MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 115
  1. #51
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Tja, wie is Roy nou eigenlijk? Gewoon een simpele boer uit Twente (niet de achterhoek). Enige waar hij een klein beetje goed in is (maar dan ook echt een heel klein beetje goed), is het checken van IP-adressen... en dat is nou net jouw pech...

    Toedeledokie Petrosyan188
    Whahahahaha!!! You must spread blablabla...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Exact! Gelukkig zijn er nog leden die wel de moeite lezen om een artikel goed en volledig te lezen en niet volstaan met het scannen van een stuk en daar voorbarige conclusies aan te verbinden.
    Roy, vervelend als mensen voorbarige conclusies ergens aan verbinden he?
    Mooi ook dat jij aanneemt dat ik en met mij andere leden het stuk alleen gescand hebben, blijkbaar was jij erbij toen ik het stuk scande? Zo nee moet jij als advocaat toch weten dat zonder bewijs dit soort aannames van jouw kant toch vrij lachwekkend zijn.

    Dat jij onze vechtsportheld badr kan "begrijpen" is triest. Iemand die in de vechtsportwereld zit en Badr kan "begrijpen" komt goed over bij mainstream publiek en media. Not.

    Je hebt het daarnaast over het volgende: "ik zal niet zeggen dat badr, als de feiten bewezen kunnen worden, maar een taakstrafje van 40 uur moet krijgen"

    Allereerst "als de feiten bewezen kunnen worden"tussen neus en lippen door noemen in een bijzin geeft een klank dat het in jouw ogen zeker niet vastgesteld is dat hij iets heeft gedaan. Laat ik het er maar op houden dat het ietwat naief is en dat jij van vechtsport houdt.
    Het "taakstrafje van 40 uur" moet hij niet krijgen volgens jou. Daarna "vergeet" je echter te vermelden dat hij als de feiten bewezen worden (99% kans) hij een paar jaar de bak in hoort te gaan. Dan had je als vertegenwoordiger van de vechtsporters een statement gemaakt.

    Nu laat je vooral de indruk achter dat de lezer Badr moet "begrijpen".

    Toppie Roy.

  3. #53
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    goh,
    ik kreeg toch een heel andere indruk toen ik dat artikel las, Smike
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Roy, vervelend als mensen voorbarige conclusies ergens aan verbinden he?
    Mooi ook dat jij aanneemt dat ik en met mij andere leden het stuk alleen gescand hebben, blijkbaar was jij erbij toen ik het stuk scande? Zo nee moet jij als advocaat toch weten dat zonder bewijs dit soort aannames van jouw kant toch vrij lachwekkend zijn.

    Dat jij onze vechtsportheld badr kan "begrijpen" is triest. Iemand die in de vechtsportwereld zit en Badr kan "begrijpen" komt goed over bij mainstream publiek en media. Not.

    Je hebt het daarnaast over het volgende: "ik zal niet zeggen dat badr, als de feiten bewezen kunnen worden, maar een taakstrafje van 40 uur moet krijgen"

    Allereerst "als de feiten bewezen kunnen worden"tussen neus en lippen door noemen in een bijzin geeft een klank dat het in jouw ogen zeker niet vastgesteld is dat hij iets heeft gedaan. Laat ik het er maar op houden dat het ietwat naief is en dat jij van vechtsport houdt.
    Het "taakstrafje van 40 uur" moet hij niet krijgen volgens jou. Daarna "vergeet" je echter te vermelden dat hij als de feiten bewezen worden (99% kans) hij een paar jaar de bak in hoort te gaan. Dan had je als vertegenwoordiger van de vechtsporters een statement gemaakt.

    Nu laat je vooral de indruk achter dat de lezer Badr moet "begrijpen".

    Toppie Roy.
    ga janken man. heel boek geschreven voor poep

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Roy, vervelend als mensen voorbarige conclusies ergens aan verbinden he?
    Mooi ook dat jij aanneemt dat ik en met mij andere leden het stuk alleen gescand hebben, blijkbaar was jij erbij toen ik het stuk scande? Zo nee moet jij als advocaat toch weten dat zonder bewijs dit soort aannames van jouw kant toch vrij lachwekkend zijn.

    Dat jij onze vechtsportheld badr kan "begrijpen" is triest. Iemand die in de vechtsportwereld zit en Badr kan "begrijpen" komt goed over bij mainstream publiek en media. Not.

    Je hebt het daarnaast over het volgende: "ik zal niet zeggen dat badr, als de feiten bewezen kunnen worden, maar een taakstrafje van 40 uur moet krijgen"

    Allereerst "als de feiten bewezen kunnen worden"tussen neus en lippen door noemen in een bijzin geeft een klank dat het in jouw ogen zeker niet vastgesteld is dat hij iets heeft gedaan. Laat ik het er maar op houden dat het ietwat naief is en dat jij van vechtsport houdt.
    Het "taakstrafje van 40 uur" moet hij niet krijgen volgens jou. Daarna "vergeet" je echter te vermelden dat hij als de feiten bewezen worden (99% kans) hij een paar jaar de bak in hoort te gaan. Dan had je als vertegenwoordiger van de vechtsporters een statement gemaakt.

    Nu laat je vooral de indruk achter dat de lezer Badr moet "begrijpen".

    Toppie Roy.
    Tja... zoals ik al schreef, begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd. Kennelijk is het voor jou in ieder geval niet weggelegd, dus een discussie met jou aangaan is in die zin onbegonnen werk. Tot die (voorlopige) conclusie ben ik nu wel gekomen. Beste Smike, wellicht moet je je heil elders zoeken. Ik heb wel een suggestie: http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=132

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb het even geprint en aan een paar collega's laten lezen die vechtsport maar zozo vinden.
    Na een half uurtje even gecheckt wat er was blijven hangen.

    "vechtsporters zijn niet allemaal aso's maar er zijn ook advocaten enzo die dat doen"
    Rest van het verhaal waren ze vergeten.

    Als dit de boodschap is dan is het overgekomen.

    off topic: briljante actie met die ip-nummers.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb het even geprint en aan een paar collega's laten lezen die vechtsport maar zozo vinden.
    Na een half uurtje even gecheckt wat er was blijven hangen.

    "vechtsporters zijn niet allemaal aso's maar er zijn ook advocaten enzo die dat doen"
    Rest van het verhaal waren ze vergeten.

    Als dit de boodschap is dan is het overgekomen.

    off topic: briljante actie met die ip-nummers.
    goed om te lezen!

  8. #58
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik word zooooooooo moe van welles en nietus spelletjes.Lees je een keer een imo zo positief mogelijk artikel in de krant over een uitermate negatief gebeuren is het OOK weer niet goed.

    Oké, voor de Badr lovers.......... hij is mijn held
    Voor de Badr haters................. het is een lul.

    Zo. Toch best handig als je net als ik een persoonlijkheidsstoornis hebt. Dan kan bovenstaande.

    Overigens ben ik nu maximaal uitgeluld over Badr Hari, natrappen van Kuku of die andere gozer. Kunnen en mogen we nu aub weer verder gaan met leuke discussies waarin we verschillen van mening op een wat hoger niveau ?
    Waar we enthousiast zijn over onze mooie sport en niet elkaar vliegen proberen af te vangen,
    Ga nu lekker een heeeeeeele grote snurk make.

    Stipo out......................
    Last edited by de Stiep; 05-09-2012 at 22:52.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    off topic: briljante actie met die ip-nummers.

  10. #60
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Ik word zooooooooo moe van welles en nietus spelletjes.Lees je een keer een imo zo positief mogelijk artikel in de krant over een uitermate negatief gebeuren is het OOK weer niet goed.

    Oké, voor de Badr lovers.......... hij is mijn held
    Voor de Badr haters................. het is een lul.

    Zo. Toch best handig als je net als ik een persoonlijkheidsstoornis hebt. Dan kan bovenstaande.

    Overigens ben ik nu maximaal uitgeluld over Badr Hari, natrappen van Kuku of die andere gozer. Kunnen en mogen we nu aub weer verder gaan met leuke discussies waarin we verschillen van mening op een wat hoger niveau ?
    Waar we enthousiast zijn over onze mooie sport en niet elkaar vliegen proberen af te vangen,
    Ga nu lekker een heeeeeeele grote snurk make.

    Stipo out......................
    Ik weet wat je bedoeld man.... gelukkig is er nu DE oplossing! http://www.mixfight.nl/forum/showthr...46-Ik-weet-het


  11. #61
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Ik word zooooooooo moe van welles en nietus spelletjes.Lees je een keer een imo zo positief mogelijk artikel in de krant over een uitermate negatief gebeuren is het OOK weer niet goed.

    Oké, voor de Badr lovers.......... hij is mijn held
    Voor de Badr haters................. het is een lul.

    Zo. Toch best handig als je net als ik een persoonlijkheidsstoornis hebt. Dan kan bovenstaande.

    Overigens ben ik nu maximaal uitgeluld over Badr Hari, natrappen van Kuku of die andere gozer. Kunnen en mogen we nu aub weer verder gaan met leuke discussies waarin we verschillen van mening op een wat hoger niveau ?
    Waar we enthousiast zijn over onze mooie sport en niet elkaar vliegen proberen af te vangen,
    Ga nu lekker een heeeeeeele grote snurk make.

    Stipo out......................
    Ik moet nog even zoeken maar heb ergens een artikel uit de volkskrant van afgelopen zaterdag dat jeugdprojecten met vechtsport niet zouden werken. is dat iets ?

  12. #62
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik vind dat niemand een "lans voor Badr" moet breken, daarmee ben ik het dus niet eens met De Winter en ook niet met dit artikel. De zogenaamde hetze tegen Badr zie ik niet eens, hij mag nog steeds stoer poseren op de Revu, er word nog steeds in zijn voordeel gesproken. Mensen durven Badr gewoonweg niet te veroordelen.

    Deze man beschadigt het beeld van de vechtsportwereld voor goed. En wellicht om juiste redenen, de vechtsportwereld zelf slaagt er niet in om zijn criminele gedrag en affiliaties en zijn bad guy image buiten de sport te houden.

    Top dat je in de krant staat Roy, dat is wel leuk zeker met de naam mixfight erbij. Goede PR en mischien trekt het wat lezers naar MF.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #63
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Sorry Roy. Maar nee. Woorden doen geen pijn. Springen op iemands been wel.
    Tja, het is hoe je het bekijkt. Als je ergens bevindt met je vriendin/vrouw om wie je geeft, en er loopt een vreemde naar jou toe met beledigende uitspraak, dan doen woorden toch wel pijn. Kunnen net zo goed zeggen, dat spugen doet geen pijn, maar dat houdt niet in, dat iedereen die langs jou loopt, in je gezicht mag spugen. Houdt natuurlijk niet in, dat je iemand zijn been moet breken, iemand halfdood moet slaan of iemand doodschieten. Maar als je met een beledigend uitspraak naar een vreemde toe stapt, dan moet je wel verwachten dat niet iedereen het waardeert en niet iedereen er kalm van word. Of je nou Badr Hari heet of gewoon een jongen die op stap is.
    Woorden doen dus wel pijn. Niet alle pijn is lichamelijk.

  14. #64
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Subjectieve waarneming: Voor sommige forumleden is een genuanceerd standpunt omtrent de situatie rondom Badr onacceptabel. Hij moet volledig (en het liefst ver voor de muziek uit!) worden veroordeeld. Iedere nuancering wordt uitgelegd als goedpraten en wordt er openlijk aan de fatsoensnormen getwijfeld.

    Valt geen discussie mee te voeren.
    heel goed verwoord!
    je slaat de spijker op zn kop
    het lijkt wel op de uitspraak; your're either with us, or against us
    in mijn ogen probeert justinian een zo goed mogelijk politiek correct antwoord te geven zonder een kant te kiezen en zonder hem al te veroordelen, want dat is de taak van een rechter

  15. #65
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik vind dat niemand een "lans voor Badr" moet breken

    Deze man beschadigt het beeld van de vechtsportwereld voor goed. En wellicht om juiste redenen, de vechtsportwereld zelf slaagt er niet in om zijn criminele gedrag en affiliaties en zijn bad guy image buiten de sport te houden.
    Wat loop je toch selectief verontwaardigd te doen! Ik weet niet uit welk hol jij gekropen bent maar voor het geval jij het nog niet wist: al sinds de jaren '70 zijn er tientallen kickboksers betrokken bij criminaliteit, mishandelingen etc. Ik heb jouw en anderen nooit eerder horen klagen daarover.

    Waar was je met je gejank toen Dick Vrij, Hans Nijman, Jan Plas, André Brilleman, Melvin Manhoef, Ashwin Balrak, etc. etc. in de fout gingen?

    Als Badr nu een fout heeft gemaakt hebben we in Nederland een justitie die hem zal straffen, klaar punt uit.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Goed stuk Roy!
    Fighting is poetry in motion

  17. #67
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Tja... zoals ik al schreef, begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd. Kennelijk is het voor jou in ieder geval niet weggelegd, dus een discussie met jou aangaan is in die zin onbegonnen werk. Tot die (voorlopige) conclusie ben ik nu wel gekomen. Beste Smike, wellicht moet je je heil elders zoeken. Ik heb wel een suggestie: http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=132
    Offtopic:
    Goede inhoudelijke reactie.
    Ik zie dat je ego is geraakt, doet pijn.

    Ontopic: Ik heb dit aan een aantal collega's laten lezen en zij schrokken dat een advocaat het voor badr opnam na alles wat hij zo goed als zeker heeft gedaan.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Offtopic:
    Goede inhoudelijke reactie.
    Ik zie dat je ego is geraakt, doet pijn.

    Ontopic: Ik heb dit aan een aantal collega's laten lezen en zij schrokken dat een advocaat het voor badr opnam na alles wat hij zo goed als zeker heeft gedaan.
    Je collega krantenbezorgers? Ja vervelend dat ze geschrokken zijn, krijgen ze nazorg?

  19. #69
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Offtopic:

    Ik zie dat je ego is geraakt, doet pijn.

    die opmerking zegt vooral wat over jouw ego
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #70
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Offtopic:
    Ontopic: Ik heb dit aan een aantal collega's laten lezen en zij schrokken dat een advocaat het voor badr opnam na alles wat hij zo goed als zeker heeft gedaan.
    Even los van een evt. langer lopende issue tussen Justinian en jij... Even serieus: lees jij of iemand anders in jouw omgeving écht dat hij de kant kiest van Badr in dit artikel?? Zo ja, is mijn punt bewezen. Een redelijke discussie valt niet te voeren in deze. Het is afserveren of afgeserveerd worden. Best triest eigenlijk.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je collega krantenbezorgers? Ja vervelend dat ze geschrokken zijn, krijgen ze nazorg?
    LMFAO

  22. #72
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon een slecht stuk..begrip wordt getoond voor het geval Sensation White,,of in elk geval enig begrip hoe Badr in die situatie getriggerd kon worden..maar we hebben het over een ellenlange lijst van mishandelingen en misdragingen zowel binnen als buiten de ring..was daar steeds een trigger waar we een beetje begrip voor op moeten brengen of is er niet gewoonweg sprake van iemand die een stoornis lijkt te hebben in zijn empathische vermogens,iemand die aan narcisme,asperger of iets dergelijks zal lijden en iemand in wie zijn opgedane vechtkwaliteiten een gevaarlijk wapen vormen?

    Vandaag in de Panorama ook weer een stuk over Badr waarin Mike hem nog steeds een prachtig rolmodel vindt..zulke dingen helpen de sport niet.

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Gewoon een slecht stuk..begrip wordt getoond voor het geval Sensation White,,of in elk geval enig begrip hoe Badr in die situatie getriggerd kon worden..maar we hebben het over een ellenlange lijst van mishandelingen en misdragingen zowel binnen als buiten de ring..was daar steeds een trigger waar we een beetje begrip voor op moeten brengen of is er niet gewoonweg sprake van iemand die een stoornis lijkt te hebben in zijn empathische vermogens,iemand die aan narcisme,asperger of iets dergelijks zal lijden en iemand in wie zijn opgedane vechtkwaliteiten een gevaarlijk wapen vormen?

    Vandaag in de Panorama ook weer een stuk over Badr waarin Mike hem nog steeds een prachtig rolmodel vindt..zulke dingen helpen de sport niet.
    x2!

  24. #74
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hoe is het mogelijk dat zo'n stuk als dit zo hard uit context gerukt wordt? Vind 't maar jammer.

    Erg leuk stuk om te lezen, moet ik zeggen! Ik hoop dat dit soort artikelen vaker te lezen zijn.

  25. #75
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Gewoon een slecht stuk..begrip wordt getoond voor het geval Sensation White,,of in elk geval enig begrip hoe Badr in die situatie getriggerd kon worden..maar we hebben het over een ellenlange lijst van mishandelingen en misdragingen zowel binnen als buiten de ring..was daar steeds een trigger waar we een beetje begrip voor op moeten brengen of is er niet gewoonweg sprake van iemand die een stoornis lijkt te hebben in zijn empathische vermogens,iemand die aan narcisme,asperger of iets dergelijks zal lijden en iemand in wie zijn opgedane vechtkwaliteiten een gevaarlijk wapen vormen?
    Op een forum kun je roepen en speculeren wat je wilt. Op het moment dat het een krantenartikel wordt, zullen de meesten hier echter wat behoudender reageren en met reden natuurlijk. Als een van ons wat doms of onjuists zegt, kraait er geen haan naar. Wanneer het in de krant staat, ligt het allemaal onder een vergrootglas. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat je je woorden goed afweegt en niet voorbarige conclusies trekt zoals het mogelijk lijden aan het syndroom van asperger en afwijkende empathische vermogens zoals jij hier in dit topic doet. Ik vraag me af of je dat ook had gezegd als jij geïnterviewd werd.

    Het is daarom wel een beetje makkelijk praten en veroordelen vanaf de zijlijn natuurlijk.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •