MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 14 FirstFirst ... 41011121314
Results 326 to 345 of 345

Thread: GTA V

  1. #326
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha die tank schiet niet op. Binnen no time bad sport en dat wil je niet. Ik zou dan voor een helicopter of vliegtuigje gaan. Heb nu die entity, pff wat een bak. Gister 20.000 aan 60% armour uitgegeven, word ik vandaag lvl 80, dus kan in die armour 80% halen, 35.000... Dus gewoon stom dat ik die armour aan begin heb gehaald, maarja! Ik zit al in een clan, maar het was toch mogelijk om meerdere te joinen? Kunnen wel even met zijn allen down the drain gaan racen of criminal records. Snel cash en xp.
    Is goed! Misschien even een skype group ofzo aanmaken?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #327
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha die tank schiet niet op. Binnen no time bad sport en dat wil je niet.
    Thanks voor de tip man. Dan ga ik voor die buzzerd

  3. #328
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    waar koop je die auto's?

  4. #329
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    waar koop je die auto's?
    Online via je telefoon.

  5. #330
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Online via je telefoon.
    Daar kijk ik ook, maar ik zie daar geen auto's beschikbaar (allemaal Out of Stock). Ik heb level 27, kan dat het probleem zijn?

  6. #331
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Daar kijk ik ook, maar ik zie daar geen auto's beschikbaar (allemaal Out of Stock). Ik heb level 27, kan dat het probleem zijn?
    Nee,in principe niet. Bij mij staan er 3 out of stock. Meer niet. Heel apart. Heb je al op het forum gekeken?

  7. #332
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Daar kijk ik ook, maar ik zie daar geen auto's beschikbaar (allemaal Out of Stock). Ik heb level 27, kan dat het probleem zijn?
    Met de rechtste nunchuck kun je naar onder scrollen. Ik verwacht dat je dat nog niet hebt gedaan?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #333
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    speelt iemand nog weleens online? heb afgelopen weekend een of andere glitcher gekilled online, deze had een bounty op zn hoofd van 2 miljard...(ja je leest het goed 2 miljard) heb dus nu 3,4 miljard. hoe kun je geld delen met iemand?? want ik krijg elke keer enorme hoeveelheden geld van onbekende mensen maar kan zelf niks uitdelen?!? (Give cash knop is grijs)

  9. #334
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Meen je niet? Zo veel ja?

    Ik heb sinds een maand al niet meer gespeeld, is het nog wel wat online dan? Nu met al die nieuwe releases van onder andere PS4, BF3, CoD Ghosts etc.

  10. #335
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    speelt iemand nog weleens online? heb afgelopen weekend een of andere glitcher gekilled online, deze had een bounty op zn hoofd van 2 miljard...(ja je leest het goed 2 miljard) heb dus nu 3,4 miljard. hoe kun je geld delen met iemand?? want ik krijg elke keer enorme hoeveelheden geld van onbekende mensen maar kan zelf niks uitdelen?!? (Give cash knop is grijs)

    Jezus,dat is echt veel. Leuke kill. Geld delen kan ook geloof ik niet ivm die glitchers. Ik speel het nog wel regelmatig online,maar als ze niet met leuke updates gaan komen gaat dat niet lang meer duren.

  11. #336
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Meen je niet? Zo veel ja?

    Ik heb sinds een maand al niet meer gespeeld, is het nog wel wat online dan? Nu met al die nieuwe releases van onder andere PS4, BF3, CoD Ghosts etc.
    ja echt.....heb alles al gekocht wat ik wilde hebben dus ik wil geld uitdelen maar weet niet hoe
    online is leuk met vrienden, je kan nu ook zelf deathmatches en races creeren...ik speel hem nog ff tot ik lvl100 ben en daarna is t mooi geweest.

  12. #337
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    BUMP........sorry een topic van een jaar oud maar heeft iemand hem al next gen gespeeld? ik heb hem vandaag op de xbox one gespeeld. damn dat zag er vet uit zeg, vooral de first person mode is echt gaaf. je loopt,rijdt en vliegt nu gewoon zelf door die stad heen lijkt het wel. dat wilde ik ff kwijt

  13. #338
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    ik heb hem destijds wel veel gespeeld. Wat is precies het verschil nu?

  14. #339
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    ik heb hem destijds wel veel gespeeld. Wat is precies het verschil nu?
    grootste verschil is dat het er grafisch nu veel en veel beter/mooier uitziet en dat het nu volledig in first person te spelen is. en dat is erg gaaf moet ik zeggen,het is meteen een heel ander spel geworden. verder zitten er een hoop nieuwe dingen in zoals nieuwe autos,muziek,dieren,appartementen,collectables en (side)missies. Rockstar heeft gezegd dat bij de eerstvolgende update nu ook eindelijk de heist missies komen.dus ben benieuwd. ik had hem lang niet gespeeld maar ik zit er weer helemaal in.

  15. #340
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Is het gewoon een update dan? Of moet je voor deze versie weer betalen

  16. #341
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Iggy View Post
    Is het gewoon een update dan? Of moet je voor deze versie weer betalen
    is de versie op xbox one of ps4
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #342
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    ohw das jammer dan. Moet het nog doen met mn oldskool 360

  18. #343
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    grootste verschil is dat het er grafisch nu veel en veel beter/mooier uitziet en dat het nu volledig in first person te spelen is. en dat is erg gaaf moet ik zeggen,het is meteen een heel ander spel geworden. verder zitten er een hoop nieuwe dingen in zoals nieuwe autos,muziek,dieren,appartementen,collectables en (side)missies. Rockstar heeft gezegd dat bij de eerstvolgende update nu ook eindelijk de heist missies komen.dus ben benieuwd. ik had hem lang niet gespeeld maar ik zit er weer helemaal in.

    Pfff ziet er vet uit heb hem gespeeld op de ps3 en verkocht toen ik de ps4 kocht... dacht dat ik hem toch niet meer zou spelen, maar dit doet me twijfelen hem te kopen
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #344
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wtf de nieuwe collectables, 27 peyote plants vearanderen je in 27 verschillende dieren haha

  20. #345
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •