MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wat zal deze epic partij gaan winnen?

Voters
31. You may not vote on this poll
  • Daniel "Bami" van Corler (Cool Gym) wint!

    16 51,61%
  • Danny "Onkruid" Hoving (SC IJsselmuiden) wint!

    15 48,39%
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 137
  1. #76
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Dank Richelieu voor de recap. Dus wat ik begrijp is Lukashenko begonnen met disrespect tonen aan Bami. Nou Luka, ben je toch nog het beta-mannetje...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    als je topic verder leest heb ik dat verder uitgelegt
    ik dacht dat daniel als kanonnenvoer gehaalt werd voor kane.
    ik zat blijkbaar mis heb ik 3 a 4 keer toegegeven in de topic
    aangezien hij er een onbeslist uit gehaalt heeft.
    iedereen kan een fout maken ik ben tenminste man genoeg om dat te toegeven .

  3. #78
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    ga bami lekker nuthuggen
    ik weet genoeg je bent niet objectief je zal wel een maatje van daniel zijn
    en ja ik weet de plek nog ik ben gewoon in discussie gegaan met de trainer van bami
    was niet met mijn mond vol tanden staan maar als jij dat er wil van maken wat jij wilt jongen
    als hij zich nooit heb teruggetrokken dan waarom doet hij dat tegen mij nadat hij mij uitgedaagt heeft .
    beetje pussy.
    ik niet tegen bami willen vechten kerel ik wil faking graag denk je dat dit poppenkast is
    we gaan het merken
    ik neem zelfs een party aan voor 100% kaarten 2 weken na een andere party op een erg laag gewicht .
    zegt genoeg
    volgende nieuws die je hebt te melden
    fabeltjes krant
    Wat is er gebeurd met de gage die je op het spel zet? Jouw gage gaat naar Bami als hij wint. Dat heb je gezegd, dus daar kan je niet op terugkomen. Wel de hoofdprijs vragen dus!

  4. #79
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Mischien kun je contact opnemen met John de Mol producties voor een nieuwe crimi-soap, in de zomer is er toch geen GTST? "Kickboxing in da Hood"

  5. #80
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Je moet gewoon niet zo dom lullen. Beetje zielig doen op internet. Toen je benaderd werd op dat gala waar Geronimo vs. El Bouni vocht (weet de plek niet meer), stond je ineens met een mond vol tanden.
    Vraag je trainer nog maar eens, en zowel Kane als Milton zeiden dat JIJ niet zou willen.

    @ de rest; Bami kreeg de eerste ronde van de meeste juryleden, 2e ronde 8-10. En laatste was voor Moreno.
    Bami, donderdag begonnen met trainen, na een aantal maanden niks te hebben gedaan.. Moreno in topconditie. Zegt genoeg.

    Verder wil ik die partij Hoving vs Daniel ook best zien. Maar Danny? Je bent geen man, als je terug moet vallen op dit soort internetbullshit. Topics openen en iemand zwart maken. Hij heeft zich nooit teruggetrokken, hij heeft niks te winnen tegen zo'n figuur als jij. Daar hoef je echt niet trots op te zijn.
    je lult braddah heb net nog met kane gesproken
    ga lekker fabeltjes krant kijken

  6. #81
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by trainer Bv S'burg View Post
    Mischien kun je contact opnemen met John de Mol producties voor een nieuwe crimi-soap, in de zomer is er toch geen GTST? "Kickboxing in da Hood"
    Word een knaller! Deze setting zou ik al helemaal kunnen visualiseren. Instant succes zoals zijn voorganger.

  7. #82
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    hahaha wat een topic godallemachtig wat een gezwets zeg Ben hierdoor wel benieuwd naar deze partij dus dat doe je netjes Luka.

  8. #83
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    je lult braddah heb net nog met kane gesproken
    ga lekker fabeltjes krant kijken
    Ik heb anders gehoord. Maar ik heb het niet van hem zelf. Zal nog eens navragen hoe het zat. Als blijkt dat dit anders is, ben je ontmaskerd gozer.

  9. #84
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Leuke pot.. doe maar niet op 1 december.. want dan kan ik niet

  10. #85
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik als forumwarrior zonder kantoorbaan maar met een 12-urige werkweek stel voor dat deze partij sowieso doorgang moet vinden.
    - De winnaar strijkt alle gage op, dus ook van de verliezer...
    - De partij wordt gevochten op 5x 3 minuten met ellebogen...
    - Er moet borg betaald worden, voor het geval deze partij uit de hand zou lopen in de ring. Gedraagt men zich niet ben je je borg kwijt...
    - De verliezer maakt openlijk zijn excuses en feliciteert de ander op internet met zijn overwinning.
    - Hierna is iedereen weer vriendjes...

  11. #86
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Vooral dat laatste punt
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #87
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Nou heb ff youtube gecheckt 5x3 min in thailand zag er niet verkeerd uit.

  13. #88
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    thanx 4 tha concern ik zie het niet als aanval .
    maar komt goed ik heb je vertelt waar ik vandaan kwam
    (is verleden)
    3 dingen zijn nog belangrijk voor me me dochter me sport en me gezondheid (anders lukt het sporten niet meer)
    laatste 2 jaar heb ik mij 100 % op de sport gefocussed.
    ik ben geen boef meer.
    ik zoek geen problemen.
    ik sport alleen nog maar .ik heb goed doorgekregen dat wat ik doe dat dat toch speciaal is .
    de 1 heeft een zwakke knie de ander een bril enz veel mensen kunnen hoog wedstrijd niveua niet halen.
    dus ik ben dankbaar en blij dat ik kan doen wat ik doe .
    ik heb nog 10 jaar te gaan in de sport en dan is mijn carriere klaar.
    niet werken tot mijn 65ste maar tot 36ste .
    zolang ik lekker kan sporten sport ik door.
    over respect gesproken ik heb veel respect voor vechtsporters HEEL VEEL.
    alleen bami is de zijne een beetje kwijt in mijn ogen door uittedagen en terug te trekken.
    en muay thai guy is ook zijn respect in mijn ogen kwijt.
    verder respecteer ik iedereen (ok ok mijn ex ook niet meer)
    dat is mijn keus ik respecteer iedereen verder in de sport want je moet er belachelijk hard voor trainen.
    alleen moet je het niet komen eisen .
    respect word verdient
    osu
    Jammer, bijna respect gekregen op het internet.
    Gelukkig is mijn groene staafje hier lang genoeg, ik ben daar echt enorm blij mee. Stel je voor dat niemand mij zou mogen op internet dan zou ik een filmpje maken en mijn polsen doorsnijden en er een eind aan maken. Respect op het internet is denk ik als bami in een bamischijf.....onmisbaar.
    Je hebt mijn leven op zijn kop gezet, slapeloze nachten zullen volgen, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn

  14. #89
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ik als forumwarrior zonder kantoorbaan maar met een 12-urige werkweek stel voor dat deze partij sowieso doorgang moet vinden.
    - De winnaar strijkt alle gage op, dus ook van de verliezer...
    - De partij wordt gevochten op 5x 3 minuten met ellebogen...
    - Er moet borg betaald worden, voor het geval deze partij uit de hand zou lopen in de ring. Gedraagt men zich niet ben je je borg kwijt...
    - De verliezer maakt openlijk zijn excuses en feliciteert de ander op internet met zijn overwinning.
    - Hierna is iedereen weer vriendjes...
    Bepaal jij ook nog de locatie, de hoogte van de gages, de jury, wie er in de hoek mag, en wat voor soort ondergoed gedragen moet worden?

  15. #90
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Zolang het sportief blijft heb ik geen bezwaar tegen de praktijken van lukashenko. Hij zet zichzelf wel erg onder druk, maar misschien is hij zo'n persoon die dat nodig heeft. ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen.
    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    ga janken joh zielepiet
    luister ik zeg je het gevecht is in bespreking en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
    als bami zich niet weer laf terug trekt gaat de pot gewoon door dus
    dacht dat het wel gewardeert werd dat ik dat niet 7 dagen voor de wedstrijd maar een maand dat er een beetje geplanned kan worden.
    ja bami heeft zijn respect in mijn ogen verloren door mij uit te dagen en uitte schelden en zich dan terug te trekken.
    dan ben je in mijn ogen niet alfa maar een beta boy klaar. kom je knokken alsnog laat je weer in mijn ogen zien dat je ballen heb.
    ok ik ben een keyboard warrior zeg je, nee vriend ik ben overal warrior behalfe met spelling
    ik neem partyen op de zelfde dag aan
    ik zeur nooit als iemand te zwaar is (ook niet 15 kilo)
    ik vecht tegen iedereen (zet petrosyan neer ik vecht met hem i dont care )
    ik ben een krijger als iemand mij uitdaagt en zich dan terug trekt vind ik laf klaar .
    zet je eigen post maar in de shit want jij zeurt ook altijd .
    vind je dat ik een laffe beta boy bent ok en jij kent me??
    luister gap ik ben niet zo als je denkt
    je hebt geen idee waar ik vandaan kom.
    ik heb meer dan 4 jaar van me leven vast gezeten .
    ik heb op internaten gezeten (valkenheide en grote emaus)
    ik ben gestoken (2x) er is op me geschoten er is een fles op me hoofd kapot geslagen ,
    ik heb gestoken ik heb meer dan 35 gewelds delicten op me naam ,
    jij heb geen idee waar ik vandaan kom ik heb niet een perfect life gehad
    ik leef al op mezelf sinds ik 14 ben mattie niet meer door pappa en mamma verzorgt
    en op mijn 20ste werd ik ineens een topsporter. zag ik een weg uit de shit
    heb mijn cios nog gehaalt .en als ik zo doorga heb ik binnen 2 jaar een mooi riempie om mijn middel of sta ik op glory te knokken
    waar ik vandaan kom ben je een mietje als je iemand uitdaagt en dan terug trekt en ja ik zeg dat met volle borst .
    onzin toch lees dan goed gab
    ik zeg het is in gesprek en ik heb alle voorwaarden aangenomen.
    waar is de poep dan zijn feiten gap .
    wat heb jij allemaal bereikt dan in deze sport?
    of ben je een kantoor pikkie die zich badman voelt.
    als je het niet wil lezen negeer je me toch lekker
    of zap je door naar een andere topic.
    zeurpiet
    Ik ben blij voor je dat je je leven weer op de rit hebt kunnen zetten en gun je alle succes, maar ik denk dat je te veel persoonlijke info in deze mail hebt gezet. Het lijkt alsof die jongen voor wie deze post bedoeld was je persoonlijk heeft geraakt. Gewoon een tip maar neem internetfora als mixfight.nl niet te serieus ouwe.

  16. #91
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Bepaal jij ook nog de locatie, de hoogte van de gages, de jury, wie er in de hoek mag, en wat voor soort ondergoed gedragen moet worden?
    nee

  17. #92
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Genoeg geluld, tijd om te knallen! Zet hem op Danny!

  18. #93
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Genoeg geluld, tijd om te knallen! Zet hem op Danny!
    duidelijk ik ga niet meer praten behalfe als iemand vraagt en me helemaal op mijn partyen focussen
    1 laatste woord voor de mensen die mij mischien verkeerd begrijpen .
    ik heb me een beetje laten gaan de laatste dagen ik hoef geen medelijden ofzo maar ik heb een klote jaar achter de rug .
    ondanks dat ik elke dag train is mijn prive leven om me heen ingestort .ik denk dat ik mij een beetje op daniel heb afgereageert
    de laatste dagen openlijke excuses daarvoor en de uitbarsting op mixfight .
    ik heb niks tegen cool gym of bami persoonlijk. ook mijn opmerking over de party van geronimo had ik van tackvoller kunnen brengen.(maar ik had wel gelijk).
    ik had ook daniel verkeert ingeschat hij is duidelijk een stuk verbetert .MAAR.
    Hij daagt me uit full thai rulez toen hij niet wist wie ik was (hopent dat het een glazenwasser met een grote smoel was ofzo)
    hoort hij dat ik een beginnede a klasser ben van zijn gewicht (mooier kan je het toch niet krijgen als je iemand uitdaagt)
    en trekt zich laf terug en maakt nog een paar klote opmerkingen schelden als een kind die je op afstand uitscheld en wegrent.
    in mijn ogen laf en ja ik heb je geprobeert uit te dagen daarna ik wil gewoon lekker een pot op full thai draaien .
    ik kreeg een mail van harmen (richelieu) dat ze een tegenstander voor bami zoeken .
    ik heb gelijk alle voorwaarden aangenomen 2 weken na een ander wedstrijd laag gage alles .ik wil gewoon knokken dat is mijn passie helemaal 5x3 full thai dus ik denk ik bericht mixfight erover ach ja hell breaks loose .
    KOM GEWOON KNOKKEN DANIEL .handen schudden na dat ik je neergestompt heb en alles is weer prima want het blijft een sport.
    sportieve groet onkruid
    osu
    ps niet niks op forum of tegen mij zeggen maar achter me rug me een kneus en een wanker noemen enz dat is achter de ellebogen niet doen bami

  19. #94
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Danny gaat een portie nasi maken van hem,let maar op.

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Ik heb anders gehoord. Maar ik heb het niet van hem zelf. Zal nog eens navragen hoe het zat. Als blijkt dat dit anders is, ben je ontmaskerd gozer.
    En heb je het al nagevraagd

  21. #96
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ik als forumwarrior zonder kantoorbaan maar met een 12-urige werkweek stel voor dat deze partij sowieso doorgang moet vinden.
    - De winnaar strijkt alle gage op, dus ook van de verliezer...
    - De partij wordt gevochten op 5x 3 minuten met ellebogen...
    - Er moet borg betaald worden, voor het geval deze partij uit de hand zou lopen in de ring. Gedraagt men zich niet ben je je borg kwijt...
    - De verliezer maakt openlijk zijn excuses en feliciteert de ander op internet met zijn overwinning.
    - Hierna is iedereen weer vriendjes...


    - Daarna nog een BBQ, en Lukashenko wil z'n steak graag medium rare. Dus Bami z'n vrouwtje moet dat maar goed in d'r oortjes knopen.

  22. #97
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    als je topic verder leest heb ik dat verder uitgelegt
    ik dacht dat daniel als kanonnenvoer gehaalt werd voor kane.
    ik zat blijkbaar mis heb ik 3 a 4 keer toegegeven in de topic
    aangezien hij er een onbeslist uit gehaalt heeft.
    iedereen kan een fout maken ik ben tenminste man genoeg om dat te toegeven .

    true...deze keer zat ik ook fout.

  23. #98
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    - Daarna nog een BBQ, en Lukashenko wil z'n steak graag medium rare. Dus Bami z'n vrouwtje moet dat maar goed in d'r oortjes knopen.
    Alles leuk en aardig maar houd familie-leden en partners er buiten. De heren dienen dit zelf op te lossen, deze opmerking raakt wal nog schip.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  24. #99
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default


  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Voor dat ik 4 paginas door ga zoeken: Heeft Bami nu al gereageerd..?
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •