MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 115
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default "Vechters doen het in de ring" - Mr. Roy van der Wal

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Thnx voor het omzetten Harmen!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Vind het inderdaad ook erg jammer dat Badr na zijn partij tegen Saki de mist in is gegaan. Kreeg eigenlijk weer vertrouwen in hem, maar dat is nu (waarschijnlijk) ook voor goed weg.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Jeetje wat een gelul.
    "ik kan wel begrijpen hoe dit kon gebeuren"
    "een opmerking over het geld van Gullit kan een trigger zijn"
    "er is altijd een andere kant van de medaille"

    Ik ga hier verder niks over zeggen, deze citaten spreken voor zich.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Begrijpend lezen Smike, begrijpend lezen!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Mooi stuk zeg! Goed bezig Roy!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Sorry Roy. Maar nee. Woorden doen geen pijn. Springen op iemands been wel.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Sorry Roy. Maar nee. Woorden doen geen pijn. Springen op iemands been wel.
    Helemaal mee eens. Wat een tenenkrommend stuk. Maar ja, we moeten allemaal begrijpend lezen.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    leuk dat je in het nieuws bent Roy, maar het is idd wel een vreselijk stuk

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees dat Roy geweld afkeurt, dat hij duidelijk aangeeft dat hij elk gebruik van geweld buiten de ring afkeurt. Dat hij iets erkent als trigger betekend niet dat hij de omgang met die trigger goedkeurt.

    Check dit.... ( veel gebruikt iets in therapieen) gggg of 4G model.

    http://www.buurmaners.nl/attachments...gstherapie.pdf

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Mooi stuk zeg! Goed bezig Roy!

    Vind ik ook en er zal uiteraard controverse hierover blijven, maaaar gelukkig hebben we allemaal recht op onze eigen mening.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    heb nog niet eens gelezen maar lig al dubbel van de reacties

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Jeetje wat een gelul.
    "ik kan wel begrijpen hoe dit kon gebeuren"
    "een opmerking over het geld van Gullit kan een trigger zijn"
    "er is altijd een andere kant van de medaille"

    Ik ga hier verder niks over zeggen, deze citaten spreken voor zich.
    X2 dit moet je niet willen begrijpen

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top Roy, altijd leuk dit soort dingen
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Iemand heeft je mening iets te letterlijk genomen Roy, ene kuko?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Helemaal mee eens. Wat een tenenkrommend stuk. Maar ja, we moeten allemaal begrijpend lezen.
    Ik blijf me verbazen over het feit dat het voor sommige leden, van wie ik de indruk heb dat ze over een redelijk niveau beschikken, kennelijk erg moeilijk is om goed te lezen; ik vermoed dat het onwil is. Ik zal het dan maar toelichten, waarbij ik me beperk tot de stukken die Smike in zijn post citeert.

    "ik kan wel begrijpen hoe dit kon gebeuren"
    Dat ik kan begrijpen hoe iets kan gebeuren wil niet zeggen dat ik iets goedkeur. Zo kan ik de beweegredenen van een inbreker begrijpen maar het daarmee niet goedkeuren. Ik laat in het interview bovendien erg duidelijk merken dat ik geweld buiten de ring afkeur!

    "een opmerking over het geld van Gullit kan een trigger zijn"
    Ook hiervoor geldt dat ik kan begrijpen dat het een trigger voor Badr is. Nergens in het stuk zul je lezen dat ik daarachter sta, laat staan dat ik mijn mening geef hoe de daadwerkelijke gang van zaken (simpelweg omdat ik het dossier niet ken en ik het vertik om dan maar af te gaan op krantenartikelen).

    "er is altijd een andere kant van de medaille"
    Spreekt voor zich.

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Ik lees dat Roy geweld afkeurt, dat hij duidelijk aangeeft dat hij elk gebruik van geweld buiten de ring afkeurt. Dat hij iets erkent als trigger betekend niet dat hij de omgang met die trigger goedkeurt.
    Exact! Gelukkig zijn er nog leden die wel de moeite lezen om een artikel goed en volledig te lezen en niet volstaan met het scannen van een stuk en daar voorbarige conclusies aan te verbinden.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    "er is altijd een andere kant van de medaille"
    Spreekt voor zich.
    Sorry hoor. Maar tenzij Badr een ernstige mentale afwijking heeft is er geen andere zijde. Mocht Everink die opmerking hebben gemaakt, en behalve het kamp van de parel van de maatschappij schijnt niemand daar iets van te hebben gehoord, geef je hem in het ergste geval een draai om z'n oren. Je schopt hem niet gedeeltelijk invalide.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Sorry hoor. Maar tenzij Badr een ernstige mentale afwijking heeft is er geen andere zijde. Mocht Everink die opmerking hebben gemaakt, en behalve het kamp van de parel van de maatschappij schijnt niemand daar iets van te hebben gehoord, geef je hem in het ergste geval een draai om z'n oren. Je schopt hem niet gedeeltelijk invalide.
    Het is echt moeilijk he? Lees nou eens wat er staat svp: 'Er is altijd een andere kant van de medaille'. Er staat niet dat geweld wordt goedgekeurd! Er staat ook niet dat een dergelijke opmerking rechtvaardigt dat iemand wordt mishandeld. Als het er wel staat dan mag je me er op wijzen. Everink beweert dat hij 'niets heeft gedaan', althans als ik de kranten mag geloven. Ik beweer enkel en alleen dat er altijd een andere kant van de medaille is, in reactie op de bewering van De Winter: 'Volgens de Winter kan de kickbokser zijn gesard en uitgedaagd'. Ja, dat ben ik met hem eens: dat kan gebeurd zijn en om precies de redenen die De Winter aangeeft in zijn stuk. Keur ik daarmee geweld goed? Rechtvaardig ik hiermee een geweldsactie? Nee, ik probeer alleen aan te geven dat er ook een andere kant van de medaille is en dat het onzinnig is om alleen op de verklaring van Everink af te gaan.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet wat er staat. "Er is altijd een andere kant van de medaille" klinkt nu eenmaal als een hoop dat Everink wat heeft gezegd of gedaan waarmee Hari's reactie, enigzins, gerechtvaardigd kan worden. Misschien niet in de recht zaal maar tenminste toch daarbuiten. Dat men daarnaast ook nog even benadrukt dat men geweld afkeurt doet daar niks aan af.
    Maar Hari is schijnbaar de enigste die Everink 'iets' heeft horen zeggen. Misschien moet ie toch maar eens bij het Pieter Baan Centrum langs om te kijken of hij 'stemmetjes' in zijn hoofd heeft.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Jij mag vinden dat dit zo klinkt, maar dat is niet wat er staat en ook niet zoals het bedoeld is.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het komt er dus waarschijnlijk op neer dat je de woede kunt begrijpen, de acties die er op volgen niet? Er van uitgaande dat het inderdaad zo gezegd is.

    Toch vind ik het wel bizar.. er zit waarschijnlijk toch wel iets van zelfcontrole in Badr.. Het is iemand die getrainde gasten ko kan slaan met dempende handschoenen aan. Je kunt denk ik wel stellen dat zijn vuisten moordwapens zijn, hij zou met zijn blote vuisten makkelijk iemand dood kunnen slaan, maar kennelijk weet hij zichzelf wel zo in te houden dat hij het slachtoffer alleen tegen de grond slaat en niet dood. Wat overigens misschien nog erger is, omdat hij alsnog overgaat op het neerslaan van het slachtoffer terwijl hij er over nagedacht heeft, maar dat is hoe ik het zie. Misschien overschat ik het risico van een klap van iemand van het niveau van Badr wel, maar als je die verhalen over zinloos geweld hoort (mensen die na wel gemikte klap dood gaan) dan zou je er vanuit kunnen gaan dat Badr met 1 klap iemand dood kan slaan.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Prima verwoord Roy. Het gemak waarop mensen dingen 'verkeerd' interpreteren doet mij alweer vrezen voor de aankomende verkiezingen :-(.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rico Suave View Post
    Prima verwoord Roy. Het gemak waarop mensen dingen 'verkeerd' interpreteren doet mij alweer vrezen voor de aankomende verkiezingen :-(.

    X2

    Prima stuk Roy. Niets mis mee.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Ik vind het ook een goed stuk. Ik ben blij dat Badr vast zit op het moment en vind de mishandelingen dwaze onzinnigheid. Ik denk overigens dat Badr blij mag zijn als het bij zes aangiftes blijft, want ik geloof niet dat het de enige zes zijn waaraan de "grote baas van Amsterdam" schuldig is.

    Verder vind ik het logisch om de andere kant van de medaille even te benoemen, want Koen moet wel een arrogante roze cokebril op gehad hebben wil die zo'n opmerking over Estelle tegen Badr Hari maken. Ik persoonlijk had dat niet gedaan denk ik...Een mishandeling verdient hij zeker niet, maar handig is anders.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Eindelijk eens een goed evenwichtige kijk in de media op dit voorval.
    Respect!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •