MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default Giorgio Petrosyan GLORY 3 - 70 KG FINAL 8 ***SPOILER***

    Short exclusive "behind the scenes" video for the winner of GLORY 3 Final 8...

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Uhmm.. Dit wel een hele dikke spoiler aangezien het pas vrijdag a.s op tv komt :S

  3. #3
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Yeah the internet is really fast with informations... Like kickboxing ;-)

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    "Short exclusive "behind the scenes" video for the winner of GLORY 3 Final 8..."

    "Of" ik denk dat het gemaakt is voor ons van de winnaar, nu is het gemaakt voor de winnaar van Glory.....

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    "Short exclusive "behind the scenes" video for the winner of GLORY 3 Final 8..."

    "Of" ik denk dat het gemaakt is voor ons van de winnaar, nu is het gemaakt voor de winnaar van Glory.....
    het kan ook "of" zijn of "from"....tsja blijft lastig dat engels

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks leuke beelden!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Gilze
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de spoiler... Daar gaat mijn spannende vooruitzicht... bedankt..

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ach stel jullie niet aan. Als jullie niet hadden willen weten wie er gewonnen heeft hadden jullie tot en met vrijdag alle vechtsport fora moeten mijden.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ach stel jullie niet aan. Als jullie niet hadden willen weten wie er gewonnen heeft hadden jullie tot en met vrijdag alle vechtsport fora moeten mijden.
    Beetje kort door de bocht. Je kunt mensen niet verplichten om een fora niet te bezoeken enkel om de uitslagen te mijden. We kunnen er wel rekening mee houden door niet te spoilen.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Beetje kort door de bocht. Je kunt mensen niet verplichten om een fora niet te bezoeken enkel om de uitslagen te mijden. We kunnen er wel rekening mee houden door niet te spoilen.
    Ik wil het ook niemand verplichten. Maar als je de uitslagen na een evenement echt niet wil weten moet je dus niet op fora of de officiele sites van de organisatie gaan surfen. Dat vergroot nu eenmaal de kans dat je de uitslagen te weten komt.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    "Short exclusive "behind the scenes" video for the winner of GLORY 3 Final 8..."

    "Of" ik denk dat het gemaakt is voor ons van de winnaar, nu is het gemaakt voor de winnaar van Glory.....
    It is from me, of the winner and FOR GIORGIO ;-) Like a present ;-)

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Het is toch eigenlijk een beetje een ongeschreven regel dat zulke dingen niet ge-spoiled worden? Helemaal omdat dit ook nog niet uitgezonden is op tv?

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Maar het is al wel uitgezonden. Live stream op de Veronica website. Betaalde stream. En sites als Liverkick hebben ook al artikelen met de winnaar in de titel geplaatst.
    Petro´s wikipedia artikel is al aangepast.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja het is nu maandag bijna 14 uur, de finale van Glory begon zaterdag om 20.30. Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet wie er gewonnen heeft.
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Tja het is nu maandag bijna 14 uur, de finale van Glory begon zaterdag om 20.30. Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet wie er gewonnen heeft.
    x2

  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Waarom word dit niet verwijderd?

  17. #17
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Dit is serieus een naai streek voor de mensen die het op televisie wouden kijken.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Tja het is nu maandag bijna 14 uur, de finale van Glory begon zaterdag om 20.30. Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet wie er gewonnen heeft.
    Nu wel ja.. vanmorgen nog niet :P

    Ik hoop dit soort toernooien altijd op tv te kunnen zien zonder de uitslag te weten. Maar dat is wel een beetje het nadeel als deze evenementen niet live ( of iig dezelfde avond) worden uitgezonden.

    Ach ik heb het risico genomen om op mixfight te komen voor vrijdag 9 nov.. wijze les voor de volgende keer

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Mavi View Post
    Nu wel ja.. vanmorgen nog niet :P

    Ik hoop dit soort toernooien altijd op tv te kunnen zien zonder de uitslag te weten. Maar dat is wel een beetje het nadeel als deze evenementen niet live ( of iig dezelfde avond) worden uitgezonden.

    Ach ik heb het risico genomen om op mixfight te komen voor vrijdag 9 nov.. wijze les voor de volgende keer
    Ik snap je punt Mavi. Ik denk dat we dit tegenwoordig met alle socialmedia moeilijk tegen kunnen gaan. Er komt bij "verse" uitslagen wel spoiler in de titel te staan, misschien stelt je dat gerust
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    slim zo'n spoiler

    mods, ik weet dat golden dlory een grote sponsor is maarruh... kunnen jullie de titel dan misschien aanpassen voor mensen die het nog op TV willen zien? thx

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    slim zo'n spoiler

    mods, ik weet dat golden dlory een grote sponsor is maarruh... kunnen jullie de titel dan misschien aanpassen voor mensen die het nog op TV willen zien? thx
    Dat heeft niets met grote sponsor te maken. Maar de titel is in iedergeval aangepast!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Dat heeft niets met grote sponsor te maken. Maar de titel is in iedergeval aangepast!
    Nee dat zal niet.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    slim zo'n spoiler

    mods, ik weet dat golden dlory een grote sponsor is maarruh... kunnen jullie de titel dan misschien aanpassen voor mensen die het nog op TV willen zien? thx
    Was Glory maar een grote sponsor

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    dude deze hele toernooi was een spoiler! iedereen weet toch dat petro gaat winnen, ofniet dan?

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    betekend nog niet dat je een thread moet maken met een spoiler als titel.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •