MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 144 FirstFirst ... 345678910111757107 ... LastLast
Results 151 to 175 of 3576
  1. #151
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Klopt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    het gebeurt altijd tijdens stappen...dat is opvallend

    zou hij wat gebruiken ofzo?

  3. #153
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Misschien drinkt hij wel alcohol.


  4. #154
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Je hebt hem toch al een paar keer in de ring zien doordraaien of niet dan.

  5. #155
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    het gebeurt altijd tijdens stappen...dat is opvallend

    zou hij wat gebruiken ofzo?
    je zus denk ik

  6. #156
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    wahahaha
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  7. #157
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    das niet mooi dat er meer bijkomt ....dat begint een beetje een structurele aantoning te worden...

    die niet meewerkt voor een soepele strafmaat..

    Echt jammer dat 1 van de beste vechters uit ons land zich met zulk gedrag naar de klote helpt.... niet goed voor naam,persoon zelf , omgeving en slachtoffers..en natuurlijk ook de sport


    Betreft de broer van je vriendin tikken geven....in principe ongedaan, maar ja hij hoeft maar hoer tegen haar te zeggen en de sollicitatie is geplaatst heheheh....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #158
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    je zus denk ik

    oke, dit gedonder dus niet meer.!

    reageer normaal over het onderwerp.

    en op elkaar!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #159
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Niet helemaal waar. Ze volgens besluiten de aangiftes gezamenlijk te behandelen via een meervoudige raadkamer en dan vallen de straffen meestal een stuk hoger uit.

    Maar nog steeds geen optellen ! Stel de maximale straf voor een vergrijp is 5 jaar dan zal deze ook nooit meer worden ook al heb je het vergrijp twee keer gepleegt.
    Anders wordt het als er meerdere vergrijpen zijn die onder een andere noemer (kunnen)vallen (maar dit moet wel bewezen worden) denk bijv aan geweldpleging, poging tot doodstraf, mishandeling, met voorbedachte rade toebrengen van zwaar lichamelijk letsel etc. etc. er zal ook waarschijnlijk geprobeerd worden elke aangifte een andere noemer te geven.

    Dit is zoals ik het begrijp maar ik ben absoluut geen advocaat ! Misschien dat iemand hier dat wel is, als ik het mis heb hoor ik het graag.

  10. #160
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ben ook geen advocaat hoor...maar er wordt natuurlijk niet automatisch de maximale straf geeist/uitgesproken...wanneer er 3 dezelfde aanklachten liggen zal een rechtbank eerder geneigd zijn de maximale straf uit te spreken neem ik aan...dus niet zoals in de VS maar meerdere aanklachten helpen,volgens mij,dus wel om iemand langer achter de dikke deur te stoppen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #161
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Justinian kom er maar in!
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  12. #162
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    das niet mooi dat er meer bijkomt ....dat begint een beetje een structurele aantoning te worden...

    die niet meewerkt voor een soepele strafmaat..

    Echt jammer dat 1 van de beste vechters uit ons land zich met zulk gedrag naar de klote helpt.... niet goed voor naam,persoon zelf , omgeving en slachtoffers..en natuurlijk ook de sport


    Betreft de broer van je vriendin tikken geven....in principe ongedaan, maar ja hij hoeft maar hoer tegen haar te zeggen en de sollicitatie is geplaatst heheheh....
    Wat het voor hem persoonlijk doet boeit mij echt niet.

  13. #163
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Ben ook geen advocaat hoor...maar er wordt natuurlijk niet automatisch de maximale straf geeist/uitgesproken...wanneer er 3 dezelfde aanklachten liggen zal een rechtbank eerder geneigd zijn de maximale straf uit te spreken neem ik aan...dus niet zoals in de VS maar meerdere aanklachten helpen,volgens mij,dus wel om iemand langer achter de dikke deur te stoppen...
    Dus waarschijnlijker dat men wel de maximum straf eist en de veroordeelde minder snel voor goed gedrag weer op straat staat?

  14. #164
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij word er bijna nooit de maximale straf uitgesproken, klein voorbeeld, op inbraak staat een maximum van 6 jaar.
    De zaken zullen gevoegt worden en op 1 zitting behandeld worden, mocht er een zaak van komen.

  15. #165
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Volgens mij word er bijna nooit de maximale straf uitgesproken, klein voorbeeld, op inbraak staat een maximum van 6 jaar.
    De zaken zullen gevoegt worden en op 1 zitting behandeld worden, mocht er een zaak van komen.
    Het eerste klopt. Op een roofoverval staat volgens mij 12 jaar bijvoorbeeld. Het tweede gaat meestal ook op.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #166
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    je zus denk ik
    zo'n rare vraag is dat toch niet?


    altijd tijdens stappen...behalve die keer met Simon dan...

  17. #167
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Maar nog steeds geen optellen ! Stel de maximale straf voor een vergrijp is 5 jaar dan zal deze ook nooit meer worden ook al heb je het vergrijp twee keer gepleegt.
    Anders wordt het als er meerdere vergrijpen zijn die onder een andere noemer (kunnen)vallen (maar dit moet wel bewezen worden) denk bijv aan geweldpleging, poging tot doodstraf, mishandeling, met voorbedachte rade toebrengen van zwaar lichamelijk letsel etc. etc. er zal ook waarschijnlijk geprobeerd worden elke aangifte een andere noemer te geven.

    Dit is zoals ik het begrijp maar ik ben absoluut geen advocaat ! Misschien dat iemand hier dat wel is, als ik het mis heb hoor ik het graag.
    Je hebt het mis. Het gaat er niet om of het vergrijp hetzelfde is, maar of het dezelfde feiten betreft.

    Omdat het hier verschillende feiten betreft, mag de rechter straffen gewoon optellen.

    Echter: De rechter mag taakstraffen en boetes onbeperkt optellen. Voor gevangenisstraf geldt een aparte regeling. Die mag weliswaar opgeteld worden, maar mag niet boven een derde van het maximum van het zwaarste vergrijp liggen.

    Concreet op dit geval toegespitst:
    - poging tot doodslag = 10 jaar max
    - zware mishandeling = 8 jaar max
    - rechter kan opleggen: 10 jaar + 1/3 van 10 jaar = 13 jaar en 4 maanden.

    Als het twee (of drie) keer zware mishandeling zou worden, komt het maximum uit op 8 jaar + 1/3 van 8 jaar = 10 jaar en 8 maanden.
    Last edited by griek1; 29-07-2012 at 08:42.

  18. #168
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    kwam ik tegen op at5.nl:


    1 reacties
    28-07-2012 | 11:36 uur


    Het schijnt dat meneer Hari bij zijn formele arrestatie op het bureau als een klein kind heeft zitten janken en een plasje in zijn broek gedaan heeft van de zenuwen. Dat was alvast een goed begin. Dat hij als superheld in de ring nu verworden is tot een klein kereltje dat zijn plasje niet kan ophouden is natuurlijk fantastisch nieuws voor de slachtoffers..

    http://www.at5.nl/artikelen/84667/ba...nog-een-man-af

  19. #169
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by griek1 View Post
    Je hebt het mis. Het gaat er niet om of het vergrijp hetzelfde is, maar of het dezelfde feiten betreft.

    Omdat het hier verschillende feiten betreft, mag de rechter straffen gewoon optellen.

    Echter: De rechter mag taakstraffen en boetes onbeperkt optellen. Voor gevangenisstraf geldt een aparte regeling. Die mag weliswaar opgeteld worden, maar mag niet boven een derde van het maximum van het zwaarste vergrijp liggen.

    Concreet op dit geval toegespitst:
    - poging tot doodslag = 10 jaar max
    - zware mishandeling = 8 jaar max
    - rechter kan opleggen: 10 jaar + 1/3 van 10 jaar = 13 jaar en 4 maanden.

    Als het twee (of drie) keer zware mishandeling zou worden, komt het maximum uit op 8 jaar + 1/3 van 8 jaar = 10 jaar en 8 maanden.
    wow, dat is fucked up lang

  20. #170
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Een vriend van mij werkt bij Club Air en heeft dit verhaal inderdaad bevestigd. Badr is enkele maanden later teruggekomen en wilde alsnog weer naar binnen. De uitsmijters doodsbang: sorry Badr gaat niet lukken, kan echt niet. Op een gegeven moment moment stond het voltallige personeel voor de deur een half uur lang met Badr te discusieren of hij alsjeblieft weg wilde gaan. Toen heeft de eigenaar Dick Vrij erbij gehaald, die al binnen was. Die is toen naar de deur gekomen en zei: Badr heb je het niet gehoord? Je komt er niet in! Toen was het ok doei sorry en ging meneer weer weg.
    Train hard, fight easy.

  21. #171
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pride_187 View Post
    Een vriend van mij werkt bij Club Air en heeft dit verhaal inderdaad bevestigd. Badr is enkele maanden later teruggekomen en wilde alsnog weer naar binnen. De uitsmijters doodsbang: sorry Badr gaat niet lukken, kan echt niet. Op een gegeven moment moment stond het voltallige personeel voor de deur een half uur lang met Badr te discusieren of hij alsjeblieft weg wilde gaan. Toen heeft de eigenaar Dick Vrij erbij gehaald, die al binnen was. Die is toen naar de deur gekomen en zei: Badr heb je het niet gehoord? Je komt er niet in! Toen was het ok doei sorry en ging meneer weer weg.
    heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.
    Last edited by rafi; 29-07-2012 at 12:00.

  22. #172
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.
    whahahahha precies Badr en Dick kennnen elkaar super goed,kan best zijn dat Dick het opgelost heeft maar niet op de manier hoe het hier geschreven word.

  23. #173
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.
    Is misschien de reden waarom hij toen wel normaal vertrokken is zonder eerst iemand zijn aangezicht te verbouwen?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #174
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.
    Dat is nu juist iets wat een goede vriend zou doen...een vriend is iemand die het beste met jou voor heeft...en dat is in dit geval zonder tramelant vertrekken! Als je zoiets niet inziet is er iets goed mis...maar daar kijk ik inmiddels niet meer van op..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  25. #175
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een paar dagen afwezig geweest van al het nieuws, en lees nu dit allemaal.. Wauw, wat een teleurstelling
    Fighting is poetry in motion

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •