MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 13 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 315
  1. #101
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Kom net binnen en heb de pc aangezet. Ik begin nu pas te shaken. Stond er stijf naast, maar alle wetenswaardigheden gaan naar de politie die kan en mag ik hier niet delen. Heb mijn kids en (ex) vrouw die erbij waren en alles meemaakten die, net als mijn bevindingen, voor gaan.
    Kan alleen zeggen dat ik nu pas zit te trillen als een riet en niet kan geloven wat ik heb gezien. Als dit niet de doodsteek is voor onze mooie sport weet ik het niet meer.
    Zit echt te janken als een klein kind achter de pc, verdomme !!
    Kut man, veel sterkte toegewenst aan jou en je kinderen.

    Dit bewijst maar weer dat het altijd nóg erger kan...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Gatverdamme, In wat voor zieke wereld leven wij?
    Sterkte aan de mensen die dit van dichtbij mee hebben moeten maken.
    Sterkte aan de familie van de gewonden en condoleances aan de familie van Youssef.

  3. #103
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Het schijnt dat de schutter Volkan Duzgun zou zijn

  4. #104
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Het schijnt dat de schutter Volkan Duzgun zou zijn
    Het schijnt van niet

  5. #105
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Het schijnt dat de schutter Volkan Duzgun zou zijn
    http://www.camilleri.nl/2012/11/schi...#idc-container

  6. #106
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    pfffffffff ongelooflijk dit.

    Heb met afschuw zitten lezen.
    Stiep, sport oom van ons, pak je rust en trakteer je gezin op een leuke dag, want godzijdank is jullie niets over komen.

    Los van dit, waarom wordt er in godsnaam alcohol geschonken op gala's? Gister in denhelder, een top verzorgde gala, alles en iedereen perfect maar toch zag ik een aantal mensen die een trigger zochten om iets achterlijks te doen, omdat ze stom dronken waren en hun ballen daardoor gegroeid waren.

    Ik heb nog nooit iemand iets zinnigs zien doen terwijl hij dronken was.
    Home mtk-gym.nl


  7. #107
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    eddie · 30 minuten geleden
    Volkan Duzgun was en is de DADER niet heb het gezien maar zeker niet Volkan maar een dunne lange gast
    Home mtk-gym.nl


  8. #108
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Totdat bevestigd is wie er geschoten heeft, lijkt het me niet slim om namen te gaan plaatsen.
    Gewoon belachelijk dit. Er zijn ook steeds meer mensen die met een vuurwapen rondlopen. Zielige figuren zijn het.

  9. #109
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Totdat bevestigd is wie er geschoten heeft, lijkt het me niet slim om namen te gaan plaatsen.
    Gewoon belachelijk dit. Er zijn ook steeds meer mensen die met een vuurwapen rondlopen. Zielige figuren zijn het.
    Mee eens, je wilt niet per ongeluk iemand per abuis van zoiets walgelijks betichten......en inderdaad wat een stumper ben je als je een wapen meeneemt, en al helemaal naar een plek waar ook kinderen rondlopen.

    Je kan je niet voorstellen wat een trauma de vrouw en kinderen van het slachtoffer te verwerken hebben...wat ik begrepen heb waren zij erbij....bah te walgelijk voor woorden.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nederland Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop niet dat dit het einde is van de vechtsport gala´s!!
    Pain is Temporary Glory Lasts Forever..
    www.dehalter.com


  11. #111
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Als ik lees dat kinderen in angst onder de boksring vluchtten besef ik was wat er echt aan de hand is. Er is een sportliefhebber overleden, een man van wat ik hoor met een goed hart. Er is weer een mensenleven totaal onnodig uit de samenleving gerukt. Ik heb hier te weinig woorden voor om te beschrijven wat er in mij, en denk ik vele omgaat. Het enige wat ik nog kan zeggen is: sterkte aan de nabestaande.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #112
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik heb hier te weinig woorden voor om te beschrijven wat er in mij, en denk ik vele omgaat. Het enige wat ik nog kan zeggen is: sterkte aan de nabestaande.
    Ik denk dat dat voor de meesten geldt, in ieder geval wel voor mij. Best veel mensen online, ik denk mede naar aanleiding hiervan, maar wat moet je hier in godsnaam over zeggen. Wat voor volslagen mongool gaat nou lopen schieten daar. Verschrikkelijk gewoon.

  13. #113
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Het schijnt los te gaan in Veghel:

    Onrust bij ziekenhuis Bernhoven in #Veghel, meldt collega@philipbrand. Politie met kogelvrije vesten voor ingang en ME aanwezig. #zijtaart

  14. #114
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    De tering,... triest,.. diep triest
    sterkte voor alle getroffene van dit drama

  15. #115
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    van fok.nl

    Update 00.48
    Eén van de twee slachtoffers is inmiddels aan zijn verwondingen overleden, zo laat de politie weten. Het andere slachtoffer ligt nog zwaargewond in het ziekenhuis.
    RIP!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  16. #116
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    UPDATED – Bij een schietpartij op een kickboksgala in het dorpshuis aan de Pastoor Clercxstraat in het Brabantse Zijtaart zijn twee zwaargewonden gevallen. Dat heeft de politie bevestigd. Volgens Twitter berichten zouden de twee slachtoffers, ene Youssef en Nabil Sabbahi, Veghelse broers van elkaar zijn en de vermoedelijke schutter zou kickbokser Volkan Düzgün zijn. De broer van Volkan, Ali Düzgün, was ooit betrokken bij het schooldrama ROC De Leijgraaf in 1999. Op het moment van de schietpartij waren er honderden mensen aanwezig op kickboksgala The Battle III in Het Klooster in de Brabantse plaats. Vijf ambulances en een traumahelikopter zijn ter plaatse. Van de twee gewonden is Youssef Sabbahi gereanimeerd. De 35-jarige Youssef Sabbahi is met spoed naar het ziekenhuis Bernhoven gebracht en aldaar overleden. Zijn vrouw Tanja is inmiddels op de hoogte gebracht.

    Aan de schietpartij, waarbij drie schoten zouden zijn gelost, ging volgens een ooggetuige een opstootje vooraf, zo meldt het Brabants Dagblad. Twee personen begonnen een ruzie met elkaar, maar even later vlogen stoelen in het rond. Paniek brak uit toen een andere man die niet tot de ruziemakers behoorde, opstond en een pistool trok, zo is de strekking van de krant. Rondom het gebouw staan talloze politieauto’s. Een arrestatieteam met kogelvrije vesten doorzoekt het pand. De omgeving is afgezet. Battle III is georganiseerd door de Nin-Li Kickboksschool uit Zijtaart. Er waren kijkers uit België, Duitsland en verder weg. Een bezoeker schat het aantal op zo’n 250 man. De politie laat weten inmiddels meerdere aanhoudingen te hebben verricht. Heftig

  17. #117
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    van fok.nl



    RIP!!
    ja, Youssef Sabbahi is inmiddels overleden.

  18. #118
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hier komt het al.

    De schietpartij is niet het eerste incident omtrent vechtsportgala's. De afgelopen jaren was er vaker discussie over het houden van dit soort evenementen.
    Het meest in het oog springende incident vond in mei 2011 plaats in Hoorn, waar een massale vechtpartij ontstond in het publiek. Een toeschouwer belandde zwaargewond op de intensive care.
    Vechtsportorganisator It's Showtime liet daarna in een schriftelijke verklaring weten dat ze prima samenwerkt met de politie en dat het bedrijf altijd netjes heeft gewerkt. Toch moest een gala van deze organisator begin dit jaar weg uit Den Bosch. Dat was nadat tijdens een gala in Leeuwarden kort ervoor 95 mensen werden betrapt op het hebben van een behoorlijke belastingschuld.
    In 2010 al bond Amsterdam de strijd aan met de gala's. Burgemeester Eberhard van der Laan nam toen maatregelen tegen gala's, omdat criminelen er elkaar zouden treffen. Hij wilde dit soort evenementen verbieden in panden van de gemeente zoals sporthallen.
    In de tussentijd besloot ook Hilversum de kickboksfeesten voortaan te weren uit de gemeente en stelt Rotterdam sinds 2011 eisen aan de gala's. Sinds 2010 mogen gemeenten zelf bepalen of zij een vechtsportgala toestaan.

  19. #119
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wat een kut situatie weer...
    Sterkte aan de mensen die daar aanwezig waren, en aan vrienden/familie van de slachtoffers.

    Hopelijk pakken ze de dader snel.

  20. #120
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik heb vernomen dat het geen Volkan duzgun was maar de persoon met wie hij samen was...

    achterlijke gasten jonge, ongelooflijk. Een wapen naar een sport evenement meenemen, hoe kan dat uberhaupt bij je opkomen?
    Home mtk-gym.nl


  21. #121
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    76
    vCash
    126000

    Default Overal op internet staat dat de schutter ali dozgun is de broer van volkan dozgun

    Scholier in Veghel verwondt 5 mensen
    Conflict om meisje
    oorzaak schietpartij


    Van onze binnenlandredactie
    VEGHEL – Een slepend conflict om een meisje was de aanleiding van een schietpartij gisteren op een school in Veghel. De 17-jarige schutter Ali D. had het voorzien op Hassan, de vriend van zijn zus. Die werd geraakt door drie kogels. Bij de schietpartij gisteren raakten in totaal vijf mensen gewond. Zij verkeren buiten levensgevaar.
    Hoe de verdachte aan het wapen is gekomen, wist de politie vanmorgen nog niet. Het gaat om een vuistvuurwapen. De dader schoot in totaal tien keer. Hij had zijn wapen nog bij zich toen hij zich kort na de schietpartij vrijwillig op het politiebureau meldde. De schutter is van Turkse komaf en heeft de Nederlandse nationaliteit.
    Drie scholieren van 16, 18 en 19 jaar uit Uden en Zeeland en een 46-jarige lerares uit Nistelrode zijn opgenomen in ziekenhuizen in Oss, Veghel en Eindhoven. De slachtoffers hebben schotwonden opgelopen in rug, buik, arm en knie. Een 19-jarige meisje liep een schampschot op. Hassan is kort na de schietpartij geopereerd. Hij verkeerde korte tijd in levensgevaar. De politie heeft hem nog niet kunnen horen.
    De leerlingen van het regionaal opleidingscentrum De Leijgraaf namen in het kader van de traumaverwerking vanmorgen onder deskundige begeleiding allemaal een kijkje in het computerlokaal waar de schietpartij zich deels afspeelde.
    Detectiepoortjes
    De schoolleiding heeft met grote ontzetting en verslagenheid gereageerd op de schietpartij. Een groot aantal leerlingen en medewerkers is getuige geweest van de schietpartij. Voor hen is professionele hulp ingeschakeld. Vanmorgen zijn de leerlingen, leerkrachten en medewerkers opgevangen.Volgens directeur R. Matinot dachten leerlingen en leerkrachten aanvankelijk dat iemand vuurwerk afstak. „Toen bleek dat het om geweerschoten ging.” Hij hoopt niet dat het nodig is detectiepoortjes te plaatsen.




    deze man is echt gestoord pistolen paultje heeft op 17 jarige leeftijd al flink op mensen lopen schieten.... en in 2012 doet ie het weer. vuile hond

  22. #122
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dode na schietpartij bij kickboksgala Veghel

    Dat meldde de politie zondagavond.
    Een slachtoffer van de schietpartij is overleden. Dat maakte de politie bekend. Een ander slachtoffer ligt nog zwaargewond in het ziekenhuis.

    Inmiddels zijn er meerdere mensen aangehouden in verband met de schietpartij. Over de locatie van de aanhouding en om hoeveel mensen het precies gaat, kan de politie niet zeggen. Wel is bekend dat de schutter in eerste instantie was gevlucht. De woordvoerster noemt de situatie erg hectisch.

    Vechtpartij
    Op het gala ontstond een vechtpartij tussen twee personen. Daarbij werd uiteindelijk geschoten. Het is onduidelijk of er nog meer mensen gewond zijn geraakt in het tumult, de politie doet alleen mededelingen over de toestand van de twee zwaargewonden en heeft het verder over meerdere gewonden.
    Het gala vond plaats in het dorpshuis aan de Pastoor Clercxstraat in het hart van het plaatsje. Het gala genaamd The Battle of Zijtaart vond voor de derde keer plaats. Het gala was rond twee uur in de middag begonnen.
    Op sociale en lokale media gingen geruchten dat er ook in de omgeving geschoten zou zijn, waaronder in Veghel. Dat blijkt niet te kloppen.

    Burgemeester
    De burgemeester van Veghel, Ina Adema, heeft zondagavond in 't Dorpskaffee in Zijtaart gesproken met de organisatie van de kickboksgala en getuigen van de schietpartij. Dezen zijn volgens haar ''over de toeren''. Adema vindt het ''afschuwelijk wat er is gebeurd".
    Ze zegt verder dat het kickboksgala in eerdere jaren probleemloos is verlopen. ''Voor zover bekend valt de organisatie van het evenement niets te verwijten'', aldus Adema.

    Omstreden
    De schietpartij is niet het eerste incident omtrent vechtsportgala's. De afgelopen jaren was er vaker discussie over het houden van dit soort evenementen.
    Het meest in het oog springende incident vond in mei 2011 plaats in Hoorn, waar een massale vechtpartij ontstond in het publiek. Een toeschouwer belandde zwaargewond op de intensive care.

    Gemeenten
    Sinds 2010 mogen gemeenten zelf bepalen of zij een vechtsportgala toestaan. De Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan nam dat jaar al maatregelen tegen gala's, omdat criminelen er elkaar zouden treffen. Hij wilde dit soort evenementen verbieden in panden van de gemeente zoals sporthallen.

    Ook Hilversum besloot de kickboksfeesten voortaan te weren. Rotterdam stelt sinds 2011 eisen aan de gala's.
    Begin dit jaar moest er een kickboxgala weg uit Den Bosch. Dat was nadat tijdens een gala in Leeuwarden kort ervoor 95 mensen werden betrapt op het hebben van een behoorlijke belastingschuld.
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #123
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    UPDATED – Bij een schietpartij op een kickboksgala in het dorpshuis aan de Pastoor Clercxstraat in het Brabantse Zijtaart zijn twee zwaargewonden gevallen. Dat heeft de politie bevestigd. Volgens Twitter berichten zouden de twee slachtoffers, ene Youssef en Nabil Sabbahi, Veghelse broers van elkaar zijn en de vermoedelijke schutter zou kickbokser Volkan Düzgün zijn. De broer van Volkan, Ali Düzgün, was ooit betrokken bij het schooldrama ROC De Leijgraaf in 1999. Op het moment van de schietpartij waren er honderden mensen aanwezig op kickboksgala The Battle III in Het Klooster in de Brabantse plaats. Vijf ambulances en een traumahelikopter zijn ter plaatse. Van de twee gewonden is Youssef Sabbahi gereanimeerd. De 35-jarige Youssef Sabbahi is met spoed naar het ziekenhuis Bernhoven gebracht en aldaar overleden. Zijn vrouw Tanja is inmiddels op de hoogte gebracht.

    Aan de schietpartij, waarbij drie schoten zouden zijn gelost, ging volgens een ooggetuige een opstootje vooraf, zo meldt het Brabants Dagblad. Twee personen begonnen een ruzie met elkaar, maar even later vlogen stoelen in het rond. Paniek brak uit toen een andere man die niet tot de ruziemakers behoorde, opstond en een pistool trok, zo is de strekking van de krant. Rondom het gebouw staan talloze politieauto’s. Een arrestatieteam met kogelvrije vesten doorzoekt het pand. De omgeving is afgezet. Battle III is georganiseerd door de Nin-Li Kickboksschool uit Zijtaart. Er waren kijkers uit België, Duitsland en verder weg. Een bezoeker schat het aantal op zo’n 250 man. De politie laat weten inmiddels meerdere aanhoudingen te hebben verricht. Heftig
    Ik vind het erg kwalijk dat de naam van Volkan genoemd wordt, terwijl dat niet bevestigd is. Heb familie gesproken en die ontkennen dit verhaal.

  24. #124
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    schutter zou niet Volkan zelf zijn maar een werknemer van hem...
    (btw dat familie ontkent lijkt me niet meer dan logisch..)
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  25. #125
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Een wapen naar een sport evenement meenemen, hoe kan dat uberhaupt bij je opkomen?
    dat snap ik nou ook totaaaal niet, gewapend naar een uitje gaan :S

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •