MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    je kon tussen de rondes door ook een van de mannen in jones zijn hoek horen zeggen dat hij bij het naar achter gaan zijn vingers uit moest blijven steken, volgens mij in de pauze tussen 3 & 4
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Echt jammer dat hij het niet redde. Ik houd niet zo van dat oprekken van die regels van Jones. Met dat handje aan de grond vooruit om niet gesoccerkickt te worden. Die trapjes naar de knie, brrrr. Van mij had Vito zijn arm er af mogen trekken en mee mogen nemen naar huis.
    X3 wat een stakker..


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #30
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Echt jammer dat hij het niet redde. Ik houd niet zo van dat oprekken van die regels van Jones. Met dat handje aan de grond vooruit om niet gesoccerkickt te worden. Die trapjes naar de knie, brrrr. Van mij had Vito zijn arm er af mogen trekken en mee mogen nemen naar huis.
    Volgens mij zijn er maar weinig Nederlanders die iets met Jones hebben.
    Ik ken ze in ieder geval niet.
    Die knie trappen zijn echt te smerig voor woorden.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Jones lijkt met zijn lengte en reach onaantastbaar, net zoals we ooit dachten van Sem Schilt... totdat Aerts en Hari erachter kwamen dat je gewoon een blitzkrieg moet voeren met zo'n lange mensen. Dood of de gladiolen dr boven op springen, swing for the fences er hoeft er maar 1 te connecten.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    Jones lijkt met zijn lengte en reach onaantastbaar, net zoals we ooit dachten van Sem Schilt... totdat Aerts en Hari erachter kwamen dat je gewoon een blitzkrieg moet voeren met zo'n lange mensen. Dood of de gladiolen dr boven op springen, swing for the fences er hoeft er maar 1 te connecten.
    Inderdaad, of gewoon zijn arm er af trekken; geen arm = geen reach
    Dat ducken voor dat gevecht heeft hem ook geen goed gedaan. Maar jah, Jackson laat zelfs condit in de achteruit gaan.

    Gewoon jammer dit maar het was tenminste weer eens een echte partij voor Jones.
    Ook al had ie niks, gaat ie nog een jaartje met zijn arm in het verband lopen; hoeft ie niks te doen.

    Ik ben wel benieuwd wat er nu komt voor hem. Heavy hoeft hij niet heen, vegen ze de vloer met hem aan. (hoewel ik het wel geinig zou vinden als hij Overeem zo'n knietrapje gaf en hij kreeg een lowkick terug ). Hier is hij ook wel klaar.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Gewoon doorstromen naar de zware jongens...
    Mooie welkome back partij voor Alistair...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  9. #34
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    Jones lijkt met zijn lengte en reach onaantastbaar, net zoals we ooit dachten van Sem Schilt... totdat Aerts en Hari erachter kwamen dat je gewoon een blitzkrieg moet voeren met zo'n lange mensen. Dood of de gladiolen dr boven op springen, swing for the fences er hoeft er maar 1 te connecten.
    En daarom denk ik dus dat Hendo een goeie kans maakt.. die is niet bang om er een paar te incasseren. Vooral met Jones zijn gebrek aan knock out power. Die vliegt er vol op, de dood of de gladiolen..

  10. #35
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    En daarom denk ik dus dat Hendo een goeie kans maakt.. die is niet bang om er een paar te incasseren. Vooral met Jones zijn gebrek aan knock out power. Die vliegt er vol op, de dood of de gladiolen..
    Denk wel dan Hendo wat snelheid te kort komt tegen Jones, maar hij zal er zeker vol op knallen...
    Jones gaat Hendo sowieso niet KO krijgen, hoe weinig dekking Dan ook zal hebben... Hij zal hooguit allebei zijn klauwen kapot slaan op die betonnen kop van Hendo

    Als die pot nog gaat komen zou ik zeggen Hendo wins by H-bomb in round 2...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  11. #36
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    ik ben nog steeds wel gecharmeerd van Jones... en over zijn knietrapjes, als Bruce lee Fan (ja zo oud ben ik) vind ik het wel stijlvol dat Jones het in de praktijk brengt. Volgens mij behandelt Bruce lee het in 1 van zijn Jeet kune do boekjes, iets in de trant van "shortest way to your opponent is your front feet"
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  12. #37
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Utrecht
    Posts
    290
    vCash
    126000

    Default

    Wat een buitenproportionele hoop negatieve geluiden over Jon Jones. Ik ben ook geen fan van zijn trappen tegen de knie (wel die tegen het bovenbeen) en z'n uitgestrekte vingers, maar voor de rest is het toch een fantastische vechter die fenomenale dingen heeft laten zien? Dat verdient m.i. wel wat meer bewondering.
    I wonder, does it pour me something opaque...

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat dat bij mij het punt is. Hij is een fenomenale vechter en dan zoekt hij het in van die zielige dingetjes. Hij is zeg maar de Ola Toivonen van het mma. Prima spits maar wat een ellendeling van een vent. Die wil je toch niet in je team hebben ?

    Dat hep zo'n vent toch niet nodig ?

  14. #39
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik vond dat Jones maar een matige partij vocht tegen een tegenstander die on short notice de partij aannam. Vitor is gewoon een held dat die het Jones zo moeilijk heeft weten te maken. Jones is een natuurtalent met een bepaalde arrogantie en dito gedrag die hem niet populairder zal maken. Misschien moet Zuffa hem maar eens manieren leren en een goodwill pr campagne opstarten hij is tenslotte toch de blikvanger van de UFC.
    Last edited by rollermanskunk; 25-09-2012 at 00:16.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Juist daarom vocht hij een matige partij. Greg jackson is een meester in het analyseren van de tegenstander en het aanpassen van de tactiek daarop.
    Dus hij zal zoveel mogelijk proberen onder een short notice uit te komen, maar met de negatieve publiciteit met de gecancelde UFC en zijn contract met Nike kon hij zich dat denk ik niet nog een keer permitteren.

    En ik denk dat die armbar er wel degelijk mee te maken had.

    Maar goed; Jones is inmiddels loaded en een wereldwijde hit. Dus UFC zal zuinig op hem zijn.

  16. #41
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Inderdaad, of gewoon zijn arm er af trekken; geen arm = geen reach
    Dat ducken voor dat gevecht heeft hem ook geen goed gedaan. Maar jah, Jackson laat zelfs condit in de achteruit gaan.

    Gewoon jammer dit maar het was tenminste weer eens een echte partij voor Jones.
    Ook al had ie niks, gaat ie nog een jaartje met zijn arm in het verband lopen; hoeft ie niks te doen.

    Ik ben wel benieuwd wat er nu komt voor hem. Heavy hoeft hij niet heen, vegen ze de vloer met hem aan. (hoewel ik het wel geinig zou vinden als hij Overeem zo'n knietrapje gaf en hij kreeg een lowkick terug ). Hier is hij ook wel klaar.
    Jones kan prima naar hw, en zal daar ook naar toe gaan. Die man heeft met iedereen gespeeld in de lhw. Hoef ook echt niet die partij tegen hendo te zien, dat is echt geen partij voor Jones net als zijn andere partijen. Zou hem echt op hw willen zien en dan getest willen zien worden. Hoe hij mentaal en fysiek dan is, dan zal hij er echt voor moet gaan vechten. Zijn trouwens ook maar een klein handje vol die kans tegen Jones op hw maken. Zo goed is die kerel gewoon, ondanks zijn attitude en rare gewoontes

  17. #42
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Jones kan prima naar hw, en zal daar ook naar toe gaan. Die man heeft met iedereen gespeeld in de lhw. Hoef ook echt niet die partij tegen hendo te zien, dat is echt geen partij voor Jones net als zijn andere partijen. Zou hem echt op hw willen zien en dan getest willen zien worden. Hoe hij mentaal en fysiek dan is, dan zal hij er echt voor moet gaan vechten. Zijn trouwens ook maar een klein handje vol die kans tegen Jones op hw maken. Zo goed is die kerel gewoon, ondanks zijn attitude en rare gewoontes
    x2

    Jones zal Hendo net zo easy in een sub leggen net hoe Anderson Silva dat bij Hendo deed..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •