MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 13 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 315
  1. #76
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Kom net binnen en heb de pc aangezet. Ik begin nu pas te shaken. Stond er stijf naast, maar alle wetenswaardigheden gaan naar de politie die kan en mag ik hier niet delen. Heb mijn kids en (ex) vrouw die erbij waren en alles meemaakten die, net als mijn bevindingen, voor gaan.
    Kan alleen zeggen dat ik nu pas zit te trillen als een riet en niet kan geloven wat ik heb gezien. Als dit niet de doodsteek is voor onze mooie sport weet ik het niet meer.
    Zit echt te janken als een klein kind achter de pc, verdomme !!
    Sterkte man
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Kom net binnen en heb de pc aangezet. Ik begin nu pas te shaken. Stond er stijf naast, maar alle wetenswaardigheden gaan naar de politie die kan en mag ik hier niet delen. Heb mijn kids en (ex) vrouw die erbij waren en alles meemaakten die, net als mijn bevindingen, voor gaan.
    Kan alleen zeggen dat ik nu pas zit te trillen als een riet en niet kan geloven wat ik heb gezien. Als dit niet de doodsteek is voor onze mooie sport weet ik het niet meer.
    Zit echt te janken als een klein kind achter de pc, verdomme !!
    Echt fucked up man. Hou je haaks.

  3. #78
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Waar kinderen nog bij zijn ook man man wat een teringlijers heb je zeg. laatste tijd is het echt over lijken gaan mentaliteit niet alleen bij gala s, een keer verkeerd gekeken.. knallen ze je over hoop.

    edit sterkte man de stiep en yousuf

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Kom net binnen en heb de pc aangezet. Ik begin nu pas te shaken. Stond er stijf naast, maar alle wetenswaardigheden gaan naar de politie die kan en mag ik hier niet delen. Heb mijn kids en (ex) vrouw die erbij waren en alles meemaakten die, net als mijn bevindingen, voor gaan.
    Kan alleen zeggen dat ik nu pas zit te trillen als een riet en niet kan geloven wat ik heb gezien. Als dit niet de doodsteek is voor onze mooie sport weet ik het niet meer.
    Zit echt te janken als een klein kind achter de pc, verdomme !!
    sterkte stiep

  5. #80
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    @Stiep: hou je taai man...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #81
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Verschrikkelijk las het op Televaag en zag het op het journaal. Ongeloof hoe kun je zo dom zijn! Maar waar ik mij druk om maak zijn de kindjes. Trauma voor het leven zonder goede hulp, hopelijk krijgen ze die wel en komt het goed.

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Jeme wat een drama zeg. Wat mankeert sommige gasten in hun kop. En ergste is nog dat er gewoon kinderen rondliepen en dat een idioot gaat schieten. Met kinderen erbij !!!!!!

    Stiepo en Yousef Ahknikh sterkte!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Denk dat er nu geen gemeente meer op een gala zit te wachten...... straks is het echt klaar met de vechtsport in Nederland.
    Het is ook echt een ongeregeld zooitje hier..

  9. #84
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    @Stiep: hou je taai man...
    Dank je wel man. Kan je geen reps geven. Het is te bizar voor woorden. Je zou zeggen dat ik gezien mijn achtergrond en mijn beroep hier tegen zou kunnen. Zo van " just a other day at the office" . Realiteit is dat ik helemaal fucked up ben. Hoe moet het nou in godsnaam met de normale burger ? Met het gezin dat met groot en klein naar een gezellig vechtsportgala gaat ?
    Ik ga niet meer reageren. Ik zit TE vol me emotie. Sorry jongens, ik ga er uit, ik kan het echt niet aan.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  10. #85
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Doorn
    Posts
    318
    vCash
    126000

    Default

    Vreselijk dit! Te erg voor woorden!! Sterkte Stipo en aan iedereen die er bij was.....

  11. #86
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Dank je wel man. Kan je geen reps geven. Het is te bizar voor woorden. Je zou zeggen dat ik gezien mijn achtergrond en mijn beroep hier tegen zou kunnen. Zo van " just a other day at the office" . Realiteit is dat ik helemaal fucked up ben. Hoe moet het nou in godsnaam met de normale burger ? Met het gezin dat met groot en klein naar een gezellig vechtsportgala gaat ?
    Ik ga niet meer reageren. Ik zit TE vol me emotie. Sorry jongens, ik ga er uit, ik kan het echt niet aan.
    Er wordt je geleerd te reageren op situaties, niet om ze te verwerken......
    Het is niet raar hoor dat dit een inpakt op je heeft.
    nogmaals rustig aan blijf er ook niet alleen me zitten ga naar iemand / bel waarmee je kunt praten die je op kan vangen.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #87
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Sterkte voor alle betrokkenen.

  13. #88
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Nog een reden om mijn ouders, vrienden en familie niet mee te nemen naar mijn wedstrijden ...

  14. #89
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Word steeds gekker,denk je leuk naar een gala te gaan vliegen de kogels om je oren pfffff waar gaat dit heen.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Lees net dit op fb, schijnbaar is de betreffende Youssef overleden...
    RIP...

    youssef heeft gevochten voor zijn leven en het niet gered...Allah I Rahmoe.Mijn gedachten zijn bij Tanja,zijn kinderen,ouders en familie..Rust zacht lieve,gekke,sterke Youssef...voor altijd in mijn hart
    Fighting is poetry in motion

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Lees net dit op fb, schijnbaar is de betreffende Youssef overleden...
    RIP...

    youssef heeft gevochten voor zijn leven en het niet gered...Allah I Rahmoe.Mijn gedachten zijn bij Tanja,zijn kinderen,ouders en familie..Rust zacht lieve,gekke,sterke Youssef...voor altijd in mijn hart
    Verschrikkelijk! Zijn geen woorden voor zoiets.

    R.I.P.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #92
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Godverdomme hey, wat een kut bericht. Dat het de sport schaadt kan me niet eens schelen. Wat een hel moet dat zijn voor de mensen die denken even een leuk dagje uit te hebben op een gala. Dit mag nooit meer gebeuren.

  18. #93
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    He Stiep,

    vandaag was je gewoon een willekeurige voorbijganger en niet in je werk-modus. En dan komt het nog harder aan.
    Sterkte !!

    gr.
    Bromios

  19. #94
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Denk dat er nu geen gemeente meer op een gala zit te wachten...... straks is het echt klaar met de vechtsport in Nederland.
    Het is ook echt een ongeregeld zooitje hier..
    Echt volgens mij is het nu helemaal afgelopen in Nederland klaar.

  20. #95
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Echt volgens mij is het nu helemaal afgelopen in Nederland klaar.
    dat denk ik dus ook ja
    @stipo: heel veel sterkte man!

  21. #96
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Kom net binnen en heb de pc aangezet. Ik begin nu pas te shaken. Stond er stijf naast, maar alle wetenswaardigheden gaan naar de politie die kan en mag ik hier niet delen. Heb mijn kids en (ex) vrouw die erbij waren en alles meemaakten die, net als mijn bevindingen, voor gaan.
    Kan alleen zeggen dat ik nu pas zit te trillen als een riet en niet kan geloven wat ik heb gezien. Als dit niet de doodsteek is voor onze mooie sport weet ik het niet meer.
    Zit echt te janken als een klein kind achter de pc, verdomme !!
    Wow, heftig man. Veel sterkte!!

  22. #97
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Ook mij is het bericht bereikt dat Youssef (promotor van vele gala's in Veghel en 1 maal met Simon Rutz in Eindhoven) is overleden.

    Sterkte en veel sabr gewenst voor zijn moeder vader en de rest van de nabestaanden.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Pfff :-( ik wens alle nabestaanden en omstanders heel veel sterkte. Rust in vrede youssef..

  24. #99
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Zonde zonde zonde dit, de vechtsport krijgt de ene naar de andere klap te verduren. Maar vooral op deze dag vind ik het sund om dat te horen, op de dag met mixfightdag. Alleen maar mensen die een warm hart voor de vechtsport in nl, en een paar klootzakken. (zo mag je ze denk ik wel noemen.) Verpesten de dag door met een wapen naar een gala te gaan, dat is toch idioot!!! Hard aanpakken de daders en met politie en de organisatie samenwerken om de gala's te organiseren. Net zoals bij het voetbal, de hooligans eruit sorteren en verbannen!! Verder vind ik die viptafels niks geeft tog alleen maar gezeik, maak er dan first row van kan iedereen een kaartje kopen om voor aan te zitten.

    Veel sterkte voor de mensen die met dit drama betrokken zijn..

    Osu

  25. #100
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet wat de VIP-tafels er mee te maken hebben? Ruzie kan altijd ontstaan en niet perse bij een tafeltje. Dan gebeurt het op de 1e rij??? Werd er sterke drank geschonken????? En werd er wel gefoulleerd???? Was er beveiliging en hoeveel??? Dat zijn belangrijkere zaken dan of er wel of niet tafels zijn in mijn ogen. Maar mijn condoleances gaan uit naar de nabestaanden. Te erg dit!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •