MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 117
  1. #1
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Angry Victor Kuku doing the Badr Hari...



    Gisteren op het Mix Fight Gala XIII...

    Winner Cengiz Dana by disqualification
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    WTF bezielt die mensen om dit soort dingen te doen. Hoop dat hij voor een lange tijd uitgesloten wordt van wedstrijden.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Och, och dat siert hem niet...
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    • Quote Originally Posted by Kemal View Post
      Och, och dat siert hem niet...




    zit ik mis of heeft deze kuku op slamm laatste keer ook gevochten en net hetzelfde gedaan?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    randdebiel..........gewoon een ban van 1 á 2 jaar of regels aanpassen en pride regels overnemen, maar dan nog scheids heeft al een call gemaakt.

    Hij zal wel "sorry, doe ik normaal nooit" zeggen
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  6. #6
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    randdebiel..........gewoon een ban van 1 á 2 jaar of regels aanpassen en pride regels overnemen, maar dan nog scheids heeft al een call gemaakt.

    Hij zal wel "sorry, doe ik normaal nooit" zeggen
    x2 wat eenmogool zeg die kuku. ongelofelijk triest, begin daar idd een geweldige afkeer van te krijgen. Als je je niet kan gedragen, en je alleen maar agressiever wordt, gewoon geen vechtsport meer doen. Deze jongen ook nooit meer laten vechten in de ring

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    uhm is het niet mogelijk om zo iemand voor de rest van zijn leven uit te sluiten van wedstrijden of zo?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  8. #8
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Een deel van het publiek vind het blijkbaar wel mooi..

  9. #9
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    uhm is het niet mogelijk om zo iemand voor de rest van zijn leven uit te sluiten van wedstrijden of zo?
    Ja, tbs met dwangverpleging noemen ze dat

    Wel een erg trieste actie zeg... Apart dat het voor een volwassen vent blijkbaar niet mogelijk is zichzelf onder controle te houden...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  10. #10
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    In één woord: belachelijk. Ik ben benieuwd wat voor gevolgen deze onsportieve actie zal hebben. Ik vond het altijd een attractieve vechter, maar door dit soort acties verlies je sympathie. Laten we hopen dat het een eenmalige actie was...
    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    x2 wat eenmogool zeg die kuku. ongelofelijk triest, begin daar idd een geweldige afkeer van te krijgen. Als je je niet kan gedragen, en je alleen maar agressiever wordt, gewoon geen vechtsport meer doen. Deze jongen ook nooit meer laten vechten in de ring
    X2 Makkelijk praten vanuit m'n luie stoel maar er kan nooit een reden zijn om je zo te laten gaan.

  11. #11
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    In één woord: belachelijk. Ik ben benieuwd wat voor gevolgen deze onsportieve actie zal hebben. Ik vond het altijd een attractieve vechter, maar door dit soort acties verlies je sympathie. Laten we hopen dat het een eenmalige actie was...

    X2 Makkelijk praten vanuit m'n luie stoel maar er kan nooit een reden zijn om je zo te laten gaan.
    daar weet jij helemaal nix van, heb mij nog nooit zo misdragen in de ring, of op de mat

  12. #12
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    daar weet jij helemaal nix van, heb mij nog nooit zo misdragen in de ring, of op de mat
    Waar komt dit ineens vandaan? Ik was het met je eens en had het over die actie van Kuku.

  13. #13
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik was in de veronderstelling dat jij refereerde over het feit dat wij makkelijk een oordeel kunnen vormen over deze actie vanachter de pc. Ik heb je verkeerd begrepen, mijn fout.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik was in de veronderstelling dat jij refereerde over het feit dat wij makkelijk een oordeel kunnen vormen over deze actie vanachter de pc. Ik heb je verkeerd begrepen, mijn fout.
    Ja, geen probleem en misschien was mijn post ook niet duidelijk genoeg, maar ik was het juist met je eens. Ik ben ook helemaal klaar met dat achterlijke, onsportieve gedoe en die 'straatcultuur' die sommige mensen meebrengen bij de sport.
    Ik haalde die 'luie stoel' erbij voordat iemand zou beginnen over dat ik makkelijk praten had (je weet hoe het gaat soms).

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    randdebiel..........gewoon een ban van 1 á 2 jaar
    x2

  16. #16
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    de term doing the badr hari slaat natuurlijk nergens op. ik kan wel begrijpen dat je niet fan van hem hebt maar al die afkeer tegen hem... alsof hij de eerste was die onsportief was in de ring, lol

  17. #17
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ja, geen probleem en misschien was mijn post ook niet duidelijk genoeg, maar ik was het juist met je eens. Ik ben ook helemaal klaar met dat achterlijke, onsportieve gedoe en die 'straatcultuur' die sommige mensen meebrengen bij de sport.
    Ik haalde die 'luie stoel' erbij voordat iemand zou beginnen over dat ik makkelijk praten had (je weet hoe het gaat soms).
    klopt helemaal

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Gisteren was er op een gala ook zo'n 'incident' en die persoon is voor 5 jaar uitgesloten van wedstrijden bij enkele bonden en geroyeerd bij de sportschool.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  19. #19
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Mag dit niet bij MMA? O nee waren pride rules he

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Gisteren was er op een gala ook zo'n 'incident' en die persoon is voor 5 jaar uitgesloten van wedstrijden bij enkele bonden en geroyeerd bij de sportschool.
    Wie was dat dan?

  21. #21
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by su-dai View Post


    zit ik mis of heeft deze kuku op slamm laatste keer ook gevochten en net hetzelfde gedaan?


    niemand die ook op slamm was laatst en een vechter footstomps zag geven en zo won in een mma partij?
    volgens mij diezelfde kuku...

  22. #22
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    echt ongelofelijk zulke acties zijn onacceptabel
    net als farrah die direct van de nover een schorsing voor het leven kreeg
    vind ik dat kuku zwaar gestraft moet worden
    deze smet die de nederlandse kickbox wereld heeft gekregen
    moet er snel uitgehaalt worden
    want we hebben al niet zo,n goede naam

  23. #23
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by su-dai View Post
    niemand die ook op slamm was laatst en een vechter footstomps zag geven en zo won in een mma partij?
    volgens mij diezelfde kuku...
    Klopt

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ja idd verbaasde me toen ook dat dat.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Gisteren was er op een gala ook zo'n 'incident' en die persoon is voor 5 jaar uitgesloten van wedstrijden bij enkele bonden en geroyeerd bij de sportschool.
    Goh, is wel een hele zware straf, kan mij wel voorstellen dat je zelf hebt laten gaan door emotie of wat dan ook.
    Maar om iemand 5 jaar lang te verbannen van wedstrijden, vindt ik personen beetje te zware straf.
    Maar goed zo een incident praat ik niet goed, moet niet kunnen.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •