MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 74
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default Statement NOVER inzake diskwalificatie Khalid Farah.

    Zojuist ontving de redactie van Mixfight.nl het volgende persbericht van de NOVER aangaande de gebeurtenissen rondom de partij van Kevin Hesseling (KB Haarlem) vs Khald Farah (Kops) op het Fight for Victory II evenement op zaterdag 1 september 2012 te Egmond.

    Quote Originally Posted by NOVER
    Statement NOVER inzake diskwalificatie Khalid Farah.

    De NOVER deelt hierbij mede dat Khalid Farah, uitkomend voor sportschool Kops,
    na een ernstige misdraging in de ring voor de periode van vijf jaar zal worden uitgesloten
    van deelname aan wedstrijden en activiteiten georganiseerd door, of onder auspiciën staande van
    de NOVER. Deze beslissing is gebaseerd op het feit dat bovengenoemde vechter na een
    onderbreking van de scheidsrechter, zijn tegenstander tot twee maal toe in het gezicht trapte
    terwijl deze op de grond lag. Het is onbegrijpelijk, maar vooral onacceptabel, dat vechters de
    sportieve eer van het Muay Thai kickboksen op zo’n grove wijze schaden. Een langdurige schorsing
    is dan ook passend voor dergelijke misdraging. De NOVER wil benadrukken dat sportschool Kops
    geen blaam treft in deze en dat trainer Bert Kops publiekelijk in de ring zijn excuses heeft aangeboden
    voor het gedrag van zijn leerling. De aanwezige officials van de WFCA en de WMTA hebben aangegeven
    met hun bestuur te overleggen om deze schorsing over te nemen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Mooi. Maar dat had men al eerder moeten doen en niet pas nu men een woord ervoor heeft. Badren.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Correcte beslissing
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Mooi, oprotten met dit soort tuig

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    ik vind 5 jaar wel een beetje het doel voorbij schieten, kun je hem net zo goed levenslang geven, niet alsof hij zo ooit nog zal terug komen om te laten zien dat hij er wat van heeft geleerd.
    Last edited by ijsbier; 03-09-2012 at 09:39.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Netjes! 5 jaar is idd wat lang, maar aan de andere kant moet je je afvragen of je zo iemand nog op je gala's wilt hebben vechten... Het is niet iemand met de status van een A-ster die bakken met geld in het laatje brengt voor een promotor dus prima dat zulke jongens geschorst worden. Vind het ook jammer voor Bert Kops dat een leerling van hem zich zo misdraagt.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Netjes! 5 jaar is idd wat lang, maar aan de andere kant moet je je afvragen of je zo iemand nog op je gala's wilt hebben vechten... Het is niet iemand met de status van een A-ster die bakken met geld in het laatje brengt voor een promotor dus prima dat zulke jongens geschorst worden. Vind het ook jammer voor Bert Kops dat een leerling van hem zich zo misdraagt.
    vind dit raar wat je zegt dus als iemand wel bakken met geld verdient en een a status heeft dan zou het wel een keer mogen gebeuren? ik ben van mening dat die juist harder aangepakt moeten worden ,want die zouden het goede voorbeeld moeten geven . en die staan vaak op grotere evenementen meer publiciteit . dus als ze door trappen op de grond .dan komt het kickbox of muay thai weer in een kwaad daglicht . simpel je moet de gemeentes geen stok geven om mee te slaan . dus als het gebeurt iedereen keihard aanpakken.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Terecht!! Wel een beetje apart dat iemand zoals Badr die dat tot 2x aan doet dan geen ontzegging krijgt.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Terecht!! Wel een beetje apart dat iemand zoals Badr die dat tot 2x aan doet dan geen ontzegging krijgt.
    Van wie zou hij die moeten krijgen dan?

  10. #10
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by angelo_1 View Post
    vind dit raar wat je zegt dus als iemand wel bakken met geld verdient en een a status heeft dan zou het wel een keer mogen gebeuren? ik ben van mening dat die juist harder aangepakt moeten worden ,want die zouden het goede voorbeeld moeten geven . en die staan vaak op grotere evenementen meer publiciteit . dus als ze door trappen op de grond .dan komt het kickbox of muay thai weer in een kwaad daglicht . simpel je moet de gemeentes geen stok geven om mee te slaan . dus als het gebeurt iedereen keihard aanpakken.
    Zo bedoelde ik hem niet, misschien een beetje krom geformuleerd van mij... Uiteraard moet iedereen die zich misdraagt gestraft worden, maar 5 jaar vind ik persoonlijk wat te lang. Met A-status bedoelde ik meer dat sommige vechters (als Badr) commercieel enorm goed in de markt liggen voor promotors dus het bijna logisch is dat zo iemand niet of nauwelijks geschorst wordt. Financieel gezien snijdt een promotor (in het geval Badr is dat Simon Rutz) zichzelf in de vingers als hij hem langdurig zou schorsen toendertijd. Zelfde met Alistair, ondanks zijn paardenmiddel wilt iedereen hem gewoon weer zien knallen in de kooi. Er zijn er natuurlijk ook wat meer bij gekomen die hem graag neer zien gaan maar zijn marktwaarde is er niet echt op achteruit gegaan.
    Bedoel dus meer te zeggen dat ik een bond/promotor/management snap dat ze een vechter met A-status minder lang schorsen dan dat ze dat zullen doen met een relatief minder bekende vechter.
    Buiten dat vind ik dat iedereen die zich binnen en buiten de ring misdraagt aangepakt moet worden, het vechtsportwereldje heeft het al moeilijk genoeg.

  11. #11
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Terecht!! Wel een beetje apart dat iemand zoals Badr die dat tot 2x aan doet dan geen ontzegging krijgt.
    x2 helemaal mee eens. Badr hari misdraagt zich verschrikkelijk komt er vanaf met een boete, en beslist voor zichzelf om maar even een time out te nemen. Ha en een amateur die wordt gelijk 5 jaar geschorst. Dat staat natuurlijk haaks op elkaar. Ik vind het goed dat hij gestarft wordt hoor, maar waarom een hari dan niet. Er zou iets van een overkoepelend orgaan moeten komen, die zich daarover buigt zowel van amateurs als porfessionals. Daarbij kun je zelfs als overweging mee nemen, dat een amateur zijn controle door gebrek aan ervarnig minder goed in bedwang kan houden, dan iemand die erg ervaren is en op pro niveau vecht.

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    NOVER heeft toch niks te zeggen over Badr Hari of wel dan? Dit is het beleid dat NOVER blijkbaar voert, Badr Hari heeft daar niets mee te maken.

    Waarom moet Farah iets van z'n straf leren eigenlijk? Toon je hiermee niet aan dat je structureel ongeschikt bent om in de ring te staan? Bij een terugkomst zijn alle risico's immers voor de promotor. Van mij hoeft ie niet meer terug te komen.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zojuist ontving de redactie van Mixfight.nl het volgende persbericht van de NOVER aangaande de gebeurtenissen rondom de partij van Kevin Hesseling (KB Haarlem) vs Khald Farah (Kops) op het Fight for Victory II evenement op zaterdag 1 september 2012 te Egmond.
    Ik was erbij... en m'n camera liep.... ontzettend misplaatst wat Khalid Farah daar deed.

    Voor alle nieuwsgierigen, de partij inclusief het natrappen in full HD: http://youtu.be/RjuqXqdmnOA?hd=1

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gek... kortsluiting in de bovenkamer.

    Er is niets op het filmpje te zien dat dit rechtvaardigt... hij krijgt gewoon correct klappen en dan doet hij zo iets onnozels. Straf is geheel terecht.
    Last edited by Biiyen; 03-09-2012 at 21:38.


  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    vijf jaar nog te weinig!!

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat de WFCA en WMTA de schorsing overnemen.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Daar sta je dan met naam en toenaam op internet. Lul met vingers.
    Train hard, fight easy.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Timtico View Post
    Ik was erbij... en m'n camera liep.... ontzettend misplaatst wat Khalid Farah daar deed.

    Voor alle nieuwsgierigen, de partij inclusief het natrappen in full HD: http://youtu.be/RjuqXqdmnOA?hd=1
    Thnx voor het uploaden. Achterlijke actie. Lijkt erop dat ie gefrustreerd was, omdat ie overklast werd en het erop leek dat ie niet zou winnen. Die speaker had gelijk IMO.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de wedstrijd net gezien en ik dacht eigenlijk dat hij het zou doen na de eerste knockdown meteen in de eerste ronde. Dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat je met een half epileptische aanval in je rechterhersenhelft, in survivalmodus gaat en doordraait.

    Maar nu was gewoon duidelijk dat deze parel voor de samenleving zwaar overklast werd. Vanaf het begin van de 2e ronde schakelde Kevin een tandje bij en werd duidelijk dat hij veel te sterk was voor Khalid. Laffe actie dit, ga dan gewoon neer als een echte man en neem er een paar mannelijk op je kin. Iedereeen kan dat af en toe wel gebruiken en het lijkt me in dit geval zeker geen overbodige luxe.

    Ik wens Kevin alle beterschap, klasse gevochten, echt een karakterknokker. Je kunt aan zijn fysiek zien dat hij hard traint en zijn sport serieus neemt. Ik hoop dat hij het hierdoor niet laat verneuken en op de goede weg doorgaat.
    Train hard, fight easy.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pride_187 View Post
    Ik heb de wedstrijd net gezien en ik dacht eigenlijk dat hij het zou doen na de eerste knockdown meteen in de eerste ronde. Dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat je met een half epileptische aanval in je rechterhersenhelft, in survivalmodus gaat en doordraait.

    Maar nu was gewoon duidelijk dat deze parel voor de samenleving zwaar overklast werd. Vanaf het begin van de 2e ronde schakelde Kevin een tandje bij en werd duidelijk dat hij veel te sterk was voor Khalid. Laffe actie dit, ga dan gewoon neer als een echte man en neem er een paar mannelijk op je kin. Iedereeen kan dat af en toe wel gebruiken en het lijkt me in dit geval zeker geen overbodige luxe.

    Ik wens Kevin alle beterschap, klasse gevochten, echt een karakterknokker. Je kunt aan zijn fysiek zien dat hij hard traint en zijn sport serieus neemt. Ik hoop dat hij het hierdoor niet laat verneuken en op de goede weg doorgaat.
    Mooi gezegd! Helemaal mee eens.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Even ingesloten. Bedankt voor het filmen Timtico


  22. #22
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ook de beelden bekeken...ik kom terug op mijn woorden... deze jongen hoort nooit meer in de ring thuis, puur frustratie omdat ie overklast werd...

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Aangifte doen bij de politie voor mishandeling. Paar maandjes vast zitten lijkt me een goed idee.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik hoop dat de WFCA en WMTA de schorsing overnemen.
    Daar kun je zeker van zijn...
    Namens de WMTA kan ik bevestigen en onderstrepen wat de NOVER verklaart in haar statement.
    De WMTA neemt de schorsing over en sluit zich (volledig) aan bij de uitspraak en beslissing van de NOVER.
    Glen Huisman

  25. #25
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Daar kun je zeker van zijn...
    Namens de WMTA kan ik bevestigen en onderstrepen wat de NOVER verklaart in haar statement.
    De WMTA neemt de schorsing over en sluit zich (volledig) aan bij de uitspraak en beslissing van de NOVER.
    Glen Huisman
    buiten dat het een walchelijke streek is zet hij zijn sportschool ernstig voor lul . bij kops staat respect voor je tegenstander heel hoog in het vaandel dus je kan van mij aannemen dat hij met bert kops en zijn trainers nog niet klaar is . bert een beetje kennende denk zelfs dat hij meteen kan vertrekken .

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •