MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default NBC/JJ Abrams nieuwe hitserie Revolution... Ik zeg: FAIL

    Revolution moet de nieuwe NBC hitserie worden. Bedenker JJ Abrams (lost/fringe/person of interest) heeft alles uit de kast getrokken voor de serie die gaat over een globale blackout... 15 jaar hierna begint het verhaal...

    Our entire way of life depends on electricity. So what would happen if it just stopped working? Well, one day, like a switch turned off, the world is suddenly thrust back into the dark ages. Planes fall from the sky, hospitals shut down, and communication is impossible. And without any modern technology, who can tell us why? Now, 15 years later, life is back to what it once was long before the industrial revolution: families living in quiet cul-de-sacs, and when the sun goes down lanterns and candles are lit. Life is slower and sweeter. Or is it? On the fringes of small farming communities, danger lurks. And a young woman's life is dramatically changed when a local militia arrives and kills her father, who mysteriously - and unbeknownst to her - had something to do with the blackout. This brutal encounter sets her and two unlikely companions off on a daring coming-of-age journey to find answers about the past in the hopes of reclaiming the future. Written by NBC Publicity


    Ik heb de pilot gezien en ik zeg BIG FAIL

    steden overwoekerd door planten, guerilla-achtige groepjes mensen, machtsspelletjes etc...

    in History Channels' 'life after people' zie je zulke taferelen... Maar dan zijn er geen mensen meer. nu is iedereen er nog. ok stel dat alle elektrische apparaten en netwerken (bijv door een enorme CME Coronal mass ejection) onbruikbaar worden... Het is een feit dat dit binnen 10 jaar is hersteld. Mensen onderhouden nog steeds hun huizen; het heeft weinig zin om ergens anders heen te gaan. overwoekerde gebouwen die op instorten staan binnen 15 jaar??? no way.
    Voor dit soort 'rampen' zijn duizenden pagina's aan protocollen, handelingsplannen en back-up bases...

    imo wordt dit een grote, dure 1-seizoens-mislukking.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    trailer


  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat het punt is dat niks het meer doet...en ook niks meer het gaat doen...(ik ruik aliens haha)
    Met een enorm te kort aan voedsel in de steden (zonder koeling word het denk ik al gauw een crisis) Zullen veel mensen weg trekken...kweet niet, klinkt best geloofwaardig (voor een tvserie lol)

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    hmmm spielberg meets die knakker die al die end of the world films regisseert
    wordt er inderdaad niet echt warm van
    doet me denken aan die andere serie, met die poort naar het verleden beetje Familie Robinson in jurassic parc verhaal...
    maak er gewoon een keiharde SF van en laat die sentimentele shit waar Amerika zo op geilt achterwege...
    wbt geloofwaardigheid vh verhaal...Red, ik vind het wel grappig, je vind SF zooi volgens mij harstikke gaaf, MAAR het moet wel goed onderbouwt zijn met geloofwaardige natuurkunde
    Dus alles kan, maar het moet wel ergens theoretisch verklaard kunnen worden
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    t begin van die trailer is niet eens zo onaardig, ik ben alleen bang dat dit zo'n langdradig verhaal wordt

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Kijk naar flashforward. Die had een hele dikke cast, en een imo heel leuk en uniek verhaal, dat buiten de manier waarop de blackout er kwam, structureel erg goed in elkaar zat. De laatste 4 of 5 episodes waren na de cancellation opgenomen en leken hoerdoor afgeraffeld, maar ik snapte niet waarom deze niet vernieuwd werd.

    Wat het sort of conspiracy achtige nieuwe series betreft, heb ik meer vertrouwen in Zero Hour

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    hmmm spielberg meets die knakker die al die end of the world films regisseert
    wordt er inderdaad niet echt warm van
    doet me denken aan die andere serie, met die poort naar het verleden beetje Familie Robinson in jurassic parc verhaal...
    maak er gewoon een keiharde SF van en laat die sentimentele shit waar Amerika zo op geilt achterwege...
    wbt geloofwaardigheid vh verhaal...Red, ik vind het wel grappig, je vind SF zooi volgens mij harstikke gaaf, MAAR het moet wel goed onderbouwt zijn met geloofwaardige natuurkunde
    Dus alles kan, maar het moet wel ergens theoretisch verklaard kunnen worden
    Ik ben zonder moeite bereid om het blackout idee te accepteren, maar als er nou wetenschappelijk gefundeerde programma's, life after people, zijn die het er zo al niet eens uit laten zie in zo'n korte tijd, en zonder mensen....

    Bovendien heeft de amerikaanse overheid protocollen liggen voor zulke zakwn. Zelfs voor het geval van een alien invasion, en het cdc heeft zelfs een defqon plan als er een zombie epidemie uitbreekt. Dat laatste naar aanleiding van een schimmel die is ontdekt. Deze schimmel zorgde ervoor dan mieren boven in bomen klommen, zich vastbeten in een blad en bleven hangen tot ze verschimmeld waren. Ze vallen daarna in stof uiteen en hebben hierdoor de grootst mogelijke verspreiding van de betreffende schimmel.

    Je hebt het volkomen juist geformuleerd wat ik leuk vind en belangrijk vind bij sf.....

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    . Dat laatste naar aanleiding van een schimmel die is ontdekt. Deze schimmel zorgde ervoor dan mieren boven in bomen klommen, zich vastbeten in een blad en bleven hangen tot ze verschimmeld waren. Ze vallen daarna in stof uiteen en hebben hierdoor de grootst mogelijke verspreiding van de betreffende schimmel.
    Dat heb ik gezien in een docu van de BBC. Echt bizar, idd, het beestje klom in een plant, beet zich vast en na een tijdje groeiden de schimmeldraden uit zijn hoofd.....
    BBC heeft trouwens echt enorm goede docu's, als het gaat om natuur, evolutie, invloed van planten op onze planeet., enz enz.. misschien moet ik er een post van aanmaken.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    goed idee. zie em

    je hebt nog iets van 3 x reps tegoed btw...

  10. #10
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gister de pilot aflevering gezien. Dit is niet van het niveau lost of iets dergelijks,maar gewoon een simpele serie waar je absoluut niet veel van moet verwachten. Ik vond de pilot erg snel schakelen en niet al te best om eerlijk te zijn,wat ik erg jammer vind,want het idee is in principe wel leuk. Ik kan met het niveau van de series van tegenwoordig niet geloven dat dit een big hit word. Het is daarintegen wel een goeie serie voor als je zondag met een kater op de bank ligt,maar verder niet.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    mee eens peter... niet een niveau dat ik verwacht van NBC

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    jij bent de sreimaster redjuh dus ik denk dat je gelijk gaat krijgen ik ga hem eerst ff kijken

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •