MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 70 of 144 FirstFirst ... 206066676869707172737480120 ... LastLast
Results 1.726 to 1.750 of 3576
  1. #1726
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Slechte zaak, het rechtsysteem faalt andermaal....

    Nu maar hopen op een beter vonnis.
    Was jij erbij? In tegenstelling tot jou is de rechter onpartijdig.

    Ik zag dit al aankomen, omdat er geen bewijs is dat Badr degene was door wie Everink invalide raakte. Waarschijnlijk krijgt hij 3 maanden cel en aangezien hij al 3 maanden heeft gezeten denk ik dat hij niet meer de gevangenis in hoeft.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #1727
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Naïef?
    Wees reëel, alles wat tot nu toe gebeurd is liep met een sisser af. Niks kon Badr maken of breken overal kwam hij mee weg, nu lopen er meerdere zaken tegen hem. Badr is niet onschendbaar, ook Badr kan gepakt worden.
    Dit heeft totaal niks met naïviteit te maken dit is gewoon de realiteit, dat jij dit niet ziet heeft denk ik meer te maken met jouw gebrek aan inbeeldingsvermogen.
    Elke opmerking die Badr gerelateerd is en waarin Badr niet als dader wordt betiteld ( dader ben je officieel pas bij een veroordeling tot die tijd ben je een verdachte ) wordt iedereen afgeschilderd als "nuthugger".
    Dat noem ik pas naïef.
    Zal ik eens reëel denken? komt ie:

    Badr verliest K-1 titel door natrappen van Remy, hij baalt er zo van,had dat nooit moeten doen, zijn eigen stomme schuld, gaat zorgen dat het nooit meer gebeurd.

    Pats-boem.

    Hesdy tegen zijn hoofd aangetrapt, it's showtime titel weg....
    Ik zie zo 1 2 3 niet in of deze man kan leren van zijn eigen fouten.
    Sorry hoor, maar dan is mijn manier van denken zo heel gek nog niet.

    En dat hij het nooit meer zou gaan doen in de toekomst geeft geen vrijbrief voor zijn acties in het verleden. De zware mishandeling staat nu dus gewoon vast, daar komen die tig andere zaken nog bij, ik zie hem wel nog voor enige tijd de bak in draaien. Achja, en heel Nederland heeft een beeld gevormd over deze loser, daar alleen al kan ik tevreden mee zijn .
    Last edited by dirk5; 09-11-2012 at 19:09.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #1728
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Waarom ben je daar tevreden over?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #1729
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Was jij erbij? In tegenstelling tot jou is de rechter onpartijdig.

    Ik zag dit al aankomen, omdat er geen bewijs is dat Badr degene was door wie Everink invalide raakte. Waarschijnlijk krijgt hij 3 maanden cel en aangezien hij al 3 maanden heeft gezeten denk ik dat hij niet meer de gevangenis in hoeft.
    Precies, en dat heeft niks met een dwaling van de rechtsgang te maken als er onvoldoende bewijs is kun je moeilijk een zaak aanhouden zoals die van Badr.

  5. #1730
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Was jij erbij? In tegenstelling tot jou is de rechter onpartijdig.

    Ik zag dit al aankomen, omdat er geen bewijs is dat Badr degene was door wie Everink invalide raakte. Waarschijnlijk krijgt hij 3 maanden cel en aangezien hij al 3 maanden heeft gezeten denk ik dat hij niet meer de gevangenis in hoeft.
    Dus ik moet er bij zijn om te kunnen vinden dat het rechtsysteem faalt wanneer ze iemand in vrijheid zijn vonnis af laten wachten, terwijl hij heeft toegegeven schuldig te zijn aan zware mishandeling? (slaan=mishandeling, slaan als getrainde vechtsporter=zware mishandeling)

    rare manier van denken heb jij, maar dat is niets nieuws.

    @focus, ja weet ik eigenlijk ook niet, blij dat het gros van de mensen nog wel normaal kan denken denk ik.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #1731
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Dus ik moet er bij zijn om te kunnen vinden dat het rechtsysteem faalt wanneer ze iemand in vrijheid zijn vonnis af laten wachten, terwijl hij heeft toegegeven schuldig te zijn aan zware mishandeling? (slaan=mishandeling, slaan als getrainde vechtsporter=zware mishandeling)

    rare manier van denken heb jij, maar dat is niet nieuws.

    @focus, ja weet ik eigenlijk ook niet, blij dat het gros van de mensen nog wel normaal kan denken denk ik.
    Hoeveel verdachten zitten in afwachting van hun straf gewoon lekker thuis vanwege een tekort aan cellen?
    De aanklacht is verzwakt en daar staat tegenover een straf die ook veel lager is, wellicht gelijk aan zijn tijd in voorarrest.
    Badr extra lang laten zitten ook al in vele ogen gegrond, maar Badr schijnt in totaal een flink geldbedrag misgelopen te zijn. Als blijkt dat Badr onterecht vast zat, vanwege een lagere straf dan mag zowel jij als ik de centen ophoesten die Badr is misgelopen. Geloof ook niet dat justitie daar op zit te wachten!

  7. #1732
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Hoeveel verdachten zitten in afwachting van hun straf gewoon lekker thuis vanwege een tekort aan cellen?
    De aanklacht is verzwakt en daar staat tegenover een straf die ook veel lager is, wellicht gelijk aan zijn tijd in voorarrest.
    Badr extra lang laten zitten ook al in vele ogen gegrond, maar Badr schijnt in totaal een flink geldbedrag misgelopen te zijn. Als blijkt dat Badr onterecht vast zat, vanwege een lagere straf dan mag zowel jij als ik de centen ophoesten die Badr is misgelopen. Geloof ook niet dat justitie daar op zit te wachten!
    Het volgende komt van www.wetrecht.nl
    Gevangenisstraffen voor verschillende vormen van mishandeling

    Voor verschillende vormen van het misdrijf mishandeling en voor het misdrijf zware mishandeling kunnen verschillende maximumstraffen worden gegeven. Hierna zullen deze worden besproken:

    Eenvoudige mishandeling: 3 jaren;

    Eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel: 4 jaren;

    Eenvoudige mishandeling leidend tot de dood: 6 jaren;

    Dit zijn natuurlijk de maximum straffen, maar nogsteeds een stuk langer dan de maanden die hij nu heeft gezeten. Cellen tekort zal ook wel mee vallen aangezien wij 650 gedetineerden uit Belgie in Nederlandse cellen hebben zitten.

    En hij is gewoon schuldig en heeft dit zelf toegegeven dus kom niet aan met ja maar als....
    Last edited by dirk5; 09-11-2012 at 19:48.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #1733
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Misschien is het beter dat badr straks alsnog een celstraf krijgt. Zou hij zijn lesje al geleerd hebben nu? Ik hoop het maar ben bang van niet. Het kan zomaar zo zijn dat hij alsnog moet gaan zitten straks als hij veroordeeld wordt voor zware mishandeling. Voordeel is dat hij niet mag gaan stappen dus hij zal wel weer max gaan trainen denk.

  9. #1734
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Het meest epische is toch de houding van John van den Heuvel bij RTL Boulevard die zit zich kenbaar op te vreten.

  10. #1735
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Het volgende komt van www.wetrecht.nl
    Gevangenisstraffen voor verschillende vormen van mishandeling

    Voor verschillende vormen van het misdrijf mishandeling en voor het misdrijf zware mishandeling kunnen verschillende maximumstraffen worden gegeven. Hierna zullen deze worden besproken:

    Eenvoudige mishandeling: 3 jaren;

    Eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel: 4 jaren;

    Eenvoudige mishandeling leidend tot de dood: 6 jaren;

    Dit zijn natuurlijk de maximum straffen, maar nogsteeds een stuk langer dan de maanden die hij nu heeft gezeten. Cellen tekort zal ook wel mee vallen aangezien wij 650 gedetineerden uit Belgie in Nederlandse cellen hebben zitten.
    Is dit als er daadwerkelijk bewezen is welke rol de verdachte heeft?
    Tijdens een interview net werd gezegd dat Koen door 3 personen in elkaar is geslagen.
    De rol van Ferhat wordt in twijfel getrokken, Badr heeft toegegeven een klap te hebben verkocht maar waar is die 3e persoon?
    En zoals je zelf aangeeft het zijn maximumstraffen, maar dat wil niet zeggen dat deze straf ook maar een beetje in de buurt komt van de uiteindelijke straf.

  11. #1736
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat de straf minimaal een half jaar zal zijn.

  12. #1737
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Is dit als er daadwerkelijk bewezen is welke rol de verdachte heeft?
    Tijdens een interview net werd gezegd dat Koen door 3 personen in elkaar is geslagen.
    De rol van Ferhat wordt in twijfel getrokken, Badr heeft toegegeven een klap te hebben verkocht maar waar is die 3e persoon?
    En zoals je zelf aangeeft het zijn maximumstraffen, maar dat wil niet zeggen dat deze straf ook maar een beetje in de buurt komt van de uiteindelijke straf.
    Dus je stokpaardje cellentekort is nu teniet gedaan en nu ga je het gooien op de 3e verdachte?

    Hij heeft geslagen.
    Dat is een mishandeling.
    Ik vind het vrijlaten dus een fail.

    Genoeg gediscussieerd voor mij, in ieder geval voor vnv, tijd voor weekend. Iedereen heeft recht op een mening, naïef of niet. Het word toch gewoon wachten tot januari.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  13. #1738
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Dus je stokpaardje cellentekort is nu teniet gedaan en nu ga je het gooien op de 3e verdachte?

    Hij heeft geslagen.
    Dat is een mishandeling.
    Ik vind het vrijlaten dus een fail.

    Genoeg gediscussieerd voor mij, in ieder geval voor vnv, tijd voor weekend. Iedereen heeft recht op een mening, naïef of niet. Het word toch gewoon wachten tot januari.
    Whaha stokpaardje?
    Kijk lekker RTL Boulevard even terug een woordvoerder van Justitie doet deze mededeling zelf.
    Over naïef gesproken.....
    Voor een klap zoals Badr die beschreven heeft ( even daar buiten gelaten wat hij echt heeft gedaan of juist niet ) no way dat je een half jaar cel krijgt voor een oorveeg.

  14. #1739
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Rechter laat Badr Hari voorlopig vrij


    Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.
    Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.

    Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''
    De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.

    http://www.nu.nl/binnenland/2954797/rechter-laat-badr-hari-voorlopig-vrij.html
    lol
    "u ziet me nooit meer terug"
    nee denk het ook niet
    als ie slim is pakt ie snel een vliegtuig naar Marokko en blijft ie daar
    Marokko levert geen onderdanen uit

  15. #1740
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig is Muaythaiguy geen rechter een oorveeg. Badr gaf hem een oorveeg, Ferhat en de andere verdachten zeiden tegen Badr wij maken het wel af Badr.

  16. #1741
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Volgens mij gaat hij vanavond een lesje Skyboxen geven bij Mike's gym.
    Geloof dat Badr geluk heeft gehad geen poging tot doodslag maar enkele zware mishandeling volgens mij heeft hij zijn straf inmiddels uitgezeten en ik ga er haast vanuit dat hij een voorwaardelijke straf overhoud aan dit voorval.
    Alhoewel de meningen verdeeld zijn over zijn vrijlating, ik geloof wel dat Badr het licht heeft gezien immers het is bijna fout afgelopen voor hem.
    Nu maar hopen dat hij niet weer in de fout gaat, ook al moet de echte zitting nog plaats vinden.
    Precies als ze hem nu al vrijlaten betekend dat hij toch niet meer moet gaan zitten.

  17. #1742
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Whaha stokpaardje?
    Kijk lekker RTL Boulevard even terug een woordvoerder van Justitie doet deze mededeling zelf.
    Over naïef gesproken.....
    Voor een klap zoals Badr die beschreven heeft ( even daar buiten gelaten wat hij echt heeft gedaan of juist niet ) no way dat je een half jaar cel krijgt voor een oorveeg.
    ik heb liever geen oorveeg van een getraind iemand
    al helemaal niet van badr hari

  18. #1743
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Voorwaardelijk mag even niet uitgaan 1 jaar, kan hij beter trainen en hij krijgt een voorwaardelijke straf net als iedereen, natuurlijk al die hype voor niks weer.

  19. #1744
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Precies als ze hem nu al vrijlaten betekend dat hij toch niet meer moet gaan zitten.
    Hij mag de tijd tot zijn proces ( januari ) in vrijheid uitzitten. Dat hij vrij is betekend niet dat hij niet veroordeeld kan/gaat worden.

  20. #1745
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Eindelijk! Dit heeft veel te lang geduurd en nu hopen op vrijspraak en een dikke schadevergoeding. Ik wil Koen zijn doorgesnoven kop nu wel zien

  21. #1746
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Eindelijk! Dit heeft veel te lang geduurd en nu hopen op vrijspraak en een dikke schadevergoeding. Ik wil Koen zijn doorgesnoven kop nu wel zien
    als je denkt dat het echt niet meer dommer kan komt er eentje met de overtreffende trap.

    wtf..

  22. #1747
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    als je denkt dat het echt niet meer dommer kan komt er eentje met de overtreffende trap.

    wtf..
    Moet zeggen erg gevat, LOL

  23. #1748
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Iemand had zojuist op facebook gepost: badr hari is vrij. Als je vervolgens ziet wat voor reacties eronder zijn geplaatst... Tja triest, heel triets. Onderstaand een aantal voorbeelden:

    - 'Baas'
    - 'ooh a 2nd good news today!!'
    - 'ElhamdoullilAh ))))))) party tonight'
    - 'heel goede nieuws dank je'

  24. #1749
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Iemand had zojuist op facebook gepost: badr hari is vrij. Als je vervolgens ziet wat voor reacties eronder zijn geplaatst... Tja triest, heel triets. Onderstaand een aantal voorbeelden:

    - 'Baas'
    - 'ooh a 2nd good news today!!'
    - 'ElhamdoullilAh ))))))) party tonight'
    - 'heel goede nieuws dank je'
    Gohkan Saki plaatste op zijn Twitter blij te zijn, hij heeft een nieuwe sparring partner.

  25. #1750
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Eindelijk! Dit heeft veel te lang geduurd en nu hopen op vrijspraak en een dikke schadevergoeding. Ik wil Koen zijn doorgesnoven kop nu wel zien
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •