MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 90
  1. #51
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Tyrone Spong Signs Deal With World Series of Fighting

    Daniel Herbertson, MMA Fighting




    By Dave Meltzer - Senior Writer
    Follow @MMAFighting on Twitter, and Like MMA Fighting on Facebook.
    Sep 15, 2012 - Tyrone Spong, who for years has been one of the top 209-pound kickboxers in the world, has officially signed with the new World Series of Fighting organization.
    He has signed a three-fight deal, and will debut on the promotion's first show on Nov. 3, according to MMA Fighting's Ariel Helwani, who confirmed the news with WSOF's executive senior vice president Ali Abdel-Aziz.

    Spong has been training MMA for about two years, and of late has been at the Blackzillians camp in Boca Raton, Fla., working extensively with the likes of Rashad Evans and former K-1 opponent Alistair Overeem Spong had stated on Inside MMA a few weeks back that he would make his MMA debut with Titan Fighting Championships on their show on Nov. 2, but he had never officially signed his contract with the group.
    Spong's opponent is not finalized for the show that will air live on NBC Sports Network from Planet Hollywood in Las Vegas.

    Spong, 27, was the world champion at 95 kilograms for the kickboxing group, "It's Showtime," based in The Netherlands. While he was burn in Suriname on the Northern coast of South America, he grew up in The Netherlands. He has a 68-6-1, 1 no contest record as a kickboxer, with 42 knockouts. He's fought twice as a kickboxer this year. He defeated well-known international MMA star Melvin Manhoef via decision on Jan. 28, and heavyweight kickboxing legend Peter Aerts via knockout in a June 30 fight in Brussels, Belgium.

    In 2010. when Overeem won the K-1 World Grand Prix, Spong, as an undersized heavyweight, gave him his toughest fight, losing via decision.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Allereerst gefeliciteerd met je contract!
    Ik zou -84 kilo gaan als ik Spong was.
    Heel slecht idee.

  3. #53
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Oké, Spong heeft misschien een grote mond, maar persoonlijk vind ik hem net als een Excocet raket. Fire and forget! In fatsoenlijk Nederlands, Tyrone is een vechter die er altijd, ALTIJD !! voor gaat, dus loslaten en hij gaat er voor ! Moet zeggen dat zijn coaching van Vincent Vielvoye (maatje) een tijdje terug bij Rotterdam Rebels niet van hoogstaande kwaliteit was (Sla hem voor zijn bek, is hetzelfde voor een voetballer als de coach zegt " schop de bal in het doel ").
    Ik ben er van overtuigd dat Tyrone waar hij ook vecht, MMA of K1 of Thaise regels regels in Thailand, altijd een knalpartij zal neerzetten.
    Waarom ? Die gozer wil gewoon altijd winnen. Knokt tot zijn laatste adem en als hij de verliezende partij is zal hij nog altijd er voor gaan.
    Het kan hem niet schelen of hij wint of verliest, je komt misschien een betere tegen, maar je knokt voor 100% en Tyrone KAN niet voor minder !!
    Ik heb de stellige overtuiging dat Spong, zeker gelet op zijn leeftijd, maximaal onderschat wordt op welke card dan ook.
    End of prayer !
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Heel slecht idee.
    waarom, Appelsap?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #55
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Vraag me af of hij nog -84 kan halen..ik denk dat hij lhw zonder al teveel problemen kan halen, meer weight cutten wordt te extreem en kan ten kostte van conditie en fysiek gaan.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij heeft spong een nieuwe tegenstander, ken hem zelf niet.

    http://www.sherdog.com/fighter/Travis-Bartlett-22083

  7. #57
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    waarom, Appelsap?
    Ja dat denk ik ook. Denk dat spong zijn natuurlijke gewicht tussen 85 en 90 is. De laatste 10 kilo is puur door veel voeding en krachttraining erbij gekomen. Tot 84 kilo kan hij echt nog wel halen, zonder dat hij zichzelf moet uithongeren

  8. #58
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    volgens mij heeft spong een nieuwe tegenstander, ken hem zelf niet.

    http://www.sherdog.com/fighter/Travis-Bartlett-22083

    Nooit van die vent gehoord...hoop en denk dat dit een eitje wordt voor Spong

  9. #59
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    waarom, Appelsap?
    Omdat zijn gewicht tegenwoordig tussen de 95kg en 100kg ligt. Hij is daar nu al 5 jaar naartoe aan het werken en het begint volgens mij goed te voelen. Daarnaast heeft hij twee carrieres. MMA en K-1. Voor K-1 zal ie rond de 100kg moeten zijn om enige potten te breken. Van 100 naar 84 en weer terug is niet zo gezond, en dat is ie ook niet gewend. Ik zou dus gewoon op LHW vechten in MMA, maar als ze hem Anderson aanbieden zou ik er nog eens goed over nadenken......

  10. #60
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Omdat zijn gewicht tegenwoordig tussen de 95kg en 100kg ligt. Hij is daar nu al 5 jaar naartoe aan het werken en het begint volgens mij goed te voelen. Daarnaast heeft hij twee carrieres. MMA en K-1. Voor K-1 zal ie rond de 100kg moeten zijn om enige potten te breken. Van 100 naar 84 en weer terug is niet zo gezond, en dat is ie ook niet gewend. Ik zou dus gewoon op LHW vechten in MMA, maar als ze hem Anderson aanbieden zou ik er nog eens goed over nadenken......

    Wat je zegt klopt, maar volgens mij doen meerdere mma vechters dat wel (die hebben inderdaad geen HW k-1 carričre). Neem bv Sonnen die weegt voor zijn partijen volgens mij ook 217 lbs (zie die in een interview) dus zo'n 100 kg en vecht ook op 84 kg. Ik vind het altijd wel erg interessant dat weigh cutten en het lijkt me inderdaad niet zo gezond. Volgens mij las ik laatst zeg een keer een verhaal over volgens mij een Japanse vechter die moest op 170 lbs vecht en moest flink aftrainen na 3 dagen zat die weer ver over de 200lbs! echt sick, maar wel interessant.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Kan iemand me nou eens uitleggen hoe je dat doet? Ik snap er helemaal niks van. Ik begrijp wel dat je vocht uit je lichaam kunt werken, maar van de ene op de andere dag 10 kg eraf? Waar komt het allemaal vandaan?

  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Kan iemand me nou eens uitleggen hoe je dat doet? Ik snap er helemaal niks van. Ik begrijp wel dat je vocht uit je lichaam kunt werken, maar van de ene op de andere dag 10 kg eraf? Waar komt het allemaal vandaan?
    x2
    Meer dan een uur de sauna ingaan met een thermopak aan kan ik ook niet bedenken.

  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Kan iemand me nou eens uitleggen hoe je dat doet? Ik snap er helemaal niks van. Ik begrijp wel dat je vocht uit je lichaam kunt werken, maar van de ene op de andere dag 10 kg eraf? Waar komt het allemaal vandaan?

    vies verhaaltje, maar even een goede darmspoeling en je bent van 5% van je lichaamsgewicht af...

  14. #64
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

  15. #65
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    vies verhaaltje, maar even een goede darmspoeling en je bent van 5% van je lichaamsgewicht af...
    Dat ik dit nu weer net moet lezen terwijl ik een bak nasi met satésaus naar binnen zit te werken... maar goed... Nooit geweten dat je zoveel materiaal in je darmen bewaart.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by BvdB View Post
    Leuk filmpje. Zoiets zag je ook in de laatste TUF aflevering. Maar ja, zoals Miller ook zegt, het ging hier maar om 2,5lbs.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat ik dit nu weer net moet lezen terwijl ik een bak nasi met satésaus naar binnen zit te werken... maar goed... Nooit geweten dat je zoveel materiaal in je darmen bewaart.

    mixfight tijdens het eten...altijd link....
    "If you have to stop and think, it's too late"

  18. #68
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=9BQKL_CVe30

    En tijdens het gevecht dus weer 24 uur later weegt chael weer 215 lbs?? Wel raar, maar er Wordt toch ook wel eens gezegd dat bv. Brock ook weer 20 lbs zwaarder is 24 uur later

  19. #69
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    mixfight tijdens het eten...altijd link....
    Mijn laptop was te zien op smaakpolitie (SBS6), ik kreeg geen sticker
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #70
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Vraag me af of hij nog -84 kan halen..ik denk dat hij lhw zonder al teveel problemen kan halen, meer weight cutten wordt te extreem en kan ten kostte van conditie en fysiek gaan.
    hij komt van 76 kg af... heeft het kickboksen toen ff opzij gezet en heeeel veel aan kracht- en massa training gedaan (vandaar even zijn mindere periode) ... volgens mij moet hij met zijn bouw de 84 kg kunnen halen toch?

  21. #71
    Join Date
    May 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    x2
    Meer dan een uur de sauna ingaan met een thermopak aan kan ik ook niet bedenken.
    Leuke verhaal hier over, toen Aussie vorig jaar tegen Andy Souwer moest vechten op 70 kilo, begon hij op 80 en hij viel af tot 76 kilo, en het wou maar niet verder gaan, 3 dagen voor de wedstrijd zet hij nog op 76, dus ging hij de sauna in met trainings pak en heeft daar een hele dag ingezeten, de volgende dag heeft ie nog een crosstrainer er naar binnen gesleept en dat de hele dag gedaan, arts op de weging zei dat hij beter maar niet kon vechten. Toch gedaan en na afloop van zijn wedstrijd een kleine week in de ziekenhuis door gebracht wegens uitdroging. Zegt wat over hun mentatliteit, ze durven, respect hoe dan ook

  22. #72
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja zegt inderdaad iets over mentaliteit,
    maar zegt vooral iets over gebrek aan relativeringsvermogen
    en/of gebrek aan inzicht van te lopen risico
    zijn trainer moet zich dan ook diep schamen
    het leven van je leerling gevaar laten lopen
    met kans op permanente beschadiging van nieren bijvoorbeeld
    en dus een einde van je carriere of erger
    om een partij te kunnen vechten

    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #73
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Kan iemand me nou eens uitleggen hoe je dat doet? Ik snap er helemaal niks van. Ik begrijp wel dat je vocht uit je lichaam kunt werken, maar van de ene op de andere dag 10 kg eraf? Waar komt het allemaal vandaan?
    steroids

  24. #74
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by nosc View Post
    Leuke verhaal hier over, toen Aussie vorig jaar tegen Andy Souwer moest vechten op 70 kilo, begon hij op 80 en hij viel af tot 76 kilo, en het wou maar niet verder gaan, 3 dagen voor de wedstrijd zet hij nog op 76, dus ging hij de sauna in met trainings pak en heeft daar een hele dag ingezeten, de volgende dag heeft ie nog een crosstrainer er naar binnen gesleept en dat de hele dag gedaan, arts op de weging zei dat hij beter maar niet kon vechten. Toch gedaan en na afloop van zijn wedstrijd een kleine week in de ziekenhuis door gebracht wegens uitdroging. Zegt wat over hun mentatliteit, ze durven, respect hoe dan ook
    Ja dat hij niet 100% is.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    hij komt van 76 kg af... heeft het kickboksen toen ff opzij gezet en heeeel veel aan kracht- en massa training gedaan (vandaar even zijn mindere periode) ... volgens mij moet hij met zijn bouw de 84 kg kunnen halen toch?
    Naja als hij op dit moment rond de 100kilo zit, dan vraag ik het me af.. hij ziet er al vrij droog uit. Maar misschien met wat flessen pruimensap, een klisma en een paar uurtjes sauna dat het goed komt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •