MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 144 FirstFirst 1234567891555105 ... LastLast
Results 101 to 125 of 3576
  1. #101
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Your really fucked up dude!!


    Ben het met Illest eens. Als je Badr nu verdedigd terwijl je er even vanuit gaat dat alle beschuldigingen waar zijn,zegt dat niks over Badr,maar wel over het gedrag en de manier van denken van de persoon die Badr verdedigd. Diep triests dat er mensen zijn die het weg proberen te schuiven onder het motto "is normaal / hij had het gewoon verdiend.

    We proberen met ze allen de sport in een goed daglicht te zetten en zo een iemand als Badr krijgt het in zijn 1tje voor elkaar om de hele sport weer een paar stappen achteruit te zetten. Daar vind ik die paar mooie wedstrijden van de afgelopen jaren gewoon niet tegenop wegen. Zo simpel is dat,geen discussie voor nodig!! Iedereen denkt daar anders over,en dit is simpelweg mijn mening!

    Ow en by the way,er zijn wel degelijk marokkaanse jongeren die het niet eens zijn met het gedrag van Badr hoor. Ik spreek er genoeg. Daarom verbazen sommige reakties me hier ook enorm.
    Amen en Allah hakbar
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Moet je eens op de youtube video van Badr die natrapt zoeken naar mocro comments: hij is een goede marokkaan!
    Ja die reacties van andere Marokkanen en Nederlanders zijn zo tergend... ik copy paste er even snel 3 uit een filmpje waar hij Hesdy na schopt.

    - badr hari he didn't care about winning or loosing, he just wanted to kick some ass !!!! because is a Moroccan <3 and The Moroccans Is always "7ariiiin"

    -
    man die hesdy egt een dombo dat het is badr hari doet niet eens moeite jonge

    -
    badr hari is ,,top,, jonge,jullie kaaskoppen zijn jerlues,als eerste belangrijk is dat hij isMUSLIM dat is probleem voor alle kjafir.



  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Steve Brown, drugsdealer & journalist
    2H2H promotor Marc de Weerd komt toch ook in zijn boek voor?

  4. #104
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    2H2H promotor Marc de Weerd komt toch ook in zijn boek voor?
    Dat heb ik niet gehoord man, maar 2H2H zat ook wat gespuis in dus zou best kunnen. Niks meer van die zaak gehoord overigens. Dat Steve Brown zelf de afgelopen jaren nog handwerk heeft gericht is wel zeker(onofficieel)
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #105
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    De politie heeft afgelopen maandag een tweede verdachte aangehouden in de zaak rond Badr Hari. Justitie verdenkt deze 34-jarige Eindhovenaar ook van betrokkenheid bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA.
    Hij werd gearresteerd op vliegveld Eindhoven, aldus het Openbaar Ministerie in Amsterdam vrijdag. De rechter-commissaris heeft de man inmiddels voor 14 dagen in bewaring gesteld.

    Ook kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vandaag bepaald bij Hari's voorgeleiding. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

    Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink in de Arena. Everink raakte zwaargewond. Eerder vandaag werd bekend dat Estelle Cruijff is opgeroepen als getuige in de zaak.

    Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

    De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  6. #106
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Wat een crap zeg, omdat het een miljonair is, zou zijn leven meer waard zijn? En omdat het een portier was, moeten we niet lullen want dat zijn toch allemaal klootzakken...die heeft het gewoon verdiend...toch?

    Ook bij jou proef ik dat ' ik-verdedig-badr-no-matter-what' gedrag..

    Echt te triest voor woorden...het draagvlak wat er bij gasten zoals is voor zijn gedrag, maakt het allemaal nog erger..

    heel apart dit
    Euhm er wordt wel een punt gemaakt.
    Nog niet zo lang geleden ( ik spreek over enkele weken terug ) was er een krantenartikel dat patiënten met kanker die goed in de slappe was zaten een iets duurdere behandeling kregen dan iemand die in de vuile was zit.
    Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen.
    Patrick Kluivert, Marco Bakker hebben beide een zwaar auto ongeluk achter hun naam staan. Kluivert reed veels te hard en maakte een dodelijk slachtoffer, maar kreeg een taakstraf.
    Marco Bakker zijn cruise control deed een beetje "raar" en mocht ook een taakstraf doen.
    Komt nog bij dat Bakker ook nog eens alcohol genuttigd had.
    Dan hang ik maar aan Badr's ballen het rechtssysteem is zo krom als een hoer.
    Het verhaal wat Koen Everink ophangt geloof ik ook niet, er moet haast wel een provocatie aan vooraf gegaan zijn.

  7. #107
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm er wordt wel een punt gemaakt.
    Nog niet zo lang geleden ( ik spreek over enkele weken terug ) was er een krantenartikel dat patiënten met kanker die goed in de slappe was zaten een iets duurdere behandeling kregen dan iemand die in de vuile was zit.

    volgens mij lag dat iets anders dan hoe jij het schetst...namelijk dat hoger opgeleiden eerder naar de huisarts gingen en vaker om een behandeling vroegen dan lager opgeleiden en daardoor een betere behandeling krijgen.
    De hoger opgeleiden laten zich waarschijnlijk niet zo snel intimideren door de mening van de arts dan lager opgeleiden. Is dit misschien het bericht waar jij op doelt (zie vooral laatste alinea)?

    http://www.nu.nl/algemeen/2839628/ho...ij-kanker.html

  8. #108
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De aanklacht tegen Badr is niet misselijk..

    Badr Hari blijft achter slot en grendel

    AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

    De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
    Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
    De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

    Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
    Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat

  9. #109
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Lijkt erop dat Badr Hari niet opnieuw met zijn wangedrag wegkomt. Het moest er een keer van komen.
    Last edited by The Company; 27-07-2012 at 16:54.

  10. #110
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm er wordt wel een punt gemaakt.
    Nog niet zo lang geleden ( ik spreek over enkele weken terug ) was er een krantenartikel dat patiënten met kanker die goed in de slappe was zaten een iets duurdere behandeling kregen dan iemand die in de vuile was zit.
    Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen.
    Patrick Kluivert, Marco Bakker hebben beide een zwaar auto ongeluk achter hun naam staan. Kluivert reed veels te hard en maakte een dodelijk slachtoffer, maar kreeg een taakstraf.
    Marco Bakker zijn cruise control deed een beetje "raar" en mocht ook een taakstraf doen.
    Komt nog bij dat Bakker ook nog eens alcohol genuttigd had.
    Dan hang ik maar aan Badr's ballen het rechtssysteem is zo krom als een hoer.
    Het verhaal wat Koen Everink ophangt geloof ik ook niet, er moet haast wel een provocatie aan vooraf gegaan zijn.
    Wat een onzin weer! Het zal justitie weinig tot niets uitmaken of het hier om eenbekende Nederlander gaat of niet,overgens schijnt Badr Hari nu ineens bekende Nederlander te zijn omdat hij die Estelle aan de haak heeft geslagen maar hij was natuurlijk al lang bekende Nederlander en zeer zeker voor justitie! Die strafzaken van Kluivert en Bakker zijn volgens mij al 10/15 jaar geleden dus dat is zoiezo niet vergelijkbaar en natuurlijk om meer redenen dan dat!

    Verder blijf ik me verbazen over het grote aantal Badr Hari nutthuggers die alles maar goed proberen te praten,direct of indirect,en het frapante van de hele zaak is dat het niet bepaald ondenkbaar is dat Badr Hari veel,of alleen maar,van dat soort figuren om zich heen heeft en dus niet snel in zal zien dat zijn gedrag niet kan en aangepast zou moeten worden want zijn omgeving praat immers toch alles goed!

    En wat een provocatie betreft....al zou dat al zo zijn...dan nog ga je als vechtsporter daar niet op in! Iedere vechtsporter zal wel eens uitgedaagd zijn in het uitgaansleven,dat is echt niet alleen voorbehouden aan Badr Hari,maar een Bonjasky,Hoost of Aerts zijn een stukje slimmer.... Ik heb het zelf vroeger eens gezien in Eindhoven toen Peter Aerts in een discotheek werd uitgedaagd,zal zeker 15 jaar geleden zijn,hij drinkt zijn drankje op,zet zijn glas neer en vertrekt....dat zijn echte kampioenen!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #111
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

  12. #112
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Voor doodslag in vereniging zijn in vergelijkbare zaken daders tot 2 jaar gevangenisstraf veroordeeld.

  13. #113
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    doodslag of poging tot doodslag?

    Overgens zit er nu ook een 34 jarige Eindhovenaar voor deze zaak vast...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  14. #114
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Wat een onzin weer! Het zal justitie weinig tot niets uitmaken of het hier om eenbekende Nederlander gaat of niet,overgens schijnt Badr Hari nu ineens bekende Nederlander te zijn omdat hij die Estelle aan de haak heeft geslagen maar hij was natuurlijk al lang bekende Nederlander en zeer zeker voor justitie! Die strafzaken van Kluivert en Bakker zijn volgens mij al 10/15 jaar geleden dus dat is zoiezo niet vergelijkbaar en natuurlijk om meer redenen dan dat!

    Verder blijf ik me verbazen over het grote aantal Badr Hari nutthuggers die alles maar goed proberen te praten,direct of indirect,en het frapante van de hele zaak is dat het niet bepaald ondenkbaar is dat Badr Hari veel,of alleen maar,van dat soort figuren om zich heen heeft en dus niet snel in zal zien dat zijn gedrag niet kan en aangepast zou moeten worden want zijn omgeving praat immers toch alles goed!

    En wat een provocatie betreft....al zou dat al zo zijn...dan nog ga je als vechtsporter daar niet op in! Iedere vechtsporter zal wel eens uitgedaagd zijn in het uitgaansleven,dat is echt niet alleen voorbehouden aan Badr Hari,maar een Bonjasky,Hoost of Aerts zijn een stukje slimmer.... Ik heb het zelf vroeger eens gezien in Eindhoven toen Peter Aerts in een discotheek werd uitgedaagd,zal zeker 15 jaar geleden zijn,hij drinkt zijn drankje op,zet zijn glas neer en vertrekt....dat zijn echte kampioenen!
    Onzin?
    Dat wat jij typt is lekker.
    Zoals ik al zei ik ben geen nutthugger zoals jij het benoemd.
    Vindt het een beetje kort door de bocht dat jij het zo opvat, maar goed jouw denkwijze ga ik niet veranderen ik kan ook zeggen dat jij het holmaatje bent van Koen door te zeggen dat jij het voor hem opneemt.
    Jouw beredenering slaat nergens op met waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
    Ik heb ook foute maatjes gehad, maar liet ik mij in er mee?
    Waar twee vechten hebben twee schuld, ik zeg ook nergens dat ik het goedkeur dat jij het zo leest prima.
    Punt waar het om gaat is dat het OM een punt kan maken naar de mede bontkraagjes omdat er wordt opgekeken door mede landgenoten naar Badr.
    Diezelfde bontkraagjes lopen her en der onrust te zaaien.
    Vechtsporter of niet het ligt aan de aard van de opmerking en er zijn zat redenen te bedenken waarin je opkomt voor jezelf. Of dat is door op iemands been de polka te doen keur ik wel af. Iedereen is te provoceren tot een reactie.

  15. #115
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wanneer blijkt dat mensen geen aangifte doen omdat ze geen vertrouwen erin hebben dat justitie de zaak oppakt, lijkt me dat een slechte zaak. Wanneer mensen uiteindelijk toch deze stap zetten, lijkt het me verstandig een signaal af te geven door de verdachte er niet met een waarschuwing af te laten komen.

    Het is in feite meer dan alleen het incident. Het kan niet zo wezen dat een kickbokser mensen meer angst inboezemt dan het politieapparaat. Ik denk dat ze ook daarom zo hoog eisen. Dit is natuurlijk een goede gelegenheid om te laten zien dat we dit wel bestraffen in Nederland. Tenminste ik kan me voorstellen dat die gedachtegang meespeelt. Ik vraag me af of ze het wel hard kunnen maken, maar dat terzijde.

    'Waar twee vechten hebben twee schuld' vind ik een dooddoener en je presenteert het ten onrechte als verzachtende omstandigheid. We wonen in een beschaafd land en je moet gewoon je poten thuis houden ongeacht wat iemand zegt. Simpel zat.

  16. #116
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Mocht Badr echt zwaar schuldig worden bevonden aan de mishandelingen waarvan hij word verdacht dan lijkt mij een onderzoek in het Pieter Baan centrum op zijn plaats.
    Met enkel een celstraf lijkt het mij wachten tot de bom weer een keer barst, en dat zeg ik als groot Badr Hari fan.
    Er zullen ongetwijfeld 2 kanten van het verhaal zijn, niemand verdiend het om zo zwaar toegetakeld te worden, ondanks wat hij/zij heeft gezegt of gedaan.

  17. #117
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg ook niet dat het verdient is, ik zeg alleen maar dat ik mij het niet voor kan stellen dat er zomaar vanuit het niets dit is gebeurd.

  18. #118
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ik zeg ook niet dat het verdient is, ik zeg alleen maar dat ik mij het niet voor kan stellen dat er zomaar vanuit het niets dit is gebeurd.
    Enkel als die Koen Badr zijn moeder of nichtje wat heeft aangedaan kan ik het begrijpen iemand zoiets aan te doen.

  19. #119
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Enkel als die Koen Badr zijn moeder of nichtje wat heeft aangedaan kan ik het begrijpen iemand zoiets aan te doen.
    Beetje naiëf om Badr al te betichtten van het hele gebeuren.
    Er is nog iemand opgepakt, er is nog helemaal niet duidelijk of Badr heeft gezorgd voor die breuk in het been.
    We zullen geduld moeten hebben om te zien hoe en wat Badr heeft gedaan, tot die tijd kunnen we allemaal lekker speculeren en van het ergste uitgaan. Maar op dit moment is het nog niet duidelijk welke rol Badr hierin had!

  20. #120
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Beetje naiëf om Badr al te betichtten van het hele gebeuren.
    Er is nog iemand opgepakt, er is nog helemaal niet duidelijk of Badr heeft gezorgd voor die breuk in het been.
    We zullen geduld moeten hebben om te zien hoe en wat Badr heeft gedaan, tot die tijd kunnen we allemaal lekker speculeren en van het ergste uitgaan. Maar op dit moment is het nog niet duidelijk welke rol Badr hierin had!
    Je hebt gelijk, persoonlijk denk ik dat ze zijn voorarrest met twee weken hebben verlengd omdat hij een gezellige man in omgang is en ze dat wel konden gebruiken daar.

  21. #121
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Je hebt gelijk, persoonlijk denk ik dat ze zijn voorarrest met twee weken hebben verlengd omdat hij een gezellige man in omgang is en ze dat wel konden gebruiken daar.
    lol

  22. #122
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Je hebt gelijk, persoonlijk denk ik dat ze zijn voorarrest met twee weken hebben verlengd omdat hij een gezellige man in omgang is en ze dat wel konden gebruiken daar.
    T'is een lieve, warme jonguh zoals zijn imago agent zegt.

  23. #123
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm er wordt wel een punt gemaakt.

    Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen.
    Patrick Kluivert, Marco Bakker hebben beide een zwaar auto ongeluk achter hun naam staan. Kluivert reed veels te hard en maakte een dodelijk slachtoffer, maar kreeg een taakstraf.
    Marco Bakker zijn cruise control deed een beetje "raar" en mocht ook een taakstraf doen.
    Komt nog bij dat Bakker ook nog eens alcohol genuttigd had.
    .
    Je spreekt jezelf volledig tegen....eerst zeg je dat er een voorbeeld wordt gesteld bij Badr omdat hij een bekende Nederlander is en dan kom je met het verhaal dat Kluivert en Bakker slechts een taakstraf hebben gekregen...Dat waren geen bekende nederlanders?????

  24. #124
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Je spreekt jezelf volledig tegen....eerst zeg je dat er een voorbeeld wordt gesteld bij Badr omdat hij een bekende Nederlander is en dan kom je met het verhaal dat Kluivert en Bakker slechts een taakstraf hebben gekregen...Dat waren geen bekende nederlanders?????
    Begrijpend lezen blijkt blijkbaar moeilijk?
    Kluivert veroorzaakte een dodelijk ongeluk, kreeg een taakstraf.
    Marco Bakker reed met drank op achter het stuur en zijn "cruise control" flipte waardoor hij een zwaar ongeluk veroorzaakte volgens mij ook met dodelijke afloop.
    Wat ik eerder al zei, een grote groep marokkanen verpesten het voor de goede, daar Badr een voorbeeld is voor een groot deel van de marokkaanse gemeenschap zal men naar de marokkaanse raddraaiers een punt willen maken.
    Snap je het nog?
    Het enige verschil is dat Badr mogelijk voor openlijke geweldpleging een zware gevangenisstraf krijgt en als je een bekende voetballer bent en iemand dood rijdt, terwijl je veel en veels te hard rijdt er van af komt met een geldboete en een taakstraf van enkele uurtjes.
    Hetzelfde geldt voor Marco Bakker.
    Heb ik het er ergens over dat het geen bekende nederlanders zijn?
    Ik geef alleen aan hoe krom het rechtssysteem is, nu lijkt het alsof iemand doodrijden minder erg is dan iemand zwaar letsel toe brengen.
    En voordat je weer dingen gaat insinueren, ik bedoel dus niet dat Badr, Koen naar het hiernamaals had moeten helpen!

  25. #125
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Er is nogal een verschil tussen per ongeluk iemand dood rijden (of denk jij dat Kluivert dat met opzet gedaan heeft?) en bewust iemand in elkaar trappen. Ik heb bijzonder weinig met Kluivert overgens,heb er zelfs wel het nodige tegen....maar hij reed overgens niet veel en veel te hard...hij reed te hard maar niet veel..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •