MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 50 of 144 FirstFirst ... 4046474849505152535460100 ... LastLast
Results 1.226 to 1.250 of 3576
  1. #1226
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Alleen als de mods het goed vinden geen zin in een ban
    Hun vinden het goed.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1227
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hun vinden het goed.
    x2 ben de hele nacht wakker gebleven en ze zijn er nog niet

    schiet nou eens op!!!!


    LOL

  3. #1228
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Voor Badr Hari is tijd van liegen voorbij. Zegt ie

    maandag 27 augustus 2012 23:11
    Hoezo komkommertijd of Badr-soap? Mogelijk is de 38-jarige zakenman Koen Everink voor de rest van zijn leven invalide geschopt! De voorlopige tenlastelegging tegen kickbokser Badr Hari en zijn twee medeverdachten luidt primair poging tot doodslag.

    Zondagochtend 8 juli rond 3.15 uur zijn enkele mannen in een skybox van de Amsterdam Arena als beesten te keer gegaan.
    Sensation White werd zo in no time Sensation Red.

    Bloed
    Het zal nog wel even duren voor het onderzoek is afgerond. Over het ‘aftuigen’ van Everink staan de verklaringen van Badr Hari en zijn medeverdachte Fehrat Y. lijnrecht tegenover elkaar. Beiden wijzen de ander aan, maar afgaand op onder meer de verklaringen van het slachtoffer en getuigen hebben vermoedelijk beide heren bloed aan hun handen (en voeten).

    Alsof het een wedstrijd in de ring betreft, draait Badr alle kanten op. Aanvankelijk ontkende hij het slachtoffer ook maar met één vinger aangeraakt te hebben. Later
    gaf hij toe hem met de vlakke hand te hebben geslagen.

    Erg geloofwaardig lijkt zijn verdediging niet, zo blijkt uit diverse verklaringen. Het slachtoffer zelf ziet de vuist van Badr nog ‘met een draaiende beweging’ op zich afkomen en zag hem ook een trappende beweging maken. Hij zegt dat hij door in totaal vier personen in elkaar is geslagen, onder wie Badr Hari en naar later bleek Fehrat Y.

    Camerabeelden
    Aan het eind van een urenlang verhoor op 1 augustus zegt Badr Hari met droge ogen: 'De tijd van liegen is voorbij.' Was het maar waar! Badr ontkent glashard dat hij het slachtoffer van een mishandeling in de Cooldown kent.

    Pas als hem zwaar belastende camerabeelden worden getoond, moet hij wel toegeven dat hij het slachtoffer een kopstoot heeft gegeven. En ja, nu weet hij het weer: die jongen is de stiefbroer van een ex-vriendin. Die dame zou hij overigens ook mishandeld hebben. Uiteraard weet Badr van niets.

    In de zaak van Everink is vorige week een derde verdachte aangehouden, maar na verhoor weer vrijgelaten. Het gaat om een kennis van Badr, de Amsterdammer Freddy van Z. Zijn zoon is een getalenteerd kickbokser. Freddy zelf lijkt meer een loopjongen van Badr.

    Kopstoot
    In mei zou Badr tijdens een vechtpartij in club Jimmy Woo een Surinamer een kopstoot en/of klappen hebben gegeven. Badr weet natuurlijk weer van niets en zegt ook geen flauw idee te hebben waarom Freddy de volgende dag bij de club langsging. Het patroon komt de politie bekend voor: camerabeelden worden opgeëist, getuigen onder druk gezet of afgekocht.

    Een proces is een wedstrijd tussen leugens’, schrijft de Amerikaanse crimeschrijver Michael Connelly in zijn thriller
    Het laatste oordeel (2008). In beperkingen las Badr met veel plezier de roman Duizend schitterende zonnen, van de Afghaanse schrijver Klaled Hosseini. 'Hij is de schrijver van De Vliegeraar. Hij is heel goed. Iedereen die in beperkingen zit, kent dat boek.'

    Estelle
    Zou Badr Hari ook Connelly gelezen hebben? Hij kan in elk geval liegen als de beste en datzelfde geldt voor zijn kersverse liefje Estelle Cruijff. In eerste instantie zei Estelle dat ze niets van de vechtpartij met Everink had gezien of meegemaakt en dat ze met Badr was vertrokken voor het uit de hand was gelopen.

    Volgende week moet ze opnieuw getuigen, nu bij de rechter-commissaris. Daar staat ze onder ede en riskeert bij aantoonbaar liegen aangifte wegens meineed.

    Keus
    Aanvankelijk werd Estelle bijgestaan door de advocaat van Badr, Bénédicte Ficq. Afgelopen vrijdag besloot ze
    Bram Moszkowicz in te huren. Een opvallende keus: Bram geldt niet bepaald als vriend van Ficq en haar kantoorgenoten. Dat is in zo’n complexe zaak onhandig.

    Maar zou Estelle ook niet weten dat Bram in
    een andere zaak - rond grootschalige afpersing - optreedt als raadsman van Hells Angel Harrie Stoeltie? In het begin van de carrière van Badr was Stoeltie met seksclub Yab Yum sponsor.

    De heren waren goed bevriend en er ging zelfs het gerucht dat Badr prospect zou worden van de omstreden motorclub. Onzin, zegt hij nu. Vijf jaar geleden kwam een kink in de kabel, doet hij uit de doeken.

    Straf
    Toen Badr het tijdens detentie van Stoeltie aanlegde met diens vriendin Petra van L. – destijds verantwoordelijk voor de boekhouding van Yab Yum en nu medeverdachte in de afpersingszaak – bekoelde de relatie. Stoeltie gaf Badr te kennen dat hij een code had geschonden. Voor straf mocht Badr naar verluidt een jaar niet vechten in Nederland.

    Tussen beide heren kwam het niet meer goed. Hen hangt nu een lange gevangenisstraf boven het hoofd. Na de ontboezemingen van Badr in zijn verhoor lijkt het raadzaam ze niet in dezelfde gevangenis te plaatsen. Anders vallen er klappen.





    Bron: http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Mi...j.-Zegt-ie.htm



    Redelijk ingekleurd beeld, maar toch ff gepost...

    Heeft Badr daarom toen Hesdy een trap nagegeven???

  4. #1229
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    bijzonder storend interview met Estelle trouwens, ze lijkt echt op Michael of Latoya Jackson zo onnatuurlijk

    zonde van mijn tijd!

  5. #1230
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    dus je hebt gekeken
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #1231
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    bijzonder storend interview met Estelle trouwens, ze lijkt echt op Michael of Latoya Jackson zo onnatuurlijk

    zonde van mijn tijd!
    X2

  7. #1232
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default


  8. #1233
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    x2 ben de hele nacht wakker gebleven en ze zijn er nog niet

    schiet nou eens op!!!!


    LOL
    Ik heb heerlijk geslapen vannacht!
    Hier de Revu scans:

    http://img707.imageshack.us/img707/6914/revudeel1.jpg
    http://img707.imageshack.us/img707/4003/revudeel2.jpg
    http://img51.imageshack.us/img51/4153/revudeel3.jpg
    http://img404.imageshack.us/img404/3546/revudeel4.jpg
    http://img196.imageshack.us/img196/2571/revudeel5.jpg

  9. #1234
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Cool.... Dank!!!

  10. #1235
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default


  11. #1236
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb alles gelezen, behoorlijk ziek dit

  12. #1237
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

  13. #1238
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  14. #1239
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zieke shit.

  15. #1240
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dank u.

    You must spread some Reputation around before giving it to rollermanskunk again.

  16. #1241
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik heb alles gelezen, behoorlijk ziek dit

    indulge me
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #1242
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    FREE HARI! lol, ik lach echt om de mensen die zo lang in zijn onschuld geloofden. Na 100 artikelen en partijen van Hari gezien en gelezen te hebben ken ik de man aardig goed. Je hoeft dan ook maar een handje vol hersencellen te hebben om te beseffen dat Hari wel degelijk minimaal 1 klap heeft uitgedeeld bij sensation.

  18. #1243
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het is ook zo treurig dat hij zich graag met een topcrimineel inlaat en daar bewondering voor heeft. Dan heb je echt een beetje teveel Scarface/gansterrapshit gekeken. Heel onvolwassen. En die Estelle er maar als een uilskuiken achteraan lopen...

  19. #1244
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    bijzonder storend interview met Estelle trouwens, ze lijkt echt op Michael of Latoya Jackson zo onnatuurlijk

    zonde van mijn tijd!
    Heb je alleen gekeken of ook geluisterd naar wat ze te zeggen had?

  20. #1245
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Het is ook zo treurig dat hij zich graag met een topcrimineel inlaat en daar bewondering voor heeft. Dan heb je echt een beetje teveel Scarface/gansterrapshit gekeken. Heel onvolwassen. En die Estelle er maar als een uilskuiken achteraan lopen...
    x2
    Fat girlz need lovin too!



  21. #1246
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Heb je alleen gekeken of ook geluisterd naar wat ze te zeggen had?
    Luisteren en fappen tegelijk is niet te doen man.

  22. #1247
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Luisteren en fappen tegelijk is niet te doen man.
    mannen en multitasken...blijft lastig

    maar eerlijk waar, zo knap is ze totaal niet dus zou 'm sowieso niet worden

  23. #1248
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    FREE HARI! lol, ik lach echt om de mensen die zo lang in zijn onschuld geloofden. Na 100 artikelen en partijen van Hari gezien en gelezen te hebben ken ik de man aardig goed. Je hoeft dan ook maar een handje vol hersencellen te hebben om te beseffen dat Hari wel degelijk minimaal 1 klap heeft uitgedeeld bij sensation.
    Euhm, 100 partijen en artikelen geven geen beeld van een persoon net zo min als jouw postgedrag een reflectie zou zijn van hoe jij in het echte leven bent.
    Dit heeft niks met schuld/onschuld te maken, maar je maakt mij niet wijs dat aan de hand van krantenartikelen en zijn partijen jij kunt opmaken hoe iemand is buiten de ring in privé sfeer.
    Mocht je dat wel kunnen dan zou ik solliciteren bij de politie over hoe je een profiel schets maakt over daders van zware delicten.
    Vergeet niet dat "artikelen" de insteek hebben om sensatie te maken, iemand die slecht is wordt niet als goedzak afgeschilderd.
    Marc Dutroux werd ook niet afgeschilderd als "kindervriend" omdat hij kinderen een dak boven het hoofd gaf.
    Het spijt mij wel, maar ik vindt het een domme reactie zonder inhoud welke kant noch wal raakt.
    Iemand kennen omdat je artikelen hebt gelezen of partijen van hebt gezien, give me a break.

  24. #1249
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm, 100 partijen en artikelen geven geen beeld van een persoon net zo min als jouw postgedrag een reflectie zou zijn van hoe jij in het echte leven bent.
    Dit heeft niks met schuld/onschuld te maken, maar je maakt mij niet wijs dat aan de hand van krantenartikelen en zijn partijen jij kunt opmaken hoe iemand is buiten de ring in privé sfeer.
    Mocht je dat wel kunnen dan zou ik solliciteren bij de politie over hoe je een profiel schets maakt over daders van zware delicten.
    Vergeet niet dat "artikelen" de insteek hebben om sensatie te maken, iemand die slecht is wordt niet als goedzak afgeschilderd.
    Marc Dutroux werd ook niet afgeschilderd als "kindervriend" omdat hij kinderen een dak boven het hoofd gaf.
    Het spijt mij wel, maar ik vindt het een domme reactie zonder inhoud welke kant noch wal raakt.
    Iemand kennen omdat je artikelen hebt gelezen of partijen van hebt gezien, give me a break.
    Ik denk dat hij bedoelt dat je meer dan genoeg weet over Badr als je dit zo leest.

    Je moet eerlijk zijn, de verhalen zijn niet mals. Ik snap dat je fan van hem bent hoor, maar hij is niet helemaal ok daarboven.

    Of denk je soms dat dit een complot-theorie is om hem te veroordelen?

  25. #1250
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik denk dat hij bedoelt dat je meer dan genoeg weet over Badr als je dit zo leest.

    Je moet eerlijk zijn, de verhalen zijn niet mals. Ik snap dat je fan van hem bent hoor, maar hij is niet helemaal ok daarboven.

    Of denk je soms dat dit een complot-theorie is om hem te veroordelen?
    Euhm, ik een fan van Badr?
    Ik zal nooit fan zijn van iemand die onsportief gedrag vertoont in de ring ik heb Badr net zo hoog staan als bijvoorbeeld Cyril Abidi.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •