MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 14 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 345

Thread: GTA V

  1. #126
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nu met die epsilon missies bezig haha geniaal! kifflom brother brother
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Heb hem uitgespeeld, dinsdag gekocht, maandag uitgespeeld en ben twee dagen weggeweest vorige week. En dan hoor je mensen voordat ie uitkomt over: - Hij is zo groot, je krijgt twee discs, online is een aparte disc, of - het spel is groter dan alle GTA's en Red dead redemption samen qua oppervlakte etc etc. Wat een onzin. Vond het een gruwelijk spel en vooral de laatste echte twee missies zijn keihard, maar had hem veel groter verwacht. Gelukkig nog wat procenten te halen met overige dingen zoals hobby's enz. Zag dat het tennissen en golfen er best tof uit zag.

    Daarnaast hoorde ik (hoop dat dit wel klopt) dat er in de online mode rond de 500 missies zijn die je alleen of met vrienden kan doen?

  3. #128
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    we moeten strax online zeker samen een gang maken
    Goed idee, beter maken we apart topicje voor PS3 met alle namen + online namen. Lekker overzichtelijk en handig. Als een actieve member hem bijhoudt is het perfect.

  4. #129
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    http://www.igta5.com/radio-stations
    http://www.gta4.net/music/
    http://gta.wikia.com/Radio_Stations_in_GTA_III

    Die muziek blijft gewoon hard, net wat oude tracks terug geluisterd

  5. #130
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Heb hem uitgespeeld, dinsdag gekocht, maandag uitgespeeld en ben twee dagen weggeweest vorige week. En dan hoor je mensen voordat ie uitkomt over: - Hij is zo groot, je krijgt twee discs, online is een aparte disc, of - het spel is groter dan alle GTA's en Red dead redemption samen qua oppervlakte etc etc. Wat een onzin. Vond het een gruwelijk spel en vooral de laatste echte twee missies zijn keihard, maar had hem veel groter verwacht. Gelukkig nog wat procenten te halen met overige dingen zoals hobby's enz. Zag dat het tennissen en golfen er best tof uit zag.

    Daarnaast hoorde ik (hoop dat dit wel klopt) dat er in de online mode rond de 500 missies zijn die je alleen of met vrienden kan doen?
    ben ik het mee eens, ik had hem een heel stuk groter verwacht....desondanks is ie groot zat vind ik.
    ik moet nog 3 missies dan heb ik hem uit, ben tussendoor al bezig geweest met de collectables (submarine onderdelen en brieven heb ik allemaal al) na t trainen verder met de nuclear waste,stunt jumps en spaceship onderdelen.zit nu op 77.86 %.
    Voordat de MP uitkomt heb ik hem 100%

  6. #131
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    we moeten strax online zeker samen een gang maken
    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ben ik het mee eens, ik had hem een heel stuk groter verwacht....desondanks is ie groot zat vind ik.
    ik moet nog 3 missies dan heb ik hem uit, ben tussendoor al bezig geweest met de collectables (submarine onderdelen en brieven heb ik allemaal al) na t trainen verder met de nuclear waste,stunt jumps en spaceship onderdelen.zit nu op 77.86 %.
    Voordat de MP uitkomt heb ik hem 100%
    Nuclear waste? Spaceship en submarine onderdelen? Wat bedoel jep recies? Heb wel alle bedrijven, op de twee duurste na. Die laatste Heist is echt gruwelijk! Zit nu ook op 80% ofzo, of iets meer. Soms krijg je in 2 uur tijd 2 procent erbij en de andere keer bijna 8 procent ofzo

  7. #132
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Nuclear waste? Spaceship en submarine onderdelen? Wat bedoel jep recies? Heb wel alle bedrijven, op de twee duurste na. Die laatste Heist is echt gruwelijk! Zit nu ook op 80% ofzo, of iets meer. Soms krijg je in 2 uur tijd 2 procent erbij en de andere keer bijna 8 procent ofzo
    dat zijn die collectables, die krijg je als je bepaalde missies (met een ? op de map) speelt. die stukjes brief liggen over de hele map, die heb je ook nodig voor een Freak missie. vaten met nuclear waste moet je verzamelen als je een of ander oude haven hebt gekocht. wel geinig met dat onderzee bootje de zeebodem afspeuren

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    O man, dit spel is lachen!

    Gisteravond met sticky bombs op drukke kruispunten de boel geterroriseerd...

    Dus bom plaatsen op een druk kruispunt en dan als er verkeer overheen rijd -> BOOM

    Het leuke is dat je nu foto's kan maken van de auto's die langs de kant uitbranden enzo. Als je dit ook gaat doen doe het ergens bij water zodat je snel in de rivier kan duiken.

    Met Franklin kun je in zijn appartement dat hij krijt ook snipertje spelen op personen die beneden langsrijden of lopen.


  9. #134
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heujjjj uitgespeeld!

  10. #135
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    De fuck,
    Ik heb een ouwe Xbox met die click op harde schijf, maar die is maar 10 gig en dus te klein om het spel te installeren.

    Iemand nog een oude click schijf voor de xbox?

    https://www.google.nl/search?q=hard+...&bih=949&dpr=1

  11. #136
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    iemand uit de buurt van amsterdam die er vanaf wil? Wil vh weekend spelen maar zo te zien is het overal uitverkocht

  12. #137
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Blijf het een mooi spel vinden, het switchen van karakter blijf ik vet vinden.
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #138
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    R* verwacht nou al server problemen las ik:

    Rockstar verwacht serverproblemen bij GTA Online

    Rockstar heeft een week voor de lancering details van Grand Theft Auto Online gedeeld. Zo is het onder meer mogelijk digitaal geld te kopen met echt geld en laat de uitgever weten serverproblemen te verwachten.

    GTA Online is een open online wereld voor maximaal zestien spelers. De wereld gaat op 1 oktober live en is voor alle gebruikers van GTA 5 gratis te gebruiken.
    Rockstar benadrukt in een blog waarin details worden bekendgemaakt dat het problemen verwacht na de lancering. Zowel met overbelasting van de servers als kleine foutjes in de grote open wereld. Het vraagt het publiek meerdere malen om feedback te geven.
    "We zijn overdonderd door de ontvangst van GTA 5, letterlijk overdonderd wat betreft onze servers", aldus de uitgever. Over GTA Online schrijft Rockstar: "We hopen dat het erg soepel zal draaien, maar vergeef het ons als dat niet zo is en help ons alle problemen op te lossen."
    De uitgever stelt zich bewust te zijn van het feit dat de servers nu ook al overbelast raken. Dat kan resulteren in problemen met onderdelen van GTA 5 zelf zoals de iFruit App en sommige diensten binnen de Social Club. "We werken non-stop aan het toevoegen van meer servers", belooft Rockstar dat spelers er tevens op voorbereid dat de problemen zich ook bij GTA Online gaan voordoen.

    Details

    Vanaf dag één kunnen er maximaal zestien spelers tegelijk in een wereld actief zijn. Het is in deze wereld mogelijk alleen te spelen of met vrienden samen te werken. Gebruikers kunnen naar de film, sporten, naar de schietbaan gaan maar ook een overval plegen of tegen elkaar racen. Er zijn ook missies die kunnen worden uitgevoerd en het is voor spelers mogelijk zelf missies te maken en deze te delen.
    Daarnaast kan een carrière worden opgestart om zo geld te verdienen. Met dat geld, en inkomsten die worden behaald door overvallen en races, kunnen nieuwe wapens en andere digitale goederen worden gekocht. De totale online game is gratis te gebruiken, maar spelers die sneller meer geld willen hebben kunnen ook digitale valuta kopen voor echt geld.
    In GTA Online zullen spelers reputatie opbouwen aan de hand van punten die worden verdiend met diverse handelingen. Meer punten zorgt voor meer mogelijkheden, wapens of contacten. Rockstar zal in de weken en maanden na de lancering regelmatig nieuwe content toevoegen. Bijvoorbeeld speciale strandvoertuigen of nieuwe wapens.
    nu.nl

    Ik vind nu al dat soms de social club niet altijd helamaal up-to-date is en soms moeilijk te bereiken is

  14. #139
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou dat zal wat worden dan...
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #140
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Heeft iemand een goede site waar je alle secrets op de map kunt vinden?
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #141
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Heeft iemand een goede site waar je alle secrets op de map kunt vinden?
    rockstar social club

  17. #142
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    mijn zoon wil dat spel ook hij is 14 is dat wel aan te raden voor die leeftijd er schijnt nog wel wat geweld in te zitten
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  18. #143
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja mn zoon van 11 kijkt ook graag mee. Deel IV speelt hij zelf af en toe, zolang ze maar weten dat het een spel is.

    Er zit uiteraard wel geweld in, zolang ze het maar in het perspectief kunnen plaatsen denk ik dan.
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #144
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    mijn zoon wil dat spel ook hij is 14 is dat wel aan te raden voor die leeftijd er schijnt nog wel wat geweld in te zitten
    Geweld, gevloek, strippers, hoeren, drugs, enz

  20. #145
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nou dr zitten dus levels in die mag mn zoon dus niet spelen, dat je een neukend stel moet fotograferen of booty call in de stripclub......die speel ik zelf savonds wel.

  21. #146
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wuahaha ja dat is ook zo ja. Dat zit er ook allemaal in, het wordt eigenlijk niet voor niets op 18 jaar gezet natuurlijk
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #147
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    iemand uit de buurt van amsterdam die er vanaf wil? Wil vh weekend spelen maar zo te zien is het overal uitverkocht
    Niemand?????

  23. #148
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    nou dr zitten dus levels in die mag mn zoon dus niet spelen, dat je een neukend stel moet fotograferen of booty call in de stripclub......die speel ik zelf savonds wel.

    nou dan kan die het vergeten anders mot ik um steeds in de gaten houden
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  24. #149
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Gisteren de verhaallijn uitgespeeld nu de andere missies. Ik vraag me wel af hoe je in godsnaam 150 miljoen bij elkaar krijgt om dat golfterrein te kopen...
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #150
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Gisteren de verhaallijn uitgespeeld nu de andere missies. Ik vraag me wel af hoe je in godsnaam 150 miljoen bij elkaar krijgt om dat golfterrein te kopen...
    handelen op die Bawsaq stock exchange.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •