MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 91 of 91
  1. #76
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Bromios, Saki te langzaam? Ik ken namelijk geen snellere zwaargewicht. Of jij moet me helpen? Gasten op 70 kg produceren niet eens zo veel stoten en trappen als Saki.

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik snap echt niet dat saki zo hoog ingeschat wordt. Te klein, te dik en te langzaam. Titel heeft ie cadeau gekregen net als dat alle glory titels uit het verleden cadeau zijn gedaan.
    Iedereen kan een keer geluk hebben natuurlijk maar normaal gesproken gaat ie er op elk final 8 toernooi er in de 2e ronde uit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Goeie ''top-10'' alleen zet ik Saki op 2 en Ghita op 3.

    In een rematch zal Saki zich niet meer door Ghota laten trappen, welke overigens zeer laf vocht en niet durfde te boksen... Jammer dat Zimmerman nooit met focus traint en Bonjasky geen wedstrijdritme heeft. Dat Rico Verhoeven in de top 10 staat is schandalig. Als we dan toch over sloom praten is hij het wel. Totaal geen beleving en altijd saaie partijen

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Je zou Saki qua ranking 1e, 2e of 3e kunnen plaatsen maar we hebben de laatste 2 jaar nog te weinig gevechten gezien van de top 10 tegen elkaar. Een definitieve ranking is misschien nog te prematuur (vroeg) laat ze eerst maar "los" op elkaar gaan.

    Desalniettemin zou dit mijn Glory HW ranking zijn:

    1. Semmy Schilt
    2. Daniel Ghita
    3. Gokhan Saki
    4. Tyrone Spong
    5. Remy Bonjasky
    6. Errol Zimmerman
    7. Peter Aerts
    8. Braddock Silva
    9. Sergei Kharitonov
    10. Rico Verhoeven

  3. #78
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sloper View Post
    Bromios, Saki te langzaam? Ik ken namelijk geen snellere zwaargewicht. Of jij moet me helpen? Gasten op 70 kg produceren niet eens zo veel stoten en trappen als Saki.
    exact. Hij had de snelheid van iemand van 70kg met de bijbehorende power. In de laatste partij legde hij meer power in zijn stoten (zegt ie zelf in het interview ook) en nu gaat zijn snelheid omlaag en is hij veel doorzichtiger geworden (voor zover je dat uit 1 partij kan halen).

  4. #79
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Rico Verhoeven heeft idd niks in de top 10 te zoeken.

  5. #80
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sloper View Post
    Goeie ''top-10'' alleen zet ik Saki op 2 en Ghita op 3.

    In een rematch zal Saki zich niet meer door Ghota laten trappen, welke overigens zeer laf vocht en niet durfde te boksen...
    Laf vechten? Voornamelijk gebruik maken van je sterkste wapen is laf vechten?

  6. #81
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Lowkicks

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Laf vechten? Voornamelijk gebruik maken van je sterkste wapen is laf vechten?
    Wat nog laffer is, is je dekking ook nog eens dicht houden.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Sloper View Post
    Goeie ''top-10'' alleen zet ik Saki op 2 en Ghita op 3.

    In een rematch zal Saki zich niet meer door Ghota laten trappen, welke overigens zeer laf vocht en niet durfde te boksen... Jammer dat Zimmerman nooit met focus traint en Bonjasky geen wedstrijdritme heeft. Dat Rico Verhoeven in de top 10 staat is schandalig. Als we dan toch over sloom praten is hij het wel. Totaal geen beleving en altijd saaie partijen
    Echt laf ja, je gaat toch niet trappen in een KICKboks partij!!!! 3 rondes lang met trappen, zowel hoog als laag komen getuigd van een goede conditie. En zoals ik eerder al postte " ghita zijn bokswerk is alleen maar beter geworden" zijn dekking is trouwens ook top. Saki is de snelste heavyweigt die er rondloopt met gevaarlijk bokswerk. Als je dan meer dan 10cm langer bent denk ik dat het heel tactisch is om veel te trappen en de afstand te bewaren, zeker als je benen je sterkste wapen zijn.

  9. #84
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Rico Verhoeven heeft idd niks in de top 10 te zoeken.
    Karitonov wel wou je zeggen?

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Saki heeft in de eerste ronde tegen Ghita zijn hand gebroken. Hij wou eigenlijk niet eens verder vechten maar Ramon Dekkers heeft hem opgepept door te zeggen dat hij zo vaak met een gebroken hand had gevochten.

  11. #86
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Rico Verhoeven heeft idd niks in de top 10 te zoeken.
    Ik denk dat je hierop de mist in gaat. Maar we zullen het zelf wel zien.

  12. #87
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Karitonov wel wou je zeggen?
    Wel even bedenken dat deze ranking alleen geldt voor de vechters die bij GLORY zelf onder contract staan.

  13. #88
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wel even bedenken dat deze ranking alleen geldt voor de vechters die bij GLORY zelf onder contract staan.
    Doe ik ook, daarom hoort Verhoeven er wel degelijk bij, ik zie Kharitonov lang van z'n leven niet van Rico winnen.

  14. #89
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Gokhan Saki wou niet tegen Ghita vechten. Heb ik ergens gelezen.

  15. #90
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Echt laf ja, je gaat toch niet trappen in een KICKboks partij!!!! 3 rondes lang met trappen, zowel hoog als laag komen getuigd van een goede conditie. En zoals ik eerder al postte " ghita zijn bokswerk is alleen maar beter geworden" zijn dekking is trouwens ook top. Saki is de snelste heavyweigt die er rondloopt met gevaarlijk bokswerk. Als je dan meer dan 10cm langer bent denk ik dat het heel tactisch is om veel te trappen en de afstand te bewaren, zeker als je benen je sterkste wapen zijn.
    3 rondes inderdaad. Die gozer had een topconditie, wil je dat volhouden met dat gewicht.

  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Saki heeft in de eerste ronde tegen Ghita zijn hand gebroken. Hij wou eigenlijk niet eens verder vechten maar Ramon Dekkers heeft hem opgepept door te zeggen dat hij zo vaak met een gebroken hand had gevochten.
    Oh ja, dat had ik eerder al eens willen vragen. Is dat elke keer dezelfde hand ? Want volgens mij heeft hij al een keer of 4 met een gebroken hand gevochten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •