MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 67 of 144 FirstFirst ... 175763646566676869707177117 ... LastLast
Results 1.651 to 1.675 of 3576
  1. #1651
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Zijn telefoon werd afgetapt omdat ze dachten dat Badr telefonisch contact met hem zou opnemen om hem te bedreigen. Grappig dat het juist ontlastend bewijs oplevert. Die verklaring van Everink deugt niet.
    Vanuit het oogpunt van Everink is dat echt oliedom geweest, ik dacht dat het zo'n succesvolle en intelligente gast was. Blijkbaar deugt Koen ook niet helemaal. Ben benieuwd hoe hij hierop zal reageren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1652
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ik vindt het aan een kant ook wel ironisch voor Koen. De telefoontaps liegen er niet om, gezien zijn tegenstrijdige verklaringen destijds al voor verwarring zorgden vind ik hetgeen wat tot nu toe besproken is uit de telefoontaps erg verassend.

  3. #1653
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Badr Hari bereid om in therapie te gaan



    Badr Hari heeft zakenman Koen Everink in de skybox van de Amsterdam ArenA een klap uitgedeeld omdat hij een beledigende opmerking zou hebben gemaakt over Estelle Cruijff, de vriendin van de 27-jarige vechtsporter. Dat zei advocate Bénédicte Ficq vrijdag tijdens de zogeheten pro-formazitting op de rechtbank in Amsterdam. Estelle was zelf niet aanwezig bij de zitting. 'Zij is totaal overspannen over deze zaak en wil dit nooit meer meemaken', aldus Ficq. De moeder van Estelle woonde de rechtszaak wel bij.
    Hari heeft tijdens een politieverhoor verklaard dat hij een 'corrigerende tik' uitdeelde tijdens het dancefeest Sensation White op 8 juli. Ficq: 'Mijn cliënt heeft met de buitenkant van zijn hand een ferme klap in het gezicht van Everink gegeven. Hij ontkent de betrokkenheid bij ernstig letsel.'

    De advocate vroeg de rechter om een schorsing van de voorlopige hechtenis van Hari, die de zitting onbewogen bijwoonde. Hij wil verder met zijn carrière als kickbokser en is bereid uitgaansgelegenheden te mijden en in therapie te gaan om eventueel toekomstig geweld te bedwingen.

    Spektakel
    Volgens Het Parool was de zitting een mediaspektakel, waarbij Hari's advocaat Bénédicte Ficq betoogde dat er 'onwaarschijnlijk veel over Hari is heen gekomen'. Op de eerste rij in de zaal zaten zakenman Yves Gijrath, schrijver Leon de Winter en roddelkoning Evert Santegoeds. Op de tribune waren plaatsen gereserveerd voor Hari's broer, trainer en neef.

    Monster
    Via een powerpointpresentatie gaf Ficq haar betoog voor Hari. De kickbokser is, sinds hij verdacht wordt van het zwaar mishandelen van zakenman Koen Everink, neergezet als 'een monster' en als 'een psychopaat die afgestopt moet worden'. Ficq: 'De pers manipuleert en versleutelt de zogenaamde werkelijkheid. Het is alle ballen op Badr, want Badrtje moet hangen'. Ook meent de advocaat dat de politie voortdurend heeft gelekt en zo een beeld heeft gecreëerd dat het onderzoek ernstig beïnvloedt.

  4. #1654
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Iemand linkje naar de telefoon taps?



  5. #1655
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Tja, toch een verdediging die wat meer geloofwaardig zou zijn, wellicht met enkele bekentenisjes. Vraag me af hoe zo'n advocaat nog zo'n pleidooi kan houden met overtuiging waar ze zelf achter staat (denken aan de knaken hoogstwaarschijnlijk). Topacteurs!
    Dit is op het moment wel de beste, zoniet de beste strafrechtadvocaat van Nederland, dus tenzij jij weet waar je het over hebt moet je misschien wat minder snel conclusies trekken.

  6. #1656
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben er trouwens helemaal van overtuigd dat er een paar steekjes bij Badr los zitten, maar ik denk ook niet dat hij zo gek is dat hij iemand helemaal van uit het niets zo de vernieling in zou helpen. Koen zal zich best op een ofandere manier 'misdragen' hebben; maar om iemand zo te verminken omdat hij een opmerking maakte, dan ben je echt ziek

  7. #1657
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik ben er trouwens helemaal van overtuigd dat er een paar steekjes bij Badr los zitten, maar ik denk ook niet dat hij zo gek is dat hij iemand helemaal van uit het niets zo de vernieling in zou helpen. Koen zal zich best op een ofandere manier 'misdragen' hebben; maar om iemand zo te verminken omdat hij een opmerking maakte, dan ben je echt ziek
    Op basis van wat er nu tegen hem ligt aan verklaren doet hij dat juist wel. Zonder aanleiding kan hij blijkbaar losgaan..

  8. #1658
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    was dat onsportief gedrag van Badr vergeten. Net op NL1 zijn natrap tegen Hesdy in de Arena en dan die blik van hem daarna. Wens hem veel succes met zijn therapie (lees dat weer op nu.nl).

    Zonde van de sport, zonde van zijn talent en zonde van mijn energie bye bye
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  9. #1659
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    och meneer wil ineens in therapie, kon ie dat na het eerste geval/delict niet bedenken?

  10. #1660
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    good will kweken noemen ze dat....voor wie dat niet had begrepen.

  11. #1661
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Thom Harinck bij De Wereld Draait Door, meteen het eerste onderwerp.
    Zo zonde dat ie Badr niet onder controle wist te houden...

    http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/188036
    Last edited by e-type; 02-11-2012 at 21:04.

  12. #1662
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Vond het idd een mooi stukje bij DWDD.

    Harninck: "Hij loopt ook niet door de stad met een pingpong kampioen" hahaha
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #1663
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf het zonde vinden dat zo'n getalenteerde vechter zijn eigen glazen zo ingooit. Deze zaak spreekt wel tot de verbeelding. Iedereen heeft een mening over deze zaak. 's Ochtends zal ik dat Tycho Gernand (acteur) een mening had over deze zaak. Tragisch.
    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Badr overleeft het nog geen jaar in de onderwereld. Ook al denkt hij zelf dat hij iets voorstelt.
    Ik wens hem het beste, maar deze gozer is veel te emotioneel en handelt te impulsief om te slagen in de onderwereld. Je krijgt geen punten als je ongetrainde burgers aftuigt voor futiele redenen.

  14. #1664
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    wel in GTA
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #1665
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Vond het idd een mooi stukje bij DWDD.

    Harninck: "Hij loopt ook niet door de stad met een pingpong kampioen" hahaha
    zeker een mooi stuk. Tom is een topper

  16. #1666
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    wel in GTA
    GOURANGA!

  17. #1667
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bij POW-Nieuws vanaf 00:56, met Marloes Coenen, Thom Harninck, en Ernseto Hoost

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1301335
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #1668
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Thom Harinck bij De Wereld Draait Door, meteen het eerste onderwerp.
    Zo zonde dat ie Badr niet onder controle wist te houden...

    http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/188036
    wijze woorden van Harinck

  19. #1669
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Goed opgenomen voor onze sport Thom en de dame die er zat ( hoe heet ze?)

  20. #1670
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Goed opgenomen voor onze sport Thom en de dame die er zat ( hoe heet ze?)
    Da's toch Sylvana van TMF?

  21. #1671
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Vanuit het oogpunt van Everink is dat echt oliedom geweest, ik dacht dat het zo'n succesvolle en intelligente gast was. Blijkbaar deugt Koen ook niet helemaal. Ben benieuwd hoe hij hierop zal reageren.
    Ik zie niet in wat het uitmaakt...we weten allemaal dat als je KO gaat je een stukje film kwijt bent..je hoeft van een slachtoffer ook helemaal niet te verwachten dat hij gedetailleerd kan weergeven wat er is gebeurd. Stel dat Koen het leven had gelaten...was zijn verklaring dan ook nog nodig geweest om tot het vaststellen van een schuldvraag te komen?
    En dat steeds maar focussen op de zaak Everdink en de oorzaak deels bij hem te zoeken en hem te beschuldigen van drankmisbruik of cokesnuiven...wat about al die andeer gevallen dan? We praten over 9 zaken..los nog van de zaken die weliswaar wel gedocumenteerd zijn maar niet tot een aanklacht zijn gekomen???
    Er lijkt sprake te zijn van structureel gewelddadig gedrag...en dat mevrouw Ficq hetzelfde trucje uithaalt als bij haar andere clienten (Dino Soerel etc) van ''trial by media'' en ''mijn client is geen monster''..het is allemaal zo doorzichtig.

  22. #1672
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik zie niet in wat het uitmaakt...we weten allemaal dat als je KO gaat je een stukje film kwijt bent..je hoeft van een slachtoffer ook helemaal niet te verwachten dat hij gedetailleerd kan weergeven wat er is gebeurd. Stel dat Koen het leven had gelaten...was zijn verklaring dan ook nog nodig geweest om tot het vaststellen van een schuldvraag te komen?
    En dat steeds maar focussen op de zaak Everdink en de oorzaak deels bij hem te zoeken en hem te beschuldigen van drankmisbruik of cokesnuiven...wat about al die andeer gevallen dan? We praten over 9 zaken..los nog van de zaken die weliswaar wel gedocumenteerd zijn maar niet tot een aanklacht zijn gekomen???
    Vind je dat Badr maar veroordeeld moet worden voor poging tot doodslag terwijl niemand weet (of zegt) wat er gebeurd is?
    Max. 400 x 125

  23. #1673
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik zie niet in wat het uitmaakt...we weten allemaal dat als je KO gaat je een stukje film kwijt bent..je hoeft van een slachtoffer ook helemaal niet te verwachten dat hij gedetailleerd kan weergeven wat er is gebeurd. Stel dat Koen het leven had gelaten...was zijn verklaring dan ook nog nodig geweest om tot het vaststellen van een schuldvraag te komen?
    En dat steeds maar focussen op de zaak Everdink en de oorzaak deels bij hem te zoeken en hem te beschuldigen van drankmisbruik of cokesnuiven...wat about al die andeer gevallen dan? We praten over 9 zaken..los nog van de zaken die weliswaar wel gedocumenteerd zijn maar niet tot een aanklacht zijn gekomen???
    Er lijkt sprake te zijn van structureel gewelddadig gedrag...en dat mevrouw Ficq hetzelfde trucje uithaalt als bij haar andere clienten (Dino Soerel etc) van ''trial by media'' en ''mijn client is geen monster''..het is allemaal zo doorzichtig.
    Er is uitgebreid contact geweest tussen die knakker van Club Air en Koen daar zijn dingen besproken die de verklaring van Koen zeer twijfelachtig maken. De verschillende verklaringen van Koen zelf in het ziekenhuis en daarna spreken hem ook tegen. Daarnaast heeft Koen grappen gemaakt over weddenschappen om Badr voorgoed op te bergen. Koen heeft qua betrouwbaarheid de schijn enorm tegen, en een rechter zal dit echt mee nemen in het besluit om tot een straf te komen. Er is helaas voor Koen bewijs dat er een geurtje hangt aan deze zaak.

  24. #1674
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Da's toch Sylvana van TMF?
    Sylvana Simons

  25. #1675
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Er is helaas voor Koen bewijs dat er een geurtje hangt aan deze zaak.
    Hij liet zich express in elkaar slaan door iemand anders. Badr was in de buurt zodat Badr de zwarte piet kreeg doorgespeeld, wil jij zeggen.

    yeah right.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •