MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 52 of 144 FirstFirst ... 24248495051525354555662102 ... LastLast
Results 1.276 to 1.300 of 3576
  1. #1276
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neetraal View Post
    Maar geloof me de verhalen over straffen die ik heb gehoord en half gezien zijn letterlijk nog erger dan horrorfilm

    je had je handen voor je ogen, maar je gluurde door je vingers?
    Of heb je alleen maar verhalen gehoord?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If you have to stop and think, it's too late"

  2. #1277
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Off Topic, ter vergelijking:

    Wij kregen vorig jaar een uit geproduceerde asielzoeker (uit Israel) bij ons op de club op bezoek, deze dreigde de boel overhoop te schieten (hij kwam trwns van een koude kermis thuis #wrongadres ) kreeg vervolgens drie maanden (inclusief voorarrest) voor andere geweldplegingen die dag. In dezelfde periode bedreigde een Nederlander in Israël een paar mensen en deze meneer werd zonder pardon gelijk door de plaatselijke politie overhoop geschoten.

    On topic: K1 finales 2014 is Badr er weer bij. Kies 1 voor ja, kies 2 voor nee, Kies 3 voor anders...

  3. #1278
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    3 hij is er wel bij, maar hij zit aan VIP tafeltje met zijn criminele vriendjes, alwaar hij ruzie krijgt met een of andere bobo, de boel in elkaar mept en zichzelf een straf oplegt, welke bestaat uit een verblijf in Marokko aan zee en rondom het zwembad
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #1279
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    3 hij is er wel bij, maar hij zit aan VIP tafeltje met zijn criminele vriendjes, alwaar hij ruzie krijgt met een of andere bobo, de boel in elkaar mept en zichzelf een straf oplegt, welke bestaat uit een verblijf in Marokko aan zee en rondom het zwembad

    Zal ie zo hard voor zichzelf zijn?
    Misschien dat ie dan ook weer in die Bentley rond moet rijden. Keihard zijn ze daar in Marokko.

  5. #1280
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  6. #1281
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zal ie zo hard voor zichzelf zijn?
    Misschien dat ie dan ook weer in die Bentley rond moet rijden. Keihard zijn ze daar in Marokko.
    Hahahaha!

  7. #1282
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Het werkt in het huidige politieke klimaat in Nederland. Logisch dat ie dat doet.
    Remy is een topper, jammer dat zijn hele imago kapot is gegaan omdat hij een beetje aanstelde nadat hij zelf slachtoffer werd van Badr's gedrag. Sindsdien is de Remy-liefde op dit forum vrijwel weg, triest.

    Ik vind het zelf jammer dat hij geen vliegende knieën meer laat zien in de ring.
    voor mij heeft hij nooit z'n imago verloren. als kickbokser schat ik 'm een treetje hoger in dan badr.

  8. #1283
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Bonjasky in het begin een spectaculaire vechter, maar toen hij zich alleen nog maar achter zijn handschoenen ging verschuilen en -wanneer hij dan eindelijk aanviel- als een oud wijf mepte, was de lol er van af.
    Misschien was dat vanwege zijn oogprobleem?
    Hoe dan ook, ik hoop dat hij die angst is kwijtgeraakt en weer durft te vechten als vanouds,
    Ik ben wel sceptisch tegen comebacks in het algemeen, maar dat is de schuld van Iron Maiden.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #1284
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Ik vond Bonjasky in het begin een spectaculaire vechter, maar toen hij zich alleen nog maar achter zijn handschoenen ging verschuilen en -wanneer hij dan eindelijk aanviel- als een oud wijf mepte, was de lol er van af.
    Misschien was dat vanwege zijn oogprobleem?
    Hoe dan ook, ik hoop dat hij die angst is kwijtgeraakt en weer durft te vechten als vanouds,
    Ik ben wel sceptisch tegen comebacks in het algemeen, maar dat is de schuld van Iron Maiden.
    Remy weet het zelf ook nog niet of zijn oog het gaat houden bij een paar flinke tikken. Hij is bereid om het risico te nemen dus ik verwacht niet dat hij zijn vechtstijl met een hoge gesloten dekking zal veranderen.

  10. #1285
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Ik vond Bonjasky in het begin een spectaculaire vechter, maar toen hij zich alleen nog maar achter zijn handschoenen ging verschuilen en -wanneer hij dan eindelijk aanviel- als een oud wijf mepte, was de lol er van af.
    Misschien was dat vanwege zijn oogprobleem?
    Hoe dan ook, ik hoop dat hij die angst is kwijtgeraakt en weer durft te vechten als vanouds,
    Ik ben wel sceptisch tegen comebacks in het algemeen, maar dat is de schuld van Iron Maiden.
    "Al een oud wijf mepte"....kruip zelf even met hem in de ring zou ik zeggen...
    En de een noemt het "verschuilen schter zijn handschoen"...de ander,diegene met het meeste verstand,noemt het slim en tactisch vechten...was hij ten tijde van de finale tegen Hari vol gas ten aanval gegaan had hij het naar alle waarschijnlijkheid nooit gered,n wist Hari zich geen raad! Oogt misschien allemaal wat minder spectaculair maar zorgt er wel voor dat je wedstrijden wint...bovendien hij is niet bepaald de eerste die slimmer gaat vechten...kijk maar eens naar een Ernesto Hoost,was vroeger altijd spectaclair,later,met de grootst mogelijke respect,eigenlijk niet meer om aan te gluren...
    Bonjasky is voor mij nog altijd een van de grootsten...Badr Hari mag nog niet op dezelfde poeppot zitten!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #1286
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hier ga je toch bijna van huilen kickbox.nl heeft misschien leden die een grote waffel hebben maar ze hebben bijna altijd in de ring gestaan en weten dat je handen hoog houden bij ht vechteb hoord. mixfight leden ga alsjeblieft eens in de ring staan om zulke bullshit uit te kramen.

    Floyd tegen Mosley eerste paar ronden. Floyd zat in de problemen 3 keer raden wat die deed, handen hoog, keep ya hands up dat leer je als je gaat boksen of kickboksen.



    Is Floyd ook een koekenbakker volgens sommige leden van mixfight.

  12. #1287
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    "Al een oud wijf mepte"....kruip zelf even met hem in de ring zou ik zeggen...En de een noemt het "verschuilen schter zijn handschoen"...de ander,diegene met het meeste verstand,noemt het slim en tactisch vechten...was hij ten tijde van de finale tegen Hari vol gas ten aanval gegaan had hij het naar alle waarschijnlijkheid nooit gered,n wist Hari zich geen raad! Oogt misschien allemaal wat minder spectaculair maar zorgt er wel voor dat je wedstrijden wint...bovendien hij is niet bepaald de eerste die slimmer gaat vechten...kijk maar eens naar een Ernesto Hoost,was vroeger altijd spectaclair,later,met de grootst mogelijke respect,eigenlijk niet meer om aan te gluren...Bonjasky is voor mij nog altijd een van de grootsten...Badr Hari mag nog niet op dezelfde poeppot zitten!
    dit dus...maar heeft ook te maken met die domme 'allesvoordeknockout' stijl bij Mike ....Hippo en Andre zijn naar mening als trainers toch wel van een ander kaliber

  13. #1288
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Laten we het weer "gewoon" over Badr hebben, tenslotte gaat daar deze thread over..
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #1289
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja ik vind dat Bonjasky op een gegeven moment ging meppen als een oud wijf
    dat deed hij eerst niet, en ik hoop dat ie dat niet weer gaat doen
    het zag er niet uit, het was tenenkrommend en hij had al in het verleden laten zien dat hij beter kon slaan dan dat

    en Anderson, wat wil je nou zeggen; dat je pas kritiek mag geven, als je zelf in de ring staat?
    ja man, laten we afspreken dat we alleen nog maar positieve en lieve dingen zeggen over kickboksers
    beter nog, laten we alleen nog maar zeggen, wat jij wilt
    Last edited by FOCUS; 01-09-2012 at 10:30.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #1290
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik wil graag de oude Remy Bonjasky zien, die nog niet bang was om uit zijn dekking te komen. Het heeft niets te maken met slim vechten, want hij gaf zelfs in een filmpje na 1 van zijn partijen toe dat hij te bang was om uit zijn dekking te komen. Zijn oog zou hier een reden van kunnen zijn.
    Ik vind de vergelijkingen met Badr niet helemaal eerlijk. De Badr die tegen Remy vocht is een andere Badr dan die van de jaren daarna. Badr kan van iedereen winnen, maar Remy heeft de power niet om tegen Schilt te winnen.
    Neemt niet weg dat ik een grote fan ben van hoe Remy vocht in zijn eerste jaren in de k-1. Ben alleen bang dat we die spectaculaire style van hem niet terug zullen zien.
    Last edited by Wiseguy; 01-09-2012 at 11:32.
    Max. 400 x 125

  16. #1291
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dit dus...maar heeft ook te maken met die domme 'allesvoordeknockout' stijl bij Mike ....Hippo en Andre zijn naar mening als trainers toch wel van een ander kaliber
    Wat is er dom aan die style? Die style heeft juist zijn vechters tot publiekslievelingen gemaakt. Iedereen zit op het puntje van zijn stoel als Badr of Melvin vecht. Het is niet voor niets dat Badr meer geld bij de k-1 verdiende dan 3-voudig titelwinnaar Bonjasky.
    Max. 400 x 125

  17. #1292
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    badr en remy zijn echt onlosmakelijk van elkaar
    elk topic of het nou over de een of over de ander gaat, ze worden allebei erbij gehaald

    wat is met remy's oog aan de hand dan? wist dat ie een operatie had gehad

  18. #1293
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wat is er dom aan die style? Die style heeft juist zijn vechters tot publiekslievelingen gemaakt. Iedereen zit op het puntje van zijn stoel als Badr of Melvin vecht. Het is niet voor niets dat Badr meer geld bij de k-1 verdiende dan 3-voudig titelwinnaar Bonjasky.
    En nu heeft ie iemand kreupel geslagen en zit ie in de bak.

  19. #1294
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En nu heeft ie iemand kreupel geslagen en zit ie in de bak.
    wie, melvin?

  20. #1295
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    strakke on topic-move Blackadder
    "If you have to stop and think, it's too late"

  21. #1296
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    In toernooi vorm kun je het niet permitteren om in de eerste partij blessures op te lopen.
    Dan maar minder spectaculair, maar slim knokken levert titels op dat hebben Hoost, Aerts, Bonjasky bewezen ( Schilt noem ik met opzet niet technisch vindt ik dat tenenkrommend ) als een dwaze tekeer gaan levert enkel KO's op bij jezelf vraag Sapp, JLB, Abidi, Mighty Mo maar na.

  22. #1297
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Niet iedereen hoeft toch hetzelfde te vechten? Ik vind bonjasky zelfs in z'n wat behoudendere periode altijd een hele sierlijke en elegante kickbokser om naar te kijken. Hari heb ik persoonlijk een stuk minder mee. Vaak heb ik het idee dat ik naar een kroeggevecht zit te kijken. Achteraf blijkt dat ie misschien in de kroeg de meeste training heeft gehad, maar dat terzijde

  23. #1298
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Remy bokst enkel om af te ronden met een trap..dat men het er niet uit vindt zien...so be it, hij heeft met zo'n oude wijven hoek wel Schilt een keer neergehaald

    En ik vind de stijl van Badr idd dom, zie uitleg Facade...er is meer nodig om een K1 titel op je naam te schrijven...'slim vechten'....zoals de echte K1 champs gedaan hebben..schaken op hoog niveau noem je dat..
    Badr kan dat niet, niet slim genoeg, niet stabiel genoeg...zie ook de 2e pot tegen Iggy die zich niet liet verleiden tot een slugfest tot frustratie van Badr...

    on topic:

    zijn er nog ontwikkelingen? ik vond de stukjes uit de nieuwe Revu best heftig, maar het lijkt alsof hij wel de juiste 'slachtoffers' uitzoekt ofzo..

    ga eens zo gek doen op een antilliaans feest denk ik dan

  24. #1299
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Remy bokst enkel om af te ronden met een trap..dat men het er niet uit vindt zien...so be it, hij heeft met zo'n oude wijven hoek wel Schilt een keer neergehaald

    En ik vind de stijl van Badr idd dom, zie uitleg Facade...er is meer nodig om een K1 titel op je naam te schrijven...'slim vechten'....zoals de echte K1 champs gedaan hebben..schaken op hoog niveau noem je dat..
    Badr kan dat niet, niet slim genoeg, niet stabiel genoeg...zie ook de 2e pot tegen Iggy die zich niet liet verleiden tot een slugfest tot frustratie van Badr...

    on topic:

    zijn er nog ontwikkelingen? ik vond de stukjes uit de nieuwe Revu best heftig, maar het lijkt alsof hij wel de juiste 'slachtoffers' uitzoekt ofzo..

    ga eens zo gek doen op een antilliaans feest denk ik dan

    Badr gaat niet de ring in om slim te vechten. We hebben genoeg Bonjasky's en GSP's op deze wereld. Wat hem zo populair heeft gemaakt is dat hij altijd voor de kill gaat. Vechters zoals Hari, Wand en Tyson zullen altijd geliefd zijn bij het publiek. Hij is misschien niet de k-1 champion, maar wel de people's champion. Als bijkomstigheid verdient hij er ook nog eens meer geld mee dan de "strategen".
    Max. 400 x 125

  25. #1300
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hij is misschien niet de k-1 champion, maar wel de people's champion.
    Laten we niet overdrijven.
    Als bijkomstigheid verdient hij er ook nog eens meer geld mee dan de "strategen".
    En kent hij het Nederlandse gevangenis systeem 100x beter dan hun.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •