MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 69 of 144 FirstFirst ... 195965666768697071727379119 ... LastLast
Results 1.701 to 1.725 of 3576
  1. #1701
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Punt blijft wel dat Koen zijn verklaringen meerdere malen heeft gewijzigd je kunt niet eerst zeggen dat je niet weet wie het heeft gedaan en daarna vol overtuiging zeggen het was Badr.
    Het maakt niet uit in welke context dit is verteld door Ficq dit heeft in zijn proces verbaal gestaan en in de kranten.
    De taps kunnen enkel aantonen dat er wellicht opzet in het spel is om Badr aan te wijzen als dader omdat er in Club Air trammelant was en alsnog op deze manier hun gram te halen.
    Ja maar zoals al eerder gezegd heeft badr net zo vaak zijn verklaring veranderd. Bovendien vraag ik het nogmaals, hoe willen ze het verklaren dat badr's bloed samen met everink's bloed op dezelfde handdoek zit?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1702
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ja maar zoals al eerder gezegd heeft badr net zo vaak zijn verklaring veranderd. Bovendien vraag ik het nogmaals, hoe willen ze het verklaren dat badr's bloed samen met everink's bloed op dezelfde handdoek zit?
    Bloed van 2 personen op 1 handdoek zegt nog niks, het bewijst niet dat er datgene is gebeurd als dat er wordt gezegd.
    Het maakt het aannemelijk, maar op grond daarvan kun je niemand de gevangenis in sturen.

  3. #1703
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    zo, alles van Ficq glashard onderuit gesabeld.

    Je moet toch wel tot op het bot naïef zijn als je dat ook allemaal geloofde. Meneer zal gewoon moeten blijven zitten en dat is een goede zaak
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #1704
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Haha, hij wilde niet volledig meewerken aan psychologische onderzoeken... misschien bang dat er resultaten uitkwamen die te confronterend zouden zijn?

  5. #1705
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Waar lezen jullie dat?

  6. #1706
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Haha, hij wilde niet volledig meewerken aan psychologische onderzoeken... misschien bang dat er resultaten uitkwamen die te confronterend zouden zijn?


    nah, een heel normaal narcistische gedachte: de vragen stonden 'm niet aan. Serieus he.

    Hij blijft voorlopig nog wel even zitten.


    @ blackadder
    https://twitter.com/SaskiaBelleman

  7. #1707
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    nah, een heel normaal narcistische gedachte: de vragen stonden 'm niet aan. Serieus he.

    Hij blijft voorlopig nog wel even zitten.


    @ blackadder
    https://twitter.com/SaskiaBelleman
    Thanks.

  8. #1708
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Het Openbaar Ministerie reageerde vrijdag op het lange pleidooi van de advocaten van Badr Hari van vorige week. Volgens officier van justitie Hetty Hoekstra is Badr Hari door alle media-aandacht niet in zijn recht op een eerlijk proces geschaad. Hij heeft zelf ook gesproken met De Telegraaf en bewust gelogen over de mishandeling in de Amsterdam Arena van afgelopen juli. Het OM wijst ook de beschuldiging van de hand dat er is gelekt naar De Telegraaf.

    Hoewel het een pro forma-zitting is waar geen inhoudelijke behandeling plaatsvindt ontstond tussen OM en verdediging toch een wisseling van standpunten over de kern van het bewijs.Waar advocaat Ficq de getapte telefoongesprekken van slachtoffer Koen Everink gebruikte om te bewijzen dat hij niet heeft gezien dat Hari hem mishandelde probeerde Hoekstra nu juist het tegendeel te doen.
    Ze zei verder dat de kleding van Koen Everink niet is onderzocht op sporen omdat personeel van het ziekenhuis de kleding had verknipt en weggegooid. Daardoor was die gecontamineerd en ook definitief weg omdat containers in het ziekenhuis dagelijks worden afgevoerd.
    Het OM vindt dat Hari niet op vrije voeten moet komen omdat hij dan zou kunnen vluchten naar Marokko. Daar is hij veilig is omdat hij een dubbele nationaliteit heeft.
    Na het OM kregen de advocaten weer het woord.
    Advocaat Bénédicte Ficq reageerde op het OM met de uitdaging om met een tapgesprek te komen waar letterlijk uit blijkt dat Hari Everink mishandelde; 'dat is er niet', zei ze. Ook blijkt nergens uit, aldus Ficq, dat Hari Everink tegen het hoofd of tegen het lichaam trapte, waarmee poging tot doodslag nooit kan worden bewezen.
    De zaak is rond 13.15 geschorst. De rechtbank gaat zich beraden over onder meer het verzoek om opheffing van de voorlopige hechtenis van Badr Hari. Onbekend is hoe lang dat gaat duren.

  9. #1709
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Haha, hij wilde niet volledig meewerken aan psychologische onderzoeken... misschien bang dat er resultaten uitkwamen die te confronterend zouden zijn?
    Ik denk eerder aan TBS dan!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  10. #1710
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Ik denk eerder aan TBS dan!
    Uiteraard. Ergens hoop ik dat hij dat toch nog gaat krijgen. Dat zou hem goed doen.

  11. #1711
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    AMSTERDAM - Badr Hari heeft zijn excuses aangeboden voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.

    Foto: ANP
    Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.
    '' Het had nooit mogen gebeuren, ik had die klap nooit mogen geven. Ik wil hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.''
    Hari heeft eerder erkend dat hij Everink een corrigerende tik heeft gegeven. Maar het OM heeft vorige week gezegd dat de kickbokser zijn rol kleiner maakt dan die in werkelijkheid is.
    Verder zei de 27-jarige vechtsporter, die onder andere van poging tot doodslag op Koen Everink wordt verdacht, dat hij bijna bang is geworden voor de mensen die aangifte tegen hem hebben gedaan ''en de mensen eromheen die me willen laten bloeden''.
    Laatste kans

    Hari vroeg de rechter om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.'' De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.
    Dan zal allereerst duidelijk worden wat het Openbaar Ministerie (OM) voor strafeis voor hem in petto heeft en daarna hoe de rechters de zaak beoordelen. Behalve voor de poging tot doodslag op Everink beschuldigt justitie Hari van nog acht andere gewelddadigheden.
    Acht verdenkingen

    Het OM heeft nog acht verdenkingen van gewelddadigheden tegen Hari. Een van de redenen dat het OM wil dat Hari vast blijft zitten, is het risico dat hij naar Marokko vlucht als hij wordt vrijgelaten. Ook zou hij getuigen kunnen gaan beïnvloeden, of dat laten doen.
    Overigens gelooft het OM de verklaring van Hari niet dat hij Everink ''een flinke klap'' heeft gegeven omdat deze een beledigende opmerking over Hari's vriendin Estelle Cruijff maakte.
    Eerlijk proces

    Het OM betoogt dat Hari een eerlijk proces krijgt. Hari's advocaat Bénédicte Ficq had vorige week aangevoerd dat haar cliënt slachtoffer is van een mediaproces. Hij werd neergezet als monster, psychopaat en butcher, zei de raadsvrouw.
    De officier van justitie wees erop dat Hari na de mishandeling van zakenman Koen Everink direct een interview aan De Telegraaf had gegeven en benadrukte het belang van vrije nieuwsgaring.
    "Die is belangrijk, maar kan vervelende gevolgen hebben voor een verdachte. Maar ook voor het slachtoffer." Publiciteit is onvermijdelijk, is de conclusie van justitie.
    Technisch bewijs

    Het OM zei verder zeer terughoudend te zijn geweest in het vrijgeven van informatie over de zaak. De verklaring van Everink is betrouwbaar, zei de officier verder.
    Ficq had gesteld dat hij en andere getuigen de gebeurtenissen in hun verklaringen hebben gereconstrueerd. Justitie herhaalde dat ook het technische bewijs in de richting van de K1-vechter wijst.

  12. #1712
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd hoelang badr kan gaan zitten als dalijk alles achter de rug is,

    Fijne kerst en oud en nieuw voor estelle zonder haar badr, benieuwd wat haar wensen zijn voor 2013.

  13. #1713
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Badr wortdt vrij gelaten met de voorwaarden . Hij mag niet naar horecagelegenheden en mag geen contact zoeken met getuigen en slachtoffers

    Ook Ferhat Y. komt vrij
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #1714
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Slechte zaak, het rechtsysteem faalt andermaal....

    Nu maar hopen op een beter vonnis.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #1715
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij


    Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.
    Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.

    Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''
    De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.

    http://www.nu.nl/binnenland/2954797/rechter-laat-badr-hari-voorlopig-vrij.html
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #1716
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    OM vindt de schorsing van de hechtenis "onbegrijpelijk", maar er is geen mogelijkheid om in beroep te gaan.
    Rechtbank vind dat geen sprake was van poging doodslag. Wel zware mishandeling, maar daarover is de "rechtsorde minder geschokt
    OM vraagt zich nu af wie gaat controleren of hij zich aan de voorwaarden houdt. "Is bijna niet te doen."
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  17. #1717
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd wat zijn uiteindelijke straf nog zal worden, Hoop dat hij nu onderhand zijn verstand gaat gebruiken en zijn kwaliteiten alleen nog laat zien in de ring,

    Oftopic : Denkt wel dat estelle vanavond alle hoeken van de slaapkamer krijgt te zien hahaha!!!

  18. #1718
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Heel mooi Badr is weer een vrij man!!!!!!!!!!!

  19. #1719
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hij is tijdelijk vrij lieve schat.

  20. #1720
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Toch wel lullig voor Badr dat hij niet eens zijn vrijlating mag vieren met een ouderwets gezellig avondje doorzakken in het bruisende Amsterdamse uitgaansleven.



  21. #1721
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  22. #1722
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Eindelijk, heeft al veel te lang geduurd, nu maar hopen dat ze die Koen aanpakken met zijn valse verklaringen.

  23. #1723
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Toch wel lullig voor Badr dat hij niet eens zijn vrijlating mag vieren met een ouderwets gezellig avondje doorzakken in het bruisende Amsterdamse uitgaansleven.


    Volgens mij gaat hij vanavond een lesje Skyboxen geven bij Mike's gym.
    Geloof dat Badr geluk heeft gehad geen poging tot doodslag maar enkele zware mishandeling volgens mij heeft hij zijn straf inmiddels uitgezeten en ik ga er haast vanuit dat hij een voorwaardelijke straf overhoud aan dit voorval.
    Alhoewel de meningen verdeeld zijn over zijn vrijlating, ik geloof wel dat Badr het licht heeft gezien immers het is bijna fout afgelopen voor hem.
    Nu maar hopen dat hij niet weer in de fout gaat, ook al moet de echte zitting nog plaats vinden.

  24. #1724
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Alhoewel de meningen verdeeld zijn over zijn vrijlating, ik geloof wel dat Badr het licht heeft gezien immers het is bijna fout afgelopen voor hem.
    Nu maar hopen dat hij niet weer in de fout gaat, ook al moet de echte zitting nog plaats vinden.
    hoe naïef kun je zijn....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  25. #1725
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    hoe naïef kun je zijn....
    Naïef?
    Wees reëel, alles wat tot nu toe gebeurd is liep met een sisser af. Niks kon Badr maken of breken overal kwam hij mee weg, nu lopen er meerdere zaken tegen hem. Badr is niet onschendbaar, ook Badr kan gepakt worden.
    Dit heeft totaal niks met naïviteit te maken dit is gewoon de realiteit, dat jij dit niet ziet heeft denk ik meer te maken met jouw gebrek aan inbeeldingsvermogen.
    Elke opmerking die Badr gerelateerd is en waarin Badr niet als dader wordt betiteld ( dader ben je officieel pas bij een veroordeling tot die tijd ben je een verdachte ) wordt iedereen afgeschilderd als "nuthugger".
    Dat noem ik pas naïef.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •