MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 112
  1. #26
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Moet dit niet naar offtopic?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Moet dit niet naar offtopic?
    Dick Vrij is toch actief in de vechtsport, of niet dan?

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Je kunt beter de vechtsporters opnoemen die niet gelinkt zijn aan de Nederlandse onderwereld.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    machtsverschuivingen binnen de NL'dse onderwereld? en dan zo in het openbaar? toch om te laten zien wie de popiejopie nu op dit moment is?
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  5. #30
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    holland
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default Dick vrij knokt met holleeder..?

    Weet iemand wat er is gebeurd, volgens het nos nieuws was holleeder betrokken bjj een vechtpartij met dick vrij..

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    We kunnen de site beter omdopen in www.mixcrime.nl met al deze topics

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Je kunt beter de vechtsporters opnoemen die niet gelinkt zijn aan de Nederlandse onderwereld.
    Schilt. Aerts. Bonjasky. Souwer. Kraus. Verhoeven. Hoost. van Roosmalen. Lesnar. Sapp. Akebono. Giant Silva. Butterbean. Choi. Chuck Norris, Steven Seagal, Jean Claude van Damme...etc...

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Schilt. Aerts. Bonjasky. Souwer. Kraus. Verhoeven. Hoost. van Roosmalen. Lesnar. Sapp. Akebono. Giant Silva. Butterbean. Choi. Chuck Norris, Steven Seagal, Jean Claude van Damme...etc...
    precies, zijn er echt genoeg hoor, alhoewel, van Damme...




  9. #34
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Die lijst klopt dus niet ik zie er al meerdere staan.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik dacht dat Holleeder hoger in rang stond als Dick...
    als ze dick binnenkort vinden met betonnen voeten niet dus


  12. #37

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Moet dit niet naar offtopic?
    inderdaad maar denk dat ze er nog niet uit zijn of het nou wel of niet om een bekende nederlander gaat.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Wellicht dat Dick met deze actie hoger op de 'ladder' probeert te komen. Hij weet dat de macht van Holleeder nihil is geworden, aangezien zowel justitie als de media hem met een vergrootglas in de gaten houdt en blijft houden. Dick Vrij kan het nu dus proberen, zonder dat hij een echt risico loopt. Zijn naam is nu in ieder geval weer gespreksonderwerp in het Amsterdamse.

    Zelfde gaat denk ik gebeuren met Badr. Of die nou veroordeeld wordt of niet, iedereen weet dat hij in het vervolg in de gaten wordt gehouden en bij de eerste de beste misstap is het alsnog gebeurd voor hem. Badr zal dus wel tot 1000 tellen voor hij weer zoiets flikt. Dan heb je altijd van die figuren die het dan stoer vinden om te kunnen zeggen dat Badr hebben uitgedaagd en die niets durfde te doen.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    inderdaad maar denk dat ze er nog niet uit zijn of het nou wel of niet om een bekende nederlander gaat.
    Het leven gaat gewoon door Cholitzu, maar heb het tussen de bedrijven door even verplaatst voor je. Kan hier niet echt wakker van liggen, het bovenstaande van King is deze ik een mooie samenvatting van de situatie.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    UPDATE ; Volgens een ooggetuige kreeg Holleeder ‘een vernederend pak slaag’ en werd hij ‘als een lappenpop’ het terras over geslagen. Twee vrienden van Holleeder probeerden de boel te sussen.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Dick Vrij is toch actief in de vechtsport, of niet dan?



    Dus....??

  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zal mij benieuwen hoe dit afloopt..
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #43
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Wellicht dat Dick met deze actie hoger op de 'ladder' probeert te komen. Hij weet dat de macht van Holleeder nihil is geworden, aangezien zowel justitie als de media hem met een vergrootglas in de gaten houdt en blijft houden. Dick Vrij kan het nu dus proberen, zonder dat hij een echt risico loopt. Zijn naam is nu in ieder geval weer gespreksonderwerp in het Amsterdamse.

    Zelfde gaat denk ik gebeuren met Badr. Of die nou veroordeeld wordt of niet, iedereen weet dat hij in het vervolg in de gaten wordt gehouden en bij de eerste de beste misstap is het alsnog gebeurd voor hem. Badr zal dus wel tot 1000 tellen voor hij weer zoiets flikt. Dan heb je altijd van die figuren die het dan stoer vinden om te kunnen zeggen dat Badr hebben uitgedaagd en die niets durfde te doen.
    Maak toch niet van die domme aannames... Holleeder heeft Vrij zn naam genoemd en die kwam nu gewoon verhaal halen. Niks ladders of rangen...

  19. #44
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik geloof dat dit soort berichten en activiteiten veel schadelijker voor de sport zijn dan de incidenten rond Hari omdat ze de verwevenheid van de vechtsport met georganiseerde misdaad aantonen...
    Dus jij denkt dat de ene zware jongen een andere zware jongen in elkaar trapt schadelijker is dan dat een Hari een burger met overgewicht invalide trapt voor de beeldvorming?

  20. #45
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Maak toch niet van die domme aannames... Holleeder heeft Vrij zn naam genoemd en die kwam nu gewoon verhaal halen. Niks ladders of rangen...
    Zo is het..

  21. #46

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Het leven gaat gewoon door Cholitzu, maar heb het tussen de bedrijven door even verplaatst voor je. Kan hier niet echt wakker van liggen, het bovenstaande van King is deze ik een mooie samenvatting van de situatie.
    Voor sommigen wel, voor anderen niet. Je hoeft dit voor mij niet te verplaatsen en al helemaal niet wakker te liggen. Maar ik denk alleen dat dit soort nieuws niet sportgerelateerd is en dus niet op de hoofdpagina hoort. Nieuws van Dick hoort gewoon bij het nieuws over Melvin en Badr want het heeft niets met vechtsport te maken, offtopic.

    Maar dat is mijn mening.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Holleeder moet zich niet zo Dick maken, zo Vrij is die dus niet.

  23. #48
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Dus jij denkt dat de ene zware jongen een andere zware jongen in elkaar trapt schadelijker is dan dat een Hari een burger met overgewicht invalide trapt voor de beeldvorming?
    Wat ik precies bedoel, heb ik al toegelicht in de posts erna. beetje vreemd om dan weer de eerste post te quoten met precies dezelfde vraag...

  24. #49
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    hmm.. ik dacht dat je niet zomaar kon fucken met de neus.. of wordt dick een dezer dagen aangepakt? wat denken jullie

  25. #50
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Wellicht dat Dick met deze actie hoger op de 'ladder' probeert te komen. Hij weet dat de macht van Holleeder nihil is geworden, aangezien zowel justitie als de media hem met een vergrootglas in de gaten houdt en blijft houden. Dick Vrij kan het nu dus proberen, zonder dat hij een echt risico loopt. Zijn naam is nu in ieder geval weer gespreksonderwerp in het Amsterdamse.

    Zelfde gaat denk ik gebeuren met Badr. Of die nou veroordeeld wordt of niet, iedereen weet dat hij in het vervolg in de gaten wordt gehouden en bij de eerste de beste misstap is het alsnog gebeurd voor hem. Badr zal dus wel tot 1000 tellen voor hij weer zoiets flikt. Dan heb je altijd van die figuren die het dan stoer vinden om te kunnen zeggen dat Badr hebben uitgedaagd en die niets durfde te doen.
    X2 helemaal mee eens. Hij weet dat Holleeder niks meer kan doen. Hij is een publiek figuur geworden, en heeft al lang niet meer de macht die hij vroeger had. Dit had Dick Vrij 10 jaar geleden niet gedaan. Lekker dapper van Vrij om nu wel een oude man af te ranselen. Ook triest dat je het zo in het openbaar doet, terwijl je sportschool houder bent. Wat een voorbeeld moet je dan zijn voor je leden. Blijf me verbazen over dit soort leeghoofden, je verstand gebruiken is onmogelijk bij dit soort gasten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •