MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 90 of 144 FirstFirst ... 4080868788899091929394100140 ... LastLast
Results 2.226 to 2.250 of 3576
  1. #2226
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Verdachte!
    Een dader ben je pas bij een veroordeling tot die tijd is Badr een verdachte.
    De rol van Ferhat is nog niet eens bewezen en alles gelijk toedichten op Badr is iemand veroordelen terwijl jij/jullie totaal niet weten wat er is gebeurd.
    Iemand publiekelijk veroordelen, prima maar doe het dan pas nadat de uitspraak is geweest en er middels bewijzen aangetoond kan worden wat de rol van Badr is.
    Van begin tot heden zijn alle reacties tegen Badr gericht en enkel tegen Badr. Badr zou alles wel gedaan hebben, want ja in de ring is het geen nette jongen en daarbuiten ook niet.
    En wat als jij betrokken zou zijn bij iets dergelijks en wij zouden jou zonder enige kennis van zaken beoordelen en veroordelen op hetgeen waarvan jij verdacht word?
    Vindt jij dat eerlijk?
    En het heeft niks te maken met dat Badr een held is voor mij ( dat is hij niet maar dat terzijde ) maar waar ik een schurfthekel aan heb is dat hier kennelijk allerlei strafpleiters en rechters zitten die alles omtrent de zaak weten. Als dat zo zijn dan waren jullie of getuigen geweest of jullie hadden nu een beklag gedaan in de rechtbank.
    Wat jij wilt...ik ga hier echt niet meer woorden aan vuil maken....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2227
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Het gaat slecht met Badr Hari, zo vertelt zijn advocaat Bénédicte Ficq dinsdag voor de rechter. Inmiddels is Badr 23 kilo afgevallen. "Ik vind hem gedeprimeerd overkomen", vertelt de advocaat.Het zou zomaar kunnen dat hij Kerstmis samen met Estelle Cruijf kan doorbrengen. Alle getuigen zijn verhoord, wat betekent dat er geen belang meer in om hem nog langer in voorarrest te houden, stelt Ficq.

    De rechters zijn vandaag naar de skybox in de Amsterdam ArenA geweest voor een reconstructie, om beter inzicht te krijgen in de zaak. Ook hebben ze Badr gevraagd hoe hij zich voelt. "Ik zit nog steeds in een achtbaan", aldus de kickbokser.


    http://www.showbiznewz.nl/artikel_22...depressie.html
    Badr de nieuwe afval guru.

  3. #2228
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Badr was natuurlijk verdachte af, het moment dat hij toe gaf geslagen te hebben.

    Welk aandeel hij in de hele zaak heeft, is af te wachten maar dat het een dader is, is een zekerheidje. Dat jij het zo niet ziet is iets anders.

    En slotje? tuurlijk niet, is toch leuk zo?

    ps. is er ook een k-1 op lhw?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #2229
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post

    ps. is er ook een k-1 op lhw?
    lol

    nee zeker geen slotje!!

    het contrast met de grote stoere kickbokser die kopstoten uitdeelt en glazen stuk slaat in mensen hun gezicht in Jimmy Woo en kleine Cooldown

    en de nu depressieve jongen die ondertussen al 23 kilo is afgevallen van alle ellende en niks liever wilt dan thuis zijn met de kerst....

    kan er bij mij niet in...rot toch op man!

    Als slachtoffer loop je toch gvd de rest van je leven met een soort moordneiging rond...omdat meneer Hari jou een trauma heeft aangejaagd...het moet niet gekker worden joh

  5. #2230
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Helaas, eenzame kerst!

    https://twitter.com/RikReporter

  6. #2231
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    potdikkie, zeg...
    Last edited by e-type; 11-12-2012 at 15:37.

  7. #2232
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    lol

    nee zeker geen slotje!!

    het contrast met de grote stoere kickbokser die kopstoten uitdeelt en glazen stuk slaat in mensen hun gezicht in Jimmy Woo en kleine Cooldown

    en de nu depressieve jongen die ondertussen al 23 kilo is afgevallen van alle ellende en niks liever wilt dan thuis zijn met de kerst....

    kan er bij mij niet in...rot toch op man!

    Als slachtoffer loop je toch gvd de rest van je leven met een soort moordneiging rond...omdat meneer Hari jou een trauma heeft aangejaagd...het moet niet gekker worden joh
    Toch knap 23kg afvallen, ik wil z'n merk sportsupplementen wel eens weten.

  8. #2233
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het is geen feest in de bajes.

  9. #2234
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default


  10. #2235
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  11. #2236
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Verdachte!
    Een dader ben je pas bij een veroordeling tot die tijd is Badr een verdachte.
    De rol van Ferhat is nog niet eens bewezen en alles gelijk toedichten op Badr is iemand veroordelen terwijl jij/jullie totaal niet weten wat er is gebeurd.
    Iemand publiekelijk veroordelen, prima maar doe het dan pas nadat de uitspraak is geweest en er middels bewijzen aangetoond kan worden wat de rol van Badr is.
    Van begin tot heden zijn alle reacties tegen Badr gericht en enkel tegen Badr. Badr zou alles wel gedaan hebben, want ja in de ring is het geen nette jongen en daarbuiten ook niet.
    En wat als jij betrokken zou zijn bij iets dergelijks en wij zouden jou zonder enige kennis van zaken beoordelen en veroordelen op hetgeen waarvan jij verdacht word?
    Vindt jij dat eerlijk?
    En het heeft niks te maken met dat Badr een held is voor mij ( dat is hij niet maar dat terzijde ) maar waar ik een schurfthekel aan heb is dat hier kennelijk allerlei strafpleiters en rechters zitten die alles omtrent de zaak weten. Als dat zo zijn dan waren jullie of getuigen geweest of jullie hadden nu een beklag gedaan in de rechtbank.
    Hahahahahahahaha jij kan echt goed trollen!
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  12. #2237
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    Hahahahahahahaha jij kan echt goed trollen!
    Ok, snor!

  13. #2238
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Het is geen feest in de bajes.

  14. #2239
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wuahaha die reacties ook.

    Heb er nog 1 voor jullie:

    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #2240
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ach ja, de kerstman slaat Badr over dit jaar. Had hij maar braaf moeten zijn.

  16. #2241
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Want kerst mogen alleen christenen vieren?

    Ken hier ook een gezin in de straat die moslim zijn, maar elk jaar een kerstboom hebben staan. Kerst anno nu heeft echt niks meer met geloof te maken, meer met de gifts en lekker consumeren. Goed dat ik eraan wordt herinnerd, want ik weet nog steeds niet wat ik moet halen.
    Nee zo bedoel ik het helemaal niet. Meer dat het nu ineens belangrijk is voor meneer !

  17. #2242
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    lol

    nee zeker geen slotje!!

    het contrast met de grote stoere kickbokser die kopstoten uitdeelt en glazen stuk slaat in mensen hun gezicht in Jimmy Woo en kleine Cooldown

    en de nu depressieve jongen die ondertussen al 23 kilo is afgevallen van alle ellende en niks liever wilt dan thuis zijn met de kerst....

    kan er bij mij niet in...rot toch op man!

    Als slachtoffer loop je toch gvd de rest van je leven met een soort moordneiging rond...omdat meneer Hari jou een trauma heeft aangejaagd...het moet niet gekker worden joh
    Of het kan zijn dat hij de rekening nu al gepresenteerd krijgt.

  18. #2243
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Toch knap 23kg afvallen, ik wil z'n merk sportsupplementen wel eens weten.
    Is niet zo moeilijk te raden hoor, hij is zoveel kg's aangekomen door te kuren, nu krijgt hij weinig fatsoenlijk voedsel binnen daar, en zoals je ziet verdwijnt de massa als sneeuw onder de zon.

  19. #2244
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    oeff 23 kg minder dus hij wil voor middleweight gaan hij is nu al te licht voor light-heavyweight.

  20. #2245
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Sinds wanneer hebben ze eigenlijk een weegschaal in het huis van bewaring?

  21. #2246
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Sinds wanneer hebben ze eigenlijk een weegschaal in het huis van bewaring?
    Je weet toch dat ze daarbinnen alles doen wat Don Hari wil? Als die een weegschaal wil krijgt ie er 3.

  22. #2247
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    lol

    nee zeker geen slotje!!

    het contrast met de grote stoere kickbokser die kopstoten uitdeelt en glazen stuk slaat in mensen hun gezicht in Jimmy Woo en kleine Cooldown

    en de nu depressieve jongen die ondertussen al 23 kilo is afgevallen van alle ellende en niks liever wilt dan thuis zijn met de kerst....

    kan er bij mij niet in...rot toch op man!

    Als slachtoffer loop je toch gvd de rest van je leven met een soort moordneiging rond...omdat meneer Hari jou een trauma heeft aangejaagd...het moet niet gekker worden joh
    X2 walgelijk zo,n kerel als Hari. Potje zelfmedelij en in een slachtofferrol gaan zitten. Alles om maar vrij te komen. Toont maar weer dat mijnheertje alleen maar dan ook alleen zichzelf belangrijk vindt. Geen moment stil staat, dat het terecht is waar hij zit, dat hoort bij de laffe daden die hij heeft gepleegd. Hoe haalt hij het zich in z,n hoofd om maar ook het recht te hebben om vrij te zijn, naar al het leed wat hij die mensen heeft aan gedaan! Hoop dat deze soap snel voorbij is en hij de straf krijgt die hij verdient. Dat is het minste wat je kunt doen, zodat de slachtoffers enigszins gerechtigheid krijgen, en een beetje verder kunnen met hun leven. Dit is veel en veel te lang door gegaan, hij had al veel eerder opgepakt moeten worden. Meneertje kennende zal weer gaan blèren, omdat hij een paar jaar achter de tralies moet gaan zitten. Wat een stoere vent is het ook. Iif you can,t do the time, don,t do the crime

  23. #2248
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Deze Ben Dover?

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  24. #2249
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2676/...stzitten.dhtml

    Zij meldde dinsdag dat zij had vernomen dat Everink volgens artsen wel weer kan lopen, maar rennen en sporten behoren niet meer tot de mogelijkheden.

    Hij heeft dus toch blijvend letsel eraan overgehouden.


  25. #2250
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •