MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 22 of 144 FirstFirst ... 121819202122232425263272122 ... LastLast
Results 526 to 550 of 3576
  1. #526
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Badr is omringd door wat ze noemen 'yes men'... Mensen die hem als een half god zien en alles wat hij doet en zegt de hemel in prijzen. Nogmaals, dat was duidelijk zichtbaar na zijn diskwalificatie tegen hesdy. Iedereen met een gezond verstand zou weten dat zijn actie tegen gerges ontzettend dom was en slecht voor zijn carriere maar zijn aanhang stond na afloop als een stelletje mongolen te juichen alsof hij net een wereldtitel had gewonnen. Met dat soort mensen om je heen zul je niet snel van je fouten leren nee
    Dat is echt zo,maar er zullen toch wel mensen om hem heen lopen die wel verstand hebben en goed met hem praten...Denk dat Badr gewoon doet waar die zelf zin in heeft en naar niemand luisterd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #527
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Badr is omringd door wat ze noemen 'yes men'... Mensen die hem als een half god zien en alles wat hij doet en zegt de hemel in prijzen. Nogmaals, dat was duidelijk zichtbaar na zijn diskwalificatie tegen hesdy. Iedereen met een gezond verstand zou weten dat zijn actie tegen gerges ontzettend dom was en slecht voor zijn carriere maar zijn aanhang stond na afloop als een stelletje mongolen te juichen alsof hij net een wereldtitel had gewonnen. Met dat soort mensen om je heen zul je niet snel van je fouten leren nee

    Amen

    badr is stommer als een ezel(een ezel stoot zijn kop niet 2x aan dezelfde steen)

    en zijn aanhang zijn over het algemeen (sorrie) marrokaanse fanboys die het maar al te stoer vinden als hun idool een ''badguy'' of crimineel is. dit vinden ze zelf notabene ook heel stoer


    voor de duidelijkheid niet alle marrokanen zijn zo er zijn er ook zat die wel helder na kunnen denken.

    dit heeft trouwens ook niks met afkomst te maken voordat iemand me aanspreekt, maar dit is nou eenmaal zo in mijn beleving..

  3. #528
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ok, maar wat kan hij eraan doen dat die randdebielen Remy gaan bedreigen? Natuurlijk is het ronduit schandalig, maar lijkt me niet dat hij daar zelf achter zat.

    Ik ben van mening dat hij ongetwijfeld wat mensen kent hoor, zelfs bevriend met ze zal zijn, maar we moeten hem niet groter maken dan hij is....ook die opkomst met dat t-shirt...dat draagt allemaal bij aan het imago wat ie graag wilt hebben. Als je echt onderdeel uitmaakt van een bepaalde groep/organisatie van dat kaliber dan maak je dat echt niet wereldkundig door met zo'n t-shirt op te komen...ik weiger te geloven dan je zo dom kunt zijn.

    zware mishandeling, poging tot doodslag...dat zijn doorgaans de zaken waarvoor hij aangeklaagd wordt en geen 82 kg a la Balrak ofzo....

    er had veel eerder aangifte gedaan moeten worden ondanks zijn imago en de bedreigingen...er is dan nl maar eentje de lul...hij zelf en niet de slachtoffers
    Met alle respect,ik denk dat je een beetje naief bent. Als je alle berichtgeving goed in je opneemt,combineert en tussen de regels doorleest..en je in de situatie van de slachtoffers probeert te verplaatsen dan zou je niet zulke makkelijke eindconclusies trekken.

  4. #529
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Dat is echt zo,maar er zullen toch wel mensen om hem heen lopen die wel verstand hebben en goed met hem praten...Denk dat Badr gewoon doet waar die zelf zin in heeft en naar niemand luisterd.
    Natuurlijk zijn die mensen er wel. Vergeet niet dat hij ook veel geld verdiend voor anderen als hij vecht en die mensen lopen door zijn stomme acties ook centen mis.

    Maarja, hij is gewoon blijkbaar niet te coachen en doet waar hij zin in heeft. Als er iemand invloed op hem zou moeten hebben zou dat Mike trouwens moeten zijn, maar heeft die niet eens in een interview aangegeven dat het hem niets uitmaakte wat Badr in zijn vrije tijd doet....Zo lang die maar kwam trainen.... Ben benieuwd of hij er nu nog zo over denkt ;-)

  5. #530
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Natuurlijk zijn die mensen er wel. Vergeet niet dat hij ook veel geld verdiend voor anderen als hij vecht en die mensen lopen door zijn stomme acties ook centen mis.

    Maarja, hij is gewoon blijkbaar niet te coachen en doet waar hij zin in heeft. Als er iemand invloed op hem zou moeten hebben zou dat Mike trouwens moeten zijn, maar heeft die niet eens in een interview aangegeven dat het hem niets uitmaakte wat Badr in zijn vrije tijd doet....Zo lang die maar kwam trainen.... Ben benieuwd of hij er nu nog zo over denkt ;-)
    Dat is dezelfde spreuk die zijn fans ook altijd gebruiken wanneer hij zich binnen of buiten de ring weer eens heeft misdragen.
    "Wat hij in zijn vrije tijd doet moet ie zelf weten als ie maar knalt in de ring."

  6. #531
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Met alle respect,ik denk dat je een beetje naief bent. Als je alle berichtgeving goed in je opneemt,combineert en tussen de regels doorleest..en je in de situatie van de slachtoffers probeert te verplaatsen dan zou je niet zulke makkelijke eindconclusies trekken.

    Dat mag jij vinden, ik heb er echter geen boodschap aan. Ik vind het volkomen begrijpelijk dat er geen aangifte werd gedaan, echt wel, maar ik denk dat zijn onderwereld status een beetje overschat word. Dat is mijn mening, daar heb ik recht op, net als jij op de jouwe. En ik heb zat gelezen over Hari en al zijn misstappen, al zijn vermeende connecties etc, echter, staar ik me daar in tegenstelling tot jou niet blind op.

  7. #532
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  8. #533
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dat mag jij vinden, ik heb er echter geen boodschap aan. Ik vind het volkomen begrijpelijk dat er geen aangifte werd gedaan, echt wel, maar ik denk dat zijn onderwereld status een beetje overschat word. Dat is mijn mening, daar heb ik recht op, net als jij op de jouwe. En ik heb zat gelezen over Hari en al zijn misstappen, al zijn vermeende connecties etc, echter, staar ik me daar in tegenstelling tot jou niet blind op.
    Dus wat zeg je nu eigenlijk..dat je heel goed kan begrijpen waarom mensen geen aangifte durven doen maar dat dat het tegelijkertijd allemaal onzin is?

  9. #534
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Dus wat zeg je nu eigenlijk..dat je heel goed kan begrijpen waarom mensen geen aangifte durven doen maar dat dat het tegelijkertijd allemaal onzin is?
    Wat ik zeg is dat het gezien zijn reputatie logisch is te veronderstellen dat er represailles volgen na een bedreiging om geen aangifte te doen, maar wie zegt dat het ook daadwerkelijk gebeurt, thats all

  10. #535
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Die Estelle Cruijff heeft trouwens wel een hekel aan d'r vader he?


  11. #536
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Wat ik zeg is dat het gezien zijn reputatie logisch is te veronderstellen dat er represailles volgen na een bedreiging om geen aangifte te doen, maar wie zegt dat het ook daadwerkelijk gebeurt, thats all
    jij bent liever ziende blind, dat is duidelijk.

  12. #537
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Wat ik zeg is dat het gezien zijn reputatie logisch is te veronderstellen dat er represailles volgen na een bedreiging om geen aangifte te doen, maar wie zegt dat het ook daadwerkelijk gebeurt, thats all
    Dus die personen,die hem en zijn entourage hetzij al van dichtbij kennen dan wel in elk geval van een vervelende kant hebben leren kennen moeten maar niet zo kinderachtig doen en eerst maar eens de proef op de som nemen?

  13. #538
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Met andere woorden..er is al geweld tegen je gebruikt..en je wordt te kennen gegeven dat je daarvan geen aangifte moet doen op straffe van nog meer geweld..maar Illest twijfelt eraan of men dan in staat is om (weer) geweld tegen je te gebruiken want dat kunnen dit keer misschien best wel eens alleen maar praatjes zijn?
    Last edited by Coldcrust; 10-08-2012 at 18:22.

  14. #539
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mavi View Post
    Ik vraag me zoieso af wat Mike hier allemaal van vind. Ook na de vorige geruchten en disqualificaties van Badr. Zou hij hem na zo'n actie goed toespreken? Of een spreekwoordelijke schop onder zn kont geven? Als trainer ben je hartstikke intiem met zo'n vechter en ik kan me best voorstellen dat je dan een soort van vader rol hebt.

    Maar Waarschijnlijk brengt hari zoveel geld in het laatje van Mike dat hij wel uitkijkt.
    Ik woon zelf in de buurt van Mikes Gym en heb weleens overwogen om daar te gaan trainen omdat ze ook ochtendtrainingen hebben en dat voor mij perfect zou zijn. Maar door dit soort geneuzel is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar heen te gaan.

    Heb helemaal geen zin om vriendelijk te worden met mensen die dit soort gedrag cultiveren. En als je als Gym, maar ook als It's Showtime of K1 of wat dan ook, hier niet duidelijk afstand van neemt, dan ben je een bijzonder slecht signaal als vechtsport organisatie aan het afgeven en ben je wat mij betreft onderdeel van het probleem en verwijtbaar.

    Dus voor mij als niet meer dan goedwillende middle of the road recreant heb ik een redelijk duidelijk beeld waar ik wel of niet mijn hobby zou beoefenen.

    Overigens ben ik momenteel niet actief maar als ik weer ga trainen (hopelijk tegen het einde van het jaar) is het bij R-Grip van Roemer en Marloes.
    Last edited by SpelPlan; 10-08-2012 at 18:43.

  15. #540
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    ik heb niet alle reacties gelezen, maar is de optie van tbs al besproken? dit omdat deze opgelegd kan worden door de rechter wanneer de kans op herhaling groot wordt ingeschat als er geen behandeling heeft plaats gevonden. Hari heeft zelf al een keer een jaar vrijaf genomen om tot zichzelf te komen en dat heeft zo te verwachten ook niet veel uitgehaald.
    Er moet bij tbs wel sprake zijn van een geestesziekte, maar dat kan bijv ook een antisociale persoonlijkheid zijn.
    kenmerken hiervan:

    • Niet in staat zich te conformeren aan de maatschappelijke norm dat men zich aan de wet moet houden, blijkend uit het herhaaldelijk plegen van handelingen die een reden voor arrestatie kunnen zijn.
    • Oneerlijkheid, zoals blijkt uit herhaaldelijk liegen, het gebruik van valse namen of anderen bezwendelen ten behoeve van eigen voordeel of plezier.
    • Impulsiviteit of onvermogen ‘vooruit te plannen’.
    • Prikkelbaarheid en agressiviteit, blijkend uit bij herhaling komen tot vechtpartijen of geweldpleging.
    • Roekeloze onverschilligheid ten aanzien van eigen of andermans veiligheid.
    • Constante onverantwoordelijkheid zoals blijkt uit het herhaaldelijk niet in staat zijn geregeld werk te behouden of financiële verplichtingen na te komen.
    • Geen spijtgevoelens hebben, zoals blijkt uit de ongevoeligheid voor of het rationaliseren van het feit anderen gekwetst, mishandeld of bestolen te hebben.


    ben geen dokter en ken hem niet persoonlijk, maar volgens mij scoort hij best op een paar punten.

  16. #541
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    ik heb niet alle reacties gelezen, maar is de optie van tbs al besproken? dit omdat deze opgelegd kan worden door de rechter wanneer de kans op herhaling groot wordt ingeschat als er geen behandeling heeft plaats gevonden. Hari heeft zelf al een keer een jaar vrijaf genomen om tot zichzelf te komen en dat heeft zo te verwachten ook niet veel uitgehaald.
    Er moet bij tbs wel sprake zijn van een geestesziekte, maar dat kan bijv ook een antisociale persoonlijkheid zijn.
    kenmerken hiervan:

    • Niet in staat zich te conformeren aan de maatschappelijke norm dat men zich aan de wet moet houden, blijkend uit het herhaaldelijk plegen van handelingen die een reden voor arrestatie kunnen zijn.
    • Oneerlijkheid, zoals blijkt uit herhaaldelijk liegen, het gebruik van valse namen of anderen bezwendelen ten behoeve van eigen voordeel of plezier.
    • Impulsiviteit of onvermogen ‘vooruit te plannen’.
    • Prikkelbaarheid en agressiviteit, blijkend uit bij herhaling komen tot vechtpartijen of geweldpleging.
    • Roekeloze onverschilligheid ten aanzien van eigen of andermans veiligheid.
    • Constante onverantwoordelijkheid zoals blijkt uit het herhaaldelijk niet in staat zijn geregeld werk te behouden of financiële verplichtingen na te komen.
    • Geen spijtgevoelens hebben, zoals blijkt uit de ongevoeligheid voor of het rationaliseren van het feit anderen gekwetst, mishandeld of bestolen te hebben.


    ben geen dokter en ken hem niet persoonlijk, maar volgens mij scoort hij best op een paar punten.
    Dit is nog niet eens zo heel gek als ik er goed over na denk,Badr heeft tbs nodig wahahahhaha 100 procent.

  17. #542
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    ik heb niet alle reacties gelezen, maar is de optie van tbs al besproken? dit omdat deze opgelegd kan worden door de rechter wanneer de kans op herhaling groot wordt ingeschat als er geen behandeling heeft plaats gevonden. Hari heeft zelf al een keer een jaar vrijaf genomen om tot zichzelf te komen en dat heeft zo te verwachten ook niet veel uitgehaald.
    Er moet bij tbs wel sprake zijn van een geestesziekte, maar dat kan bijv ook een antisociale persoonlijkheid zijn.
    kenmerken hiervan:

    • Niet in staat zich te conformeren aan de maatschappelijke norm dat men zich aan de wet moet houden, blijkend uit het herhaaldelijk plegen van handelingen die een reden voor arrestatie kunnen zijn.
    • Oneerlijkheid, zoals blijkt uit herhaaldelijk liegen, het gebruik van valse namen of anderen bezwendelen ten behoeve van eigen voordeel of plezier.
    • Impulsiviteit of onvermogen ‘vooruit te plannen’.
    • Prikkelbaarheid en agressiviteit, blijkend uit bij herhaling komen tot vechtpartijen of geweldpleging.
    • Roekeloze onverschilligheid ten aanzien van eigen of andermans veiligheid.
    • Constante onverantwoordelijkheid zoals blijkt uit het herhaaldelijk niet in staat zijn geregeld werk te behouden of financiële verplichtingen na te komen.
    • Geen spijtgevoelens hebben, zoals blijkt uit de ongevoeligheid voor of het rationaliseren van het feit anderen gekwetst, mishandeld of bestolen te hebben.


    ben geen dokter en ken hem niet persoonlijk, maar volgens mij scoort hij best op een paar punten.
    Je hoeft geen arts te zijn om door te hebben dat badr niet helemaal 100% is tussen de oren.

  18. #543
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    badr hari zeep in de bajes xD

  19. #544
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    Broodje HARI(ng) met uitjes....

  20. #545
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Ik woon zelf in de buurt van Mikes Gym en heb weleens overwogen om daar te gaan trainen omdat ze ook ochtendtrainingen hebben en dat voor mij perfect zou zijn. Maar door dit soort geneuzel is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar heen te gaan.

    Heb helemaal geen zin om vriendelijk te worden met mensen die dit soort gedrag cultiveren. En als je als Gym, maar ook als It's Showtime of K1 of wat dan ook, hier niet duidelijk afstand van neemt, dan ben je een bijzonder slecht signaal als vechtsport organisatie aan het afgeven en ben je wat mij betreft onderdeel van het probem en verwijtbaar.

    Dus voor mij als niet meer dan goedwillende middle of the road recreant heb ik een redelijk duidelijk beeld waar ik wel of niet mijn hobby zou beoefenen.

    Overigens ben ik momenteel niet actief maar alweer ga trainen (hopelijk tegen het einde van het jaar) is het bij R-Grip van Roemer en Marloes.
    Jij verwoord goed wat ik bedoel idd. Als trainer heb je ook je verantwoordelijkheid. Eigenlijk zou je als trainer moeten zeggen : wanneer jij je zo gedraagd, je vechtkennis misbruikt ,wil ik niks met jou te maken hebben en ook niet mijn gym naam aan jou verbinden.
    Het eerste wat ik vroeger geleerd heb is niet je vechtsport op straat gebruiken anders Ben je niet meer welkom. Maar blijkbaar is er een reden dat Mike dat niet doet. Zouden euro's daar nou echt niks mee te makenw hebben.

  21. #546
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by yy View Post
    badr hari zeep in de bajes xD
    Don't drop the soap!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  22. #547
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mavi View Post
    Jij verwoord goed wat ik bedoel idd. Als trainer heb je ook je verantwoordelijkheid. Eigenlijk zou je als trainer moeten zeggen : wanneer jij je zo gedraagd, je vechtkennis misbruikt ,wil ik niks met jou te maken hebben en ook niet mijn gym naam aan jou verbinden.
    Het eerste wat ik vroeger geleerd heb is niet je vechtsport op straat gebruiken anders Ben je niet meer welkom. Maar blijkbaar is er een reden dat Mike dat niet doet. Zouden euro's daar nou echt niks mee te makenw hebben.
    Precies. Ik denk dus ook dat geld hier een rol speelt, het gaat om grote bedragen, dus ook de staff wil hiervan meeprofiteren. Die badr is iemand die volgens mij niet meer zonder veel aandacht en veel geld kan. Als ie zijn geld niet meer kan verdienen in de ring, dan denk ik dat ie echt in het verkeerde milieu terechtkomt. Daarvoor zijn alle ingredienten aanwezig.

  23. #548
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mavi View Post
    Jij verwoord goed wat ik bedoel idd. Als trainer heb je ook je verantwoordelijkheid. Eigenlijk zou je als trainer moeten zeggen : wanneer jij je zo gedraagd, je vechtkennis misbruikt ,wil ik niks met jou te maken hebben en ook niet mijn gym naam aan jou verbinden.
    Het eerste wat ik vroeger geleerd heb is niet je vechtsport op straat gebruiken anders Ben je niet meer welkom. Maar blijkbaar is er een reden dat Mike dat niet doet. Zouden euro's daar nou echt niks mee te makenw hebben.
    De verhouding trainer-vechter is hier niet aan de orde..hier is Badr feitelijk de werkgever van Mike en niet andersom.

  24. #549
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    De verhouding trainer-vechter is hier niet aan de orde..hier is Badr feitelijk de werkgever van Mike en niet andersom.
    Als ik bij Mike's gym train betaal ik ook en ben ik ook een klant. Zie niet in hoe dat ook maar iets uitmaakt in waar je je naam als professional wel of niet aan wil verbinden.

    Het feit dat je ergens voor betaald krijgt betekent toch niet dat je maar alles kan doen wat je wil zonder dat je daar ook een morele verantwoordelijkheid in hebt?

    Als een zeden delinquent mij zeer royaal betaalt om hem te leren hoe hij op Facebook goed kinderen kan vinden en gedurende de tijd dat ik hem die lessen geef wordt hij een aantal keer opgepakt voor misbruik ben ik dan gewoon nog een toffe peer en verantwoordelijke vader want hij is mijn werkgever?

    Overigens moet Mike helemaal zelf weten hoe hij zijn bedrijf runt, hij is de ondernemer daar en hij zal de lusten en de lasten moeten dragen van zijn keuzes. Tegelijkertijd vind ik persoonlijk dat elke sportschool die mensen actief traint om in de top van de vechtsport mee te draaien terwijl diegene diezelfde training gebruikt om mensen die daar helemaal niks mee te maken hebben en totaal niet in staan zijn, zowel technisch als fysiek, de klappen te incasseren die ze krijgen, de vechtsport een bijzonder slechte dienst bewijzen.
    Last edited by SpelPlan; 11-08-2012 at 03:00.

  25. #550
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Met andere woorden..er is al geweld tegen je gebruikt..en je wordt te kennen gegeven dat je daarvan geen aangifte moet doen op straffe van nog meer geweld..maar Illest twijfelt eraan of men dan in staat is om (weer) geweld tegen je te gebruiken want dat kunnen dit keer misschien best wel eens alleen maar praatjes zijn?
    Jim, flapdrol die je daar bent, ik denk idd dat wanneer er al een aangifte tegen hem loopt, het bekend is dat het slachtoffer door hem bedreigd is, hij die niet voor de tweede keer pakt of laat pakken.

    Koen is de eerste nu, de tijd zal het leren. Of heb jij concrete voorbeelden dan?

    @Spelplan:

    Na zijn onsportieve acties en idioot gedrag heb ik mijn neefjes daar weggehaald en ze bij Vos laten trainen. Dit omdat ik niet wilde dat ze hem als voorbeeld zagen, ik vond dat een verkeerd signaal naar die gastjes toe. Ik werd belachelijk gemaakt toen ik dat poste. Een 'hater' was ik...van de ergste soort!
    Last edited by Illest; 11-08-2012 at 06:37.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •