MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 14 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 345

Thread: GTA V

  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default GTA V

    God wat heb ik zin in deze game..
    Er wordt weer heel wat af gespeculeerd, en er komt steeds meer details over de game naar buiten
    14 November volgt trailer nr 2

    Following the unveiling of Game Informer's Grand Theft Auto V cover for its December issue earlier today, the first batch of details have dropped from the 18-page spread, revealing everything from the names of the three new protagonists, to a few facts about the open-world of Los Santos, the missions and some of the gameplay apsects.Here's the first bunch of details from GI, via NeoGAF:
    • Three Protagonists: Trevor (redneck), Michael (older white guy), and Franklin (black/mixed guy).
    • Each character has his own personality, motivation, and skillset.
    • Vehicles: cars and trucks, bikes (BMX, mountain), dirtbikes, ATVs, helicopters, planes, and jet skis.
    • Los Santos in GTA V is bigger than the worlds of RDR, San Andreas, and GTA IV combined.
    • Heists will be predominantly featured in GTA V. (Heat, anyone?)
    • Customise your look but not San Andreas style RPG elements.
    • Side-missions that Rockstar mentioned include: yoga, triathlons, tennis, and golf.
    • Random NPC encounters are back and more developed.
    • The ocean floor is detailed and can be explored.

    Rockstar promises:
    • More fleshed out missions ala "Three Leaf Clover".
    • More complex side missions and activities similar to Red Dead. "It's better to have one really good mini game than five half-assed ones that aren't fun".
    • Better driving controls
    • Improved shooting mechanics
    • Refined melee combat
    • Vibrant in-game economy (but no buying property)

    We'll update this post as more details emerge. Grand Theft Auto V is out in spring 2013.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Heerlijk, heb ik ook zin in, krijg nu al een nat broekje..

    Alle andere versies ook helemaal grijs gespeeld..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    van nu.nl:

    HOOFDDORP - Grand Theft Auto 5 heeft drie verschillende personages om mee te spelen. Dit maakte tijdschrift Game Informer bekend met de onthulling van zijn nieuwe cover, waarop GTA 5 staat. Foto: NU.nl
    Een van hen lijkt de man te zijn die centraal stond in de eerste trailer. De cover toont ook nog een andere oudere man, met in het midden een jongere, zwarte hoofdpersoon.
    Het is niet mogelijk om zelf huizen of andere panden te kopen. Ook het dategedeelte van GTA 4 zit naar verwachting niet meer in deel vijf.


    Dan Houser van ontwikkelaar Rockstar meldt dat het technisch gezien onhaalbaar was om dit met drie personages te bewerkstelligen. Dit zou tot compromissen moeten leiden binnen de manier waarop zij geanimeerd worden in GTA 5 en dat was volgens hem niet acceptabel. Wel is het mogelijk om de drie hoofdpersonen van nieuwe kleding te voorzien.
    Wat betreft nevenactiviteiten keren de entertainmentshows terug die spelers in Grand Theft Auto IV al konden bezoeken, zoals de show van stand-up comedian Ricky Gervais. Welke het deze keer zijn, wil Rockstar nog niet bekendmaken. Qua romantiek is er waarschijnlijk niet langer de mogelijkheid om te daten. Dit zou niet bij de aard van de drie personages passen.

    Stemacteurs

    Rockstar heeft besloten om voor Grand Theft Auto 5 niet voor bekende (stem)acteurs te kiezen. Dit zou volgens Dan Houser voor teveel herkenning zorgen, in plaats van dat de personages die zij vertolken zelf tot leven komen.
    Volgens Houser was het bij de vorige generatie GTA-games nog een nuttig hulpmiddel dat bekende acteurs de personages vertolkten, omdat deze op zichzelf nog vrij "simplistisch" waren. Maar de huidige generatie consoles heeft dit euvel verholpen, aldus Houser.

    Speelveld

    De spelwereld van Grand Theft Auto 5 is groter dan Grand Theft Auto IV, Red Dead Redemption en Grand Theft Auto: San Andreas bij elkaar.
    Die wereld bestaat zoals eerder bevestigd uit een fictief Los Angeles en omgeving, Los Santos genoemd. Deze bestaat uit wijngaarden en een grote wildernis waarin de berg Chiliad vrij te ontdekken is voor spelers. Daarnaast is er een zoutmeer, een militaire basis en zijn er voorsteden in de heuvels die naar de stad leiden.
    Ook het strand is aanwezig, waarbij ook de zee voor het eerst in een Grand Theft Auto-game te verkennen is, mits er duikspullen aangeschaft zijn. Onderweg kunnen spelers willekeurige personen of scenario's tegenkomen die tot een missie leiden.

    Hoofdpersonages

    Spelers kunnen tijdens het spelen van Grand Theft Auto 5 op elk moment wisselen tussen de drie hoofdpersonages. In het spel krijgen spelers te maken met Michael, Trevor en Franklin.
    Michael woont in het rijke deel van Los Santos en zit in een getuigenbeschermingsprogramma als ex-bankovervaller. Trevor is een personage die in een trailer woont en een oude bekende is van Michael.
    Het derde personage Franklin die voor zijn baas onder meer auto's vordert. Tussen deze personages kan buiten missies vrij gewisseld worden.

    Hobby

    De personages hebben ook ieder hun eigen hobbyactiviteiten waaraan ze deel kunnen nemen, die niet per se voor alledrie beschikbaar zijn. Ook hebben ze hun eigen vriendenkring om mee af te spreken.
    Tijdens missies kan er ook gewisseld worden, afhankelijk van wie er mee op pad is. De verschillende personages hebben daarbij ieder een eigen taak, die kan verschillen in de hoeveelheid actie die het vereist.

    Trailer

    In navolging van de informatie door Game Informer, komt er op 14 november een nieuwe trailer. Het spel zelf staat gepland voor de lente van 2013, maar uit een gesprek tussen uitgever Take-Two en investeerders bleek onlangs al dat het spel hoogstwaarschijnlijk niet voor april in de winkels ligt.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Als die uit is ga ik em gelijk halen en dan sluit ik mezelf drie weken op...
    Echt de vetste reeks ooit!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Word weer een topper!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Als ik dit lees krijg ik er nu al zin an!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    lente van 2013...

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    DIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    lente van 2013...
    waarschijnlijk april 2013....iets moois om naar uit te kijken toch

  10. #10
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Helaas, ik heb het niet zo op GTA... Al vond ik die eerste 2 delen wel geweldig. Het hele gangster gebeuren vind ik niet zo gaaf ):

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

  12. #12
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Zozo... Ze hebben er echt werk van gemaakt zo te zien...
    Dat belooft wat!
    Vet ook om met die drie personages te kunnen spelen...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    De tweede trailer van Grand Theft Auto 5 gaat morgen om 5 uur 's middags live. Ontwikkelaar Rockstar heeft een countdown op zijn website gezet.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default


  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    vette trailer!
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Ziet er goed uit!
    I want it I want it I want it!!!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Rockstar is in mijn ogen altijd #1 geweest. GTA 3 vond ik leuk, GTA Vice City vond ik prachtig, GTA 4 vond ik erg leuk, Red Dead Redemption is mijn favoriet spel ooit, en nu wachten op GTA 5 ..het ziet er mooier uit dan ooit!

  18. #18
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Red Dead Redemption is mijn favoriet spel ooit
    Amen to that, mr Marston!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    het aftellen is begonnen...
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit hem sinds gisteren al te spelen (via spotnet gevonden) en het is uiteraard genieten!

  21. #21
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Nog 3 dagen!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #22
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Nog 3 dagen!
    Wow, dat is aardig groot
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    3 days until i lose contact to all human life!!!

  24. #24
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    3 days until i lose contact to all human life!!!
    Ik wacht expres ff met de aanschaf... krijg woensdag de sleutel van m'n nieuwe huis en als ik GTA gelijk haal komt er van klussen niks meer terecht!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  25. #25
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik heb gta nooit echt gevoelt... ga deze denk ik ook niet kopen
    Home mtk-gym.nl


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •