MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 58 of 144 FirstFirst ... 84854555657585960616268108 ... LastLast
Results 1.426 to 1.450 of 3576
  1. #1426
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Maar toch veroordeel je maar alvast!?

    Ik zeg alleen dat de bronnen niet geheel duidelijk zijn, en er diversen getuigen zijn die elkaar tegen spreken volgens andere bronnen.

    Daarom vraag ik mij af waarom je de ene bron wel betrouwbaar acht en de andere bron niet.

    Dat is willekeur en dat hoort niet in het strafrecht. Of hij nou schuldig is of niet!!!

    Dus formeel had ik het bij de vorige quote op jou al goed maar dat even ter informatie. Verder wou ik eigenlijk niet reageren omdat het weer offtopic word.
    Ja, om eerder genoemde redenen in mijn post(s) hierboven oordeel ik alvast, ik veroordeel niet (behalve dan in de betekenis van het woord dat ik zijn gedrag afkeur). Ik ben dan ook geen persoon die uit naam der wet handelt, dus dat geeft ook helemaal niet. Het is maar een mening, er hangen geen consequenties aan vast. Het is bij wijze van spreken even onschuldig als het afdrogen van een paar glazen.

    Maar goed, laten we inderdaad maar niet teveel offtopic gaan. We zien wel wat eruit komt en of, en hoelang, hij moet brommen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1427
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Waarom zou je hier niet mogen speculeren? We zitten toch op een forum? We zijn geen rechters maar we mogen wel onze mening geven. Freedom of speech.

  3. #1428
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Natuurlijk mag dat wel. Maar een weerwoord geven mag ook!

  4. #1429
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat over deze zaak discusieren weinig zin heeft, niemand weet hoe de zaak inhoudelijk in elkaar steekt, degene die m al veroordelen worden afgebrand, en degene die m t voordeel van de twijfel geven worden ook afgebrand, ik wacht met smart op de zitting, hoop dat die openbaar is.

  5. #1430
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    The court of law vs the court of public opinion.

  6. #1431
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default


  7. #1432
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Waarom zou je hier niet mogen speculeren? We zitten toch op een forum? We zijn geen rechters maar we mogen wel onze mening geven. Freedom of speech.
    L.S!

    Klopt !
    Maar je zou je natuurlijk ook af kunnenvragen hoe slim het is om, volledig ongehinderd door enige vorm van inhoudelijke kennis, je mening te geven en/of er op los te speculeren.
    Nog los van het feit dat een dergelijk ongefundeerde mening/speculatie vrijwel alleen iets zegt over de persoon van wie die mening is en zelden iets overdegene over wie het gaat.

    Last edited by GM; 11-09-2012 at 18:46. Reason: type fail

  8. #1433
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    L.S!

    Klopt !
    Maar je zou je natuurlijk ook af kunnenvragen hoe slim het is om, volledig ongehinderd door enige vorm van inhoudelijke kennis, je mening te geven en/of er op los te speculeren.
    Nog los van het feit dat een dergelijk ongefundeerde mening/speculatie vrijwel alleen iets zegt over de persoon van wie die mening is en zelden iets overdegene over wie het gaat.

    sterker nog; ook een gefundeerde mening zegt vrijwel alleen iets over de persoon van wie die mening is.....
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #1434
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    sterker nog; ook een gefundeerde mening zegt vrijwel alleen iets over de persoon van wie die mening is.....
    eens !

  10. #1435
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    deze thread bloedt dood, alles is al gezegd hier

    er wordt discussie gevoerd om het discussie voeren


    zullen we een nieuwe maken in offtopic:

    vb:

    stel Badr mishandelt jou en je loopt voorgoed met een litteken rond, wat zou je doen?

  11. #1436
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen zijn plasje gedaan?

  12. #1437
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    stel Badr mishandelt jou en je loopt voorgoed met een litteken rond, wat zou je doen?
    Ik zou een waanzinnig stoer verhalen verzinnen, over een zwaar criminele marokkaanse kickbokser, die tot de absolute wereldtop behoort, onder de dope zat en opgepompt van de anabole steroiden met dood in zijn ogen, op me af kwam met zijn maten, en dat ik moest vechten als een leeuw om het er levend vanaf te brengen.

    Dat of één of ander stoer verhaal over scherven van een fragmentatiebom tijdens de oorlog in Irak..
    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #1438
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Ik zou een waanzinnig stoer verhalen verzinnen, over een zwaar criminele marokkaanse kickbokser, die tot de absolute wereldtop behoort, onder de dope zat en opgepompt van de anabole steroiden met dood in zijn ogen, op me af kwam met zijn maten, en dat ik moest vechten als een leeuw om het er levend vanaf te brengen.

    Dat of één of ander stoer verhaal over scherven van een fragmentatiebom tijdens de oorlog in Irak..
    Ik zou m'n grote broer halen, jwz

  14. #1439
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens Crimesite :

    Ferhat Y. had caféverbod na geweld


    Ferhat Y., die samen met Badr Hari wordt verdacht van de mishandeling van zakenman Koen Everink, is in het verleden verschillende malen met de politie in aanraking geweest wegens mishandelingen. Dat blijkt uit onderzoek van Crimesite en Nieuwe Revu. Ferhat kreeg eerder een collectief caféverbod op het Stratumseind, de horeca-hotspot in Eindhoven.

  15. #1440
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    net het interview van Mike op de portal gelezen

    mijn advies: niet lezen

    geen kwaad woord over Hari, hij hemelt hem zelfs op, de meest achterlijke vergelijkingen

    "Maar het is een feit dat als Messi langs een pleintje loopt er ook voetballers zijn die hem uitdagen. Bijvoorbeeld door hem een bal door de benen proberen te spelen. Gaat hij daar niet op in dan roepen ze hem waarschijnlijk na. Gaat hij er wel op in en geeft hij diegene een paar panna’s dan is ‘de orde’ weer hersteld."


    schiet mij maar lek
    Last edited by Illest; 13-09-2012 at 11:31.

  16. #1441
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    net het interview van Mike op de portal gelezen

    mijn advies: niet lezen

    geen kwaad woord over Hari, hij hemelt hem zelfs op, de meest achterlijke vergelijkingen

    "Maar het is een feit dat als Messi langs een pleintje loopt er ook voetballers zijn die hem uitdagen. Bijvoorbeeld door hem een bal door de benen proberen te spelen. Gaat hij daar niet op in dan roepen ze hem waarschijnlijk na. Gaat hij er wel op in en geeft hij diegene een paar panna’s dan is ‘de orde’ weer hersteld."


    schiet mij maar lek
    Echt hč. Ik wilde eerst ook wat quote's aanhalen, maar op een gegeven moment was ik bijna dat hele artikel aan het quoten. Die vent is echt niet serieus te nemen.

  17. #1442
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Heb het zojuist gelezen...gek toch dat mensen (voor)oordelen over onze sport hebben...weer een goed stukje reclame voor de sport die al zo in het verdomhoekje zit! Grote klasse... (NOT!)

  18. #1443
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Euhm volgens mij is het nogal begrijpelijk dat Mike zijn pupil niet de grond in trapt.
    Tegenstanders van Badr schoppen hem nog verder de grond in, aanhangers van Hari doen het tegenovergestelde.
    Badr verschaft Mike zijn boterham volgens mij ben je gek als je je broodheer kwaad bloed zou zetten.
    Ondanks dat ik het niet eens ben met de inhoud kan ik het wel begrijpen, enige wat ik apart vindt is dat Panorama niet alles heeft geplaatst. Ben wel benieuwd wat er uit is gehaald.

  19. #1444
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Volgens Crimesite :

    Ferhat Y. had caféverbod na geweld


    Ferhat Y., die samen met Badr Hari wordt verdacht van de mishandeling van zakenman Koen Everink, is in het verleden verschillende malen met de politie in aanraking geweest wegens mishandelingen. Dat blijkt uit onderzoek van Crimesite en Nieuwe Revu. Ferhat kreeg eerder een collectief caféverbod op het Stratumseind, de horeca-hotspot in Eindhoven.

    Zo onschuldig is Ferhat dus.

  20. #1445
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Dang....

    ik had Mike redelijk hoog zitten, maar de vergelijkingen in dat interview raken kant noch wal. Echt van een bedroevend slecht niveau...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #1446
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    dubbel..
    Last edited by dirk5; 13-09-2012 at 12:16.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #1447
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm volgens mij is het nogal begrijpelijk dat Mike zijn pupil niet de grond in trapt.
    Tegenstanders van Badr schoppen hem nog verder de grond in, aanhangers van Hari doen het tegenovergestelde.
    Badr verschaft Mike zijn boterham volgens mij ben je gek als je je broodheer kwaad bloed zou zetten.
    Ondanks dat ik het niet eens ben met de inhoud kan ik het wel begrijpen, enige wat ik apart vindt is dat Panorama niet alles heeft geplaatst. Ben wel benieuwd wat er uit is gehaald.
    Hoe jammer ik het ook vind, ik moet je daarin gekijk geven. Badr = money, hoezeer hij onze sport ook in een kwaad daglicht stelt. Zodra hij vrij is, zal hij wel weer ergens in de ring verschijnen om de simpele reden dat hij geld oplevert. Hate him or love him, hij brengt vaak wel spektakel en daar betaalt het publiek maar al te graag voor.
    En wat Mike betreft, de kip met de gouden eieren koester je natuurlijk, ook al legt ie af en toe een rot ei.

  23. #1448
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    mjah, maar dan was het misschien toch verstandiger geweest, als hij afstand had genomen van de strafzaak-discussie, en gewoon zijn waardering voor Badr-de-sporter had uitgesproken...
    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #1449
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Hoe jammer ik het ook vind, ik moet je daarin gekijk geven. Badr = money, hoezeer hij onze sport ook in een kwaad daglicht stelt. Zodra hij vrij is, zal hij wel weer ergens in de ring verschijnen om de simpele reden dat hij geld oplevert. Hate him or love him, hij brengt vaak wel spektakel en daar betaalt het publiek maar al te graag voor.
    En wat Mike betreft, de kip met de gouden eieren koester je natuurlijk, ook al legt ie af en toe een rot ei.
    Het 'probleem' Badr lost zichzelf wel op als hij weer vrij is, zo gaan die dingen uiteindelijk. Je kunt nl. niet mensen blijven mishandelen en ermee wegkomen. Ooit doe je het een keer bij de verkeerde, is al vaak gezegd in deze thread, maar zo werkt het wel.

    En Mike kun je niets kwalijk nemen, Badr = geld

    Maar mensen moeten hier dan ook niet gaan lopen klagen wanneer Mike bekritiseerd wordt.

  25. #1450
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Hate him or love him, hij brengt vaak wel spektakel en daar betaalt het publiek maar al te graag voor.
    .

    ..ben ik niet me je eens. Ik wil helemaal niet betalen om iemand te zien vechten, die zich niet aan de regels kan houden tijdens een partij. Als hij spektakel levert op een sportieve manier, dan wel. MAar helaas heeft Badr een te kort lontje en dan hoor je imo niet in de ring thuis.
    "If you have to stop and think, it's too late"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •