MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 40 of 144 FirstFirst ... 303637383940414243445090140 ... LastLast
Results 976 to 1.000 of 3576
  1. #976
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Komt omdat hij een rijke blanke vriendin heeft, daarom word hij extra hard aangepakt.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If you have to stop and think, it's too late"

  2. #977
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Nee idd, het is geen world news. Maar waarom wordt het dan de hele dag op de nederlandse radio herhaald? Ik ken ook BN'ers die onder drank mensen doodrijden en daar hoor je maar 2 berichten van? Het gaat hier welgeteld om een paar mishandelingen, een paar klappen en stompen en koen ja dat is triest iets meer. Dit gebeurt helaas ieder weekend, waarom wordt Badr zo expliciet eruit geplukt als boegbeeld? Is het een politiek statement?
    Het gaat niet om zo maar mishandelingen van ff een blauw oog of een dikke lip. Foto's van koen everink en een andere slachtoffer stonden in de revu en telegraaf, lijkt wel of er een vrachtwagen overheen is gereden. Deze man gaat gelijk voor de kill. De vuisten van regilio tuur stonden geregistreerd als wapens, wat moeten die van Hari dan wel niet zijn

  3. #978
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Iemand net toevallig al Knevel en vd Brink gezien..

  4. #979
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Het gaat niet om zo maar mishandelingen van ff een blauw oog of een dikke lip. Foto's van koen everink en een andere slachtoffer stonden in de revu en telegraaf, lijkt wel of er een vrachtwagen overheen is gereden. Deze man gaat gelijk voor de kill. De vuisten van regilio tuur stonden geregistreerd als wapens, wat moeten die van Hari dan wel niet zijn

    lol Tuur kon nog geen deuk in een pakje boter slaan
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #980
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Het gaat niet om zo maar mishandelingen van ff een blauw oog of een dikke lip. Foto's van koen everink en een andere slachtoffer stonden in de revu en telegraaf, lijkt wel of er een vrachtwagen overheen is gereden. Deze man gaat gelijk voor de kill. De vuisten van regilio tuur stonden geregistreerd als wapens, wat moeten die van Hari dan wel niet zijn
    Buiten kijf wat ik nu duidelijk probeer te maken maar dat zei ik zelf ook al; 'iets meer'. Maar goed laten we kijken naar wat jij zegt:




    Een vrachtwagen? Volgens mij heeft die al z'n lichaamsdelen nog? Ziet er niet eens bleek uit?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  6. #981
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Badr's advocate mevrouw Fuck,Fack, Fikq was vanavond bij Knevel en vd Brink volgens haar had Coentje maar liefst 12 bacootjes op en is Badr echt een hele lieve jongen en vind ze het belachelijk dat Badr als een moordmonster wordt neergezet door de pers. Je zag de gasten naast haar diverse keren lachen toen ze haar mond opentrok.

    'Badr Hari en slachtoffer legden dezelfde verklaring af'



    Kickbokser Badr Hari heeft slechts een klap uitgedeeld aan Koen Everink tijdens het dansfeest Sensation White in de Amsterdam Arena. Volgens Hari's advocaat Bénédicte Ficq, hebben zowel dader als slachtoffer dat verklaard aan de politie. De raadsvrouw van Badr Hari zei dat vanavond in het programma Knevel en van der Brink. Ficq: 'Everink heeft verklaard dat hij niet zeker weet, wie hem, na die eerste klap verder heeft mishandeld'.

    Miljonair Koen Everink, die begin juli in de Amsterdam Arena werd mishandeld tijdens het dansfestijn Sensation White en daarbij vermoedelijk het slachtoffer werd van kickbokser Badr Hari, zegt zijn belager niet te kennen, noch hem enige aanleiding tot de molestatie te hebben gegeven.

    Everink verklaart vandaag zelfs geen woord met Hari te hebben gewisseld en ook niet onder invloed van drug te zijn geweest. Everink, die de gevolgen van de mishandeling mogelijk de rest van zijn leven zal dragen, zou dan ook zonder reden zijn aangevallen toen hij, licht aangeschoten, terugkwam van het toilet in de skybox van de Arena.

    In zijn verklaring spreekt Everink dan ook van 'volstrekt zinloos geweld'. De suggestie dat hij tegen een van de drie mannen die hem confronteerden, en waarvan er inmiddels twee, waaronder Badr Hari, in voorlopige hechtenis zitten, toch iets gezegd zou hebben, verwijst hij naar het 'rijk der fabelen'.

    'Nog nooit drugs gebruikt'
    Ook van aanstootgevend gedrag ten gevolge van drugsgebruik is geen sprake. 'Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruikt', leest de verklaring. De miljonair bedankt een ieder die hem de afgelopen tijd steun heeft betuigd. Volgens Everink, die hard werkt aan zijn herstel, maar waarschijnlijk kreupel zal blijven, kent de 'laffe daad' alleen maar verliezers.

    Badr Hari, die naast de mishandeling van Everink ook wordt verdacht van vijf andere zaken, en in twee daarvan al een bekentenis heeft afgelegd, zit vast. Hij werd aangehouden nadat hij zichzelf meldde bij de politie. De tweede verdachte is de 34-jarige Eindhovenaar Ferhat Y.

    Geprobeerd tegen te houden
    Y. heeft tegenover justitie verklaard dat Badr hem de schuld van de mishandeling in de schoenen wil schuiven. Hij is dan ook boos op Badr, die hij, naar eigen zeggen, probeerde tegen te houden. Die actie leverde Y. een klap en een bloedneus op, zo claimt de Eindhovenaar.

    De derde man, die afgelopen maandag werd aangehouden, blijft verdachte in de zaak, maar justitie zag geen reden hem langer vast te houden.


    Bron: AD

    Volgens John van de Heuvel zou die Ferhat Y. een drugscrimineel zijn...
    Last edited by rollermanskunk; 24-08-2012 at 00:47.

  7. #982
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Der titel is misleidend. Het moet Koen Everink en het slachtoffer zijn.

  8. #983
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Nee idd, het is geen world news. Maar waarom wordt het dan de hele dag op de nederlandse radio herhaald? Ik ken ook BN'ers die onder drank mensen doodrijden en daar hoor je maar 2 berichten van? Het gaat hier welgeteld om een paar mishandelingen, een paar klappen en stompen en koen ja dat is triest iets meer. Dit gebeurt helaas ieder weekend, waarom wordt Badr zo expliciet eruit geplukt als boegbeeld? Is het een politiek statement?
    Omdat het niet om 1 incidentje gaat maar het voor Badr structureel gedrag lijkt te zijn en hij zo als serieus gevaar voor de samenleving kan worden gezien.
    Dit alles heeft niets met politiek en ook niets met een BN status te maken..Badr's eerdere mistappen (Blinq) werden ook breed uitgemeten in de pers. Elke keer als hij in het nieuws komt is het op negatieve wijze en dan moet niet de schuld bij de pers maar bij Badr zelf gelegd worden. Een keer de fout in gaan kan..maar 10 keer??

    Overigens ken jij geen ''BN-ers die onder drank mensen doodrijden'' maar ken jij een aantal gevallen waarin een BN-er iemand doodrijdt (Marco Bakker,Kluivert) en in beide gevallen is de media daar bovenop gedoken en is dit lange tijd het gesprek van de dag geweest..dat jij je daar maar hooguit 2 berichtjes kan herinneren zegt of iets over jouw geheugen of het aantal kranten dat je leest.
    Last edited by Coldcrust; 24-08-2012 at 03:05.

  9. #984
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik de enige die vindt dat Koen nu ook een beetje twijfelachtige verklaringen aflegt?
    Eerst was het Badr die aangewezen werd als diegene die op zijn been sprong, nu heeft Badr enkel een tik uitgedeeld volgens Koen.
    Koen wordt geprofileerd als een heilig persoon hij was echt niet onder invloed van drank en hij heeft echt nog nooit drugs gebruikt en Badr uitgedaagd hebben nee hoor.
    In andere artikelen stond dat Koen licht aangeschoten was, maar dat hij geen aanleiding heeft gegeven.
    Ik begin steeds minder en minder te geloven in de verhalen van Koen ik geloof eerder dat Koen juist wel onder invloed was en daardoor niet weet wat er gebeurd is en dat hij wel aanleiding heeft gegeven waardoor Badr flipte.

  10. #985
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Volgens de advocate ja, die gaat natuurlijk een rookgordijn optrekken..... Daarnaast, ik drink ook wel eens, 12 baco....vind ik niet veel op een avond tot een uur of 03:00 en voor een kerel van 40.... maar of ie nou drugs of drank op heeft, dat is gewoon een compleet kul argument. Handjes thuis houden....

  11. #986
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Volgens de advocate ja, die gaat natuurlijk een rookgordijn optrekken..... Daarnaast, ik drink ook wel eens, 12 baco....vind ik niet veel op een avond tot een uur of 03:00 en voor een kerel van 40.... maar of ie nou drugs of drank op heeft, dat is gewoon een compleet kul argument. Handjes thuis houden....
    Mee eens, maar waar ik op doel is dat Koen zichzelf voordoet als een heilige.
    Als we eens zelf terug gaan in de tijd toen wij rottigheid uithaalden en betrapt werden of de consequenties moesten aanvaarden toen was het eerste wat wij zeiden toch ook "wij hebben niks gedaan".

  12. #987
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Het maakt helemaal niet uit of Koen een heilige is of niet. Badr heeft hem afgetuigd en dat mag (gelukkig) niet.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #988
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ben ik de enige die vindt dat Koen nu ook een beetje twijfelachtige verklaringen aflegt?
    Eerst was het Badr die aangewezen werd als diegene die op zijn been sprong, nu heeft Badr enkel een tik uitgedeeld volgens Koen.
    Koen wordt geprofileerd als een heilig persoon hij was echt niet onder invloed van drank en hij heeft echt nog nooit drugs gebruikt en Badr uitgedaagd hebben nee hoor.
    In andere artikelen stond dat Koen licht aangeschoten was, maar dat hij geen aanleiding heeft gegeven.
    Ik begin steeds minder en minder te geloven in de verhalen van Koen ik geloof eerder dat Koen juist wel onder invloed was en daardoor niet weet wat er gebeurd is en dat hij wel aanleiding heeft gegeven waardoor Badr flipte.
    ja, jij bent de enige.....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #989
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    ja, jij bent de enige.....
    Nee, toch niet.

    lol @ brainthief die 12 baco op een avond niet veel vindt.
    Max. 400 x 125

  15. #990
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Nee, toch niet.

    lol @ brainthief die 12 baco op een avond niet veel vindt.
    oja, ik was meneer "bord voor mijn kop" vergeten.

    "Robbin' people with a six-gun
    I fought the law and the law won (twice)
    I miss my baby and i miss my fun,
    I fought the law and the law won (twice)"
    Last edited by dirk5; 24-08-2012 at 08:09.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #991
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    dubbel
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #992
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Het maakt helemaal niet uit of Koen een heilige is of niet. Badr heeft hem afgetuigd en dat mag (gelukkig) niet.
    Tegenstrijdige verklaringen afgeven mag ook niet, vraag Estelle maar.
    Koen doet nu hetzelfde, laat ik het anders stellen.
    Kun je een slachtoffer die tegenstrijdige verklaringen afgeeft vertrouwen alszijnde iemand die de rechtsgang niet belemmert en zorgdraagt voor een eerlijk proces?
    Punt blijft dat dat hele gebeuren te publiekelijk is geworden, iemand die ergens verklaart nooit of te nimmer drank of drugs te gebruiken maar vervolgens betrapt wordt of door een omstander wordt aangewezen dat hij weleens vaker dronken/aangeschoten is kan het hele proces in de war sturen.

  18. #993
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Tegenstrijdige verklaringen afgeven mag ook niet, vraag Estelle maar.
    Koen doet nu hetzelfde, laat ik het anders stellen.
    Kun je een slachtoffer die tegenstrijdige verklaringen afgeeft vertrouwen alszijnde iemand die de rechtsgang niet belemmert en zorgdraagt voor een eerlijk proces?
    Punt blijft dat dat hele gebeuren te publiekelijk is geworden, iemand die ergens verklaart nooit of te nimmer drank of drugs te gebruiken maar vervolgens betrapt wordt of door een omstander wordt aangewezen dat hij weleens vaker dronken/aangeschoten is kan het hele proces in de war sturen.
    Dit zegt de advocaat van Badr....
    En ik zou vooral het Badr-kamp geloven, die lui komen tot nu toe heel geloofwaardig over
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #994
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Dit zegt de advocaat van Badr....
    En ik zou vooral het Badr-kamp geloven, die lui komen tot nu toe heel geloofwaardig over
    Euhm de verklaringen van Koen stonden in een krant dat hij "licht aangeschoten van het toilet kwam" volgens mij eergisteren in het AD.

  20. #995
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Nieuw bij Ikea......


  21. #996
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm de verklaringen van Koen stonden in een krant dat hij "licht aangeschoten van het toilet kwam" volgens mij eergisteren in het AD.
    o, oke, boeiend, heeft hij dit ooit ontkent dan? Geen reden om iemand zijn aangezicht te verbouwen....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #997
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default



    was weer dubbel, dan maar een plaatje...
    Last edited by dirk5; 24-08-2012 at 09:02.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #998
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ze hebben natuurlijk wel een goed punt
    als die man daadwerkelijk drank en/of drugs op had, dan vraagt ie er gewoon om om in elkaar gehoekt te worden
    oh nee, het was met de vlakke hand
    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #999
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ze hebben natuurlijk wel een goed punt
    als die man daadwerkelijk drank en/of drugs op had, dan vraagt ie er gewoon om om in elkaar gehoekt te worden
    oh nee, het was met de vlakke hand
    Daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat wanneer de beste man onder invloed is van drank/drugs, zijn verklaring niet meer heel betrouwbaar is.

  25. #1000
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    hier is de advocate aan 't woord (dié kan lullen)

    http://gemi.st/14655277

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •