MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 12 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 284
  1. #26
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Nieuwe problemen in aantocht?

    Conversatie tussen Reece Mcallister (tegenstander Murthel Groenhart) en Vinny Shoreman (vaste K-1 commentator) op twitter:


    Reece McAllister: Ok you no why I haven't had my tickets yet ?
    Vinny Shoreman: No mate I don't good luck too yeah. I am not working with them any more

    Vinny shoreman: sinking ships time to jump off 😉


    Ben benieuwd of het volgende week nog wel doorgaat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik denk dat het niet doorgaat, geen verrassing eigenlijk..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #28
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Het hele K-1 gebeuren is een grote grap geworden.
    Laten we de glorietijden herdenken en laten we de K-1 van nu maar lekker vergeten.
    Het zal toch niet meer evenaren wat het ooit was, het kan enkel nog maar minder worden.
    Geen Chinezen, geen Jappen, geen Thaïs ondanks een aantal beresterke deelnemers is het aantal deelnemers die over dezelfde klasse beschikken als de goede namen veel te groot. Waardoor K-1 gedegradeerd word als een slap aftreksel!
    Wat mij betreft is het verhaal K-1 over en lijkt K-none mij meer op zijn plek.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Als de belt van de k1 max vertegenwoordigt wie de beste vechter van de wereld is, dan moeten Petro, buakaw, van roosmalen, harut, kraus en die thai met de tattoo op de rug ook meedoen (ben z'n naam ff kwijt).

    Wat mij betreft is dit gewoon een leuk toernooitje, maar de belt vertegenwoordigt zeker niet wie de beste vechter op de wereld is op -70. Enige topper die aan dit toernooi meedoet is souwer.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Als de belt van de k1 max vertegenwoordigt wie de beste vechter van de wereld is, dan moeten Petro, buakaw, van roosmalen, harut, kraus en die thai met de tattoo op de rug ook meedoen (ben z'n naam ff kwijt).

    Wat mij betreft is dit gewoon een leuk toernooitje, maar de belt vertegenwoordigt zeker niet wie de beste vechter op de wereld is op -70. Enige topper die aan dit toernooi meedoet is souwer.
    LOL er zijn meerdere Thais met een tattoo op de rug. Sitmonchai, Sitsongpeenong en Saiyok......

  6. #31
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Laten we hopen dat Thai Fight zijn vleugels verder uitsprei en er een groot evenement van gaat maken.
    Frankrijk en Engeland waren afgelopen jaar een van de plaatsen waar het Thai Fight spektakel hun ring opzette een paar goeie potten FMT mag van mij. De kweekvijver met Thais is nog lang niet leeg en ik persoonlijk was zeer gecharmeerd om het bij Slamm zelfs een te zien.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik vind het ook doodzonde dat zo'n sterke merk-naam als K-1 zo wordt verkracht door mismanagement. Bouw dan een soort van netwerk op (ala OneFC in Azië) met verschillende organisaties (Glory, Thai Fight, Superkombat etc.) die apart van elkaar events blijven organiseren in hun eigen regio maar wel de vechters onderling kunnen uitwisselen met de K-1 als eindtoernooi op het einde van het jaar.

    Zal wel niet gebeuren.
    Last edited by rollermanskunk; 09-12-2012 at 14:43.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Thai Fight dit jaar niet zo denderend op Engeland en Frankrijk na dan was de matchmaking redelijk op orde.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik zie trouwens op Vinny Shoreman's Facebook pagina dat hij de "onenigheid" met K-1 weer heeft bijgelegd:

    Greece Thursday to do k-1 max finals big show big challenge big mouth no worries x

    Vreemd allemaal
    Last edited by rollermanskunk; 09-12-2012 at 16:46.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Prognose:

    Halve finales:
    - Mike Zambidis vs Murthel Groenhart
    - Artur Kyshenko vs Andy Souwer

    Finale:
    -
    Mike Zambidis vs Andy Souwer

    Winnaar:
    Mike Zambidis
    Ik zie zambidis niet winnen van groenhart. Groenhart wint op KO door een knie denk.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zie zambidis niet winnen van groenhart. Groenhart wint op KO door een knie denk.
    Denk ik ook. Enorm lengte- en reach verschil.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hoop dat het toernooi doorgaat, zo niet dan moet glory zsm de acht topvechters van de max onder contract zetten ,zodat we van de final 16 af alleen maar toppartijen hebben. Dat zou super zijn.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Als je van Zambidis in Athene wil winnen zal je hem wel richting Albanie moeten schoppen. Die verliest daar geen beslissing.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Dat komt nooit goed met K-1.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik denk dat het niet doorgaat, geen verrassing eigenlijk..
    Kreeg net nog een uitnodiging voor de persconferentie

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #41
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik hoop dat K-1 financieel hersteld en dat ze ergens in 2014 gewoon de normale gang van zaken doorzetten
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #42
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Kreeg net nog een uitnodiging voor de persconferentie
    Yep, gaat (vooralsnog) gewoon door maar kon wel eens de laatste K-1 toernooi ooit zijn.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Yep, gaat (vooralsnog) gewoon door maar kon wel eens de laatste K-1 toernooi ooit zijn.
    Ik zou dat opzich niet eens erg vinden. Mij gaat het totaal niet om de organisatie. Of het nu K1, glory of een andere naam is ik wil de toppers zien vechten, en ik ga ervan uit dat mocht de K1 als organisatie weer falen dat de toppers die onder contract staan bij K1 door glory benaderd worden. Mocht dat het geval zijn heb ik zelfs liever dat K1 failliet gaat zodat we echt alle toppers tegen elkaar uit kunnen zien komen. Zo bestaat er minder discussie over wie nu echt de beste vechter op een bepaald gewicht is.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Als je van Zambidis in Athene wil winnen zal je hem wel richting Albanie moeten schoppen. Die verliest daar geen beslissing.
    hahahah, goeie, zit iets in, maar denk ook zoals gezegd, dat hij een knie van murrie moet wegkoppen

  20. #45
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zou dat opzich niet eens erg vinden. Mij gaat het totaal niet om de organisatie. Of het nu K1, glory of een andere naam is ik wil de toppers zien vechten, en ik ga ervan uit dat mocht de K1 als organisatie weer falen dat de toppers die onder contract staan bij K1 door glory benaderd worden. Mocht dat het geval zijn heb ik zelfs liever dat K1 failliet gaat zodat we echt alle toppers tegen elkaar uit kunnen zien komen. Zo bestaat er minder discussie over wie nu echt de beste vechter op een bepaald gewicht is.
    Ik heb toch wel een voorliefde van het merk K-1. Zowat zo ver mijn herinneringen teruggaan was K-1 een mooie afsluiter van het jaar.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik heb toch wel een voorliefde van het merk K-1. Zowat zo ver mijn herinneringen teruggaan was K-1 een mooie afsluiter van het jaar.
    Tja, als glory aan het eind van het jaar een net zo mooie show neerzet vind ik alles ok. Of het dan glory, K1 of king of the pannekoeks heet boeit me niet zo.

  22. #47
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Net alsof Groenhart kans maakt tegen Zambidis.

  23. #48
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Net alsof Groenhart kans maakt tegen Zambidis.
    Ik denk dat groenhart meer dan een reeele kans heeft om te winnen van zambidis.

  24. #49
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik vind van niet

  25. #50
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik denk ook van niet
    maar dat zeg ik, omdat ik het altijd mis heb
    zodat Mrthel wel kan winnen
    alleen, nu ik dat zeg, verliest hij natuurlijk
    zo nu wint hij alsnog
    shit, toch niet
    of nee, wacht
    ja
    oh nee
    kut
    jammer mrthel het is je gegund
    hoppa voor elkaar
    of wacht...
    "If you have to stop and think, it's too late"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •