MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 62 of 144 FirstFirst ... 125258596061626364656672112 ... LastLast
Results 1.526 to 1.550 of 3576
  1. #1526
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    fakking goeie coke moet die Koen trouwens hebben gebruikt...ik bedoel van...Hari's vriendin beledigen in zijn bij zijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1527
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Je weet wel goed wat hij allemaal gedaan heeft. Misschien ben je wel slimmer dan ik dacht.
    eerlijk waar...een bitchslap was toch voldoende geweest? (is al fout daar niet van)

  3. #1528
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    fakking goeie coke moet die Koen trouwens hebben gebruikt...ik bedoel van...Hari's vriendin beledigen in zijn bij zijn
    De wijze les hieruit is dan ook: stay off the idiot fuel !
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  4. #1529
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Het is ook wel erg moeilijk om jezelf te beheersen en je als een beschaafd mens te gedragen hè...
    Je kunt ook gewoon lachen en verdergaan met je leven als iemand iets vervelends zegt...
    Dus wanneer een of andere lul jouw vrouw voor alles en nog wat uitmaakt, ga jij lachen met die kerel? Meen je dit echt? Een echte vent komt op voor zijn vrouw.

    Ben benieuwd wat het IQ van Koen is/was om een vrouw de huid rot te schelden waar haar man bij staat en helemaal als Badr Hari die man toevallig is.

  5. #1530
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Een echte vent zit nu vast..

    Dan ben ik maar liever geen echte vent en zit ik lekker thuis op de bank met een biertje... prioriteiten stellen denk ik dan maar

  6. #1531
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Son & Breugel! View Post
    http://www.radio1.nl/terugluisteren staat het fragment tussen voor de geïnteresseerde!!!
    Wat een rare kerel joh,die Leon de Winter. Als je 2 man met je fiets wil doodslaan omdat er 1 zo "stoer" is om "kut" te zeggen tegen je vrouw spoor je zelf ook niet. Hetzelfde met Badr. Als iemand je vrouw beledigd kan en mag je er ten allertijden wat aan doen vind ik,maar geef iemand een klap tegen ze smoel en een schop onder ze reet en dan is het klaar! Al dat gekkewerk tegenwoordig met mensen half invalide trappen of doodslaan.. Belachelijk.

  7. #1532
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dus wanneer een of andere lul jouw vrouw voor alles en nog wat uitmaakt, ga jij lachen met die kerel? Meen je dit echt? Een echte vent komt op voor zijn vrouw.

    Ben benieuwd wat het IQ van Koen is/was om een vrouw de huid rot te schelden waar haar man bij staat en helemaal als Badr Hari die man toevallig is.
    blijkbaar een hoger IQ dan dat van jou.

  8. #1533
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    UOTEillm;1180449]Dus wanneer een of andere lul jouw vrouw voor alles en nog wat uitmaakt, ga jij lachen met die kerel? Meen je dit echt? Een echte vent komt op voor zijn vrouw.

    Ben benieuwd wat het IQ van Koen is/was om een vrouw de huid rot te schelden waar haar man bij staat en helemaal als Badr Hari die man toevallig is.[/QUOTE]


    L


    Lachen is niet hetzelfde als uitlachen. Je ego neemt een loopje met je. Je bent.niet stoer.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #1534
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dus wanneer een of andere lul jouw vrouw voor alles en nog wat uitmaakt, ga jij lachen met die kerel? Meen je dit echt? Een echte vent komt op voor zijn vrouw.

  10. #1535
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Son & Breugel! View Post
    Slachtoffer Badr Hari 'revalideert vijf uur per dag'


    Koen Everink, de zakenman die zou zijn mishandeld door kickbokser Badr Hari, zal behalve schadevergoeding ook smartengeld eisen van verdachte Badr. Dat heeft Everinks advocaat Alexander de Swart gezegd. Hij laat weten dat zijn cliënt vijf uur per dag revalideert na de mishandeling.

    Hoe hoog het schadebedrag zal zijn, is nog niet te zeggen, omdat onduidelijk is hoe lang Everinks revalidatie nog gaat duren, meldt Metro.

    Koen Everink werd zaterdagnacht 7 juli in een vipbox in de Amsterdam Arena ernstig mishandeld. Op dat moment was dancefeest Sensation aan de gang. Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag. Ook Ferhat Y. is verdachte in de zaak. In het AD verklaarde Everink eerder dat hij door beide mannen werd toegetakeld.

    De verwondingen waren ernstig te noemen: volgens zijn eigen verklaring bungelde Everinks voet aan zijn onderbeen. Artsen stelden vast: een open breuk tussen kuitbeen en enkel; in- en afgescheurde enkelbanden; een gebroken oogkas, jukbeen en neus, plus lichtere verwondingen.

    Deze week kreeg de politie nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat Badr Hari heeft gelogen over zijn rol bij de mishandeling. Een theedoek die die avond in de skybox werd aangetroffen, blijkt bloedsporen te bevatten van zowel Badr Hari als Everink. Over die theedoek had Badr eerder verklaard dat hij er alleen glazen mee had afgedroogd. Het OM verdenkt Badr Hari van nog vijf mishandelingen.

    Op 2 november is de eerste zitting.

  11. #1536
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Neetraal View Post
    Idd: Sticks and stones will break my bones
    But words will never harm me. Oftewel woorden doen geen pijn, stokken en stenen wel
    een telefoontje van me ex heeft me meer pijn gedaan dan alle klappen die ik ooit in de ring gehad heb
    niet mee eens
    niet dat ik het goedpraat dat ie em invalide trapt
    gewoon ouderwets ff aan de oor trekken was genoeg geweest voor een pannekoek newbee als everink
    maar deze newbee heeft geld en goede advocaten dit gaat een dure grap worden voor meneer hari

  12. #1537
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Maar het is ook helemaal niet bewezen dat koen everink iets heeft gezegd wat badr Hari zo verschrikkelijk uit z,n
    slof heeft laten schieten. Dat slaat toch nergens op, er wordt al vanuit gegaan dat die koen wel provocerend bezig zou zijn geweest.
    Alsof deze man hier om heeft gevraagd om invalide te worden getrapt. Nog even en Hari is het slachtoffer

  13. #1538
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dus wanneer een of andere lul jouw vrouw voor alles en nog wat uitmaakt, ga jij lachen met die kerel? Meen je dit echt? Een echte vent komt op voor zijn vrouw.
    Ik vind die "een of andere lul" niet belangrijk genoeg om mijn aandacht aan te geven...
    En ik ben ook niet zo van het haantjesgedrag... Laat ze maar lullen, ik ga daar niet eens energie in steken...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  14. #1539
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    het is te hopen dat WIllm zijn vriendin geen lekker wijf is, anders krijgt hij het nog druk met benen breken
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #1540
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Maar het is ook helemaal niet bewezen dat koen everink iets heeft gezegd wat badr Hari zo verschrikkelijk uit z,n
    slof heeft laten schieten. Dat slaat toch nergens op, er wordt al vanuit gegaan dat die koen wel provocerend bezig zou zijn geweest.
    Alsof deze man hier om heeft gevraagd om invalide te worden getrapt. Nog even en Hari is het slachtoffer
    Er is voor beide kampen niks bewezen, Hari houdt zich van de domme en Everink legt tegenstrijdige verklaringen af evenals andere getuigen. De enige die de waarheid denkt te weten is een tweederangs misdaadjournalistje die en niet aanwezig was en zelf tegen de lamp is gelopen door Willem Holleeder allerlei voorstellen te doen om hem voor een interview te strikken, maar wat niet door ging.
    Ik denk dat het OM wel eens haast mag gaan maken met de bewijslast en het formuleren van een strafzaak het is mij iets te stil.

  16. #1541
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    het is te hopen dat WIllm zijn vriendin geen lekker wijf is, anders krijgt hij het nog druk met benen breken
    lol, als het al een wijf is en niet een gast, of pop ofzo... Oh kut, dat had ik niet moeten zeggen... Nu komt ie me vast opzoeken...

  17. #1542
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Knagsje View Post
    lol, als het al een wijf is en niet een gast, of pop ofzo... Oh kut, dat had ik niet moeten zeggen... Nu komt ie me vast opzoeken...
    Hahaha LOL!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  18. #1543
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Die de Winter spoort niet, en heeft nog steeds last van het ik-ben-joods slachtofferrolletje. Die kan zich dus in zekere zin wel identificeren met ventjes als Badr.

  19. #1544
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    wat, is Badr dan ook een Jood? shit man; marokkaan, kickbokser én jood, het ziet er slecht voor hem uit
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #1545
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ reacties. Nu snap ik ook wel waarom al die die Nederlandse dames op donkere jongens vallen. Je zou toch maar een een of andere Henk naast je hebben lopen, die nog banger is van zijn eigen schaduw.

  21. #1546
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    wat, is Badr dan ook een Jood? shit man; marokkaan, kickbokser én jood, het ziet er slecht voor hem uit
    Begrijpend lezen is ook een kunst.

  22. #1547
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    iedereen heeft het maar over die Koen

    maar Badr is ook geen lieverdje hoor!
    Hans Teeuwen.....

  23. #1548
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Lol @ reacties. Nu snap ik ook wel waarom al die die Nederlandse dames op donkere jongens vallen. Je zou toch maar een een of andere Henk naast je hebben lopen, die nog banger is van zijn eigen schaduw.



    als je er op los slaat, omdat iemand wat over je vriendin zegt, dan ben je eigenlijk bang.
    Bang dat anderen denken dat je over je heen laat lopen, bang dat je meisje aandacht van en voor een ander krijgt
    bang dat je je meisje verliest, bang dat je niet voor vol wordt aangezien

    dus jouw stoere gedrag zegt eigenlijk meer over jouw angsten en onzekerheden dan over hoe stoer en geweldig jij bent.

    oh ja, als je denkt dat je vriendin het waardeert als je iemand total loss slaat omdat die persoon een kutopmerking naar je vriendin maakt, dan heb je het toch echt mis. Je vriendin waardeert het veel meer als je gewoon doorloopt.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #1549
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Lol @ reacties. Nu snap ik ook wel waarom al die die Nederlandse dames op donkere jongens vallen. Je zou toch maar een een of andere Henk naast je hebben lopen, die nog banger is van zijn eigen schaduw.
    Meh, heeft meer te maken met piemelgrootte en swag

  25. #1550
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg altijd maar zo;
    don't waste your time trying to get a bigger dick,
    instead, find a smaller pussy
    "If you have to stop and think, it's too late"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •