MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 144 FirstFirst 123456781454104 ... LastLast
Results 76 to 100 of 3576
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Vertel eens? Wie is de moeder dan hier op mf?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  2. #77
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Amsterdam-Noir. Badr Hari wordt verdacht van twee mishandelingen en brengt sindsdien een vermogen op bij John van den Heuvel in de pulp-media en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het Kijkcijfer-politiebureau meldde.
    Het SBS-OM meldt vandaag dat zij vraagt om 14 dagen verlenging van voorarrest voor de kickbokser Badr Hari.
    Media-pulp moordenaar John van den Heuvel neemt het aansturen van de media-hetzetegen Badr Hari voor zijn rekening, één en ander in samenwerking met justitie en de Kijkcijfer-politie Amsterdam.
    En dat wisten wij van onze politie-bron al dagen geleden. Wij publiceerde als eerste en enige dat Badr Hari om te beginnen twee weken alle beperkingen zou krijgen en daarna drie maanden, voordat het SBS-OM dat officieel naar buiten heeft gebracht.

    Dit terwijl de politie scribent John van den Heuvel in dit verband keihard loog door te stellen dat de Kijkcijfer-politie zodra Badr Hari gehoord te hebben op het bureau dan pas zou besluiten of hij in voorarrest zou gaan. Dat was het gebruikelijke ‘valse voorstelling van zaken lokkertje’ van de Kijkcijfer-politie met hun riool journalist John van den Heuvel om Badr Hari binnen in de cel te krijgen en tot praten te bewegen.
    Wel opmerkelijk dat Badr Hari zijn advocaten in die oude truc zijn getrapt.
    Bard Hari wordt verdacht van twee mishandelingen en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde.
    Een beroeps-leugenaar-woordvoerder van het SBS-Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord. Estelle was daar met kickbokser Hari. Daar hadden ze z.g. tot nu toe nog geen tijd voor gehad (kuch).
    Hari wordt donderdag verhoord door de politie. Vrijdag wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris.

    Badr Hari zit minimaal de hele zomer vast.
    Het Openbaar Ministerie zal dan vragen om zijn voorarrest met twee weken te verlengen en daar komt het weer: na die twee weken zal zijn voorarrest nog eens met drie maanden worden verlengt, aldus onze politie-bron in deze. Badr Hari blijft minimaal vast zitten tot dat het Winter media pulp Tv seizoen weer begint.

    http://stevenbrownsblog.wordpress.co...krijgt-gelijk/
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  3. #78
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Steve Brown, drugsdealer & journalist
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #79
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik hoorde net iemand zeggen dat john van de heuvel half marokaans is. zou dat waar zijn

  5. #80

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    wow niet verwacht dat het echt zo zou zijn. wat een bastaard

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    wow niet verwacht dat het echt zo zou zijn. wat een bastaard
    Omdat ie niet automatisch aan Badrs ballen hangt vanwege hun etnische verwantschap?

  8. #83
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Omdat ie niet automatisch aan Badrs ballen hangt vanwege hun etnische verwantschap?
    nee dat hij half marokaans is dombo.

  9. #84
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    nee dat hij half marokaans is dombo.
    Hij is een bastaard omdat hij half marokaans is?

  10. #85
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    nee dat hij half marokaans is dombo.
    Ik volg je ook niet.

  11. #86
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Omdat ie niet automatisch aan Badrs ballen hangt vanwege hun etnische verwantschap?
    Dit is trouwens bijzonder storend om te zien.

    Een Marokkaan kan bijna nooit kritisch zijn op een andere Marokkaan....'hij is 1 van ons, hij is goed, klaar!'

    Triest om te zien hoe Badr gesteund wordt ondanks alles wat hij flikt, ik kan er niet bij

    bijna eng!

    sorry dat ik offtopic ben gegaan, maar dit is mijn beleving ook echt een probleem met dat hele Badr gedoe...hier een crimineel maar de koning gooit een rode loper voor hem uit....dat contrast is schrijnend

    bij mij op het werk of in de omgeving waar ik woon moet je geen fout woord over Badr zeggen, anders krijg je de poppen aan het dansen...hij slaat mensen half dood gvd....hoe kan je dat verdedigen?

    echt verkankering vd maatschappij dit
    Last edited by Illest; 27-07-2012 at 09:21.

  12. #87
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Steve Brown, drugsdealer & journalist
    Maar hij heeft wel politiebronnen.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  13. #88
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Maar een politiebron bepaalt niet of Hari die 3 maanden verlenging krijgt....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  14. #89
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Maar een politiebron bepaalt niet of Hari die 3 maanden verlenging krijgt....
    Nee duhh. Dat doet de rechter-commissaris.
    Last edited by tnk2k; 27-07-2012 at 10:16.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  15. #90
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Voor 2 zware mishandelingen krijgt de doorsnee burger echt wel 90 dagen voorlopige hechtenis.

  16. #91
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Nee duhh. Dat doet de rechter-commissaris.
    Juist ja maar er wordt de suggestie gewekt dat Steve Brown serieus genomen kan worden omdat hij politiebronnen kent. In dat stuk geeft Brown aan dat Hari zeker verlenging krijgt.... maar ook een eventuele politiebron kan zoiets niet weten....dat wilde ik maar aangeven met mijn eerdere post
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  17. #92
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dit is trouwens bijzonder storend om te zien.

    Een Marokkaan kan bijna nooit kritisch zijn op een andere Marokkaan....'hij is 1 van ons, hij is goed, klaar!'

    Triest om te zien hoe Badr gesteund wordt ondanks alles wat hij flikt, ik kan er niet bij

    bijna eng!

    sorry dat ik offtopic ben gegaan, maar dit is mijn beleving ook echt een probleem met dat hele Badr gedoe...hier een crimineel maar de koning gooit een rode loper voor hem uit....dat contrast is schrijnend

    bij mij op het werk of in de omgeving waar ik woon moet je geen fout woord over Badr zeggen, anders krijg je de poppen aan het dansen...hij slaat mensen half dood gvd....hoe kan je dat verdedigen?

    echt verkankering vd maatschappij dit
    john van de heuvel is het denk ik dar met jou niet over eens.

  18. #93
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.

  19. #94
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.
    Wat een crap zeg, omdat het een miljonair is, zou zijn leven meer waard zijn? En omdat het een portier was, moeten we niet lullen want dat zijn toch allemaal klootzakken...die heeft het gewoon verdiend...toch?

    Ook bij jou proef ik dat ' ik-verdedig-badr-no-matter-what' gedrag..

    Echt te triest voor woorden...het draagvlak wat er bij gasten zoals is voor zijn gedrag, maakt het allemaal nog erger..

    heel apart dit

  20. #95
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Sensationeel topic dit. Mensen tonen hun ware aard, je lacht je rot als je het leest. Echt, hoe krom kan je visie op de wereld zijn?

  21. #96
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.
    Your really fucked up dude!!


    Ben het met Illest eens. Als je Badr nu verdedigd terwijl je er even vanuit gaat dat alle beschuldigingen waar zijn,zegt dat niks over Badr,maar wel over het gedrag en de manier van denken van de persoon die Badr verdedigd. Diep triests dat er mensen zijn die het weg proberen te schuiven onder het motto "is normaal / hij had het gewoon verdiend.

    We proberen met ze allen de sport in een goed daglicht te zetten en zo een iemand als Badr krijgt het in zijn 1tje voor elkaar om de hele sport weer een paar stappen achteruit te zetten. Daar vind ik die paar mooie wedstrijden van de afgelopen jaren gewoon niet tegenop wegen. Zo simpel is dat,geen discussie voor nodig!! Iedereen denkt daar anders over,en dit is simpelweg mijn mening!

    Ow en by the way,er zijn wel degelijk marokkaanse jongeren die het niet eens zijn met het gedrag van Badr hoor. Ik spreek er genoeg. Daarom verbazen sommige reakties me hier ook enorm.

  22. #97
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Dit is wel all over the news. Radio, tv en internet werd er afgelopen weken veel over gepraat.

    Hopelijk krijgt Badr een beste straf. ervan uitgaande dat hij schuldig is. Dit zeg ik als fan van zijn kickboks kwaliteiten.
    En als hij dus schuldig is heb ik ook geen behoefte meer om hem terug te zien in de ring.

  23. #98
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.
    Dat is nieuw hoor.

    Moet je eens op de youtube video van Badr die natrapt zoeken naar mocro comments: hij is een goede marokkaan!
    Comments op youtube van Badr die KO word geslagen: Hij is een slechte marokkaan!

    Kan me ze goed herinneren. Ik denk overigens dat behalve mensen die in een boerendorp wonen deze mentaliteit goed kennen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #99
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Maar hij heeft wel politiebronnen.
    Tjah, qua criminelen vind ik dit toch wel het meest irriterende soort. Volgens Peter R.De Vries was hij naast drugsdealer en afperser ook een informant. Dat is wel heel dubbel. Hiervoor deed hij ook nog wat andere dingen terug waar ik het liever niet over heb. Maar je hebt gelijk hij heeft politiebronnen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #100
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Steve Brown, drugsdealer & journalist
    Laat dat journalist maar weg.....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •