MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 84
  1. #51
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Ik vind juist het tegendeel. Hij liep een paar keer op stoten en was zelfs een keer soort van aangeslagen...
    Hij kreeg wel wat stoten maar niet omdat hij er in dook na die kerel te hebben aangeslagen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    leuk voor m

    maar wat triest om te zien dat hij nog geen 2 woorden Engels kan spreken tegen ariel

  3. #53
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    leuk voor m

    maar wat triest om te zien dat hij nog geen 2 woorden Engels kan spreken tegen ariel
    zo slecht is zijn engels niet... hier het interview met Karyn Bryant

    http://www.youtube.com/watch?v=NXNoo...&feature=share
    Last edited by joostje; 12-08-2012 at 21:13.

  4. #54
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    joh
    apart
    niet verwacht. dan snap ik niet waarom
    het bij ariel zo ging zoals het ging
    kan zich gelukkig toch prima verwoorden

  5. #55
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by joostje View Post
    zo slecht is zijn engels niet... hier het interview met Karyn Bryant

    http://www.youtube.com/watch?v=NXNoo...&feature=share
    zo goed vind ik zijn engels niet
    het zijn de bekende woorden waar hij antwoord op geeft maar niet goed compleet engels
    ik zou maar een cursus nemen want als ie zo door gaat , dan kan hij leuke dingen in amerika gaan doen

  6. #56
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default


    het verschil tussen de engels van karyn bryant en ariel helwani is groot

  7. #57
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Goed gesloopt Michael!

  8. #58
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil hier toch graag even op reageren.

    Het interview met Ariel is direct als je de kooi uitkomt. Michael was moe gestreden en daarom vroegen Michael en Ariel aan mij of dat ik als tolk wilde dienen.

    Niks meer dan begrijpelijk dat je na je eerste win in de UFC, in Denver (high altitude) even niet meteen een interview kan doen in een andere taal dan je moedertaal.

    Marco

  9. #59
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Dutchmuaythai View Post
    Ik wil hier toch graag even op reageren.

    Het interview met Ariel is direct als je de kooi uitkomt. Michael was moe gestreden en daarom vroegen Michael en Ariel aan mij of dat ik als tolk wilde dienen.

    Niks meer dan begrijpelijk dat je na je eerste win in de UFC, in Denver (high altitude) even niet meteen een interview kan doen in een andere taal dan je moedertaal.

    Marco
    Inderdaad niet heel gek, je staat stijf van de adrenaline. Bent bezig op het hoogste niveau. Het interview is niet het belangrijkste van de avond. Voor mij was het belangrijkste dat hij Hamman de hoeken van de octagon liet zien.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Goeie partij van Micheal, ik ben benieuwd naar zijn volgende partij en ben zeer benieuwd hoe het zal doen tegen een goeie worstelaar of BJJ vechter!!

  11. #61
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Goede BJJ vechter hebben we de partij hiervoor al gezien: daar doet ie het redelijk goed tegen.
    Vind het een top prestatie van Michael, en z'n Engels(wat me niet het belangrijkste lijkt ) is goed genoeg, dus laten we daar niet over zeuren.
    Een goede nickname lijkt me trouwens "The Juggernaut"(Jake Ellenburger moet maar iets anders bedenken), want d'r lijkt maar 1 stand op te zitten bij Michael: vooruit en er doorheen.

  12. #62
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Marco, jouw Engels is top notch, zelfs geen accent te bekennen. :P

  13. #63
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Partij was beter dan de vorige zoveel is duidelijk. Mooie ko om het af te maken en hij geeft het publiek wat ze willen zien.
    Als hij wat scherper was had hij het sneller kunnen afronden.
    Of hij naar WW moet weet ik niet. Vind hem niet bijzonder snel en explosief en dat zij de jongens op 170 zeker wel.
    Hij kan nog leuk ontwikkelen en een goeie MW middenmoot worden.

    Voor wat betreft het engels. Vind dat meer vechters dit net als hun gevechten moeten oefenen. Standaard vragen verzinnen en hier een antwoord op verzinnen zodat dit in je hoofd zit. Een media training gaat net een brug te ver maar wel hier en daar wat oefenen. Helpt je carriere alleen maar.

    Vraagje. Hele vechten op hoogte verhaal. hoeveel verschil maakt dat nou. Ze vechten toch niet in open air dus kan me niet voorstellen dat het zoveel verschil maakt.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    even over het engels van Michael Kuipers (een Nederlandse jongen die aan het in Nederland verboden 'kooivechten' doet, en hiervoor 2 x een paar dagen abroad is geweest)...


  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default


  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Goed gedaan, leuke partij.

    Al snapte ik niet waarom hij niet al in die eerste ronde vol gas op die benen was gegaan.
    Hij leek te veel gefocussed op de KO en miste een hoop door dat geslungel van die gast. In de 2e ronde trapte hij nog een paar keer op dat been, maar leek in te houden om dat been niet nog verder aan andere kante te laten scheuren. Opzich sportief van Michael..

    Gefeliciteerd met je eerst UFC overwinning.!

  17. #67
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    grappig dat er mensen zijn die commentaar hebben op zijn engels terwijl sommigen hier op hun luie reet achter pc niet eens normaal nederlands kunnen typen!

  18. #68
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Goed gedaan, leuke partij.

    Al snapte ik niet waarom hij niet al in die eerste ronde vol gas op die benen was gegaan.
    Hij leek te veel gefocussed op de KO en miste een hoop door dat geslungel van die gast. In de 2e ronde trapte hij nog een paar keer op dat been, maar leek in te houden om dat been niet nog verder aan andere kante te laten scheuren. Opzich sportief van Michael..

    Gefeliciteerd met je eerst UFC overwinning.!
    gescheurde hammy was in zijn rechter been, de trappen van Michael op het linker been....

    Hammy scheurde ook niet door trap maar door takedown, kijk gevecht maar eens, na takedown staat die gast niet meer goed op zijn benen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #69
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    @Marco allereerst gefeliciteerd met jullie overwinning! Overwegen jullie trouwens de 170-klasse? Aangezien die amerikaanse 185-ers vaak op 205-210 in de kooi stappen.

  20. #70
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Dutchmuaythai View Post
    Ik wil hier toch graag even op reageren.

    Het interview met Ariel is direct als je de kooi uitkomt. Michael was moe gestreden en daarom vroegen Michael en Ariel aan mij of dat ik als tolk wilde dienen.

    Niks meer dan begrijpelijk dat je na je eerste win in de UFC, in Denver (high altitude) even niet meteen een interview kan doen in een andere taal dan je moedertaal.

    Marco
    Nogmaals gefeliciteerd! Fedor had ook altijd een tolk bij interviews net als al die Braziliaanse vechters dus who gives a shit? Laat de vuisten en voeten maar spreken ipv het geneuzel over Engelse taalpropleempjes

  21. #71
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Vraagje. Hele vechten op hoogte verhaal. hoeveel verschil maakt dat nou. Ze vechten toch niet in open air dus kan me niet voorstellen dat het zoveel verschil maakt.[/QUOTE]

    ben zelf op grote hoogte in peru geweest, je bent eigenlijk de hele tijd duizelig en hebt conditieproblemen. het probleem is dat de lucht veel minder zuurstof bevat. mensen die daar wonen en naar lagere delen komen hebben ook last van duizeligheidsproblemen. het maakt overigens niet uit of je binnen of buiten bent.
    in peru geven ze trouwens overal cocabladeren tegen hoogteziekte. werkt prima, krijgt er alleen continue een verdoofde bek van.
    verder doet die hamman me een beetje denken aan cyril abidi, die had ook altijd zo'n moeite met ko gaan.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martijnG View Post
    @Marco allereerst gefeliciteerd met jullie overwinning! Overwegen jullie trouwens de 170-klasse? Aangezien die amerikaanse 185-ers vaak op 205-210 in de kooi stappen.
    Dank je wel.

    In de komende weken gaan Michael en ik bepalen of het haalbaar (en verstandig is) om naar de 170lbs klasse te gaan. Michael woog op de wedstrijddag zelf ook weer 'gewoon' 90 kg.

    Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

    Marco

  23. #73
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    zo goed vind ik zijn engels niet
    het zijn de bekende woorden waar hij antwoord op geeft maar niet goed compleet engels
    ik zou maar een cursus nemen want als ie zo door gaat , dan kan hij leuke dingen in amerika gaan doen
    zijn engels is niet echt slecht,hij geeft kortte antwoorden op de vragen van karyn wat ook deels zenuwen zijn denk ik... maar goed gedaan michael!!
    Last edited by superstucie; 13-08-2012 at 18:59.

  24. #74
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  25. #75
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    180
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd met je overwinning! Hele vermakelijke partij om naar te kijken en lekker gefinished!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •