MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default Win voor 150 euro aan supplementen!

    STUUR JE FOTO IN EN MAAK KANS €150 AAN BODY & FIT PRODUCTEN!

    Speciaal voor alle fans van Body & Fitshop en gebruikers van sportvoeding hebben wij een actie opgezet. Doe dus gezellig mee en maak kans op een super producten pakket van Body & Fit! Het enige wat je hoeft te doen is een leuke foto met een Body & Fit product insturen!

    Wat moet je doen!?

    1. Klik bovenaan op ‘Doe mee’ en stuur ons jouw leukste vakantie foto of een zomer foto waarop jij staat met een Body & Fit product!
    2. De bedoeling is om zoveel mogelijk stemmen te behalen zodat je wint, deel dus je bericht op alle sociale netwerken!
    3. Kijk elke week even op welke plaats je staat, dit kan je op de homepage en deelnemers pagina zien
    4. De actie stopt 31 augustus, dus daarna worden de stemmen gestopt. 3 september wordt de winnaar bekend gemaakt via deze website!


    Check it out! http://bodyenfitshoparoundtheworld.nl/

    Mike
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Maar weinig echt leuke fotos imo.. Veel te veel mensen die hun baby gebruiken om te winnen, of even topless poseren voor wat likes. Verder is het natuurlijk mensen vragen om te stemmen, en de andere even omlaag te stemmen. Jammer hoor, want er zijn een boel leuke fotos ver omlaag gehaald.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Maar weinig echt leuke fotos imo.. Veel te veel mensen die hun baby gebruiken om te winnen, of even topless poseren voor wat likes. Verder is het natuurlijk mensen vragen om te stemmen, en de andere even omlaag te stemmen. Jammer hoor, want er zijn een boel leuke fotos ver omlaag gehaald.
    Laat is zien hoe het moet dan

    -Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Laat is zien hoe het moet dan

    -Mike
    Ben al keihard aan het brainstormen!

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Ben al keihard aan het brainstormen!
    Haha, hoefde niet te brainstormen eigenlijk.

    Laat mijn shakebeker met melk en nutella whey erin eventjes op mijn bed liggen, nog niet geshaked, loop even naar de badkamer en tref mn hond aan die net voor de beker lag en eraan zat te snuffelen. Even een foto gemaakt maar ik ben er zelf een beetje op tegen om foto's van je hond of je baby ofzo ervoor te gebruiken..

    Voelt zo cheap, zeker vergeleken met die foto van die Hard! tussen de bakstenen, die is echt geniaal

    Wil de foto wel hier posten zonder mee te doen aan de actie hoor.
    Last edited by tnucpuncher; 13-08-2012 at 12:47.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Haha, hoefde niet te brainstormen eigenlijk.

    Laat mijn shakebeker met melk en nutella whey erin eventjes op mijn bed liggen, nog niet geshaked, loop even naar de badkamer en tref mn hond aan die net voor de beker lag en eraan zat te snuffelen. Even een foto gemaakt maar ik ben er zelf een beetje op tegen om foto's van je hond of je baby ofzo ervoor te gebruiken..

    Voelt zo cheap, zeker vergeleken met die foto van die Hard! tussen de bakstenen, die is echt geniaal

    Wil de foto wel hier posten zonder mee te doen aan de actie hoor.
    Gewoon uploaden op de site joh! Altijd leuk toch

    -Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  7. #7
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Gewoon uploaden op de site joh! Altijd leuk toch

    -Mike
    Heb hem er maar op gezet dan.

    http://bodyenfitshoparoundtheworld.nl/nick/

  8. #8
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Heb hem er maar op gezet dan.

    http://bodyenfitshoparoundtheworld.nl/nick/
    Ga slapen - Wordt wakker - Check de site en ik ben van een +7 rating naar een +499 rating.......

    Mijn enige vraag is hoe? Iemand met proxy's voor mij gevote?

  9. #9
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    En nu ga ik opeens weer keihard omlaag, volgens mij is er iemand aan het knoeien met de votes B&F.

    De nummer 1 is ook binnen zo'n 5 minuten opeens -100 rating.
    Last edited by tnucpuncher; 14-08-2012 at 12:33.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    En nu ga ik opeens weer keihard omlaag, volgens mij is er iemand aan het knoeien met de votes B&F.

    De nummer 1 is ook binnen zo'n 5 minuten opeens -100 rating.
    We zijn er mee bezig. Erg jammer...

    -Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Zo te zien is het die Hamid denk ik toch, maar ik wil natuurlijk niemand vals beschuldigen.

    Hij stond 3e, Tim stond 1e en ik stond 2e(Al werd ik eerst omhoog gebump'd met een proxy-vote script denk ik? Maar mijn votes kunnen ook van BB.com Misc en DBB afkomen). Tim en ik gingen beide zwaar omlaag en Hamid ging opeens van +300 ofzo naar +1686.

    Misschien even kijken naar het aantal buitenlandse votes?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •