MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Vanuit RINGS Holland ontving Mixfight.nl zojuist de matchmaking voor deze editie van "The Honored Society"

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Hé. 17e partij, die kleine van mij in de rode hoek. Zou toch tegen Tom Duivenvoorde van TTB zijn ??
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Nayewa geeft gewoon 7 kilo toe, bikkel!! Hopen dat ik bij deze partij kan zijn.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heeft/weet iemand de uitslagen hiervan?

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Geronimo vs Eturul de partij van de avond,eigelijk zou deze partij niet door gaan wegens ziekte Erturul maar om het publiek niet op zijn kop te zetten is Erturul met bijn 40 graden koorts toch gaan vechten,Fpa hoopte op k.o in de 1ste ronde.
    Erturul sloeg Geronimo ook 3 keer zwaar aan en kreeg 2 keer 8 tellen,Geronimo stond gewoon weer op een toonde echt karakter.
    2de ronde kreeg Geronimo steeds meer macht en Etrurul zijn power en conditie viel helemaal weg.
    3de ronde gooide fpa de handdoek in de ring,slim besluit want vrees dat Eturul neer zou gaan.

    Ik zeg Rematch.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Geronimo vs Eturul de partij van de avond,eigelijk zou deze partij niet door gaan wegens ziekte Erturul maar om het publiek niet op zijn kop te zetten is Erturul met bijn 40 graden koorts toch gaan vechten,Fpa hoopte op k.o in de 1ste ronde.
    Erturul sloeg Geronimo ook 3 keer zwaar aan en kreeg 2 keer 8 tellen,Geronimo stond gewoon weer op een toonde echt karakter.
    2de ronde kreeg Geronimo steeds meer macht en Etrurul zijn power en conditie viel helemaal weg.
    3de ronde gooide fpa de handdoek in de ring,slim besluit want vrees dat Eturul neer zou gaan.

    Ik zeg Rematch.
    bedankt man, weet je misschien ook de uitslagen van de overige partijen?

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Weet zelf alleen dat Nayewa verloren heeft van haar tegenstander.
    Verder waren er een hoop matige/klotepartijen. Rings regelt haar partijen normaal beter. Misschien toch niet (bijna) alle vechters uit één sportschool halen? Verder was het gala top geregeld, en de show er omheen ook wel.
    Maar de partijen waren best wel klote.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Ik was de tegenstandster van Najewa. Zij vertelde mij dat het voor haar moeilijk was om tegenstandster te vinden. Ik hoorde een week van te voren dat ik deze partij zou moeten draaien, zodat ik helaas niet haar gewicht kon matchen. Het is wel gelukt om tot 70 kg af te vallen. Najewa wilde graag vechten dus heeft de partij aangenomen. Respect!!!! Zij heeft het mij zeker niet makkelijk gemaakt, en de eerste ronde kreeg ik ook de nodige tikken op mijn hoofd, die ik op dit moment nog voel Na de wedstrijd hebben we nog even nagepraat. Ik weet zeker dat deze meid het ver gaat schoppen in de vechtsport.

    Ush Carola
    What we think we know, can blind us from the truth

    Live as if you were to die tomorrow, learn as if you were to live forever

  9. #34
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Femme Fatale View Post
    Ik was de tegenstandster van Najewa. Zij vertelde mij dat het voor haar moeilijk was om tegenstandster te vinden. Ik hoorde een week van te voren dat ik deze partij zou moeten draaien, zodat ik helaas niet haar gewicht kon matchen. Het is wel gelukt om tot 70 kg af te vallen. Najewa wilde graag vechten dus heeft de partij aangenomen. Respect!!!! Zij heeft het mij zeker niet makkelijk gemaakt, en de eerste ronde kreeg ik ook de nodige tikken op mijn hoofd, die ik op dit moment nog voel Na de wedstrijd hebben we nog even nagepraat. Ik weet zeker dat deze meid het ver gaat schoppen in de vechtsport.

    Ush Carola
    Leuke en sportieve reactie! Klasse.

  10. #35
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    waren de nou fotos gemaakt?

  11. #36
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    waren de nou fotos gemaakt?
    Bij de buren...

  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Femme Fatale View Post
    Ik was de tegenstandster van Najewa. Zij vertelde mij dat het voor haar moeilijk was om tegenstandster te vinden. Ik hoorde een week van te voren dat ik deze partij zou moeten draaien, zodat ik helaas niet haar gewicht kon matchen. Het is wel gelukt om tot 70 kg af te vallen. Najewa wilde graag vechten dus heeft de partij aangenomen. Respect!!!! Zij heeft het mij zeker niet makkelijk gemaakt, en de eerste ronde kreeg ik ook de nodige tikken op mijn hoofd, die ik op dit moment nog voel Na de wedstrijd hebben we nog even nagepraat. Ik weet zeker dat deze meid het ver gaat schoppen in de vechtsport.

    Ush Carola
    Sportieve reactie!!!!!!!!
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  13. #38
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    waren de nou fotos gemaakt?
    Anna Petra
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Bij de buren...
    ik zag het...thanks!

  15. #40
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Anna Petra

    Wanneer worden deze geplaatst???

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Kameleon View Post
    Wanneer worden deze geplaatst???
    Dat zal vast wel goedkomen De ene is wat sneller dan de andere.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Almost....;-)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •