MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 71
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default The Ultimate Fighter 17: Jon Jones vs. Chael Sonnen

    UFC President Dana White told The Times on Tuesday that Jones and Sonnen have been assigned as opposing coaches in the third installment of "The Ultimate Fighter" on FX, creating some extensive pre-fight hype for their April 27 pay-per-view title match at a site to be determined.
    "The Ultimate Fighter" with Jones and Sonnen is set to begin shooting on Oct. 29 in Las Vegas, with a debut in early January as young middleweights participate in a tournament that leads up to an April "TUF" finale at the Vegas Hard Rock Hotel, where the winner will receive a multi-fight UFC contract.
    "This should be a good one," White said of matching arguably his organization’s best fighter against its top personality. "Jon has accepted the fight. He knows the fans want to see that fight."


    Bron: http://www.latimes.com/sports/sports...,1269872.story




    Zelf vind ik het wel gaaf, maar duurt wel een fokking half jaar...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Gaat een kijkcijferkanon worden met het personage Chael P. Sonnen...
    Toch altijd erg vermakelijk hoe die gozer in zijn rolletje kruipt...

    Alleen beetje jammer voor hem dattie 27-4 wel helemaal de pleuris gebeukt gaat worden door Bones...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Dit word de beste TUF ooit.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Lijkt me goed dit.
    Hopelijk maakt een sarrende Sonnen het beest los in JOnes en laat ie zijn gameplans voor wat het is en gaat het een knaller worden. Denk dat de constante druk van Sonnen het hem nog lastig gaat maken.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    UFC : Where Title Shots are Given not Earned.
    Bellator : Where Title Shots are Earned not Given.
    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Chael vs Forrest gaat niet meer door las ik ergens
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Lame

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Lijkt me toch wel leuk, Sonnen is knettergek en kan zeker het bloed onder de nagels vandaan halen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Antwerpen
    Posts
    213
    vCash
    125840

    Default Jon Jones and Chael Sonnen to coach 'The Ultimate Fighter 17

    http://mmajunkie.com/news/31166/jon-...n-april-27.mma

    gaat een leuk seizoen worden maar of sonnen een tittel match verdiend??? ik vind van niet

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Kut sonnen krijgt dus toch zn zin. mischien moeten mijn favoriete vechters ook in bad met dana zodat ze makkelijk een titleshot krijgen.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Kut sonnen krijgt dus toch zn zin. mischien moeten mijn favoriete vechters ook in bad met dana zodat ze makkelijk een titleshot krijgen.
    its all about the money
    en sonnen verkoopt
    in nederland proberen promotors ook met kaarten hun vechters te betalen een belachelijk concept
    maar het is realiteit accept it

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    hmm, ufc maakt er nu echt Mixed Martial Acteurs van...........ach heb het een tijdje geleden al opgegeven ...........UFC maakt er steeds meer een WWE/WWF van
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  13. #13
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Dit word de beste TUF ooit.
    x2
    laat spectacel maar aan cheal over
    ik ben er ook erg benieuwt naar

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    hmm, ufc maakt er nu echt Mixed Martial Acteurs van...........ach heb het een tijdje geleden al opgegeven ...........UFC maakt er steeds meer een WWE/WWF van
    Niet zo overdrijven. Zoveel contenders zijn er niet voor Jones. Machida krijgt Henderson (volgens mij) en Shogun krijgt Gustaffson. En Texeira vind zelf dat hij er nog niet klaar voor is.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Realiteit ja, maar dan gaan ze toch doen alsof dit een extreem professionele sport is. Maar met dit soort acties kun je dit bijna geen serieuze sport meer noemen. Je hebt een clown die binnen 2 rondes door de MW kampioen/#1 p4p totaal wordt vernederd. Paar maanden twitter beef en schattige beledigingen later en hij krijgt een titleshot tegen de LHW kampioen die toevallig ook top 3 p4p is. Dana mag zijn hype in zijn reet stoppen, ik hoef dit niet eens te zien.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Voor TUF zal dit positief uitpakken maar jammer dat ze de geloofwaardigheid van hun contenders en belts ondermijnen
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Realiteit ja, maar dan gaan ze toch doen alsof dit een extreem professionele sport is. Maar met dit soort acties kun je dit bijna geen serieuze sport meer noemen. Je hebt een clown die binnen 2 rondes door de MW kampioen/#1 p4p totaal wordt vernederd. Paar maanden twitter beef en schattige beledigingen later en hij krijgt een titleshot tegen de LHW kampioen die toevallig ook top 3 p4p is. Dana mag zijn hype in zijn reet stoppen, ik hoef dit niet eens te zien.
    vernederd ? Volgens mij kwam die mw kampioen voor de 2e keer met mazzel goed weg.
    Zo zie je maar. Je ziet wat je wilt zien en het zorgt nu al voor hypes en discussies. Dus laat maar komen.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    hmm, ufc maakt er nu echt Mixed Martial Acteurs van...........ach heb het een tijdje geleden al opgegeven ...........UFC maakt er steeds meer een WWE/WWF van
    x2
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  19. #19
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dit doen ze alleen om TUF te redden.

    Gustaffson kan beter stoppen met trainen en stand-up comedian lessen gaan volgen om een titleshot te krijgen.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    UFC : Where Title Shots are Given not Earned.
    Bellator : Where Title Shots are Earned not Given.
    2x

    Daarnaast is het wachten tot dat Jones een keer snapt, die Sonnen is zo gruwelijk irritant. Ik vind Jones geen sympatieke gast maar Sonnen als al helemaal een idioot. BRING ON THE ARROGANCE!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Silva vs Jones was begrijpelijker geweest. Zeker omdat Silva net een lhw pot gewonnen heeft.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Realiteit ja, maar dan gaan ze toch doen alsof dit een extreem professionele sport is. Maar met dit soort acties kun je dit bijna geen serieuze sport meer noemen. Je hebt een clown die binnen 2 rondes door de MW kampioen/#1 p4p totaal wordt vernederd. Paar maanden twitter beef en schattige beledigingen later en hij krijgt een titleshot tegen de LHW kampioen die toevallig ook top 3 p4p is. Dana mag zijn hype in zijn reet stoppen, ik hoef dit niet eens te zien.
    Al zal ik toch wel gaan kijken, is het idd belachelijk. Als vechter word je hier toch ook wanhopig van... Terwijl jij hard zit te knokken om een aantal mooie wins achter je naam te zetten om voor een titel te mogen vechten, zie je opeens dit soort onzin gebeuren.

    Qua business snap ik het wel... Het aantal kijkers zal ontzettend hoog zijn en dat is $$$$ voor danatje. Maar om iemand die 2x back to back heeft verloren opeens in een andere divisie voor een titel te laten vechten zal de sport niet bepaald serieuzer maken.
    Achja, dat 'just bleed' mma volk in amerika zal er geen problemen mee hebben verder

  23. #23
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    lame, boring, kansloos....

    Kan ik weer overslaan dus...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk Jones, maar hoop Chael.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default Mooie tweet van Hendo aan het adres van Dana $$$ White.

    TRUE THAT HENDO!!!

    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •