MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 144 FirstFirst ... 23456789101656106 ... LastLast
Results 126 to 150 of 3576
  1. #126
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Begrijpend lezen blijkt blijkbaar moeilijk?
    Kluivert veroorzaakte een dodelijk ongeluk, kreeg een taakstraf.
    Marco Bakker reed met drank op achter het stuur en zijn "cruise control" flipte waardoor hij een zwaar ongeluk veroorzaakte volgens mij ook met dodelijke afloop.
    Wat ik eerder al zei, een grote groep marokkanen verpesten het voor de goede, daar Badr een voorbeeld is voor een groot deel van de marokkaanse gemeenschap zal men naar de marokkaanse raddraaiers een punt willen maken.
    Snap je het nog?
    Het enige verschil is dat Badr mogelijk voor openlijke geweldpleging een zware gevangenisstraf krijgt en als je een bekende voetballer bent en iemand dood rijdt, terwijl je veel en veels te hard rijdt er van af komt met een geldboete en een taakstraf van enkele uurtjes.
    Hetzelfde geldt voor Marco Bakker.
    Heb ik het er ergens over dat het geen bekende nederlanders zijn?
    Ik geef alleen aan hoe krom het rechtssysteem is, nu lijkt het alsof iemand doodrijden minder erg is dan iemand zwaar letsel toe brengen.
    Ik had altijd redelijke cijfers voor tekstverklaren vroeger. Denk dat het daar niet aan ligt.
    Je probeerde dus te zeggen dat er een voorbeeld gesteld wordt omdat Badr een Marrokkaan is en dat justitie hem harder aanpakt dan andere bekende mensen (correct me if I'm wrong)?.
    Dan moet je dat opschrijven.
    Je schreef namelijk "Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen".
    Dus misschien is een cursusje effectief communiceren een betere optie.

    Ik vind je vergelijking in ieder geval volledig mank lopen. Alledrie de gevallen zijn schrijnend, maar juridisch gezien onvergelijkbaar. Je vergelijkt verkeersovertredingen, idd met dodelijke afloop (wat zeker zwaarder gestraft kan worden in NL) met moedwillige zware mishandeling. Als je me een paar gevallen noemt waarbij andere bekende (onbekende is ook goed)mensen 3 keer binnen 2 jaar iemand volledig aftuigen (als dit bewezen wordt) en zwaar lichamelijk letsel toebrengen, maar met een veel lagere straf(eis) zijn weg gekomen, dan heb je een punt. En dan heb ik het nog niet over de verzwarende omstandigheid dat hij een vechtsporter is, en juridisch gezien zijn handen dus als wapens gezien (kunnen) worden.
    Voorlopig zwets je m.i. uit je nek.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    en de beerput gaat open:

    Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Dat meldt het Parool vandaag. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
    De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

    Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

    Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd, Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  3. #128
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    wat een ongelovelijke hond

  4. #129
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Idd, de broer van z'n vriendin. How low can you go.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  5. #130
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Beetje naiëf om Badr al te betichtten van het hele gebeuren.
    Er is nog iemand opgepakt, er is nog helemaal niet duidelijk of Badr heeft gezorgd voor die breuk in het been.
    We zullen geduld moeten hebben om te zien hoe en wat Badr heeft gedaan, tot die tijd kunnen we allemaal lekker speculeren en van het ergste uitgaan. Maar op dit moment is het nog niet duidelijk welke rol Badr hierin had!
    Misschien wordt ''aangenomen'' dat Badr degene was die het been van Koen heeft gebroken omdat dat is wat Koen zelf verklaard heeft" En volgens mij was Koen dicht genoeg in de buurt om dat te beoordelen!

  6. #131
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Wat een verschrikkelijke man.Ik hoop echt dat hij een keer de verkeerde tegenkomt.

  7. #132
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    wat een ongelovelijke hond
    X2

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Z'n hele straf (2 a 3 jaar?) in een dwangbuis zitten. Lekker laten krimpen tot de sprinkhaan die hij vroeger was.
    Als ie dan vrij komt is ie een makkie voor alle mensen die hij geslagen heeft.
    Hij is gewoon een losgeslagen projectiel, een zwaar gevaar voor onze samenleving.
    Karma rekent wel een keer af met hem.

  9. #134
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Karma idd, daar geloof ik ook in. Ush
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  10. #135
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Begrijpend lezen blijkt blijkbaar moeilijk?
    Kluivert veroorzaakte een dodelijk ongeluk, kreeg een taakstraf.
    Marco Bakker reed met drank op achter het stuur en zijn "cruise control" flipte waardoor hij een zwaar ongeluk veroorzaakte volgens mij ook met dodelijke afloop.
    Wat ik eerder al zei, een grote groep marokkanen verpesten het voor de goede, daar Badr een voorbeeld is voor een groot deel van de marokkaanse gemeenschap zal men naar de marokkaanse raddraaiers een punt willen maken.
    Snap je het nog?
    Het enige verschil is dat Badr mogelijk voor openlijke geweldpleging een zware gevangenisstraf krijgt en als je een bekende voetballer bent en iemand dood rijdt, terwijl je veel en veels te hard rijdt er van af komt met een geldboete en een taakstraf van enkele uurtjes.
    Hetzelfde geldt voor Marco Bakker.
    Heb ik het er ergens over dat het geen bekende nederlanders zijn?
    Ik geef alleen aan hoe krom het rechtssysteem is, nu lijkt het alsof iemand doodrijden minder erg is dan iemand zwaar letsel toe brengen.
    En voordat je weer dingen gaat insinueren, ik bedoel dus niet dat Badr, Koen naar het hiernamaals had moeten helpen!
    als badr de gevangenis in moet wordt het wel voor een zwaarder vergrijp dan openlijke geweldpleging hoor.

  11. #136
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Onzin?
    Dat wat jij typt is lekker.
    Zoals ik al zei ik ben geen nutthugger zoals jij het benoemd.
    Vindt het een beetje kort door de bocht dat jij het zo opvat, maar goed jouw denkwijze ga ik niet veranderen ik kan ook zeggen dat jij het holmaatje bent van Koen door te zeggen dat jij het voor hem opneemt.
    Jouw beredenering slaat nergens op met waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
    Ik heb ook foute maatjes gehad, maar liet ik mij in er mee?
    Waar twee vechten hebben twee schuld, ik zeg ook nergens dat ik het goedkeur dat jij het zo leest prima.
    Punt waar het om gaat is dat het OM een punt kan maken naar de mede bontkraagjes omdat er wordt opgekeken door mede landgenoten naar Badr.
    Diezelfde bontkraagjes lopen her en der onrust te zaaien.
    Vechtsporter of niet het ligt aan de aard van de opmerking en er zijn zat redenen te bedenken waarin je opkomt voor jezelf. Of dat is door op iemands been de polka te doen keur ik wel af. Iedereen is te provoceren tot een reactie.
    Klopt, de 2 man die tegen Koen vochten hebben schuld. Geloof je nou echt dat hij zelf gevochten heeft?

  12. #137
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Klopt, de 2 man die tegen Koen vochten hebben schuld. Geloof je nou echt dat hij zelf gevochten heeft?
    Nee ik niet.... hij doet geen vlieg kwaad. Allemaal leugens over hem .... volgens mij heeft hij nog nooit op straat of ergens gevochten. Alleen in de ring is het soms een heethoofd, maar buiten de ring is hij een rolmodel voor elke burger.
    Het is puur omdat hij aan kickboksen doet en een paar keer zijn emoties de loop liet in de ring dat hij nu willekeurig wordt verbonden aan elke knokpartij die bij hem in de buurt is.
    Misschien zijn zijn vrienden wat labiel dat ze mensen bedreigen, maar als Badr het zelf niet heeft gedaan kan hij ook niet gestraft worden.
    Echt zonde dat hij nu onterecht vastzit .... heb best wel medelijden met hem. Je bent je totaal van geen kwaad bewust en dan zetten ze gewoon vast omdat de media de boel een beetje loopt te hypen. Echt een belachelijk rechtssysteem hier in Nederland. Je kan zomaar opgesloten worden als iemand je vals beschuldigd.
    Gelukkig doet Badr niet hetzelfde bij degene die hem beschuldigen en vertrouwt hij er op dat de waarheid boven tafel komt. Zo zie je maar wat een voorbeeld Badr eigenlijk is.
    Iedereen zit je vals te beschuldigen en hij ondergaat het als een echt vent. Ik denk ook dat hij door heeft dat hoe meer je tegen gaat stribbelen hoe meer aandacht je op je krijgt.
    Over paar weken is hij weer vrij en is hij gewoon onschuldig en mag ik er vanuit gaan dat sommige hier wel hun excuses aanbieden door alleen maar te speculeren dat hij het heeft gedaan.

    OJ Simpson was ook onschuldig en ik denk dat hij niet op dezelfde manier door het slijk gehaald wil worden.


















  13. #138
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Nee ik niet.... hij doet geen vlieg kwaad.
    Semi sarcatische post was al eerder geplaatst, move on nothing to see.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  14. #139
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Nee ik niet.... hij doet geen vlieg kwaad. Allemaal leugens over hem .... volgens mij heeft hij nog nooit op straat of ergens gevochten. Alleen in de ring is het soms een heethoofd, maar buiten de ring is hij een rolmodel voor elke burger.
    Het is puur omdat hij aan kickboksen doet en een paar keer zijn emoties de loop liet in de ring dat hij nu willekeurig wordt verbonden aan elke knokpartij die bij hem in de buurt is.
    Misschien zijn zijn vrienden wat labiel dat ze mensen bedreigen, maar als Badr het zelf niet heeft gedaan kan hij ook niet gestraft worden.
    Echt zonde dat hij nu onterecht vastzit .... heb best wel medelijden met hem. Je bent je totaal van geen kwaad bewust en dan zetten ze gewoon vast omdat de media de boel een beetje loopt te hypen. Echt een belachelijk rechtssysteem hier in Nederland. Je kan zomaar opgesloten worden als iemand je vals beschuldigd.
    Gelukkig doet Badr niet hetzelfde bij degene die hem beschuldigen en vertrouwt hij er op dat de waarheid boven tafel komt. Zo zie je maar wat een voorbeeld Badr eigenlijk is.
    Iedereen zit je vals te beschuldigen en hij ondergaat het als een echt vent. Ik denk ook dat hij door heeft dat hoe meer je tegen gaat stribbelen hoe meer aandacht je op je krijgt.
    Over paar weken is hij weer vrij en is hij gewoon onschuldig en mag ik er vanuit gaan dat sommige hier wel hun excuses aanbieden door alleen maar te speculeren dat hij het heeft gedaan.

    OJ Simpson was ook onschuldig en ik denk dat hij niet op dezelfde manier door het slijk gehaald wil worden.

















    Ik heb het over koen, lampje.

  15. #140
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Ik las lekker de berichten op mijn telefoontje in de kroeg en mijn engelse mattie keek mee en zei dit: "some day this bloke is gonna get shot". En ik denk het eerlijk gezegd ook als meneer Hari lekker zo doorgaat. Hij komt nog een keer wat gasten tegen die nog fouter zijn dan hijzelf denk ik
    Last edited by Guillermo; 28-07-2012 at 13:47. Reason: typo
    Fat girlz need lovin too!



  16. #141
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Het lijkt er op dat de politie meer weet nu ze ook het 3e slachtoffer lopen te pushen om alsnog aangifte te doen. Gaan ze die portier soms ook nog uit de mottenballen halen? Kunnen ze die 3 zaken combineren en dan 1 strafmaat bepalen of wordt het dan een optelsom van straffen? Als dat zo is wordt het wel een erg lange zit in de cel voor onze "vriendelijke vriend"...

  17. #142
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    hij heeft wel mazzel dat niemand wraak heeft willen nemen....met al deze aantijgingen zet hij mensen wel op scherp...

    er is iets goed mis met die jongen

  18. #143
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    hij heeft wel mazzel dat niemand wraak heeft willen nemen....met al deze aantijgingen zet hij mensen wel op scherp...

    er is iets goed mis met die jongen
    Of hij pakt alleen diegenen die er toch niks tegen kunnen/durven doen. Net als bullies die op het schoolplein de zwaksten pakken die toch in hun eentje zijn.

  19. #144
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik denk dat het voor badr beter is als hij 1,5 , 2 jaar in de gevangenis gaat zitten.

    Zo niet ben ik bang dat het een brilleman, ben salah, guebli gaat worden. Kan gewoon niet goed eindigen als je zo leeft.
    Home mtk-gym.nl


  20. #145
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    waarom gaan jullie ook geen aangifte tegen hem doen. gewoon uit plezier. dan kun je hem echt mee raken op dit moment.

  21. #146
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    waarom gaan jullie ook geen aangifte tegen hem doen. gewoon uit plezier. dan kun je hem echt mee raken op dit moment.
    wtf...beetje vreemde reactie dit

  22. #147
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het lijkt er op dat de politie meer weet nu ze ook het 3e slachtoffer lopen te pushen om alsnog aangifte te doen. Gaan ze die portier soms ook nog uit de mottenballen halen? Kunnen ze die 3 zaken combineren en dan 1 strafmaat bepalen of wordt het dan een optelsom van straffen? Als dat zo is wordt het wel een erg lange zit in de cel voor onze "vriendelijke vriend"...
    Optellen doen we in Nederland (in sommige gevallen helaas) niet, je kan maar 1x de maximale straf krijgen voor hetzelfde vergrijp.

  23. #148
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    wtf...beetje vreemde reactie dit
    Beetje een vreemde gozer.

  24. #149
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Optellen doen we in Nederland (in sommige gevallen helaas) niet, je kan maar 1x de maximale straf krijgen voor hetzelfde vergrijp.
    Niet helemaal waar. Ze volgens besluiten de aangiftes gezamenlijk te behandelen via een meervoudige raadkamer en dan vallen de straffen meestal een stuk hoger uit.

  25. #150
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Niet helemaal waar. Ze volgens besluiten de aangiftes gezamenlijk te behandelen via een meervoudige raadkamer en dan vallen de straffen meestal een stuk hoger uit.
    Dat is toch niet hetzelfde als optellen? Zoals in Amerika waar men soms 3x levenslang krijgt bv?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •