is er nog altijd dat hij binnenkort weer gewoon op straat loopt.

    zou mij niet verbazen iig

  25. #475
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Die extra dagen zijn er voor zodat hij niet naar zijn slachtoffers toe kan gaan die daarna in 1x vergeten zijn wat er nou precies gebeurd is....

    zou hij dat echt doen of laten doen? ik denk van niet

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •