MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 223
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 156: Jose Aldo vs. Frankie Edgar & Alistair Overeem vs. Antonio Silva

    UFC targeting Rashad Evans vs. Antonio Rogerio Nogueira for Super Bowl weekend

    According to Brazil's SporTV, former UFC light heavyweight champion Rashad Evans will return to the Octagon on Super Bowl weekend and face off with Antonio Rogerio Nogueira.

    While the UFC hasn't officially announced the bout, a source close to the fight confirmed to MMAFighting.com on Wednesday that the bout is under serious consideration for a planned Feb. 2 event in Las Vegas.

    If the fight is finalized, it would mark Evans' first bout since losing a unanimous decision to champion Jon Jones on April 21. The loss snapped a four-fight win streak for the 33-year-old Evans (17-2-1).

    Nogueira (20-5), meanwhile, has not fought since a first-round stoppage of Tito Ortiz on Dec. 10, 2011. He was slated to meet Alexander Gustafsson in April, but the 36-year-old Brazilian had to pull out of the fight due to a knee injury.
    Last edited by Kemal; 31-10-2012 at 06:50.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jose Aldo vs. Frankie Edgar slated for UFC 156 on Super Bowl Weekend

    Jose Aldo vs. Frankie Edgar is back on.

    According to UFC president Dana White, the highly-anticipated featherweight title fight will take place on the promotion's Super Bowl Saturday card next year, slated for Feb. 2, 2013, in Las Vegas. The news was first reported on FUEL TV's "UFC Tonight."

    The card will be dubbed UFC 156, not UFC 157, which has been misreported by other outlets, according to UFC officials.

    The 145-pound superfight, as some have called it, was supposed to take place at UFC 153 earlier this month, however, Aldo pulled out due to a leg injury suffered in a motorcycle accident. Aldo (21-1) hasn't fought since he knocked out Chad Mendes at UFC 142 back in January.

    Edgar (14-3-1), who will be making his UFC featherweight debut, is coming off two straight lightweight title losses to Benson Henderson earlier this year.
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Alistair Overeem vs. Antonio Silva on Super Bowl weekend

    So much for Alistair Overeem's immediate title shot.

    The sidelined UFC heavyweight star plans on making his return to the Octagon at UFC 156 in Las Vegas, where he'll meet Antonio "Bigfoot" Silva, according to a Tuesday report by the Las Vegas Review-Journal.

    The match is contingent upon Overeem being relicensed by the Nevada Athletic Commission. Overeem is suspended in Nevada through Dec. 27 and must apply and be approved for a new fighter's license before the bout can be made official.

    Overeem, the former Strikeforce and Dream heavyweight champion who trains with the Blackzilians in Florida, made his UFC debut on Dec. 30, 2011, with a first-round finish of Brock Lesnar. Overeem was scheduled to meet Junior dos Santos for the heavyweight title in May, but he failed an unannounced drug test held at a March press conference promoting the fight.

    While serving his suspension, Overeem has agressively lobbied for a title shot with dos Santos upon his returned, but the timing of dos Santos' title defense against Cain Velasquez on Dec. 29 precludes such a fight.

    In the Review-Journal report, NAC executive director Keith Kizer explained Overeem will have to appear before the commission in person to apply for his license, then described the procedure.

    "The commission can go any way they want to at that meeting," Kizer told the paper. "They could say yes, they could say no, they could say yes with conditions," Kizer told the paper. "All of that will be on the table, but nothing can happen as far as licensure until after (Dec. 27)."

    If he's cleared, Overeem (36-11) and Silva (17-4) will meet in what's shaping up to be a strong card on Feb. 2 at Vegas' Mandalay Bay Events Center. The bout is headlined by a quasi-super fight, as former lightweight champion Frankie Edgar challenges current featherweight champion Jose Aldo Jr.; and Rashad Evans is expected to return and meet Antonio Rogerio Nogueira.

    For his part, Silva (17-4) snapped a two-fight losing streak with his first-round knockout of previously unbeaten Travis Browne on Oct. 5.
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Deze had ik niet helemaal zien aankomen. Ik begrijp het wel, anders zit Alistair gewoonweg te lang stil als hij moet wachten op de title shot. Ik denk dat hij redelijk makkelijk over ‘Big Foot’ Silva heen kan lopen. Ik heb zo’n vermoeden dat het op dezelfde manier als met Brock Lesnar zal gaan.

    Aangezien Silva na een wedstrijd tegen Browne al een dusdanig grote partij krijgt heb ik goede hoop voor Stefan Struve. Ik hoop dat hij eindelijk een keer krijgt wat hij verdient, een ‘grote naam’. Het zou mij niet verbazen als ze hem ook in de mix gooien voor het superbowl-weekend. Aangezien Silva nu geen optie meer is zou Werdum nog in aanmerking komen (ik neem aan dat hij reserve wordt gehouden voor de title). Een andere mogelijke tegenstander zou Frank Mir of ‘helaas’ Mark Hunt (omdat de fans het willen). Ik vermoed dat er nog flink wat heavyweights op de card worden gezet. Maar zoals altijd het blijft giswerk dat de dag zelf.

    Knal Siyar ook nog eens op die card en ik ben helemaal tevreden.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Overeem of geen Overeem (maar hopelijk komt die licentie wel goed), ticket + hotel = geboekt!

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Overeem op KO eerste ronde.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    wat een woeste card
    eerst zien dan geloven dat alles doorgaat.
    WAR OVEREEM EN WAR ALDO

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Overeem of geen Overeem (maar hopelijk komt die licentie wel goed), ticket + hotel = geboekt!
    wat kost zoiets en waar kan je het beste boeken als ik vragen mag?

  9. #9
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Money & rhythm. Overeem heeft beiden nodig. Ruim een jaar zonder inkomsten en zonder een gevecht kan je aardig opbreken. Ik verwacht een titleshot in april/mei.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    wat een woeste card
    eerst zien dan geloven dat alles doorgaat.
    Vooral dat laatste, vooral dat laatste!
    Maar ik kijk er nu ook al naar uit, alhoewel ik me pas echt drie dagen van te voren echt ga verheugen. Beetje zelfbescherming is wel op z'n plaats.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Money & rhythm. Overeem heeft beiden nodig. Ruim een jaar zonder inkomsten en zonder een gevecht kan je aardig opbreken. Ik verwacht een titleshot in april/mei.
    Op 2 feb een fight en dan een titleshot voor april/ mei... denk dat zelfs Overeem meer voorbereidingstijd wil. Gok eerder op juni/ juli
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  12. #12
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    wat kost zoiets en waar kan je het beste boeken als ik vragen mag?
    Ik woon in het buitenland, vlieg via Londen (er vliegen maar een paar Europese luchthavens direct op Las Vegas, waaronder Londen dus), blijf 4 nachten slapen in het 5-sterren Bellagio, en betaal EUR 2100 in totaal voor 2 personen. Valt mijns inziens mee dus. Komen de UFC tickets echter nog wel bij!

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Deze had ik niet helemaal zien aankomen. Ik begrijp het wel, anders zit Alistair gewoonweg te lang stil als hij moet wachten op de title shot. Ik denk dat hij redelijk makkelijk over ‘Big Foot’ Silva heen kan lopen. Ik heb zo’n vermoeden dat het op dezelfde manier als met Brock Lesnar zal gaan.

    Aangezien Silva na een wedstrijd tegen Browne al een dusdanig grote partij krijgt heb ik goede hoop voor Stefan Struve. Ik hoop dat hij eindelijk een keer krijgt wat hij verdient, een ‘grote naam’. Het zou mij niet verbazen als ze hem ook in de mix gooien voor het superbowl-weekend. Aangezien Silva nu geen optie meer is zou Werdum nog in aanmerking komen (ik neem aan dat hij reserve wordt gehouden voor de title). Een andere mogelijke tegenstander zou Frank Mir of ‘helaas’ Mark Hunt (omdat de fans het willen). Ik vermoed dat er nog flink wat heavyweights op de card worden gezet. Maar zoals altijd het blijft giswerk dat de dag zelf.

    Knal Siyar ook nog eens op die card en ik ben helemaal tevreden.
    Werdum staat volgens mij tegen Big Nog in de finale van TUF 2: Brasil dus die optie is ook weg.
    Prima partij voor Overeem die hem zeker moet kunnen pakken!
    Train for perfection but aim for more

  14. #14
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by stiffler View Post
    Op 2 feb een fight en dan een titleshot voor april/ mei... denk dat zelfs Overeem meer voorbereidingstijd wil. Gok eerder op juni/ juli
    Mei/juni/juli zou wel kunnen. Afhankelijk van eventuele blessures zitten er minimaal 3 of 4 maanden tussen de partijen. Bij een titleshot vaak een half jaar of meer maar aangezien Overeem al dik een jaar in de wachtkamer zit wil die natuurlijk zsm vlammen en zoveel mogelijk partijen vechten.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Jose Aldo vs. Frankie Edgar
    Alistair Overeem vs. Antonio Silva
    Dan Henderson vs. Lyoto Machida*
    Rashad Evans vs. Antonio Rogerio Nogueira*
    Erick Silva vs. TBA*


  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Mocht overeem dit onverhoopt verliezen dan is zn titleshot ook weg neem ik aan, denken jullie niet?

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Uiteraard, maar ik zie hem dit niet verliezen.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    jullie kijken allemaal al langs bigfoot silva... laat overeem dit eerst maar eens winnen!

  19. #19
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Bigfoot is volgens mij best wel een emotionele vechter ook, als overeem zn koppie erbij houdt moet dit te doen zijn.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Overeem by KO 1ste ronde, Zie geen enkel gevaar voor hem, Ik denk dat die over silva heen walst net zoals die met brett rogers deed.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bigfoot schijnt al de naam van z'n sponsor op z'n voeten te willen laten zetten, altijd handig die extra reclame als die gaat liggen...

  22. #22
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Ik denk dat Grootvoet niet zo'n goeie avond gaat beleven...
    Alistair Overeem die al een jaar niet gevochten heeft en tot op het bot gedreven zal zijn... Je moet er maar zin in hebben...

    Het zal alleszins niet de volle 3 ronden gaan duren lijkt me...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  23. #23
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Mooi heb ik weer wat te wedden hiero
    leuke is dat ze nog geloven ook dat bigfoot ali even ondersteboven loopt hahaha

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Alistair wins by total destruction

  25. #25
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Alistair wins by total destruction
    x1000
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •