MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54
  1. #1
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default Te maken Matches na UFC: Struve vs. Miocic (*evt spoilers*)

    Zoals jullie weten timmert Stefan flink aan de weg in de UFC. Op dit moment heeft hij 9 gewonnen partijen in zijn gewichtsklasse, dat maakt hem 4de overall als meeste wins als heaveyweight.

    Ik vraag mij af wat de mogelijkheden zijn voor zijn volgende partijen, alsmede voor Hardy en Pickett winnaars van UFC: Struve vs. Miocic.

    Stefan Struve verdient naar mijn menig een wat grotere naam. Zelf geeft hij aan geïnteresseerd te zijn Fabricio Werdu Persoonlijk lijkt het mij een hele leuke pot maar is deze denk ik nog net een stap te ver weg voor hem. Ik vermoed dat het een van de volgende namen wordt: Antonio Rodrigo Nogueira die waarschijnlijk in zijn volgende partij gehakt maakt van Dave Herman. Andere optie is eventueel nog Cheick Kongo. Eventule outside Frank Mir.


    Het viel me op hoe hard Dan Hardy aan het klappen was lijkt mij een uitstekende match-up voor onze eigen Siyar Bahadurza wat zeker voor vuurwerk zorgt. Een leuke match-up zou ook eventueel Seth Baczynski.

    Het enige leuke wat ik voor Pickett kan bedenken is Faber.

    Als iemand andere ideeën heeft hoor ik ze graag.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Nogueira lijkt me wel een goeie voor Struve. Werdum is waarschijnlijk zowel staand als op de grond net even beter dan Struve, maar vooral staand denk ik. Struve moet echt leren z´n reach beter te gebruiken.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Hardy vs Siyar en Faber vs Pickett: niks aan toe te voegen... Make it happen!

    Wat Struve betreft: tegen Werdum lijkt me wel de mooiste pot, en ik hoop dat ze die jongen geven waar hij om vraagt...
    Zal wel on the feet met Fabricio moeten dealen want rollen met die man is voor iedereen een slecht idee...

    Tegen Big Nog zal het om het even zijn denk ik, die man heeft de laatste jaren erg goed aan z'n standup gewerkt en is imo toch wat completer dan Stefan...

    Tegen Kongo zou ook erg mooi zijn, maar beter snel naar de grond, want die vent kan erg hard meppen en dan wordt je wakker met een flashlight in je bakkes...

    Mir lijkt me een beetje een long shot qua ranking...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Struve v Kongo
    Hardy v Riddle
    Mills v Bahadarzuda
    Wiman v TJ Grant
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  5. #5
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Kongo lijkt mij ook een meer gepaste match up... Struve is écht goed bezig, but Werdum is overreaching it. Werdums z'n stand up is drastisch verbeterd (zie zn partijen tegen Overeem en Nelson) en ook op de grond zie ik Struve het niet winnen. Wat is er mis met een goede tussenstap naar de top 5?

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    AO

  7. #7
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Utrecht
    Posts
    290
    vCash
    126000

    Default

    Struve vs. Mir lijkt me zowel staand als op de grond competitief en Dan Hardy vs. Siyar zou inderdaad een knaller zijn!
    I wonder, does it pour me something opaque...

  8. #8
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik denk dat we het over het algemeen wel eens zijn over de tegenstanders van Pickett en Hardy.
    Stefan gun ik het gewoon, maar er is totaal niks mis met een goede tussenstap, als hij zijn jab blijft pompen zoals hij in de tweede ronde deed komt hij de rondes prima door. Ik heb het wel gehad met die strikers die Stefan tegenover zich heeft gehad: Herman (2de ronde TKO), Johnson (1de ronde sub) en Miocic (2de ronde TKO). Ik gun hem gewoon een complete vechter met een "wat betere naam" zodat hij ook eens op de hype train kan stappen. Van de drie, Big Nog, Mir of Werdum, zie ik persoonlijk het liefst Mir. Een flinke naam waar ik denk dat hij het meeste kans tegen maakt.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik zou hem een rematch geven tegen travis browne, mocht die winnen van bigfoot.
    dat is denk ik de meest logische keus.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik zou hem wel tegen Nogueira willen zien
    ik weet niet of hij die zal winnen, maar het zal wel een knalpot worden

    Werdum zou ik nog even mee wachten...
    "If you have to stop and think, it's too late"

  11. #11
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Stefan wil zelf Werdum als tegenstander maar die lijkt me net iets te sterk voor hem. Op ESPN werd er gesuggereerd dat de winnaar van Travis Browne vs Bigfoot Silva zijn volgende tegenstander wordt.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    waarom heeft iedereen Kongo toch zo hoog staan.
    Kongo is 2 stappen terug voor Struve.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    ik zou hem een rematch geven tegen travis browne, mocht die winnen van bigfoot.
    dat is denk ik de meest logische keus.
    X 2

  14. #14
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik zou Stefan ook nog graag een keer tegen Browne zien, mits hij wint. Maar op dit moment schat ik Browne echt niet hoger in dan Stefan. Stefan heeft na het gevecht met Browne 4 hard-hitting gasten verslagen voor het gaan van de laaste bel. Wat heeft Browne in de tussentijd gedaan? Rob Broughton op beslissing verslagen en Chad Griggs een keer in de knoop gelegd. Stefan verdient beter.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Ik vindt Struve een geweldige vechter, maar Werdum uitdagen? denk zelf dat werdum top 5 is. na jds, cain, overeem, cormier.
    Struve moet zich nu bewijzen tegen mannen als Mir, Carwin, Nelson, big nog, Browne.
    goed om te weten dat hij zelfvertrouwen heeft.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Carwin en Nelson vallen al weg omdat die tegen elkaar spelen. Mir vind ik wel een leuke matchup voor Struve maar die is geblesseerd. Browne is een optie, maar Werdum ook zeker wel..

    Werdum is gewoon haalbaar.. hij heeft een geweldige ground game, maar hij is daarin iets te voorspelbaar geworden. Zijn standup is niet op het niveau van Struve.. Werdum kent een paar combinaties maar heeft volgens mij geen serieuze KO power die Struve wel heeft. Make it happen.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Werdum kent een paar combinaties maar heeft volgens mij geen serieuze KO power die Struve wel heeft. Make it happen.
    Werdum z'n standup is iedere keer weer beter, hij is conditioneel goed(laatste partijen), en z'n groundgame is gewoon veel beter als Struve z'n groundgame.
    Ik denk dat Werdum op een goede dag van iedereen kan winnen in de UFC. Zeg niet dat Struve kansloos is, maar zie hem nu meer kans maken tegen een Carwin, Mir, Nelson of zelfs Velasques.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Werdum is gewoon haalbaar.. Zijn standup is niet op het niveau van Struve..
    Serieus!? Werdum is misschien geen AO, maar laat in zijn stand up veel progressie zien (zie de afalachting van Nelson). Struves stand up is op zn zachtst gezegd discutabel. Begrijp mij niet verkeerd, ik ook zie Struve graag grootse dingen doen. Maar zowel staand als op de grond is Werdum een zeer lastige tegenstander voor hem.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Serieus!? Werdum is misschien geen AO, maar laat in zijn stand up veel progressie zien (zie de afalachting van Nelson). Struves stand up is op zn zachtst gezegd discutabel. Begrijp mij niet verkeerd, ik ook zie Struve graag grootse dingen doen. Maar zowel staand als op de grond is Werdum een zeer lastige tegenstander voor hem.
    Helemaal waar, knap van Werdum om zo snel zo goed te worden in het staande gevecht. Misschien moet Struve toch wat meer met Sem Schilt trainen. Als er een voorbeeld is van groot en efficient staand vechten dan is hij het wel.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Zet Struve maar tegen Matt Mitrione en dan eens kijken naar een Werdum of een andere top vijf vechter.
    Train for perfection but aim for more

  21. #21
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben voor een rematch met nelson!

  22. #22
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het 'gewoon' een knappe prestatie die Stefan heeft neergezet en ik zie dat hij zich staand goed heeft ontwikkeld. Tegen wie hij 'moet' knokken maakt ook niet echt uit. Hij is jong dus die titel komt er een keer.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Helemaal waar, knap van Werdum om zo snel zo goed te worden in het staande gevecht. Misschien moet Struve toch wat meer met Sem Schilt trainen. Als er een voorbeeld is van groot en efficient staand vechten dan is hij het wel.
    Volgens mij hebben wij allemaal het beste met Stefan voor, de een kiest een andere route dan de ander. Sommige willen hem in het wat diepere water gooien tegen Werdum, andere kiezen een rustigere route. Maar al me tal wil iedereen dat hij wint. Zelf lijkt het mij geen overbodige luxe om met Schilt te trainen. Hij heeft ook in een wat later stadium "tall" leren vechten. Daarnaast zie je in Stefan's vorige gevechten minder jabs van hem. Toch denk ik dat deze uitstekend bij zijn fysique passen.

    Jabs en flink wat legkicks om tegenstanders op afstand te houden. Komt deze door aan de binnenkant gaan voor een trip of rammen met die uppercuts zoals hij in zijn vorige gevechten deed. Over het algemeen in de gehele UFC is naar mijn mening de jab echt ondergewaardeerd, hij wordt veel minder gebruikt. Terwijl deze zoveel schade aan kan doen: GSP vs Koshcheck.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Hij zou moeten gaan trainen bij de Diaz brothers, dan leert ie zijn jab wel gebruiken

    Next match denk ik idd dat Werdum nog even een maatje te groot is momenteel. Mir moet hij mi redelijk makkelijk kunnen hebben (vind de man zowieso overgewaardeerd)

  25. #25
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Hoe mensen erbij komen, dat werdum een maatje te groot is, ook staand hmmmm. Werdum is staand verbeterd maar niet op het niveau van struve. Snap ook niet waarom de mensen op deze topic zo enthousiast zijn over werdum z,n standup gebaseerd waarop? Op een pot tegen Nelson? Werdum heeft nooit een ko op z,n lijst gehad en werdum zit niet eens in de top 5. Werdum heeft ook niet veel gepresteerd in de ufc. Prima pot voor struve en denk dat hij deze ook wint. Zou niet weten, waarop hij moet verliezen. Overeem, Valesquez en Dos Santos zijn nu nog een maatje te groot van een ieder ander kan hij winnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •