MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 115
  1. #26
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap al die heisa niet, is toch een prima stuk?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    lijkt mij een goede, objectieve journalist. (heb je het zelf geschreven? )
    komt helder over, en je neemt knap een positie in, waar je noch je liefde voor de sport, noch je kennis mbt het rechtssysteem, de overhand laat krijgen. knap

  3. #28
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Ik lees dat Roy geweld afkeurt, dat hij duidelijk aangeeft dat hij elk gebruik van geweld buiten de ring afkeurt. Dat hij iets erkent als trigger betekend niet dat hij de omgang met die trigger goedkeurt.
    x2.


    Quote Originally Posted by smike View Post
    Jeetje wat een gelul.
    "ik kan wel begrijpen hoe dit kon gebeuren"
    "een opmerking over het geld van Gullit kan een trigger zijn"
    "er is altijd een andere kant van de medaille"

    Ik ga hier verder niks over zeggen, deze citaten spreken voor zich.
    Misschien had je de hele zinnen moeten quoten? Als je op deze manier dingen gaat zitten quoten, dan kan je de essentie van ieder verhaal wel compleet omdraaien.
    Last edited by YoMarK; 05-09-2012 at 11:54.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Rico Suave View Post
    Prima verwoord Roy. Het gemak waarop mensen dingen 'verkeerd' interpreteren doet mij alweer vrezen voor de aankomende verkiezingen :-(.
    ik vind het ook een goed stuk, helaas is het wel zo, dat wanneer hier al mensen ( op een vechtsportforum) het verkeerd interpreteren wat Roy bedoeld, dat er veel mensen met vooroordelen mbt het vechtsportvolk, die 3 antwoorden van Roy helemaal verkeerd interpreteren. Maar dat blijf je toch altijd houden, alle interviews kan men goed of slecht vinden. het zij zo.


    op de vot dermit

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Netjes verwoord Roy. Ik denk dat het er maar net aan ligt met welke bril je dit stuk leest. Aan het gros van de reacties te zien is de boodschap duidelijk overgekomen. Dat iemand een andere mening heeft is zijn/haar goed recht.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    jezuss wat een slecht stuk, doet die soms mee aan ' slechste artikel van het jaar 2012' ?. maarja alles wat met vechtsport te maken heeft, wordt over het algemeen slecht gecommuniceerd. ik moet er niet aan denken dat Bas Boon een persconferentie gaat geven en met zijn woordenschat al helemaal geen persbericht

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    jezuss wat een slecht stuk, doet die soms mee aan ' slechste artikel van het jaar 2012' ?.
    Bij de volgende editie van het meest gehate forumlid ga jij ongetwijfeld ook voor de prijzen

    Maar goed, los daarvan verder prima artikel. Ik vind de superlatieven een beetje overdreven.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    jezuss wat een slecht stuk, doet die soms mee aan ' slechste artikel van het jaar 2012' ?. maarja alles wat met vechtsport te maken heeft, wordt over het algemeen slecht gecommuniceerd. ik moet er niet aan denken dat Bas Boon een persconferentie gaat geven en met zijn woordenschat al helemaal geen persbericht
    Ik heb het stuk niet geschreven, maar vraag me af wat er volgens sommigen nou zo slecht is aan dit stuk. Onderbouw je kritiek eens.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Duidelijk verhaal dit.

    Ik snap de reacties niet helemaal.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Ik vind het ook een goed stuk. Ik ben blij dat Badr vast zit op het moment en vind de mishandelingen dwaze onzinnigheid. Ik denk overigens dat Badr blij mag zijn als het bij zes aangiftes blijft, want ik geloof niet dat het de enige zes zijn waaraan de "grote baas van Amsterdam" schuldig is.

    Verder vind ik het logisch om de andere kant van de medaille even te benoemen, want Koen moet wel een arrogante roze cokebril op gehad hebben wil die zo'n opmerking over Estelle tegen Badr Hari maken. Ik persoonlijk had dat niet gedaan denk ik...Een mishandeling verdient hij zeker niet, maar handig is anders.
    Je bent er van op de hoogte dat alleen Badr dit gehoord heeft???

    Voor de duidelijkheid, Badr heeft van moment 1 zijn verhaal telkens veranderd. Het ging van spelen met Estelles haar & glazenwassen tot een uiteindelijke bekentenis van een klap met de vlakke hand. Daarnaast lijkt het er heel sterk op - gezien al die andere zaken- dat hij juist wel zonder aanleiding dergelijke mishandelingen kan uitvoeren en zichzelf dus juist absoluut niet in de hand heeft. Dus jouw aanname van arrogante cokebril/dergelijke uitlatingen over Gullit zn geld lijken mij gezien het bovenstaande wat voorbarig.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Duidelijk verhaal dit.

    Ik snap de reacties niet helemaal.
    Subjectieve waarneming: Voor sommige forumleden is een genuanceerd standpunt omtrent de situatie rondom Badr onacceptabel. Hij moet volledig (en het liefst ver voor de muziek uit!) worden veroordeeld. Iedere nuancering wordt uitgelegd als goedpraten en wordt er openlijk aan de fatsoensnormen getwijfeld.

    Valt geen discussie mee te voeren.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Subjectieve waarneming: Voor sommige forumleden is een genuanceerd standpunt omtrent de situatie rondom Badr onacceptabel. Hij moet volledig (en het liefst ver voor de muziek uit!) worden veroordeeld. Iedere nuancering wordt uitgelegd als goedpraten en wordt er openlijk aan de fatsoensnormen getwijfeld.

    Valt geen discussie mee te voeren.
    Exact!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan View Post
    Netjes verwoord Roy. Ik denk dat het er maar net aan ligt met welke bril je dit stuk leest. Aan het gros van de reacties te zien is de boodschap duidelijk overgekomen. Dat iemand een andere mening heeft is zijn/haar goed recht.
    Denk dat de "haters" daarna refereren.. Nederland kijkt al met een gekleurde bril naar de vechtsport. En die interpreteren het misschien op de "andere manier". Vooropstellend dat ik het overigens wel een goed stuk vind!
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  14. #39
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Vind het wel een goed stuk, echter zitten er hier altijd een aantal figuren die op alles en iedereen af lopen te geven.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan View Post
    Netjes verwoord Roy. Ik denk dat het er maar net aan ligt met welke bril je dit stuk leest. .
    Er zitten hier mensen tussen die in alle artikelen willen teruglezen dat Badr totaal beschimpt wordt. Zo'n genuanceerd antwoord van Roy past dus niet in hun straatje.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Over het algemeen een prima stuk lijkt me! Als ik 1 puntje van kritiek zou moeten leveren zou dat zijn dat het erg stijf is geschreven,maar goed,dat reflecteerd misschien wel een beetje terug op jezelf gezien hier op MF eigelijk ook vrij weinig echt een mening word gegeven door je. Vaak als je aanwezig bent,zoals meerdere mods,kom je vaak als reaktie met wat bij mij overkomt als een beetje een advocatenpraatje,maar niet echt concreet een mening die soms is pieken of dalen heeft zoals ieder ander mens. Maar misschien komt dat wel omdat je er wel over eens bent dat met meerdere mensen op jou forum niet te discuseren valt.

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Exact!
    Maar misschien zit ik er ook volledig naast,ben ook maar een mens.

    Wat het stuk zelf betreft denk ik dat veel mensen "de andere kant van de medaille" misschien een beetje opvatten al dat er enig excuus kon zijn voor het bijna invalide trappen van iemand anders. Ik persoonlijk vat dat niet zo op en ben er ondanks ik niet blij ben met Badr nog wel mee eens ook,maar zou het wel kunnen begrijpen.

    Ik geef er een 8/10 voor!!
    Last edited by Peter0711; 05-09-2012 at 15:57.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Snapt dan niemand dat met dit soort stukken ook geknokt wordt voor de reputatie van de sport?

    We staan er weer behoorlijk negatief op als vechtsporter. Roy merkt terecht op de mensen graag in hokjes denken. Hoeveel Badr grapjes heb jij naar je hoofd gekregen de afgelopen tijd als vechtsporter op kantoor? Ik voldoende..

    In dit stuk wordt de vechtsport in ieder geval positief belicht en losgekoppeld van alle negativiteit rondom Badr.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    geen een. mensen moeten zich niet zoveel dingen wijsmaken en soms gewoon even stil zijn en dan waait het vanzelf wel over. chad mendes heeft laast nog in een bar lopen knokken maar dat zal niemand opgevallen zijn vanwege publiciteit. ian mcall zat laatst een aantal weken vast... zullen ook weinig weten en amerika schenken ze daar ook nauwelijks aandacht.

    je moet er niet te veel aandacht aan geven. de dagelijkse stukken over hari van de telegraaf zie ik ook niet meer, op rtl praten ze nu over de wijf van heitinga ipv estelle. de enige die het proberen om er echt aandacht van te maken zijn de haters van hari hier op de forum. ik snap ook niet waarom iemand een stuk erover gaat schrijven als het net een paar weken weer stil is rondom hari. een heleboel mensen waren het waarschijnlijk al vergeten daar in de achterhoek maar die dokus van een roy helpt ze wel effe om het niet te vergeten

    en wie is roy nou eigenlijk?? laat zo'n artikel geschreven worden door een erno hoost,peter aerts of Bonjasky ofzo. een echte ambassadeur voor de sport en niet door een of andere huis en tuin advocaatje die toevallig oprichter is van een forum die redelijk loopt
    Tja, wie is Roy nou eigenlijk? Gewoon een simpele boer uit Twente (niet de achterhoek). Enige waar hij een klein beetje goed in is (maar dan ook echt een heel klein beetje goed), is het checken van IP-adressen... en dat is nou net jouw pech...

    Toedeledokie Petrosyan188

  19. #44
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Hahahahah, hoeveel accounts heeft die gast onderhand al gehad zeg, pffffff.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Haha, die is wel mooi hoor!

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Hahahahah, hoeveel accounts heeft die gast onderhand al gehad zeg, pffffff.
    Heel erg veel. We laten hem steeds een post of 25 a 50 maken... soms iets meer. Op het moment dat hij denkt dat hij onder de radar is gedoken en zelfvertrouwen krijgt kappen we hem af. Ik zou denken dat hij dat inmiddels wel door heeft, maar niets is minder waar We hebben er als crew altijd erg veel lol in om de 'ban-switch' weer over te halen. Dank daarvoor Petrosyan188

  22. #47
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Tja, wie is Roy nou eigenlijk? Gewoon een simpele boer uit Twente (niet de achterhoek). Enige waar hij een klein beetje goed in is (maar dan ook echt een heel klein beetje goed), is het checken van IP-adressen... en dat is nou net jouw pech...

    Toedeledokie Petrosyan188

    Hahahah...wat een fail!

  23. #48
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Tja, wie is Roy nou eigenlijk? Gewoon een simpele boer uit Twente (niet de achterhoek). Enige waar hij een klein beetje goed in is (maar dan ook echt een heel klein beetje goed), is het checken van IP-adressen... en dat is nou net jouw pech...

    Toedeledokie Petrosyan188
    Voor Mma-Rumors:

  24. #49
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    You must spread some Reputation around before giving it to Justinian again.
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #50
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hahaha die petro LOL

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •