MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 174
  1. #1
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default UFC 155: Junior Dos Santos vs Cain Velasquez II (29 Dec.)

    UFC boss: Junior Dos Santos-Cain Velasquez II targeted for Dec. 29 card in Vegas

    by Matt Erickson and John Morgan on Aug 12, 2012 at 3:00 am ET
    DENVER – Junior Dos Santos may have a bigger bone to pick with Alistair Overeem than with Cain Velasquez, but that will have to wait.

    Dos Santos, the UFC's heavyweight champion, is expected to next defend his title Dec. 29 at the promotion's year-end pay-per-view in Las Vegas. UFC President Dana White late Saturday confirmed the planned matchup following the post-event news conference for UFC 150 in Denver.

    While the UFC's traditional year-end show has not yet been announced, the heavyweight title tilt will headline what is likely to be UFC 155 at either the MGM Grand Garden Arena or Mandalay Bay Events Center.

    Dos Santos (15-1 MMA, 9-0 UFC) was scheduled to face Overeem (36-11 MMA, 1-0 UFC) this past May, but Overeem tested for elevated testosterone-to-epitestosterone levels and was essentially suspended by the Nevada State Athletic Commission for nine months. At UFC 146, Dos Santos defended his title against Frank Mir, while Velasquez (10-1 MMA, 8-1 UFC) beat Antonio Silva to become the top contender with Overeem unavailable at least until the end of 2012.

    Earlier this month, White said at a recent meeting with Dos Santos, the champ told him he would prefer to face Overeem instead of Velasquez.

    "He's the nicest guy in the world," White said of Dos Santos. "But he said, 'I have nothing but respect for Cain Velasquez. I like him as a person and as a fighter, and I think he deserves the shot at the title. But I do not want to fight him,' which is not what he said a month ago. He said, 'Alistair Overeem is a punk. He's got a big mouth, and he's been saying lots of bad things about me, and I want to knock him out. I want to knock him out now.'"

    Overeem is out until at least Dec. 27, when he becomes eligible to reapply for a license with the NSAC. But Saturday, White said he doesn't believe there's any shot of Overeem getting licensed to fight on the Dec. 29 show – and that Dos Santos-Velasquez II will go down on the card.

    Dos Santos this past November knocked out Velasquez to win the title at UFC on FOX 1.

    In July, Overeem told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) that Dos Santos was afraid to fight him .

    "He can talk all he wants," Overeem said. "I know he's very happy that fight didn't happen, and I know he's afraid to fight me. He also knows that I'm the biggest threat out there to him. He knows when he fights me, there's no escape from it.

    "He's going to hit and run, or he's going to go down. Either way, he's going to leave that octagon a loser."

    That talked riled up Dos Santos, and White said he was at least considering his champion's request. But the original plan that was hatched after UFC 146 will remain intact. Overeem likely will remain sidelined and be given first crack at the winner.

    For more on the UFC's year-end show, stay tuned to the UFC Rumors section of the site.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Had liever een partij tegen Alistair gezien
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Ik niet....tegen Cain zal hij zich echt moeten gaan bewijzen nu. Was het een lucky punch or not....

  4. #4
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Die Overeem zit JDS echt te fucken, he? Hij krijgt het trouwens nog heel lastig tegen Velasquez.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Denk dat Cain niet met em wil gaan staan & slaan in ieder geval...
    Denk dat als iemand JDS gaat pakken dat het Cain of Alistair zal zijn...

    Ben benieuwd... Titelgevecht of niet, denk dat Ali vs JDS een dikke pot zal worden (alstie d'r komt natuurlijk)
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  7. #7
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Denk dat Cain niet met em wil gaan staan & slaan in ieder geval...
    Denk dat als iemand JDS gaat pakken dat het Cain of Alistair zal zijn...

    Ben benieuwd... Titelgevecht of niet, denk dat Ali vs JDS een dikke pot zal worden (alstie d'r komt natuurlijk)
    X2 zijn idd de enige 2 die een kans maken tegen jds

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Cain wint deze zeker....

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik wil de baan van JDS... 2 trainingskampies en 2 x knokken per jaar. verder wat pr en chillen

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Alistair kan maar beter hopen dat JDS wint, Cain vreet hem op.


  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het maar raar dat Cain nu alweer een titleshot krijgt.
    Hij heeft pas 1x gewonnen na zijn verlies.
    Maar goed... zal een vette partij worden en JDS zal zeker niet zo makkelijk winnen als de vorige keer... als ie uberhaupt wint.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Ik vind het maar raar dat Cain nu alweer een titleshot krijgt.
    Hij heeft pas 1x gewonnen na zijn verlies.
    Maar goed... zal een vette partij worden en JDS zal zeker niet zo makkelijk winnen als de vorige keer... als ie uberhaupt wint.
    Hij had ook maar 9x achter elkaar gewonnen voor zijn verlies.... of tellen die ineens niet meer als je een keer verliest?


  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Hij had ook maar 9x achter elkaar gewonnen voor zijn verlies.... of tellen die ineens niet meer als je een keer verliest?
    Als je verliest moet je gewoon weer een paar partijen winnen om weer voor de titel te mogen.
    Net als dat ik rematches onzin vind... tenzij t echt een close call was.
    Maar goed, dat is mijn mening

  14. #14
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Als je verliest moet je gewoon weer een paar partijen winnen om weer voor de titel te mogen.
    Net als dat ik rematches onzin vind... tenzij t echt een close call was.
    Maar goed, dat is mijn mening
    aangezien ze alistair nog geen vergunning geven
    wie zou jij dan een betere tegenstander vinden voor jds voor de titel ?
    enigste aan wie ik kan denken is cormier maar die zit nog in de web van contracten vast

  15. #15
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik ben echt wel benieuwt of jds kan herhalen wat die tegen cain heb laten zien.
    ik vind cain echt een monster als je de rest van zijn partyen kijkt .
    1x keer verloren (potential lucky shot)

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Zolang Cain JDS niet snel op de grond krijgt, gok ik weer op een mismatch

    Verder money talks, de vraag naar een rematch, gezien zijn Amerikaans-Mexicaanse roots, is groot, dus rematch it is, was het een Belg geweest had hij opnieuw i/d rij mogen gaan staan.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Ja fight game is een money game. Je moet het wel kunnen verkopen en jezelf kunnen verkopen. Dat doet OVereem nu ook goed.

    Cain was de laatste keer geblesseerd en zou nu wel een partij tussen die twee op volle kracht willen zien. Feit blijft wel dat Cain altijd gevoelig is voor stoten. Tegen Kongo en Rothwell ging hij ook al een paar keer wankel op wat stoten. Als JDS hem goed weet te raken is het voorbij denk ik weer jammer genoeg. Weet hij JDS goed vast te pakken naar de grond te slepen en zijn spelletje te spelen dan wordt het nog intressant. Dat geld ook als hij ooit tegen Overeem zou moeten.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Tja, ook voor Cain best een risico... Als ie nu weer verliest dan duurt het wel even voordat hij weer voor die belt mag vechten neem ik aan.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Tja, ook voor Cain best een risico... Als ie nu weer verliest dan duurt het wel even voordat hij weer voor die belt mag vechten neem ik aan.
    Wat moet hij dan zeggen als hij deze kans krijgt: "Nee jongens ik heb eventjes geen zin, stel dat ik verlies".
    Waarschijnlijk zal hij nu nog harder gaan werken dan ooit om de belt terug te krijgen. Lukt het niet, dan is het weer opnieuw beginnen.

    Ik denk dat het inderdaad Ali vs JDS wordt. Ik ga er op dit moment nog van uit dat JDS, Cain tegen de vlakte klapt. (Maar mijn mening kan natuurlijk na verloop van tijd bijgesteld worden, december is nog ver weg.)

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Denk niet dat Cain weer in het spelletje trapt van JDS...

  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Wie heeft JDS ooit naar de grond gebracht??
    Cain zal het ook niet lukken, anders had ie dat gedaan in zijn 1e partij.
    Staand heeft Cain niks in te brengen tegen JDS, de enige die dat wel kan is OVereem !

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Heb Dana White meer dan eens horen verkondigen dat de HW division nog nooit zo stacked is geweest. toch moeten ze het hebben van 2 titelgevechten per jaar, tegen dezelfde gast.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    Heb Dana White meer dan eens horen verkondigen dat de HW division nog nooit zo stacked is geweest. toch moeten ze het hebben van 2 titelgevechten per jaar, tegen dezelfde gast.
    Dana heeft wel gelijk, er zijn een hoop vechters van hetzelfde niveau en in de mix zeg maar.


  24. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Wie heeft JDS ooit naar de grond gebracht??
    Cain zal het ook niet lukken, anders had ie dat gedaan in zijn 1e partij.
    Staand heeft Cain niks in te brengen tegen JDS, de enige die dat wel kan is OVereem !
    Styles make fights. Ik denk ook dat JDS eenvoudiger Cain verslaat dan AO, maar tegelijkertijd geloof ik minder in de kansen van AO tegen Cain dan tegen JDS.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Dit schreeuwt om een HW GP

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •